الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=13795)

darkshaft 11-09-21 01:06 AM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
انا شايف ان مدام طبه ناس كتير شكرت فيها و محدش تشتكى لا من معامله او جوده و كمان مش بتقفش فالمسدس مع الضرب يبقى حلال فيها السعر ده،مع العلم ان فى ناس بتبيع طبه طويله بسعر ارخص بس اداء اقل،تحياتى

aymanelkordi 11-09-21 10:07 AM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
عن جد الا خ ماسنجر انسان محترم وصريح وواضح سعر الطبة مناسبة بى النسبة الى الجودة انا عن نفسى حاولات اعملة وفشلت وبعدين السعر اساسا مش بيتحدد على حجم الشيء انما اسعر هو سعر الفكرة وتعبة فى التنفيذ وضمانة وانا متابع فعلا الموضع دة على الموقع من زمان وشايف انو كويس وناجح
مع احترامى للا ماسنجر
على فكرة انا كل كلامى معه على النت فى الموقع او التليفون وليس لى مصلحة معه

محمود امجد محمد 11-09-21 10:28 AM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
السلام عليكم
الاخ الكريم اقر بان مكسبه هو ثلاثون جنيها لاغير 30 جنيه فى الطبه ........
وحلف بالله على ذلك وان هناك تالف ومعالجه مكلفه ....
وقد ابرأ ذمته بالحلف بالله وفى هذا كفايه للجميع .. فارجو من الاخوه قفل باب المناقشه بارك الله فيكم

16109 11-09-21 10:04 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
السلام عليكم و رحمة الله انا عايز طبة للايكول بي 29 ودة رقمي ياريت تكلمني يا اخ مازنجر 0120423097 او ابعتلي رقمك علي الخاص

beboo 11-09-22 07:33 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
إلى كل من يهمه موضوع الطبة او الماسورة شهادة لله بعد التجربة والله على ما اقول شهيد
تقابلت اليوم مع العضو مازنجر واشتريت الماسورة كاملة وكانت النتيجة مزهلة قوية ودقة جيدة وليس لها اى مشكلة من التى واجهتنى فى الطبب اللى اشتريتها وجربتها من بعض الاعضاء وغير ذلك حسن المعاملة
أما عن أبو عمار اللى مش عاجبه السعر وبيحرم هذا الموضوع فهذا يعود الى الاخ مازنجر وحده وربنا يجازيه خيرا فهو وسيلة للدفاع عن النفس مثل السكين او السيف على ايام الرسول واخيرا هذا عرض وطلب من يريد يشترى ومن لا يريد لا يشترى
واخيرا اقول انى جربت ودفعت عن طيب خاطر وهذا مِا هو اهم ما فى الموضوع
(وأعدو لهم ما أستطعتم من قوة لترهبو به عدو الله وعدوكم )ِ

mazenger 11-09-23 10:58 AM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
تحياتى الى احبائى الكرام الى كل من ذادنى من علمة والحمد لله تحياتى الى الاستاذ بيبو ويارب تكون الطبه عجبته وربنا يعدى اليومين دول على خير وتحيلتى اللى الاخ الكبير ايمن الكردى وتحياتى الى الاستاذ محمود امجد محمد وشكرا على نصحة اياى وتحياتى الى كلى من هاجنى قبل ان يشكرنى ونصحنى قبل ان يرضينى والحمد لله رب العالمين

هشام عزب 11-09-23 01:50 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazenger (المشاركة 203490)

رابعا : تكلفة المعالجة كبير بالنسبه للحتة الواحدة بتتكلف من 70 الى 90 معالجة
خامسا : بعد اتمام المعالجة فى طبب كتير بتتكسر وبتبوظ فبطر تغير الطبب للصحبها تانى على نفقتى الخاصة

انا اؤيد واثبت صحه هذا الكلام فانا احد الاشخاص الين تعاملوا مع مازنجر واشتريت منه اكثر من طبه وفعلا ثلاث مرات اطلب منه تغير الطبه باخري وهو بيتحمل التغيير والتغيير ليس عيبا في الطبه
يا جماعه مازنجر محترم واللي عايز يشتري منه يشتري واللي مش عايز ميشتريش
واللي يقول الطبه غاليه يعملنا بدالها ارخص ويبيعها

fesal 11-09-23 07:05 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
جديده موضوع ضرب بلي وصوت ايه الحكايه دي يا أستاذ مازنجر؟؟؟؟

michohat 11-09-23 09:16 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
أستاذ مازنجر هوا الطبه الطويله دي مش بتضرب صوت وبلي ولا فى طبه تانيه بتضرب بلي وصوت مع بعض

أبو مهند 11-09-24 03:58 AM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
ممكن لو تكرمت ألاقي طبة تركب علي الإيكول تونا ؟
لو موجود عند حضرتك عرفني السعر لو سمحت وكمان أستلمها ازاي
شكرا جزيلا

mohamedatia 11-09-24 05:48 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
على فكره يا اخوانى انا عملت طبه خاصه بالريتاى الزجزور صلب 45 ك كلفتنى 70 جنيه بالمعالجه والى محتاج يبعتلى
شكرا

محمود امجد محمد 11-09-24 07:12 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedatia (المشاركة 205629)
على فكره يا اخوانى انا عملت طبه خاصه بالريتاى الزجزور صلب 45 ك كلفتنى 70 جنيه بالمعالجه والى محتاج يبعتلى
شكرا

اخى الكريم

الحق احق ان يتبع

ارجو عمل موضوع منفصل اذا كنت عايز تبيع طبات ..... لان ده موضوع خاص بزميلك فى المنتدى
ولا يحق لك ذلك ..بارك الله فيك

mazenger 11-09-24 09:24 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
استاذ محمد تحياتى انا ليس معترض على عرض حضرتك وان كان مخالف لاداب المتعارف عليها ولاكن نرجو من حضرتك الاثبات العملى مدى تاثير الطبه والنشان ودرجة صلابتها وكيفيه التعامل معها و والطبه الى اتعملت اضري عليها كم خزنه ارجو الافادة فى ذلك كى استفيد اولا ونفيد اعضاء المنتدى الكرام تحياتى اخى الكريم وانا على استعداد اناعطيك الطبه للتجربة تقبل تحياتى واسف لالاطالة

mazenger 11-09-24 09:26 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
ابو مهند تحياتى اخى الكريم طبه التونة موجودة وفى حدود150 جنيه ولازم تجيلى التونه

أبو مهند 11-09-25 10:11 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazenger (المشاركة 205748)
ابو مهند تحياتى اخى الكريم طبه التونة موجودة وفى حدود150 جنيه ولازم تجيلى التونه

طيب أجيبه فين أو أمتي عرفني التفاصيل

محمود امجد محمد 11-09-25 10:26 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
السلام عليكم :
الاخ ماسنجر / مطلوب طبه لمسدس تونا بحيث تكون الطبه من بيت النار ولها امتداد خارج المسدس 5 سم ..يعنى وكانها طبه الجاكال بدون تقصير فى الطول ولكن متعدله على مقاس التونه من داخل الماسوره ... بس ياريت تعملنا انا وابو مهند تخفيض عن كده ...........:)

beboo 11-09-25 10:42 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
ا[center]لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته [/center]
الاخ مازنجر بارك الله فيه جابلى ماسورة او طبه طويلة للفرات وتمت تجربتها والشهادة لله قوية جدا وصلبة جدا وارجو من يعارض موضوع الاخ مازنجز ياتى باثباته او يصمت
جزاك الله اخ مازنجر

mazenger 11-09-26 10:29 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
تحياتى الى الاستاذ محمود امجد محمد والاستاذ المبجل بيبو وشكرا على اظهارة نتائج تجربته بكل امانة وما يمليه عليه ضميرة وبالنسبه للفكرة الى عرضها الاستاذ امجد محمود ممكن تتعمل بس بتكلفة خاصه وشكراخير الى كل من شارك بالرى فى هذا الموضوع

fesal 11-09-26 11:12 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
انا اشتريت طبه لصحبي من استاذ مازنجر ما شاء الله عليه راجل محترف وظبطلي المساوره بتاعت المسدس وركب طبته بعد مظبط كل حاجه في المسدس انا لغايت دلوقتي ضربت طلقه واحده وشدت اجزاء ميه ميه
لسا هبقا اجرب في الألي واقلكم النتيجه بس باين عليها انها ميه ميه المسدس بقا محترم فعلا

جودزيلا 11-09-27 05:43 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
انا قبلت الاستاذ مذنجر وخت من ماسورة للجكال ديول والحمد لله ضربت عليها الى الان خزنتين وربنايبارك للزى ماذنجير حتى كان زرار الامان مش شغال وهو عملهولى و ارجومن الاخوة الاعضاء الى هما بيقولو ان تمن الماسورة غالى ان يرجعوا نفسهم وان يتقوا الله فى اقوالهم وما يلفظ من لفظ الا كان لة رقيب عتيد تقبل تحياتى اخى الاكبر ماذنجر ارجو ان اكون قد افيتك القليل من حقك مع احترامى لشخصك المتواضع اخيك الصغير جود زيلا تحياتى

ِAhmedAlaa2007 11-09-27 06:48 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
شكرا جزيلا

mohamedatia 11-09-28 09:20 AM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
واضخ ان الموضوع تجارة للمكسب الشخصى وخلاص ارجوا تخفيض الاسعار لان كده غالى اوى هى بتتكلف من 50 الى 75 جنيه حسب نوع الحديد ودرجه صلابته و الماده المعالجه لحمايته من التأكل

o2sman 11-09-30 12:32 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
الاخ مازنجر بارك الله فيه جابلى ماسورة او طبه طويلة للجاكال وتمت تجربتها والشهادة لله قوية جدا وصلبة جدا وارجو من يعارض موضوع الاخ مازنجز ياتى باثباته او يصمت
جزاك الله اخ مازنجر

انا قبلت الاستاذ مذنجر وخت من ماسورة للجكال ديول والحمد لله ضربت عليها الى الان خزنتين وربنايبارك للزى ماذنجير حتى كان زرار الامان مش شغال وهو عملهولى و ارجومن الاخوة الاعضاء الى هما بيقولو ان تمن الماسورة غالى ان يرجعوا نفسهم وان يتقوا الله فى اقوالهم وما يلفظ من لفظ الا كان لة رقيب عتيد تقبل تحياتى اخى الاكبر ماذنجر ارجو ان اكون قد افيتك القليل من حقك مع احترامى لشخصك المتواضع

وانا كمان

o2sman 11-09-30 12:33 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
واللى عند عرض افضل للناس والمنتدى بلاش يرفس في غيره ويسبقه ويبيع اكتر وافضل منه
شكرا
واحد قرفان

A.Seif 11-09-30 01:15 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
شهاده لوجه الله وربما تكون اخر مشاركه لى بهذا المنتدى الموقر بأعضائه المحترمين
من حوالى 3 اسابيع كان لى تجربه مع الاخ أحمد مازنجر و اشهد بالله انى تعرفت عليه من خلال سمعته الطيبه و متابعه مشاركاته و مواضيعه بالمنتدى الموقر و عندما قررت التعامل معه اتصلت به و ذهبت اليه بملء ارادتى و كان لى الشرف انى تعرفت على رجل مهذب حسن الاخلاق و قمه بالتواضع هذا بالاضافه لاحترام المواعيد و الامانه بالعمل االلذى قام به و هو تركيب طبه حمايه للمسدس الصوت البرونى9000 ..وحتى لا اطيل على الجميع..الرجل اصر على ان لا يتقاضى اى نقود حتى اقوم بتجربه الطبه و ارضى عن عمله ولولا اصرارى الشديد على ان ياخذ حقه و انى اثق فى عمله ماكان اخذه ابدا و قتها.. و انشغلت بالعمل و لم اجرب الطبه الا امس فقط و كنت مع اح الاعضاء بالمنتدى و احب ان اقول النتيجه : القوه 100% و النيشان حوالى 90%
اشكرك يا اخ احمد على الطبه و ادعو لك بالبركه و ان يكفيك الله شر كل شيء هو اخذ بناصيته

jemo0o0 11-10-01 01:25 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
الى الستاذ مازنجر ممكن اعرف مكانك فين ؟

amr7 11-10-01 10:08 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة o2sman (المشاركة 209373)
الاخ مازنجر بارك الله فيه جابلى ماسورة او طبه طويلة للجاكال وتمت تجربتها والشهادة لله قوية جدا وصلبة جدا وارجو من يعارض موضوع الاخ مازنجز ياتى باثباته او يصمت
جزاك الله اخ مازنجر

انا قبلت الاستاذ مذنجر وخت من ماسورة للجكال ديول والحمد لله ضربت عليها الى الان خزنتين وربنايبارك للزى ماذنجير حتى كان زرار الامان مش شغال وهو عملهولى و ارجومن الاخوة الاعضاء الى هما بيقولو ان تمن الماسورة غالى ان يرجعوا نفسهم وان يتقوا الله فى اقوالهم وما يلفظ من لفظ الا كان لة رقيب عتيد تقبل تحياتى اخى الاكبر ماذنجر ارجو ان اكون قد افيتك القليل من حقك مع احترامى لشخصك المتواضع

وانا كمان

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة o2sman (المشاركة 209374)
واللى عند عرض افضل للناس والمنتدى بلاش يرفس في غيره ويسبقه ويبيع اكتر وافضل منه
شكرا
واحد قرفان

سبحاااان الله وبحمده سبحان الله العظيم

darkshaft 11-10-01 10:13 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
هوه حضرتك مش ناوى تشرفنا فى الاسكندريه؟؟

eng.amg 11-10-02 01:20 AM

Re: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
من تجربتي مع الموضوع دا حصلت حاجة غريبة.. أنا مسدسي بروني p4 عملت طبة عند الأستاذ أحمد مازنجر ولما ضربت حوالي خزنة لاحظت ان واحدة ماصابتش. وبالصدفة لقيت البلية علي الأرض مقسومة لنصفين.. لما فكيت الطبة لقيت إن محصلشي تأثير يذكر عليها. وزي ما في الصور دي للمسدس والطبة والبلى المضروب. واضح إن صلابة الطبة أكثر بكثير من صلابة البلي الصلب. يعني لو العكس كانت الطبة إنقسمت أو إتشرخت. أو أضعف الإيمان كانت إنحشرت في الماسورة زي الحالة دي رغم إنها طبة قصيرة.

بصراحة الراجل دا محترم جدا وتعاملة ممتاذ. ولما طلبت منه طبة طويلة وعدني إنه حيعملها لما يجيب بنط معينة قال إنها مكلفة .. دا لأن سبيكة الماسورة الإيطالي تقيلة جدا عن سبيكة التركي.

kiko_2015 11-10-02 02:58 AM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 209394)
شهاده لوجه الله وربما تكون اخر مشاركه لى بهذا المنتدى الموقر بأعضائه المحترمين

ا/احمد سيف..ازاي تكون اخر مشاركه لحضرتك !!!
حصل ايه يا استاذ احمد ؟؟

sadaany 11-10-02 03:13 AM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 209394)
شهاده لوجه الله وربما تكون اخر مشاركه لى بهذا المنتدى الموقر بأعضائه المحترمين
من حوالى 3 اسابيع كان لى تجربه مع الاخ أحمد مازنجر و اشهد بالله انى تعرفت عليه من خلال سمعته الطيبه و متابعه مشاركاته و مواضيعه بالمنتدى الموقر و عندما قررت التعامل معه اتصلت به و ذهبت اليه بملء ارادتى و كان لى الشرف انى تعرفت على رجل مهذب حسن الاخلاق و قمه بالتواضع هذا بالاضافه لاحترام المواعيد و الامانه بالعمل االلذى قام به و هو تركيب طبه حمايه للمسدس الصوت البرونى9000 ..وحتى لا اطيل على الجميع..الرجل اصر على ان لا يتقاضى اى نقود حتى اقوم بتجربه الطبه و ارضى عن عمله ولولا اصرارى الشديد على ان ياخذ حقه و انى اثق فى عمله ماكان اخذه ابدا و قتها.. و انشغلت بالعمل و لم اجرب الطبه الا امس فقط و كنت مع اح الاعضاء بالمنتدى و احب ان اقول النتيجه : القوه 100% و النيشان حوالى 90%
اشكرك يا اخ احمد على الطبه و ادعو لك بالبركه و ان يكفيك الله شر كل شيء هو اخذ بناصيته

انا مع كلام الاستاذ احمد فى كل ما قاله الاستاذ احمد مازنجر شخصيه جميله ومريحه فى التعامل وفعلآ شخص محترف الله يسلمه من كل سوء ويكفيه شر المؤزيين ويباركله فى صحته وعافيته

التركى 11-10-03 12:01 AM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
ايون كده خلو الدنيا تحلو اخيرا تم التصالح هههههههههههه بضحك ربنا يديم المحبه...........

يا شيخ احمد عاوز اعمل الامان ...اللى قلتلى عليه....بس انا مكسل اجيلك متيجى يا عم وهو بالمره نضرب نار فوق السطح شويه ههههههههههههه...ربنا يباركلك ...
.انا بضحك معاك هبقا اكلمك انشاء الله ............

dr.adel 11-10-03 02:52 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
أستاذ أحمد ليك رسالة عالخاص

مصطفى خيال 11-10-05 03:06 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
كويس بس الاسعار مرتفعة جدا

masrawii 11-10-06 06:12 PM

Re: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
انا حابب اقول كلمة حق او شهادة حق لازم تتقال فى حق الاساذ الفاضل احمد (مازنجر) الراجل محترم جدا وتحس انك بتتعامل مع اخوك الكبير او والدك بالظبط والتعديل بتاعو عامل شغل انا جربت الماسوره بتاعت الايكول جاكال والمدى بتاع البليه كبير ومؤثر جدا انا جربت على برمبل صاج من بعد 16 متر والصور ممكن تشوفوها فى موضوعى
http://www.egypthunt.net/showthread....928#post212928
انا فى كلام كتير مفروض اقولو فى حق الراجل المحترم ده بس مش عاوز اطول عليكو
شكرا

ahmedmh_ali 11-10-07 12:15 AM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
++++++++++++++++++1

NSAA 11-10-07 03:14 AM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
أ/ مازنجر ... تحياتي لك و لإنجازاتك الرائعة بشهادة جميع الأعضاء المشاركين بالمنتدى
لو سمحت ... هو طبة البروني بي 4 بكام ... و لازم يكون مفتوح و لا حضرتك ممكن تفتحه ؟

mo_rateb 11-10-07 08:59 PM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
بصراحة انا فى الاول كنت مستغلى السعر قوى و عملت انا نفس الطبة دى لكن معرفتش اوصل لنتيجة الطبة اللى بيستعملها البشمهندس احمد فعلا تستاهل! انا جبت من عندو طبتين واحدة ريتاى و واحدة جاكال التاثير كان مدمر من ١٠ متر و النشان كان كويس غير نضافة الخامة يعنى مهما اضرب الطبة بتتفك بسهولة عادى عكس اى طبة جربتها. هى يمكن غالية بس فعلا تستاهل قوى.

hema777h 11-10-08 01:20 AM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 213429)
بصراحة انا فى الاول كنت مستغلى السعر قوى و عملت انا نفس الطبة دى لكن معرفتش اوصل لنتيجة الطبة اللى بيستعملها البشمهندس احمد فعلا تستاهل! انا جبت من عندو طبتين واحدة ريتاى و واحدة جاكال التاثير كان مدمر من ١٠ متر و النشان كان كويس غير نضافة الخامة يعنى مهما اضرب الطبة بتتفك بسهولة عادى عكس اى طبة جربتها. هى يمكن غالية بس فعلا تستاهل قوى.

هو السعر غالي بس افضل من اني اشتري طبة مش مضمونة ووقت الجد متسعفنيش وتكون زي قلتها



الغالي تمنو فية

sadaany 11-10-08 03:00 AM

رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 213515)
هو السعر غالي بس افضل من اني اشتري طبة مش مضمونة ووقت الجد متسعفنيش وتكون زي قلتها



الغالي تمنو فية

والله الكلام ده من الاخر سواء كلامك ياهيما او كلام الاستاذ محمد


الساعة الآن 05:08 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir