![]() |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
1 مرفق
خليك اعد تتفرج كده بزمتك مزهقتش من الفرجه يراجل اتكلم اول اى حاجه بجد انتا فى موقف بااااااااايخ واخسر الجاكال الى حلتى واشوفك دلؤتى شكلك ايه
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ودى كانت نهايه مظهر فى منتدى الصيد فى مصر ومظنش انه هيطلع من بتهم تانى وبجد الى اتنصب عليه من الواد ده او يعرف حد اتنصب عليه منه يبعتلى وانا هوصله بيه وعلى فكره هوه مش خطر ولا حاجه ده لزيز موت بس هوه عنده شعره ساعه تروح وساعه تيجى بجد والله عنده شعره الى وصلنى بيه اكدلى انه عنده شعره وشكرااااااااااااااااااااااااااااااااا
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ربنا يهدى كل عاصى ويصلح حال الناس ويكفيهم بالحلاال عن الحرام
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
انا شيفك اون لاين لسه داخل ها هتقول حاجه والغريبه يا جدع انك بتدخل على الموضوع ده بس ياريت تتكلم وتقول اى حاجه بس تقول كلاام صح مش تقول اى كلاام
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ليك يا عمنا
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
طب حابعتلك تاني دلوقتي
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
كده وصلت وعنيا ليك
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
شكرا يا باشا . حاتيجي تتفرج و لا أبقى أبلغك؟
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اصبر يمكن مش احنا الى نروح ممكن هما الى يجو
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
حاصبر بس لو مقدرتش أمسك نفسي يبقى ذنبه على جنبه بقى. و معلش بقى مراته حامل و لا مش حامل هو اللي يحميها لكن أحنا مش حاتفرق معانا مواضيعه الشخصية دي.
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
لو عنده طلقات نووي مش نابالم حيتسلخ ذي الأرنب و هو صاحي و بعدين يرجع الفلوس اللي نصب فيها على الناس و بعدين يترمي في السجن العسكري لغاية ما ولاده يبقوا جدود. عايز يشتري نفسه و أهل بيته يرجع الفلوس. حايستهزأ بالكلام يبقي يستني و يشوف.
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ميييييييييييييييييييييين يقدر على مظهرررررررررررررررررررررررررر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ما تبعتلي بقى يا عم اللي قولنا عليه. علشان السكينة ما تقباش تلمة.
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
حد قال مظهر و مخفي . أحنا بنتكلم على النصاب . هو أنت نصاب لا سمح الله؟
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يا عم صورة البطاقة وصورة وصل النور معايا . مش ده المهم.
بعتهالك على الخاص |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
وصلتلك الحاجة؟
على البركة بقى يا أبو سلطان. |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اه والله فكرتني بمبارك لما قال خليهم يتسلوا و دلوقتي مرمي ذي الكلب. و بعدين أنت متضايق ليه هو حد وجهلك كلام.ماهو لو قلت أنك النصاب نفهم بس انت بتقول مش هو يبقى زعلان ليه؟
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
1 مرفق
يرجى من الاداره غلق الموضوع واى حد عنده مشكله مع الراجل ده يبعتلى على الخاص وانا اديله صوره بطاقته وشكرااا
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
تمام يا باشا و رقم الأيبي بتاع خط النت الي بيدخل عليه رايح القسم دلوقتي. و سلملي على الترماي يا ترماي
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
استغفر ربنا ولو فى حد ليه عندك حاجه رجعهاله وبلاش كبر واعرف ان فى اله حكيم جميل عفو غفور وفى نفس الوقت عذابه اليم الله سبحانه كما توعد بالعقاب بشر بالمغفرة وانتا لسه قدامك وقت ويمكن يا اخى بدل ماتبقى فى عداء معانا تبقى صديق لينا و لا يه رايك يا سلطان فى الكلام ده |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
وبعدين لو انتا مع صاحبك لحد جهنم احنا مع سلطان لحد الجنه لانه بيدافع عن الحق والله مولى الحق والشيطان مولى الباطل
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يا سيد يا طيب (ان اكرمت اللئيم تمردا) متتعبش نفسك الي يقبل مال حرام على نفسه ويقول انا مع صاحبي لحد جهنم (اللهي يارب لو كملت نصب على الناس تكون من نصيبك انت وصاحبك)
دا يا سيد متتعبش نفسك معاه قريب هيتعلق في القسم وهناك هيزبطوه ووالله يكفي دعوه واحده من واحد اتنصب عليه, الفلوس الي كسبها دي هيتعالج بيها هو وصاحبة ويبقى يفتكر كلامنا وقتها |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ياشباب سبوكو من موضوع صحبه الى هوه اخترعه هوه ابتدى الانكار واول موضوع اخترع صاحب ليه هوه ملوش صاحب هوه الى كان بيعمل كل حاجه لوحده فبيحاول يبعد الشبهه عنه يختراع شريك ومش بعيد يقول عليا انا صحبه الى كنا بننصب على الناس ويبقى فى الاخر سلطان شريك مظهر
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
سلطان هى دى صورته يعنى و ايه وبعد اذنك ماتخليش الادارة تقفل الموضوع دلوقتى
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يباشا الى يقول دى صورته واحد يدخل ويقول ايوه ده الى نصب عليا انا مبتهمش حد
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يا باشا صحبه مش صاحبه مش مهم هو اللي حليتجاب و من جوه بيته لو ما لمش نفسه , ساعاتها يبقى يعيط و يشوف مين حايرحمه
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اه فهمت كده عموما ربنا يجازيك خير على تحذيرك اللى اكيد نبه ناس كتير ماكننتش عارفه وانا عموما معاك فى اى شئ يرضى ربنا وبالاصول برضه وانا شخصيا اتعاملت معاه لكن دون ان اراه سألته زمان عن اعلان مسدس عارضه على مصراوى وكان حاطط صورة البلو سى وكان بيبيعه ب2500 وبعدها باسبوعين او تلاته على ما اذكر عرضه ب 2700
وانا اعرف برضه واحد بيتعامل معاه دايما بدون ذكر اسمه هو تاجر عصافير يمكن هو يعرفه كويس عموما ربنا يسهل الحال بس الحمد لله ماشتريتش منه مع انى فى اول مشوارى مع السلاح مكونتش اعرف اى شئ خالص وكنت موهوم بكلامه جدا انه مسدس مش حى وبيضرب بللى وكان بيقسم بالله انه اصابته قاتله من على بعد 50 متر مع دقه النشان وصوت انفجارى رهيب وكده وبصراحه برضه هو قاللى ما تشتريش الا لما تجرب وقاللى انه بيجرب فى مصر الجديده عند الكليه الحربية غالبا وانهم عندهم شركه اسمها ابو مورين ودخلت على الموقع مالاقيتش حاجه بس فى الاخر عرفت ان ابو مورين دى شركة اسلحة فى السودان غالبا |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
عايزين نودي النصاب مع حسنى
شكلهم قريب |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
رقم تلفونه الجديد معايا للى عايزه ومعايا مكالمه مسجله جديده بس معلش الى عايزها المرادى بفلوس اصلها مسخره هوه ال ادبه فى الاخر بس مضمون المكالمه حلو (هروب -انكار -انفعال -رمى بلا)ولمه ملقاش ليها لزمه ا مهددنى والى اعلى ما فى خيلك اركبه
ههههههههههههههههههههههه المكالمه ب5جنيه |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ما ينفاعش بدل الخمسة جنيه 5 طلقات ماركة بمبم
ههههههههههههههههههه |
| الساعة الآن 07:27 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir