![]() |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
بجد بجد .. الأكل كان طعمه حلو اوي هههههههههههههههههه
لا طبعا بهزر .. الصحبة واللمة اللي كانت مالهاش حل |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
وبعودة الأيام يا رجاله :-)
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
صباح الخير ياجماعه بجد انا اتشرفت بيكم كلكم وفعلا كانت اجمل صحبه وكان الكبير استاذ احمد عامل كل الواجب وزياده والف شكر ليه على اتاحت الفرصه لاجتماع الاعضاء جميعا وروح الجو الاسري الجميل وبحضور محضر العفاريت الكبير عفرتو وابوسيف واخيرا علاء اللي كان مطلع عيني بس هو صدق المره ده وحضر وزوال اي خلاف مع اطيب تحياتي لكم جميعا
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
عمنا احمد سيف الله ينور عليه مكنش حارمنا من حاجه من اكل وشيشه ها يا ابو سيف شيشه والطرب الاصيل
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
انا بصراحه الوقت محستش بيه والصحبه كانت فل الفل والناس عسل عسل عسل
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
كل عام و حضرتك بخير و تقبل تحياتى |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
و الله انا احب اوجه كل الشكر للاستاذ احمد السيف الى لم شمل الاعضاء و ربنا يباركله يارب..و فعلاً الصحبة جميلة و المكان رائع..تحياتى للجميــــــــع,,
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
انا عامل الموضوع ده لاخوانى بالمنتدى لاقول كلمه
اسف جدا لعدم حضورى الفطار الجماعى وعدم دخولى المنتدى من يوم الاربعاء مساء وذلك لمرضى الشديد واتمنى من كل الاعضاء ان يسامحونى سواء من كان ينتظر منى حضور الافطار او موضوعات جديده واللهى انا زعلان لعدم حضورى واسف جدا واتمنى قبول اعتزارى |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
يا جماعه انا بتاسف لعدم حضورى الافطار الجماعى امبارح حيث ان علمت وانا فى الطريق ان والدى دخل ى مرحله غيبوبه فى غرفه الانعاش بالمستشفى فاتطررت للرجع للمستشفى بعدما كنت اتصلت hema777 ووصفلى المكان وفى طريقى للرجوع لمستشفى تليفونى وقع وفصل خالص وطبعا معرفتشاكلم حد علشان اعتزله بجد انا اسف وانا كنت من اول المرحبين بالفكره بس ربنا يشفى والدى وانا على استعداد تحمل تكاليف حجزى وبتاسف بالاخص للاستاذ احمد سيف وجميع اصدقائى اللى كنا متواعدين على المقابله هناك وياريت تتبقبلوا اسفى الشديد وحزنى على عدم التواجد
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
فين الصور يا سمسم انتا ناوى تبعها ولا ايه
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
تقبل تحياتى و ندعو الله ان يشفى السيد الوالد و يعافيه |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
هيما حبيبى كنت منور الدنيا كلها امبارح
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
انا عندى فكره احنا ممكن نروح دار الدفاع بعد الفطار نسهر هناك ونشيش اصل القعده بعد الفطار حلوه وبعدين نشوف البرنامج بتاع الخيمه هوه هوه ولاا بيتغير كل يوم وده يبقى استفاده للصيد والصيادين
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
والاستاذ سلطان احب اطمنك البرنامج مش هايتغير !!!!! ;) |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
ويبقى منتدى الصيد فى مصر البيت الاول والاكبر والاعرق والمكان المفضل لدى الصيادين
|
| الساعة الآن 03:42 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir