الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   تحذير من النصاب على مصراوى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10003)

sultan 11-07-17 09:46 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
1 مرفق
خليك اعد تتفرج كده بزمتك مزهقتش من الفرجه يراجل اتكلم اول اى حاجه بجد انتا فى موقف بااااااااايخ واخسر الجاكال الى حلتى واشوفك دلؤتى شكلك ايه

sultan 11-07-17 09:55 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ودى كانت نهايه مظهر فى منتدى الصيد فى مصر ومظنش انه هيطلع من بتهم تانى وبجد الى اتنصب عليه من الواد ده او يعرف حد اتنصب عليه منه يبعتلى وانا هوصله بيه وعلى فكره هوه مش خطر ولا حاجه ده لزيز موت بس هوه عنده شعره ساعه تروح وساعه تيجى بجد والله عنده شعره الى وصلنى بيه اكدلى انه عنده شعره وشكرااااااااااااااااااااااااااااااااا

sultan 11-07-17 09:56 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ربنا يهدى كل عاصى ويصلح حال الناس ويكفيهم بالحلاال عن الحرام

sultan 11-07-17 10:17 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
انا شيفك اون لاين لسه داخل ها هتقول حاجه والغريبه يا جدع انك بتدخل على الموضوع ده بس ياريت تتكلم وتقول اى حاجه بس تقول كلاام صح مش تقول اى كلاام

جنرال 11-07-17 10:19 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 151725)
انا شيفك اون لاين لسه داخل ها هتقول حاجه والغريبه يا جدع انك بتدخل على الموضوع ده بس ياريت تتكلم وتقول اى حاجه بس تقول كلاام صح مش تقول اى كلاام

يا باشا رد على رسايلي بقى اللي ببعتهالك على الخاص.

sultan 11-07-17 10:20 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنرال (المشاركة 151728)
يا باشا رد على رسايلي بقى اللي ببعتهالك على الخاص.

ابدا والله اوعا تكون بتبعتها لحد تانى مفيش حاجه جت

جنرال 11-07-17 10:20 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ليك يا عمنا

جنرال 11-07-17 10:21 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
طب حابعتلك تاني دلوقتي

sultan 11-07-17 10:23 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
كده وصلت وعنيا ليك

جنرال 11-07-17 10:25 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
شكرا يا باشا . حاتيجي تتفرج و لا أبقى أبلغك؟

sultan 11-07-17 10:26 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اصبر يمكن مش احنا الى نروح ممكن هما الى يجو

جنرال 11-07-17 10:28 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
حاصبر بس لو مقدرتش أمسك نفسي يبقى ذنبه على جنبه بقى. و معلش بقى مراته حامل و لا مش حامل هو اللي يحميها لكن أحنا مش حاتفرق معانا مواضيعه الشخصية دي.

sultan 11-07-17 10:31 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنرال (المشاركة 151740)
حاصبر بس لو مقدرتش أمسك نفسي يبقى ذنبه على جنبه بقى. و معلش بقى مراته حامل و لا مش حامل هو اللي يحميها لكن أحنا مش حاتفرق معانا مواضيعه الشخصية دي.

خلى بالك ده عنده طلقات نبالم ولا انتا نسيت المشكله انه عمال يتفرج انا شيفه مش فاتح غير الموضوع ده وعمال عرقان وبينهج وليله رعب انهارده ولا قناه توب موفيز

جنرال 11-07-17 10:38 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
لو عنده طلقات نووي مش نابالم حيتسلخ ذي الأرنب و هو صاحي و بعدين يرجع الفلوس اللي نصب فيها على الناس و بعدين يترمي في السجن العسكري لغاية ما ولاده يبقوا جدود. عايز يشتري نفسه و أهل بيته يرجع الفلوس. حايستهزأ بالكلام يبقي يستني و يشوف.

mazher 11-07-17 10:39 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ميييييييييييييييييييييين يقدر على مظهرررررررررررررررررررررررررر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جنرال 11-07-17 10:40 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ما تبعتلي بقى يا عم اللي قولنا عليه. علشان السكينة ما تقباش تلمة.

جنرال 11-07-17 10:41 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
حد قال مظهر و مخفي . أحنا بنتكلم على النصاب . هو أنت نصاب لا سمح الله؟

sultan 11-07-17 10:43 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنرال (المشاركة 151747)
ما تبعتلي بقى يا عم اللي قولنا عليه. علشان السكينة ما تقباش تلمة.

اتقل بس انا مستنى رساله على الخاص فيها صوره البطاقه بتعته وبعدين هحطها على العام علشان الى عايز يعمل حاجه يعملها بس الراج مش لاقى اسكنر يسحب صوره البطاقه عليه الصبر يا جنرال

جنرال 11-07-17 10:46 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
يا عم صورة البطاقة وصورة وصل النور معايا . مش ده المهم.
بعتهالك على الخاص

جنرال 11-07-17 10:49 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
وصلتلك الحاجة؟
على البركة بقى يا أبو سلطان.

sultan 11-07-17 10:50 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنرال (المشاركة 151757)
وصلتلك الحاجة؟
على البركة بقى يا أبو سلطان.

ههههههههههههههههههههه يولااد الزينه صيادين بجد

mazher 11-07-17 10:50 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنرال (المشاركة 151749)
حد قال مظهر و مخفي . أحنا بنتكلم على النصاب . هو أنت نصاب لا سمح الله؟

والله ضحكتونى هههههههههههههههههههههههههههههههههه أدينا بنتسلى:d:d:d:d

جنرال 11-07-17 10:53 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اه والله فكرتني بمبارك لما قال خليهم يتسلوا و دلوقتي مرمي ذي الكلب. و بعدين أنت متضايق ليه هو حد وجهلك كلام.ماهو لو قلت أنك النصاب نفهم بس انت بتقول مش هو يبقى زعلان ليه؟

sultan 11-07-17 10:54 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
1 مرفق
يرجى من الاداره غلق الموضوع واى حد عنده مشكله مع الراجل ده يبعتلى على الخاص وانا اديله صوره بطاقته وشكرااا

جنرال 11-07-17 11:00 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
تمام يا باشا و رقم الأيبي بتاع خط النت الي بيدخل عليه رايح القسم دلوقتي. و سلملي على الترماي يا ترماي

mazher 11-07-17 11:01 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنرال (المشاركة 151765)
اه والله فكرتني بمبارك لما قال خليهم يتسلوا و دلوقتي مرمي ذي الكلب. و بعدين أنت متضايق ليه هو حد وجهلك كلام.ماهو لو قلت أنك النصاب نفهم بس انت بتقول مش هو يبقى زعلان ليه؟

أنا مع صاحبى لحد جهنم والورق اللى معاكو تلفوه وأنتوا عارفين تحطوه فين (العين بالعين والسن بالسن والبادى أظلم)

sultan 11-07-17 11:02 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazher (المشاركة 151772)
أنا مع صاحبى لحد جهنم والورق اللى معاكو تلفوه وأنتوا عارفين تحطوه فين (العين بالعين والسن بالسن والبادى أظلم)

ساعه تروح اه وساعه تيجى مش اولتلكم

sayedlabib 11-07-18 12:48 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazher (المشاركة 151772)
أنا مع صاحبى لحد جهنم والورق اللى معاكو تلفوه وأنتوا عارفين تحطوه فين (العين بالعين والسن بالسن والبادى أظلم)

يا راجل بقى الشيطان اللى مخلوق من نار بيهرب من جهنم وانتا مستعجل على دخولها
استغفر ربنا ولو فى حد ليه عندك حاجه رجعهاله وبلاش كبر واعرف ان فى اله حكيم جميل عفو غفور وفى نفس الوقت عذابه اليم الله سبحانه كما توعد بالعقاب بشر بالمغفرة وانتا لسه قدامك وقت ويمكن يا اخى بدل ماتبقى فى عداء معانا تبقى صديق لينا و لا يه رايك يا سلطان فى الكلام ده

sayedlabib 11-07-18 12:49 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
وبعدين لو انتا مع صاحبك لحد جهنم احنا مع سلطان لحد الجنه لانه بيدافع عن الحق والله مولى الحق والشيطان مولى الباطل

gamopt80 11-07-18 01:34 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
يا سيد يا طيب (ان اكرمت اللئيم تمردا) متتعبش نفسك الي يقبل مال حرام على نفسه ويقول انا مع صاحبي لحد جهنم (اللهي يارب لو كملت نصب على الناس تكون من نصيبك انت وصاحبك)
دا يا سيد متتعبش نفسك معاه قريب هيتعلق في القسم وهناك هيزبطوه
ووالله يكفي دعوه واحده من واحد اتنصب عليه, الفلوس الي كسبها دي هيتعالج بيها هو وصاحبة ويبقى يفتكر كلامنا وقتها

hema777h 11-07-18 02:50 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 151767)
يرجى من الاداره غلق الموضوع واى حد عنده مشكله مع الراجل ده يبعتلى على الخاص وانا اديله صوره بطاقته وشكرااا

اية الصورة دي اية علاقتها بالموضوع

sultan 11-07-18 08:30 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ياشباب سبوكو من موضوع صحبه الى هوه اخترعه هوه ابتدى الانكار واول موضوع اخترع صاحب ليه هوه ملوش صاحب هوه الى كان بيعمل كل حاجه لوحده فبيحاول يبعد الشبهه عنه يختراع شريك ومش بعيد يقول عليا انا صحبه الى كنا بننصب على الناس ويبقى فى الاخر سلطان شريك مظهر

sayedlabib 11-07-18 10:21 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
سلطان هى دى صورته يعنى و ايه وبعد اذنك ماتخليش الادارة تقفل الموضوع دلوقتى

sultan 11-07-18 10:28 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
يباشا الى يقول دى صورته واحد يدخل ويقول ايوه ده الى نصب عليا انا مبتهمش حد

جنرال 11-07-18 10:49 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
يا باشا صحبه مش صاحبه مش مهم هو اللي حليتجاب و من جوه بيته لو ما لمش نفسه , ساعاتها يبقى يعيط و يشوف مين حايرحمه

sayedlabib 11-07-18 10:54 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اه فهمت كده عموما ربنا يجازيك خير على تحذيرك اللى اكيد نبه ناس كتير ماكننتش عارفه وانا عموما معاك فى اى شئ يرضى ربنا وبالاصول برضه وانا شخصيا اتعاملت معاه لكن دون ان اراه سألته زمان عن اعلان مسدس عارضه على مصراوى وكان حاطط صورة البلو سى وكان بيبيعه ب2500 وبعدها باسبوعين او تلاته على ما اذكر عرضه ب 2700
وانا اعرف برضه واحد بيتعامل معاه دايما بدون ذكر اسمه هو تاجر عصافير يمكن هو يعرفه كويس عموما ربنا يسهل الحال بس الحمد لله ماشتريتش منه مع انى فى اول مشوارى مع السلاح مكونتش اعرف اى شئ خالص وكنت موهوم بكلامه جدا انه مسدس مش حى وبيضرب بللى وكان بيقسم بالله انه اصابته قاتله من على بعد 50 متر مع دقه النشان وصوت انفجارى رهيب وكده وبصراحه برضه هو قاللى ما تشتريش الا لما تجرب وقاللى انه بيجرب فى مصر الجديده عند الكليه الحربية غالبا وانهم عندهم شركه اسمها ابو مورين ودخلت على الموقع مالاقيتش حاجه بس فى الاخر عرفت ان ابو مورين دى شركة اسلحة فى السودان غالبا

Mohamed Arafa 11-07-18 11:27 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
عايزين نودي النصاب مع حسنى
شكلهم قريب

sultan 11-07-18 08:03 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
رقم تلفونه الجديد معايا للى عايزه ومعايا مكالمه مسجله جديده بس معلش الى عايزها المرادى بفلوس اصلها مسخره هوه ال ادبه فى الاخر بس مضمون المكالمه حلو (هروب -انكار -انفعال -رمى بلا)ولمه ملقاش ليها لزمه ا مهددنى والى اعلى ما فى خيلك اركبه
ههههههههههههههههههههههه المكالمه ب5جنيه

talha 11-07-18 08:50 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 152279)
رقم تلفونه الجديد معايا للى عايزه ومعايا مكالمه مسجله جديده بس معلش الى عايزها المرادى بفلوس اصلها مسخره هوه ال ادبه فى الاخر بس مضمون المكالمه حلو (هروب -انكار -انفعال -رمى بلا)ولمه ملقاش ليها لزمه ا مهددنى والى اعلى ما فى خيلك اركبه
ههههههههههههههههههههههه المكالمه ب5جنيه

لأ د انتا شوقتنا على الاخر فداها الخمسه جنية المهم عايز اسمعها وبلاش الموضوع يتقفل علشان النصاب ميفلتش

حواش محمد 11-07-18 08:51 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ما ينفاعش بدل الخمسة جنيه 5 طلقات ماركة بمبم
ههههههههههههههههههه


الساعة الآن 07:27 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir