![]() |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
كيف انظف ريتاى؟؟؟انا لما سألت قيل لى ارش سبراى فى المسوره و عند بيت النار و بس،ده صحيح؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
و على فكره امان ريتاى احلى و اذكى امان فى كل مسدسات،عشان مش بيعتمد على زرار بتحطه عالامان،و سعات كتير زرار ده بيبوز و بيضرب و هوه محطوط عالامان،بينمى ريتاى بيعتمد على الشكوش،لو شديت الاجزاء الشكوش حيتشد،لو مش عايز تضرب،فى زرار بتدوس عليه بيرجع شكوش مكانه و كده بيبقى مسدس فى وضع الامان
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
هو حضرتك مع الاصدار الجديد استاذ darkshaft
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
كيف انظف ريتاى؟؟؟انا لما سألت قيل لى ارش سبراى فى المسوره و عند بيت النار و بس،ده صحيح؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
بص انا مبعترفش اني نظفت السلاح الا لما افرش فوطه وافك السلاح خالص و اجيب الاسبراي و الزيت وفرشه التنضيف وفرشه سنان قديمه
الاسبراي في المسوره و السوسته وتنضفها وتمسحها و المسوره تنضفها بالفرشه و فرشه السنان علشان الحتت اللي مش حتعرف توصلها بفرشه السلاح بعد كده مرحله الزيت بعد ما تمسح السلاح من الاسبراي نبتدي نزيت كل الاماكنن اللي فيها انزلاق وبعد كده امسح الزيت الزياده وركب سلاحك يا معلم و اتمتع باحلي ريتاي |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
لا في فرق
الاسبراي ده بينضف ويعبر مزيل صداء وهو في نسبه زيت بس مش هو ده تزييت السلاح الاسبراي للنضافه و زيت السلاح ده للتزيت وبكون بكميه صغيره في اماكن الانزلاق |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
لا والله مليش في الخرطوش
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اه ده موجود عند اي حد بتاع سلاح وصواريخ والالعاب الناريه متوفر جدا
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
حسالك في واحد عند البيت عندي لو عنده حجيب شويه واكلمك
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا معايا ريتاي بارون p228 عاوز اخليه يضرب بلي مع العلم اني لما ببص في الماسوره بلاقيها مسدوده بحرف اكس كده من جوه ولو حيركبله طبه ياريت مابقاش خارجه من المسدس
وفي سؤال اخير بقي انا بشوف مسدسات صوت بتطلع نار جامد من الماسوره لما بتنضرب الطلقه لكن عندي في الريتاي بتطلع نار بسيطه قوي ماتبناش غير في الضلمه بس مع العلم اني بستعمل الطلقات التركي الفضي وهل الطلقات ليها علاقه بموضع النار ده |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
يا جماعة بالنسبة لحشر الطلقات فىالريتاى ... ايه الاسباب اللى ممكن تحشر الطلق مع العلم انى بستخدم طلق تركى ذهبى ؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الحمد لله امتلك الان الريتاي بارون .
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
احنا عددنا زاد جامد مشاء الله المسدس سمعته حلوه،انا منتظر اراء الجربه فالبلى
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا معايا ريتاي بارون p228 عاوز اخليه يضرب بلي مع العلم اني لما ببص في الماسوره بلاقيها مسدوده بحرف اكس كده من جوه ولو حيركبله طبه ياريت مابقاش خارجه من المسدس
وفي سؤال اخير بقي انا بشوف مسدسات صوت بتطلع نار جامد من الماسوره لما بتنضرب الطلقه لكن عندي في الريتاي بتطلع نار بسيطه قوي ماتبناش غير في الضلمه بس مع العلم اني بستعمل الطلقات التركي الفضي وهل الطلقات ليها علاقه بموضع النار ده أرجو الأفاده |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
بخصوص موضوع النار ده ليه علاقة بالطلقة واظن الطلقات الاوماريكس الالمانى من افضل الطلقات اما بخصوص مسدس حضرتك فمينفعش لضرب البلى الا لما الكروس اللى حضرتك شوفته ده يتشال عند خراط لكن يا ريت يكون حد فاهم عشان مايبوظلكش فيه حاجة |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
+++++++++++++++1
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
يا جماعه انا مبفضلش فكرة الخراط دي علشان ممكن ياكل في جدار الماسوره ويضعفها الاحسن انك تغير الماسوره بواحده مفتوحه من بلدها افضل هيا ممكن تبقى اغلى شويه بس اكيد هتبقى احسن
ودي وجهة نظري |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
هههههههههههه وحشني والله ويارب تكون بخير وابقي طمني عليك |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الله يخليك يا سمسم انا اسف اني طولت عليك بس والله الظروف
على فكره انت كمان واحشني وكل اسكندرية كمان والله هكلمك بكره ان شاء الله تحياتي ليك يا حبي |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
يا باشا ولا طولت ولا حاجه بس انت اللي اختفيت فجاه ولا في المنتدي ولا تلفون
الحمد لله انك بخير انت و الاسره الكريمه وان شاء الله دايما بخير |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
طيب والماسوره المفتوحه دي بتتجاب منين وبكام
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
عيب المسدس الوحيد ان لونه بيروح بسرعه،هل من حل؟؟ و هل ممكن اعاده لون المسدس ؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
وخصوصا لما تحطه في جنبك ويجي عليه عرق يبيض في لحظه
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
المشكله دي ظاهره معايا في الريتاي الأسود المطفي
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ياحماعة الريتاى حلة اية بالتفصيل علشان يضرب بلى
ومحدش يبخل بالمعلومات،،،،،،،،،،،لتعم الافادة |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الجزء اللى الاستانلس اللى بيركب فى السوستة بيكون عدلتة ازاى لانة مش باين فى الفيديو
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
| الساعة الآن 02:32 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir