الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء. (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=13785)

الأفوكاتو 11-08-21 02:08 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
بجد بجد .. الأكل كان طعمه حلو اوي هههههههههههههههههه

لا طبعا بهزر .. الصحبة واللمة اللي كانت مالهاش حل

mzkader 11-08-21 02:22 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
وبعودة الأيام يا رجاله :-)

bravehro1 11-08-21 02:26 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
صباح الخير ياجماعه بجد انا اتشرفت بيكم كلكم وفعلا كانت اجمل صحبه وكان الكبير استاذ احمد عامل كل الواجب وزياده والف شكر ليه على اتاحت الفرصه لاجتماع الاعضاء جميعا وروح الجو الاسري الجميل وبحضور محضر العفاريت الكبير عفرتو وابوسيف واخيرا علاء اللي كان مطلع عيني بس هو صدق المره ده وحضر وزوال اي خلاف مع اطيب تحياتي لكم جميعا

sultan 11-08-21 02:39 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
عمنا احمد سيف الله ينور عليه مكنش حارمنا من حاجه من اكل وشيشه ها يا ابو سيف شيشه والطرب الاصيل

A.Seif 11-08-21 02:41 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 179691)
بجد بجد .. الأكل كان طعمه حلو اوي هههههههههههههههههه

لا طبعا بهزر .. الصحبة واللمة اللي كانت مالهاش حل

بوجودك يا افو انت و كل الاخوه و الابناء كنتم منورين الدنيا و ربنا يديم الخير و المعروف ودائما يارب مجمعين بخير وسلام

A.Seif 11-08-21 02:43 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 179709)
وبعودة الأيام يا رجاله :-)

بعوده مرات و مرات وربنا يخليكم ي و يبارك فيكم و يحفظكم بحفظه ..آمين

mzkader 11-08-21 02:45 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 179744)
بعوده مرات و مرات وربنا يخليكم ي و يبارك فيكم و يحفظكم بحفظه ..آمين

أمين يا رب العالمين بس رد على سلطان بتاع الطرب أصلوا كام مركز أوى :-)

sultan 11-08-21 02:46 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 179748)
أمين يا رب العالمين بس رد على سلطان بتاع الطرب أصلوا كام مركز أوى :-)

يراجل اهم حاجه التركيز

A.Seif 11-08-21 02:47 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bravehro1 (المشاركة 179715)
صباح الخير ياجماعه بجد انا اتشرفت بيكم كلكم وفعلا كانت اجمل صحبه وكان الكبير استاذ احمد عامل كل الواجب وزياده والف شكر ليه على اتاحت الفرصه لاجتماع الاعضاء جميعا وروح الجو الاسري الجميل وبحضور محضر العفاريت الكبير عفرتو وابوسيف واخيرا علاء اللي كان مطلع عيني بس هو صدق المره ده وحضر وزوال اي خلاف مع اطيب تحياتي لكم جميعا

والله يا باشمهندس هانى الشرف لى وفعلا كان جو اسرى زى ما حضرتك قولت و الاخوه كلهم كانوا منورين الدنيا كلها و ان شاء الله تتكرر و نشوفك و الاخوه دائما..والله انا كنت فى منتهى السعاده برؤياكم جميعا و كل عام و انتم بخير و احلى و احسن صحه و حال

sultan 11-08-21 02:54 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
انا بصراحه الوقت محستش بيه والصحبه كانت فل الفل والناس عسل عسل عسل

A.Seif 11-08-21 02:58 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 179340)
أنا معلش مش جاى النهاردة لأنى فوجئت إنى غير موجود على القائمة برغم إتصال إبراهيم بيا من 3 أيام و تأكيدى عليه !!!

عزيزى الاستاذ احمد..انا اليوم لم ادخل المنتدى قبل الافطار و للاسف مشفتش مشاركه حضرتك لكن والله يا فندم انا قولت للاخ ابراهيم (هيما 777 ) انه يتصل بحضرتك و يقولك يا مليون مرحبا و نتشرف بحضورك و فعلا انا كنت منتظر حضرتك على اساس انك هاتعرف و هاتيجى وبالرغم من عدم حضور 3 اعضاء من المسجلين بالقائمه لظروف طارئه و بالرغم من حضور بعض الاخوه زياده على الحجز ولم يكونوا مسجلين بس والله كانت متسهله والحمد لله.عددنا كان 21 و فعلا خسرنا وجودك معنا..اعتذر لحضرتك واتمنى ان الظروف تسمح و نلتقى فى القريب العاجل فى المسرات و لى الشرف.
كل عام و حضرتك بخير و تقبل تحياتى

A.Seif 11-08-21 03:00 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 179759)
انا بصراحه الوقت محستش بيه والصحبه كانت فل الفل والناس عسل عسل عسل

والله يا سلطان انت اللى زى العسل و الواحد كأنه يعرفك من زمان ..جدع و ابن بلد و تربيه راجل.ربنا يحفظك و يخليك و دائما نتقابل بالمسرات

sultan 11-08-21 03:04 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 179767)
والله يا سلطان انت اللى زى العسل و الواحد كأنه يعرفك من زمان ..جدع و ابن بلد و تربيه راجل.ربنا يحفظك و يخليك و دائما نتقابل بالمسرات

ربنا ما يحرمنا منك ومن لمتك بينا انا انسان كبير سن ومقام

hema777h 11-08-21 04:34 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 179340)
أنا معلش مش جاى النهاردة لأنى فوجئت إنى غير موجود على القائمة برغم إتصال إبراهيم بيا من 3 أيام و تأكيدى عليه !!!

يا استاذ احمد انا قولتلك ان حضرتيك موجود وممعمول حسابك والهي في اعضاء معرفوش غير قبلها بساعات وشرفونا في الافطار الجماعي وكان تجمع من الاعضاء المحترمين وكنا نتمني ان حضرتيك تشرفنا بس محصلش نصيب قدر الله وما شاء فعل

hesham[MaFya]a 11-08-21 05:40 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
و الله انا احب اوجه كل الشكر للاستاذ احمد السيف الى لم شمل الاعضاء و ربنا يباركله يارب..و فعلاً الصحبة جميلة و المكان رائع..تحياتى للجميــــــــع,,

hogan 11-08-21 09:34 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
انا عامل الموضوع ده لاخوانى بالمنتدى لاقول كلمه


اسف جدا

لعدم حضورى الفطار الجماعى وعدم دخولى المنتدى من يوم الاربعاء مساء وذلك لمرضى الشديد
واتمنى من كل الاعضاء ان يسامحونى سواء من كان ينتظر منى حضور الافطار او موضوعات جديده
واللهى انا زعلان لعدم حضورى واسف جدا
واتمنى قبول اعتزارى

ahmadkader 11-08-21 09:48 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 179764)
عزيزى الاستاذ احمد..انا اليوم لم ادخل المنتدى قبل الافطار و للاسف مشفتش مشاركه حضرتك لكن والله يا فندم انا قولت للاخ ابراهيم (هيما 777 ) انه يتصل بحضرتك و يقولك يا مليون مرحبا و نتشرف بحضورك و فعلا انا كنت منتظر حضرتك على اساس انك هاتعرف و هاتيجى وبالرغم من عدم حضور 3 اعضاء من المسجلين بالقائمه لظروف طارئه و بالرغم من حضور بعض الاخوه زياده على الحجز ولم يكونوا مسجلين بس والله كانت متسهله والحمد لله.عددنا كان 21 و فعلا خسرنا وجودك معنا..اعتذر لحضرتك واتمنى ان الظروف تسمح و نلتقى فى القريب العاجل فى المسرات و لى الشرف.
كل عام و حضرتك بخير و تقبل تحياتى

حصل خير يا أفندم و الجايات إن شاء الله كتير ، أنا فعلا كنت ناوى آجى و جهزت نفسى على كدا ، و إتصلت بإبراهيم على الساعة 4 عشان أعرف المكان و قاللى هتلاقى التفاصيل على المنتدى و لما دخلت لقيت قائمة بالمدعوين و حجز و كدا ، و منعاً للحرج مرضيتش آجى عشان عارف إن بيبقى فيه ضغط فى رمضان على الأماكن دى ، إن شاء الله تتعوض بعدين

ahmadkader 11-08-21 09:51 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 179876)


يا استاذ احمد انا قولتلك ان حضرتيك موجود وممعمول حسابك والهي في اعضاء معرفوش غير قبلها بساعات وشرفونا في الافطار الجماعي وكان تجمع من الاعضاء المحترمين وكنا نتمني ان حضرتيك تشرفنا بس محصلش نصيب قدر الله وما شاء فعل

أنا زعلان منك بجد يا إبراهيم عشان إنتا قولتلى فى الإتصال الأولانى إحنا هنعمل قائمة بالمدعوين و هحط إسمك فيها ،،، و فى الآخر ملقيتش إسمى يبقى إزاى كان معمول حسابى ؟ معلش متآخذنيش بس أنا مبحبش أحط نفسى فى مواقف محرجة !!

shadymageed 11-08-21 12:12 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
يا جماعه انا بتاسف لعدم حضورى الافطار الجماعى امبارح حيث ان علمت وانا فى الطريق ان والدى دخل ى مرحله غيبوبه فى غرفه الانعاش بالمستشفى فاتطررت للرجع للمستشفى بعدما كنت اتصلت hema777 ووصفلى المكان وفى طريقى للرجوع لمستشفى تليفونى وقع وفصل خالص وطبعا معرفتشاكلم حد علشان اعتزله بجد انا اسف وانا كنت من اول المرحبين بالفكره بس ربنا يشفى والدى وانا على استعداد تحمل تكاليف حجزى وبتاسف بالاخص للاستاذ احمد سيف وجميع اصدقائى اللى كنا متواعدين على المقابله هناك وياريت تتبقبلوا اسفى الشديد وحزنى على عدم التواجد

sultan 11-08-21 07:38 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
فين الصور يا سمسم انتا ناوى تبعها ولا ايه

A.Seif 11-08-21 07:52 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadymageed (المشاركة 180052)
يا جماعه انا بتاسف لعدم حضورى الافطار الجماعى امبارح حيث ان علمت وانا فى الطريق ان والدى دخل ى مرحله غيبوبه فى غرفه الانعاش بالمستشفى فاتطررت للرجع للمستشفى بعدما كنت اتصلت hema777 ووصفلى المكان وفى طريقى للرجوع لمستشفى تليفونى وقع وفصل خالص وطبعا معرفتشاكلم حد علشان اعتزله بجد انا اسف وانا كنت من اول المرحبين بالفكره بس ربنا يشفى والدى وانا على استعداد تحمل تكاليف حجزى وبتاسف بالاخص للاستاذ احمد سيف وجميع اصدقائى اللى كنا متواعدين على المقابله هناك وياريت تتبقبلوا اسفى الشديد وحزنى على عدم التواجد

الاخ شادى ..اللهم اشفى والدك و يعافيه ..بعد الشر عنه و ان شاء الله يكون فى حاله احسن الان.. ربنا يطمنكم عليه.و لاداعى للاسف او اى شئ و لا توجد اى خساره الا عدم وجودك معنا , وان شاء الله الجايات اكتر و نتشرف بمقابلتك
تقبل تحياتى و ندعو الله ان يشفى السيد الوالد و يعافيه

A.Seif 11-08-21 07:59 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 179999)
انا عامل الموضوع ده لاخوانى بالمنتدى لاقول كلمه


اسف جدا

لعدم حضورى الفطار الجماعى وعدم دخولى المنتدى من يوم الاربعاء مساء وذلك لمرضى الشديد
واتمنى من كل الاعضاء ان يسامحونى سواء من كان ينتظر منى حضور الافطار او موضوعات جديده
واللهى انا زعلان لعدم حضورى واسف جدا
واتمنى قبول اعتزارى

بعد الشر عليك يا هوجان و يارب تكون احسن الان..والله كان نفسي اشوفك و كانت الليله هاتزيد روعه بحضورك و كل الاحباب..يالا عايزين مواضيع جامده ماركه هوجان المسجله :) و مسؤليتك زادت يا بطل والف حمدا لله على السلامه

hema777h 11-08-21 09:50 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 180362)
فين الصور يا سمسم انتا ناوى تبعها ولا ايه

ههههههههههههههههههههه شكلو كداااا ناوي يعمل كداااا

sultan 11-08-21 09:52 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
هيما حبيبى كنت منور الدنيا كلها امبارح

hema777h 11-08-21 09:53 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 180446)
هيما حبيبى كنت منور الدنيا كلها امبارح

الله يخليك دااا نوررك انت وكل الاعضاء المحترمين الي كانو مشرفنا والهي ما كنا عيزين نمشي للولاش الوقت اتاخر

sultan 11-08-21 09:56 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
انا عندى فكره احنا ممكن نروح دار الدفاع بعد الفطار نسهر هناك ونشيش اصل القعده بعد الفطار حلوه وبعدين نشوف البرنامج بتاع الخيمه هوه هوه ولاا بيتغير كل يوم وده يبقى استفاده للصيد والصيادين

smsmn8888 11-08-21 10:05 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 179736)
عمنا احمد سيف الله ينور عليه مكنش حارمنا من حاجه من اكل وشيشه ها يا ابو سيف شيشه والطرب الاصيل

اهم حاجة الطرب الاصيل زي العسللللللللللل

sultan 11-08-21 10:16 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 180456)
اهم حاجة الطرب الاصيل زي العسللللللللللل

الصور يا كبير ومتنساش ولاا صوره ولاا صوره يا سمسم

sayedlabib 11-08-21 10:21 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 180456)
اهم حاجة الطرب الاصيل زي العسللللللللللل

منور يا ابو ديفيد ومنور الطرب الاصيل يا ريس

والاستاذ سلطان احب اطمنك البرنامج مش هايتغير !!!!! ;)

sultan 11-08-21 10:26 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 180468)
منور يا ابو ديفيد ومنور الطرب الاصيل يا ريس

والاستاذ سلطان احب اطمنك البرنامج مش هايتغير !!!!! ;)

يبقى اخلع منكم واروح يوم لوحدى لو طلع مش هيتغير ابقى اقولكم وتيجو معايا تانى يوم اتفاقنا طبعاا اتفاقنا

هشام سمير 13-09-25 02:58 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
ويبقى منتدى الصيد فى مصر البيت الاول والاكبر والاعرق والمكان المفضل لدى الصيادين


الساعة الآن 05:20 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir