الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   صور وفيديو الصيد ورحلاته (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=47)
-   -   موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو. (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9024)

dr_mohasan 11-05-23 11:47 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
السلام عليكم إخوتى وأحبائى
الموضوع حقق رقم قياسى فى عدد المشاركات
ربنا يزيد ويبارك
وكل ده علشان وزة
أمال لما يشوفوا الخروف بتاع الطلعة الجاية هايعملوا إيه ؟
هههههههههه

braveheart 11-05-24 11:36 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 102350)
السلام عليكم إخوتى وأحبائى
الموضوع حقق رقم قياسى فى عدد المشاركات
ربنا يزيد ويبارك
وكل ده علشان وزة
أمال لما يشوفوا الخروف بتاع الطلعة الجاية هايعملوا إيه ؟
هههههههههه

فعلا ... الموضوع حقق 1,185 مشـاهدة ، و 160 مشاركة خلال يومين بالضبط .... هههههه
سبحان الله.

silver_5000 11-05-24 11:49 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
بجد موضوع جميل و شوقتونى لطلعة زيها كدة معاكم مع العلم انى مش صياد بس بنشن كويس يعنى كنت بحب الرماية بس على اهداف مش حقيقية ثابتة او متحركة , بس فعلا الصور و طريقة سردك للموضوع ممتازة يا بريف باشا هارت , بس برضه اعتب عليك ف موضوع الوزة اللى مرجعتوهاش لبدر بك , من خد و ادى صار المال ماله يا باشا , بس فداك يا باشا و بالهنا و الشفا , يمكن بس بدر باشا ماقلكوش انى صاحب الوزة و مسامح فيها و هاخد حقى من بدر بك نفسه , ( كل ده هزار طبعا ليكون حد هنا بيزعل من الهزار ) بجد ما شاء الله واضح جدا انكم صايدين محترمين و رجالة كويسين جدا و إن شاء الله يحالفنى الحظ و اطلع معاكم مرة لو ده مش هيضايقكم , على فكرة بجد يكمن مواضيعكم دى هيا اللى هتحفزنى لانى اجرب الاهداف الحية بدال الاهداف الثابتة و المتحركة الخشبية , كامل تحياتى لصاحب الموضوع و لكل من تكرم بالرد لا سيما الاب الروحى لينا جميعا جمال باشا و بدر بك و جميع الاعضاء اللى ذاكرتى الضعيفة ما أسعفتنيش لذكر اسماءهم

silver_5000 11-05-24 11:51 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 102698)


فعلا ... الموضوع حقق 1,185 مشـاهدة ، و 160 مشاركة خلال يومين بالضبط .... هههههه
سبحان الله.

ده علشان الموضوع يخصك انت يا باشا , و ده بيخلى اللى يشوف الموضوع من عنوانه يعرف انه موضوع شيق و جميل

silver_5000 11-05-24 11:55 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 102350)
السلام عليكم إخوتى وأحبائى
الموضوع حقق رقم قياسى فى عدد المشاركات
ربنا يزيد ويبارك
وكل ده علشان وزة
أمال لما يشوفوا الخروف بتاع الطلعة الجاية هايعملوا إيه ؟
هههههههههه

لااااااااااااااااا , كله الا الخروف , طب الوزة و سامحت فيها و قولنا هناكلها معاكم إن شاء الله انما الخروف ده مش هاجره لحد , ده هو اللى حيلتى هو و التونا الصغنون اللى حيلتى , و بعدين الخروف ده مش عايز بنادق , الخروف ده تصطادوه بديب و لا حاجة

braveheart 11-05-24 11:58 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver_5000 (المشاركة 102705)
بجد موضوع جميل و شوقتونى لطلعة زيها كدة معاكم مع العلم انى مش صياد بس بنشن كويس يعنى كنت بحب الرماية بس على اهداف مش حقيقية ثابتة او متحركة , بس فعلا الصور و طريقة سردك للموضوع ممتازة يا بريف باشا هارت , بس برضه اعتب عليك ف موضوع الوزة اللى مرجعتوهاش لبدر بك , من خد و ادى صار المال ماله يا باشا , بس فداك يا باشا و بالهنا و الشفا , يمكن بس بدر باشا ماقلكوش انى صاحب الوزة و مسامح فيها و هاخد حقى من بدر بك نفسه , ( كل ده هزار طبعا ليكون حد هنا بيزعل من الهزار ) بجد ما شاء الله واضح جدا انكم صايدين محترمين و رجالة كويسين جدا و إن شاء الله يحالفنى الحظ و اطلع معاكم مرة لو ده مش هيضايقكم , على فكرة بجد يكمن مواضيعكم دى هيا اللى هتحفزنى لانى اجرب الاهداف الحية بدال الاهداف الثابتة و المتحركة الخشبية , كامل تحياتى لصاحب الموضوع و لكل من تكرم بالرد لا سيما الاب الروحى لينا جميعا جمال باشا و بدر بك و جميع الاعضاء اللى ذاكرتى الضعيفة ما أسعفتنيش لذكر اسماءهم

[QUOTE=silver_5000;102706][size="5"]

شكرا لك أخي العزيز .. و إن شاء الله تطلع معانا ســـــفاري بقي ، و دة الجديد إن شاء الله .. و إحنا بنظبط الموضوع دة لأعضاء المنتدي و الرابطة بإذن الله ..
أما بالنسبة للوزة ، فخلاص إحنا مضينا بدر تنازل عنها و وثقناة في الشهر العقاري ...

بدر 11-05-24 12:05 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
[quote=braveheart;102713]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver_5000 (المشاركة 102706)
[size="5"]

شكرا لك أخي العزيز .. و إن شاء الله تطلع معانا ســـــفاري بقي ، و دة الجديد إن شاء الله .. و إحنا بنظبط الموضوع دة لأعضاء المنتدي و الرابطة بإذن الله ..
أما بالنسبة للوزة ، فخلاص إحنا مضينا بدر تنازل عنها و وثقناة في الشهر العقاري ...

الاخوة الاعزاء
الوزة محل نزاع قضائى ولم يصدر عنها اى تنازل او توكيل فى الشهر العقارى
صاحب الوزة

silver_5000 11-05-24 12:05 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
[quote=braveheart;102713]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver_5000 (المشاركة 102706)
[size="5"]

شكرا لك أخي العزيز .. و إن شاء الله تطلع معانا ســـــفاري بقي ، و دة الجديد إن شاء الله .. و إحنا بنظبط الموضوع دة لأعضاء المنتدي و الرابطة بإذن الله ..
أما بالنسبة للوزة ، فخلاص إحنا مضينا بدر تنازل عنها و وثقناة في الشهر العقاري ...


يا باشا موضوع السفارى ده بإذن الله لو حالفنى الحظ و كنت ف القاهرة او ف مصر بشكل عام إن شاء الله هكون معاكم , و موضوع الوزة ده يا باشا عادى يا باشا , ف بيتها يعنى هنخسر بعض علشان وزة ( :mad: :mad: :mad: ماشى يا بدر بك تمضى التنازل كدة ببساطة !!! طب كنت قاوم و لا حاجة) امممم ميهمكش يا باشا

بدر 11-05-24 12:09 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
[quote=silver_5000;102717]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 102713)

يا باشا موضوع السفارى ده بإذن الله لو حالفنى الحظ و كنت ف القاهرة او ف مصر بشكل عام إن شاء الله هكون معاكم , و موضوع الوزة ده يا باشا عادى يا باشا , ف بيتها يعنى هنخسر بعض علشان وزة ( :mad: :mad: :mad: ماشى يا بدر بك تمضى التنازل كدة ببساطة !!! طب كنت قاوم و لا حاجة) امممم ميهمكش يا باشا


الاخ الفاضل
شرفت بمرورك الكريم
وللعلم الوزة محل نزاع قضائى ولم اتنازل عن الموضوع
وسيادتك مطلوب للشهادة فى القضية (طبعا ليك كتف الوزة لما نكسب القضية ههههههههه)
تحياتى

silver_5000 11-05-24 12:17 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
[quote=بدر;102719]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver_5000 (المشاركة 102717)

الاخ الفاضل
شرفت بمرورك الكريم
وللعلم الوزة محل نزاع قضائى ولم اتنازل عن الموضوع
وسيادتك مطلوب للشهادة فى القضية (طبعا ليك كتف الوزة لما نكسب القضية ههههههههه)
تحياتى

هو ده الكلام يا كبير , ايوة كدة , و انا هشهد بالحق طبعا بس بينا تيليفون قبل الجلسة علشان نتفق على الحق ده و منتلخبطش ادام القاضى ( بس يا رب ميكونش القاضى بريف هارت نفسه ساعتها هو اللى هياخد كتفى انا مش كتف الوزة )

braveheart 11-05-24 12:24 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
[quote=بدر;102719]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver_5000 (المشاركة 102717)

الاخ الفاضل
شرفت بمرورك الكريم
وللعلم الوزة محل نزاع قضائى ولم اتنازل عن الموضوع
وسيادتك مطلوب للشهادة فى القضية (طبعا ليك كتف الوزة لما نكسب القضية ههههههههه)
تحياتى

بدر باشا ... صباح الفل ، واضح أن حضرتك مستسلمتش لسة ... عموما بينا المحاكم بقي ... هههههههه

و أنا معايا محامي شاطر ... أخويا و صاحبي أمير سعد .. و هو اللي هياخد حقي تالت و متلت كمان ، و علي فكرة ... الطب الشرعي أثبت حقي في الوزة.
و في شهود كمان.
كل أفراد الطلعة ... و أفراد الرابطة ... و أعضاء طاقم الإدارة .. و أبقي وريني المحاكم هتاخد لك حقك إزاااااااااااااي ... ههههههههه
صباح الفل.

بدر 11-05-24 12:28 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
[quote=braveheart;102729]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 102719)

بدر باشا ... صباح الفل ، واضح أن حضرتك مستسلمتش لسة ... عموما بينا المحاكم بقي ... هههههههه

و أنا معايا محامي شاطر ... أخويا و صاحبي أمير سعد .. و هو اللي هياخد حقي تالت و متلت كمان ، و علي فكرة ... الطب الشرعي أثبت حقي في الوزة.
و في شهود كمان.
كل أفراد الطلعة ... و أفراد الرابطة ... و أعضاء طاقم الإدارة .. و أبقي وريني المحاكم هتاخد لك حقك إزاااااااااااااي ... ههههههههه
صباح الفل.


صباح الخير
انا ممكن استسلم فى حالة واحدة لو عجبنى طعم الوزة فى الفتة
بس زود التوم شوية وبلاش سمن كتير هههههههههه
وعلى فكرة موضوع الوزة دة مخطط خارجى لاحداث بلبلة وهرجلة داخل المنتدى واشغال الاعضاء عن المواضيع الرئيسية ههههههههههه

braveheart 11-05-24 12:34 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
[b][font="arial black"][size="5"][color="darkred"][quote=بدر;102731]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 102729)


صباح الخير
انا ممكن استسلم فى حالة واحدة لو عجبنى طعم الوزة فى الفتة
بس زود التوم شوية وبلاش سمن كتير هههههههههه
وعلى فكرة موضوع الوزة دة مخطط خارجى لاحداث بلبلة وهرجلة داخل المنتدى واشغال الاعضاء عن المواضيع الرئيسية ههههههههههه



هههههههه ... زي ماتشات الكورة زمااااااااااااان ، إشغال الرأي العام.
طيب تفتكر موضوع الوزة هيعمل إشغال للأعضاء عن أيه مثلا ... ؟!!!!
أما بالنسبة لموضوع طعم الوزة ، فمتقلقش ... عندي أنا الحوار دة ..

:) :) :) :)


silver_5000 11-05-24 12:39 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
[quote=braveheart;102729]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 102719)

بدر باشا ... صباح الفل ، واضح أن حضرتك مستسلمتش لسة ... عموما بينا المحاكم بقي ... هههههههه

و أنا معايا محامي شاطر ... أخويا و صاحبي أمير سعد .. و هو اللي هياخد حقي تالت و متلت كمان ، و علي فكرة ... الطب الشرعي أثبت حقي في الوزة.
و في شهود كمان.
كل أفراد الطلعة ... و أفراد الرابطة ... و أعضاء طاقم الإدارة .. و أبقي وريني المحاكم هتاخد لك حقك إزاااااااااااااي ... ههههههههه
صباح الفل.

[quote=بدر;102731]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 102729)
[b][font="arial black"][size="5"][color="darkred"]

صباح الخير
انا ممكن استسلم فى حالة واحدة لو عجبنى طعم الوزة فى الفتة
بس زود التوم شوية وبلاش سمن كتير هههههههههه
وعلى فكرة موضوع الوزة دة مخطط خارجى لاحداث بلبلة وهرجلة داخل المنتدى واشغال الاعضاء عن المواضيع الرئيسية ههههههههههه

ايوة كدة يا رجالة احنا كلنا اخوات هنا و مش وزة هيا اللى هتفرق بينا ( :mad::mad::mad: معرفتش اوقع بينهم برضه , انا كدة زهقت بس احاول الحق اى حاجة ) ملهاش لازمة المحاكم يا بريف باش و انت يا بدر يا كبير نمشيها مفاوضات احسن و اهى وزة هنية تكفى مية , هتاكلونى معاكم بقى ؟؟؟ :o:o:o:o شوفتو انا طيب ازاى

braveheart 11-05-24 12:42 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
علشان خاطرك أنت بس ... يلا ... الطيب أحسن.
و بالنسبة للقاضي علي فكرة ، كان هيبقي القنصل مش أنا ... يعني القضية مضمونة مضمونة .. بس يلا بردو مش مشكلة ، خليها علينا إحنا المرة دي.
هههههههه

Aboyassin 11-05-24 02:57 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
ما شاء الله يا شباب
صيد جميل و رحلة و تعارف أجمل
و إن شاء الله نجتمع فى طلعة قريبا...
دمتم بخير

braveheart 11-05-24 02:59 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboyassin (المشاركة 102836)
ما شاء الله يا شباب
صيد جميل و رحلة و تعارف أجمل
و إن شاء الله نجتمع فى طلعة قريبا...
دمتم بخير

شكرا يا أبو ياسين ، و نلقاك علي خير الطلعة القادمة بمشيئة الرحمن.

Aboyassin 11-05-24 03:05 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
إعقل يا كريم و إوعى الشيطان ......ي.... "وزك" عل الخطأ مع أ/ بدر. ده الكبير فى هذا المنتدى. ههههههه
دمتم جميعا بخير.

Aboyassin 11-05-24 03:07 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 102839)


شكرا يا أبو ياسين ، و نلقاك علي خير الطلعة القادمة بمشيئة الرحمن.

تطلع معى الجمعة القادمة؟
مكان مفاجأة و صيد مثل ذلك
كلمنى على التليفون بإذن الله إذا تريد ذلك

braveheart 11-05-24 03:21 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboyassin (المشاركة 102851)
تطلع معى الجمعة القادمة؟
مكان مفاجأة و صيد مثل ذلك
كلمنى على التليفون بإذن الله إذا تريد ذلك

الجمعة القادمة سيكون التجهيز للإجتماع بمشيئة الله ، أما بالنسبة للأستاذ / بــــــــدر ... ههههههه
أنا مقدرش عليه طبعا .. لكن أنت عارف بقي الشيطااااااان شاااااااطر ... هههههههه
تحياتي لك.

dr_mohasan 11-05-24 03:50 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
إيه إللى بيحصل ده يا جماعة ؟؟؟
أرجع من الشغل ألاقيكوا مجرجرين بعض فى المحاكم علشان الوزة !!!

هو إحنا نخلص من الفتنة الطائفية تطلعلنا فتنة الوزة ؟؟؟

أنا شاكك أن فلول الحزب الوطنى هما اللى حطوا الوزة دى فى طريقنا علشان يشعلوا الفتنة.

إستهدوا بالله كده أحسن المجلس العسكرى يتحفظ عليها ويقدمها لمحاكمة عسكرية عاجلة.

والله الموفق والمستعان

dr_mohasan 11-05-24 03:52 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboyassin (المشاركة 102836)
ما شاء الله يا شباب
صيد جميل و رحلة و تعارف أجمل
و إن شاء الله نجتمع فى طلعة قريبا...
دمتم بخير

حبيبى أبو ياسين
والله وحشتنا يا بشمهندس وعايزين نشوفك يوم الجمعة إن شاء الله
خالص تحياتى

braveheart 11-05-24 03:53 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 102883)
إيه إللى بيحصل ده يا جماعة ؟؟؟
أرجع من الشغل ألاقيكوا مجرجرين بعض فى المحاكم علشان الوزة !!!

هو إحنا نخلص من الفتنة الطائفية تطلعلنا فتنة الوزة ؟؟؟

أنا شاكك أن فلول الحزب الوطنى هما اللى حطوا الوزة دى فى طريقنا علشان يشعلوا الفتنة.

إستهدوا بالله كده أحسن المجلس العسكرى يتحفظ عليها ويقدمها لمحاكمة عسكرية عاجلة.

والله الموفق والمستعان

فـتـنـة ... مين جاب سيرة الفتنة .. يمكن تقصد فـتـــــــة ... ههههههههه

braveheart 11-05-26 12:04 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
معلش الفيديو جاء متأخرا ... تفضلوا.


dr_mohasan 11-05-26 12:07 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 

مشكور على رفع الفيديو , حبيبى كريم
فيديو جميل , وذكريات جميلة لأحلى الأصدقاء

sameer 11-05-26 12:11 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
فيديو جامد والله بس ياريته كان اطول عشان الواحد يشبع منكم

tarekvb 11-05-26 12:26 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 104580)

مشكور على رفع الفيديو , حبيبى كريم
فيديو جميل , وذكريات جميلة لأحلى الأصدقاء

انا بعتهولكو كلكم على الخاص مجلكش ولا ايه ؟؟

braveheart 11-05-26 01:33 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 104580)

مشكور على رفع الفيديو , حبيبى كريم
فيديو جميل , وذكريات جميلة لأحلى الأصدقاء

تسلم محمد باشا ... لا شكر علي واجب ، طارق لسة بعتهولي دلوقتي.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer (المشاركة 104584)
فيديو جامد والله بس ياريته كان اطول عشان الواحد يشبع منكم

المرة القادمة تكون معانا و تطلع في الفيديو كمااااااااان ... ههههههه


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb (المشاركة 104607)
انا بعتهولكو كلكم على الخاص مجلكش ولا ايه ؟؟

تمام ... و صل يا باشا ... شكرا لك.

lilkapo 11-05-30 08:55 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله العظيم انا بضحك من قلبى انتو فعلا عملتو حاجة جميلة اووووى وهيا انكم اتجمعتم كلكم وطلعتو رحلة وطبعا انا عازركم انكم تستنوها دة مشوار طويل جدا فكان لازم ترجعو منو بزكرى وفعلا انا سمعت كتير عن موقعة الوزة لكن اول مرة انول شرف لقائها على الفديو دة
ههههههههههههههههههههههه بالهنا والشفا

smsmn8888 11-05-31 11:01 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
علي فكرة بقي الوزة دي بتاعتي وطايرة من العشة بقالها 48 ساعة

بدر 11-05-31 11:09 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 108728)
علي فكرة بقي الوزة دي بتاعتي وطايرة من العشة بقالها 48 ساعة

يبقى عليك وعلى كريم موجودة عندة فى التلاجة هههههههههههههه

braveheart 11-05-31 11:21 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
خبــــر عاجل ... أعلن تنظيم 6 أكتوبر بقيادة ( بدر ) .. مسئوليتة عن إختطاف الوزة بعد مواجهات عنيفة أستمرت قرابة الثلاث ساعات ... و قام أعضاء موقعة الوزة ( عصام عاصم و أمير و طارق و د / محمد ) بالإنسحاب من مواقعهم القتالية مما أدي إلي تيسير مأمورية الخاطفين.

بدر 11-05-31 11:26 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 108739)
خبــــر عاجل ... أعلن تنظيم 6 أكتوبر بقيادة ( بدر ) .. مسئوليتة عن إختطاف الوزة بعد مواجهات عنيفة أستمرت قرابة الثلاث ساعات ... و قام أعضاء موقعة الوزة ( عصام عاصم و أمير و طارق و د / محمد ) بالإنسحاب من مواقعهم القتالية مما أدي إلي تيسير مأمورية الخاطفين.

على فكرة الخبر دة قديم وطلع اشاعة ومضروب والهدف منة احداث حالة من الفوضى فى المنتدى والتشكيك فى نزاهة تنظيم 6 اكتوبر بقيادة بدر ههههههههههههههه
صباح الفل

braveheart 11-05-31 11:36 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
بدر باشا صباح الفل .. متنساش أن أنت اللي نزلت موضوع تأجيل الإجتماع ... و بناءا عليه أنت المستفيد الوحيد من إختفاء الوزة ، و بالتالي ......

بالهنا و الشفا
و صباح الفل يا ريس ... ههههههه

.

الصيااد 11-06-01 07:57 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
يا جماعة حرام عليكو الوزة دة بتاعة ناس وانتو ضربتوها انتوا متخيلين انها وزة بري وحتقف تستناكم لما تضربوها اصطادوا كيفما تشائون لكن لازم نبعد عن حاجة الناس عشان حراااااااااااااااااااااام

الصيااد 11-06-01 07:59 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
وللتاكيد في وزة بري جناحها مقصوص تحياتي للجميع .................

sameer 11-06-01 08:01 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
لا ياباشا هما ما قالوش انها بري ازاي وزة بري يعني

هما قصدهم انها تايههة من صحابها وضاعت منهم ومالهاش صاحب

اصبحت يعني مال مباح

fendeka 11-06-01 09:57 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
ازاي تاهت ونا شايف ماشاء الله في طريق وكوبري وناس
علي العموم ربنا يعوض علي صاحبتها
مكنش المفروض يستعجلو
يجتنبو الشبهات احسن

dr_mohasan 11-06-02 03:20 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصيااد (المشاركة 109358)
يا جماعة حرام عليكو الوزة دة بتاعة ناس وانتو ضربتوها انتوا متخيلين انها وزة بري وحتقف تستناكم لما تضربوها اصطادوا كيفما تشائون لكن لازم نبعد عن حاجة الناس عشان حراااااااااااااااااااااام

رجاء مراجعة الموضوع بالكامل لعدم تكرار الأسئلة والتعليقات ................... !!!!!!!!!!!!!!

dr_mohasan 11-06-02 03:23 AM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fendeka (المشاركة 109395)
ازاي تاهت ونا شايف ماشاء الله في طريق وكوبري وناس
علي العموم ربنا يعوض علي صاحبتها
مكنش المفروض يستعجلو
يجتنبو الشبهات احسن

يجب مراجعة الموضوع من أوله لعدم تكرار الأسئلة ................ !!!!!!!!!!


الساعة الآن 07:13 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir