![]() |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
السلام عليكم إخوتى وأحبائى
الموضوع حقق رقم قياسى فى عدد المشاركات ربنا يزيد ويبارك وكل ده علشان وزة أمال لما يشوفوا الخروف بتاع الطلعة الجاية هايعملوا إيه ؟ هههههههههه |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
سبحان الله. |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
بجد موضوع جميل و شوقتونى لطلعة زيها كدة معاكم مع العلم انى مش صياد بس بنشن كويس يعنى كنت بحب الرماية بس على اهداف مش حقيقية ثابتة او متحركة , بس فعلا الصور و طريقة سردك للموضوع ممتازة يا بريف باشا هارت , بس برضه اعتب عليك ف موضوع الوزة اللى مرجعتوهاش لبدر بك , من خد و ادى صار المال ماله يا باشا , بس فداك يا باشا و بالهنا و الشفا , يمكن بس بدر باشا ماقلكوش انى صاحب الوزة و مسامح فيها و هاخد حقى من بدر بك نفسه , ( كل ده هزار طبعا ليكون حد هنا بيزعل من الهزار ) بجد ما شاء الله واضح جدا انكم صايدين محترمين و رجالة كويسين جدا و إن شاء الله يحالفنى الحظ و اطلع معاكم مرة لو ده مش هيضايقكم , على فكرة بجد يكمن مواضيعكم دى هيا اللى هتحفزنى لانى اجرب الاهداف الحية بدال الاهداف الثابتة و المتحركة الخشبية , كامل تحياتى لصاحب الموضوع و لكل من تكرم بالرد لا سيما الاب الروحى لينا جميعا جمال باشا و بدر بك و جميع الاعضاء اللى ذاكرتى الضعيفة ما أسعفتنيش لذكر اسماءهم
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
شكرا لك أخي العزيز .. و إن شاء الله تطلع معانا ســـــفاري بقي ، و دة الجديد إن شاء الله .. و إحنا بنظبط الموضوع دة لأعضاء المنتدي و الرابطة بإذن الله .. أما بالنسبة للوزة ، فخلاص إحنا مضينا بدر تنازل عنها و وثقناة في الشهر العقاري ... |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
[quote=braveheart;102713]
اقتباس:
الوزة محل نزاع قضائى ولم يصدر عنها اى تنازل او توكيل فى الشهر العقارى صاحب الوزة |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
[quote=braveheart;102713]
اقتباس:
يا باشا موضوع السفارى ده بإذن الله لو حالفنى الحظ و كنت ف القاهرة او ف مصر بشكل عام إن شاء الله هكون معاكم , و موضوع الوزة ده يا باشا عادى يا باشا , ف بيتها يعنى هنخسر بعض علشان وزة ( :mad: :mad: :mad: ماشى يا بدر بك تمضى التنازل كدة ببساطة !!! طب كنت قاوم و لا حاجة) امممم ميهمكش يا باشا |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
[quote=silver_5000;102717]
اقتباس:
الاخ الفاضل شرفت بمرورك الكريم وللعلم الوزة محل نزاع قضائى ولم اتنازل عن الموضوع وسيادتك مطلوب للشهادة فى القضية (طبعا ليك كتف الوزة لما نكسب القضية ههههههههه) تحياتى |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
[quote=بدر;102719]
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
[quote=بدر;102719]
اقتباس:
و أنا معايا محامي شاطر ... أخويا و صاحبي أمير سعد .. و هو اللي هياخد حقي تالت و متلت كمان ، و علي فكرة ... الطب الشرعي أثبت حقي في الوزة. و في شهود كمان. كل أفراد الطلعة ... و أفراد الرابطة ... و أعضاء طاقم الإدارة .. و أبقي وريني المحاكم هتاخد لك حقك إزاااااااااااااي ... ههههههههه صباح الفل. |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
[quote=braveheart;102729]
اقتباس:
صباح الخير انا ممكن استسلم فى حالة واحدة لو عجبنى طعم الوزة فى الفتة بس زود التوم شوية وبلاش سمن كتير هههههههههه وعلى فكرة موضوع الوزة دة مخطط خارجى لاحداث بلبلة وهرجلة داخل المنتدى واشغال الاعضاء عن المواضيع الرئيسية ههههههههههه |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
[b][font="arial black"][size="5"][color="darkred"][quote=بدر;102731]
اقتباس:
هههههههه ... زي ماتشات الكورة زمااااااااااااان ، إشغال الرأي العام. طيب تفتكر موضوع الوزة هيعمل إشغال للأعضاء عن أيه مثلا ... ؟!!!! أما بالنسبة لموضوع طعم الوزة ، فمتقلقش ... عندي أنا الحوار دة .. :) :) :) :) |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
[quote=braveheart;102729]
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
علشان خاطرك أنت بس ... يلا ... الطيب أحسن.
و بالنسبة للقاضي علي فكرة ، كان هيبقي القنصل مش أنا ... يعني القضية مضمونة مضمونة .. بس يلا بردو مش مشكلة ، خليها علينا إحنا المرة دي. هههههههه |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
ما شاء الله يا شباب
صيد جميل و رحلة و تعارف أجمل و إن شاء الله نجتمع فى طلعة قريبا... دمتم بخير |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
إعقل يا كريم و إوعى الشيطان ......ي.... "وزك" عل الخطأ مع أ/ بدر. ده الكبير فى هذا المنتدى. ههههههه
دمتم جميعا بخير. |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
مكان مفاجأة و صيد مثل ذلك كلمنى على التليفون بإذن الله إذا تريد ذلك |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
أنا مقدرش عليه طبعا .. لكن أنت عارف بقي الشيطااااااان شاااااااطر ... هههههههه تحياتي لك. |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
إيه إللى بيحصل ده يا جماعة ؟؟؟
أرجع من الشغل ألاقيكوا مجرجرين بعض فى المحاكم علشان الوزة !!! هو إحنا نخلص من الفتنة الطائفية تطلعلنا فتنة الوزة ؟؟؟ أنا شاكك أن فلول الحزب الوطنى هما اللى حطوا الوزة دى فى طريقنا علشان يشعلوا الفتنة. إستهدوا بالله كده أحسن المجلس العسكرى يتحفظ عليها ويقدمها لمحاكمة عسكرية عاجلة. والله الموفق والمستعان |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
والله وحشتنا يا بشمهندس وعايزين نشوفك يوم الجمعة إن شاء الله خالص تحياتى |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
مشكور على رفع الفيديو , حبيبى كريم فيديو جميل , وذكريات جميلة لأحلى الأصدقاء |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
فيديو جامد والله بس ياريته كان اطول عشان الواحد يشبع منكم
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله العظيم انا بضحك من قلبى انتو فعلا عملتو حاجة جميلة اووووى وهيا انكم اتجمعتم كلكم وطلعتو رحلة وطبعا انا عازركم انكم تستنوها دة مشوار طويل جدا فكان لازم ترجعو منو بزكرى وفعلا انا سمعت كتير عن موقعة الوزة لكن اول مرة انول شرف لقائها على الفديو دة ههههههههههههههههههههههه بالهنا والشفا |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
علي فكرة بقي الوزة دي بتاعتي وطايرة من العشة بقالها 48 ساعة
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
خبــــر عاجل ... أعلن تنظيم 6 أكتوبر بقيادة ( بدر ) .. مسئوليتة عن إختطاف الوزة بعد مواجهات عنيفة أستمرت قرابة الثلاث ساعات ... و قام أعضاء موقعة الوزة ( عصام عاصم و أمير و طارق و د / محمد ) بالإنسحاب من مواقعهم القتالية مما أدي إلي تيسير مأمورية الخاطفين.
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
اقتباس:
صباح الفل |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
بدر باشا صباح الفل .. متنساش أن أنت اللي نزلت موضوع تأجيل الإجتماع ... و بناءا عليه أنت المستفيد الوحيد من إختفاء الوزة ، و بالتالي ......
بالهنا و الشفا و صباح الفل يا ريس ... ههههههه . |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
يا جماعة حرام عليكو الوزة دة بتاعة ناس وانتو ضربتوها انتوا متخيلين انها وزة بري وحتقف تستناكم لما تضربوها اصطادوا كيفما تشائون لكن لازم نبعد عن حاجة الناس عشان حراااااااااااااااااااااام
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
وللتاكيد في وزة بري جناحها مقصوص تحياتي للجميع .................
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
لا ياباشا هما ما قالوش انها بري ازاي وزة بري يعني
هما قصدهم انها تايههة من صحابها وضاعت منهم ومالهاش صاحب اصبحت يعني مال مباح |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
ازاي تاهت ونا شايف ماشاء الله في طريق وكوبري وناس
علي العموم ربنا يعوض علي صاحبتها مكنش المفروض يستعجلو يجتنبو الشبهات احسن |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
اقتباس:
|
| الساعة الآن 07:13 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir