الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   رابطة مالكي blow c06 (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10849)

Emad_ali 12-08-12 03:49 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
دلوقت انا قريت الموضوع دة اكتر من مرة بس انا مش فاهم هو صوتو عالي فعلا ولا اي كلام وقطع غياره متوفرة ولا لاء ارجو الرد ضروروي

Emad_ali 12-08-12 04:04 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
يا جماعه بالنسبة ان انتو معاكو بلو سي 06 انا سامع ان قطع غياره غير متوفرة وصوتو مش عالي وبيحشر الطلقات اية رايكو في الكلام دة عايز رد ضروري بعد ازنكو

avokato 12-08-12 04:36 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
الصوت ملوش علاقه بالمسدس بديهيا ليه علاقه بالطلقه الي بتستخدمها وموضوع قطع الغيار كله زي بعضه يا موجود يا مش موجود المشكله مين اصلا بيعمل صيانه وقطع غيار هتحتاجها في ايه غير بعد فتره هتكون زهقت منه وشحته لحد

Emad_ali 12-08-12 05:13 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
طيب بالنسبة للمسدس دة استخدم انهي نوع طلق ؟ الالماني ولا التركي ولا الهندي واسعارهم ايه بعد ازنك يا افوكاتو وانت رايك الشخصي المسدس دة كويس ولا فيه انواع احسن منه بصراحة من ناحية الشكل هو عاجبني هو والريتاي ايجل

avokato 12-08-12 03:37 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
انت هتجيبه منظره ولا هتعمله بلي وتشيله عشان ابقي فاهم والمنطقه الي انت ساكن فيها فين وفيها قلق ولا لا

Emad_ali 12-08-13 06:51 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
لا انا بسافر كتير ودة السبب اللي عايز اجيبه عشانه خصوصا اني بسافر احصل فلوس بالنسبة للمنقطة لاء مش قلق ولا حاجة مطوه قرن غزال بتفي بالغرض المشكله في السفر بقي وقطاع الطرق والحاجات اللي انت عارفها دي اما بالنسبة للشكل فا لازم اكون مرتاح نفسيا للمسدس اللي هشيله وبصراحة البلو سي عاجبني شكله بس مش عارف بقي اية ظروفو انا كدا كدا مش هستخدمة كتير يعني ممكن تقول علبه طلق في السنة انا سمعت كمان ان الطلق الهندي كويس اية رايك في الكلام دة وارجو الرد

محمد مكاوى 12-08-17 10:57 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad_ali (المشاركة 418021)
يا جماعه بالنسبة ان انتو معاكو بلو سي 06 انا سامع ان قطع غياره غير متوفرة وصوتو مش عالي وبيحشر الطلقات اية رايكو في الكلام دة عايز رد ضروري بعد ازنكو

بتوفيق ان شاء الله

dartenyan 12-09-07 01:32 AM

عاوز بلو سي في الاسكندريه بسعر معقول
 
السلامو عليكم ,,,,,,, انا عاوز اشتري مسدس بلو سي محتاجه النهارده او بكرا بالكتير ويكون كويس وسعره كويس يعني صاحبه بيكون بيتقي الله انا من اسكندريه ومش هينفع اشتري من اي حته غير اسكندريه الف شكر لاهتمامكم

gamo200 13-10-06 05:32 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
ياجماعة باركولي علي طبنجتي الجديدة بلو سي 06 ياريت انضم للرابطة

محمد الليثىALEX 14-01-11 05:24 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اللى خلى أحمد ذكى يعمل رابطه أيه المانع فى رابتطكو دى ومن هذا المزنق أعلن أنضمامى للرابطه المحترمه والصور هرفغها بعدين:lov:


الساعة الآن 08:42 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir