![]() |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
انا شايف ان مدام طبه ناس كتير شكرت فيها و محدش تشتكى لا من معامله او جوده و كمان مش بتقفش فالمسدس مع الضرب يبقى حلال فيها السعر ده،مع العلم ان فى ناس بتبيع طبه طويله بسعر ارخص بس اداء اقل،تحياتى
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
عن جد الا خ ماسنجر انسان محترم وصريح وواضح سعر الطبة مناسبة بى النسبة الى الجودة انا عن نفسى حاولات اعملة وفشلت وبعدين السعر اساسا مش بيتحدد على حجم الشيء انما اسعر هو سعر الفكرة وتعبة فى التنفيذ وضمانة وانا متابع فعلا الموضع دة على الموقع من زمان وشايف انو كويس وناجح
مع احترامى للا ماسنجر على فكرة انا كل كلامى معه على النت فى الموقع او التليفون وليس لى مصلحة معه |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
السلام عليكم
الاخ الكريم اقر بان مكسبه هو ثلاثون جنيها لاغير 30 جنيه فى الطبه ........ وحلف بالله على ذلك وان هناك تالف ومعالجه مكلفه .... وقد ابرأ ذمته بالحلف بالله وفى هذا كفايه للجميع .. فارجو من الاخوه قفل باب المناقشه بارك الله فيكم |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
السلام عليكم و رحمة الله انا عايز طبة للايكول بي 29 ودة رقمي ياريت تكلمني يا اخ مازنجر 0120423097 او ابعتلي رقمك علي الخاص
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
إلى كل من يهمه موضوع الطبة او الماسورة شهادة لله بعد التجربة والله على ما اقول شهيد تقابلت اليوم مع العضو مازنجر واشتريت الماسورة كاملة وكانت النتيجة مزهلة قوية ودقة جيدة وليس لها اى مشكلة من التى واجهتنى فى الطبب اللى اشتريتها وجربتها من بعض الاعضاء وغير ذلك حسن المعاملة أما عن أبو عمار اللى مش عاجبه السعر وبيحرم هذا الموضوع فهذا يعود الى الاخ مازنجر وحده وربنا يجازيه خيرا فهو وسيلة للدفاع عن النفس مثل السكين او السيف على ايام الرسول واخيرا هذا عرض وطلب من يريد يشترى ومن لا يريد لا يشترى واخيرا اقول انى جربت ودفعت عن طيب خاطر وهذا مِا هو اهم ما فى الموضوع (وأعدو لهم ما أستطعتم من قوة لترهبو به عدو الله وعدوكم )ِ |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
تحياتى الى احبائى الكرام الى كل من ذادنى من علمة والحمد لله تحياتى الى الاستاذ بيبو ويارب تكون الطبه عجبته وربنا يعدى اليومين دول على خير وتحيلتى اللى الاخ الكبير ايمن الكردى وتحياتى الى الاستاذ محمود امجد محمد وشكرا على نصحة اياى وتحياتى الى كلى من هاجنى قبل ان يشكرنى ونصحنى قبل ان يرضينى والحمد لله رب العالمين
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
اقتباس:
يا جماعه مازنجر محترم واللي عايز يشتري منه يشتري واللي مش عايز ميشتريش واللي يقول الطبه غاليه يعملنا بدالها ارخص ويبيعها |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
جديده موضوع ضرب بلي وصوت ايه الحكايه دي يا أستاذ مازنجر؟؟؟؟
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
أستاذ مازنجر هوا الطبه الطويله دي مش بتضرب صوت وبلي ولا فى طبه تانيه بتضرب بلي وصوت مع بعض
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
ممكن لو تكرمت ألاقي طبة تركب علي الإيكول تونا ؟
لو موجود عند حضرتك عرفني السعر لو سمحت وكمان أستلمها ازاي شكرا جزيلا |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
على فكره يا اخوانى انا عملت طبه خاصه بالريتاى الزجزور صلب 45 ك كلفتنى 70 جنيه بالمعالجه والى محتاج يبعتلى
شكرا |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
اقتباس:
الحق احق ان يتبع ارجو عمل موضوع منفصل اذا كنت عايز تبيع طبات ..... لان ده موضوع خاص بزميلك فى المنتدى ولا يحق لك ذلك ..بارك الله فيك |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
استاذ محمد تحياتى انا ليس معترض على عرض حضرتك وان كان مخالف لاداب المتعارف عليها ولاكن نرجو من حضرتك الاثبات العملى مدى تاثير الطبه والنشان ودرجة صلابتها وكيفيه التعامل معها و والطبه الى اتعملت اضري عليها كم خزنه ارجو الافادة فى ذلك كى استفيد اولا ونفيد اعضاء المنتدى الكرام تحياتى اخى الكريم وانا على استعداد اناعطيك الطبه للتجربة تقبل تحياتى واسف لالاطالة
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
ابو مهند تحياتى اخى الكريم طبه التونة موجودة وفى حدود150 جنيه ولازم تجيلى التونه
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
اقتباس:
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
السلام عليكم :
الاخ ماسنجر / مطلوب طبه لمسدس تونا بحيث تكون الطبه من بيت النار ولها امتداد خارج المسدس 5 سم ..يعنى وكانها طبه الجاكال بدون تقصير فى الطول ولكن متعدله على مقاس التونه من داخل الماسوره ... بس ياريت تعملنا انا وابو مهند تخفيض عن كده ...........:) |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
ا[center]لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته [/center]
الاخ مازنجر بارك الله فيه جابلى ماسورة او طبه طويلة للفرات وتمت تجربتها والشهادة لله قوية جدا وصلبة جدا وارجو من يعارض موضوع الاخ مازنجز ياتى باثباته او يصمت جزاك الله اخ مازنجر |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
تحياتى الى الاستاذ محمود امجد محمد والاستاذ المبجل بيبو وشكرا على اظهارة نتائج تجربته بكل امانة وما يمليه عليه ضميرة وبالنسبه للفكرة الى عرضها الاستاذ امجد محمود ممكن تتعمل بس بتكلفة خاصه وشكراخير الى كل من شارك بالرى فى هذا الموضوع
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
انا اشتريت طبه لصحبي من استاذ مازنجر ما شاء الله عليه راجل محترف وظبطلي المساوره بتاعت المسدس وركب طبته بعد مظبط كل حاجه في المسدس انا لغايت دلوقتي ضربت طلقه واحده وشدت اجزاء ميه ميه
لسا هبقا اجرب في الألي واقلكم النتيجه بس باين عليها انها ميه ميه المسدس بقا محترم فعلا |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
انا قبلت الاستاذ مذنجر وخت من ماسورة للجكال ديول والحمد لله ضربت عليها الى الان خزنتين وربنايبارك للزى ماذنجير حتى كان زرار الامان مش شغال وهو عملهولى و ارجومن الاخوة الاعضاء الى هما بيقولو ان تمن الماسورة غالى ان يرجعوا نفسهم وان يتقوا الله فى اقوالهم وما يلفظ من لفظ الا كان لة رقيب عتيد تقبل تحياتى اخى الاكبر ماذنجر ارجو ان اكون قد افيتك القليل من حقك مع احترامى لشخصك المتواضع اخيك الصغير جود زيلا تحياتى
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
شكرا جزيلا
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
واضخ ان الموضوع تجارة للمكسب الشخصى وخلاص ارجوا تخفيض الاسعار لان كده غالى اوى هى بتتكلف من 50 الى 75 جنيه حسب نوع الحديد ودرجه صلابته و الماده المعالجه لحمايته من التأكل
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
الاخ مازنجر بارك الله فيه جابلى ماسورة او طبه طويلة للجاكال وتمت تجربتها والشهادة لله قوية جدا وصلبة جدا وارجو من يعارض موضوع الاخ مازنجز ياتى باثباته او يصمت
جزاك الله اخ مازنجر انا قبلت الاستاذ مذنجر وخت من ماسورة للجكال ديول والحمد لله ضربت عليها الى الان خزنتين وربنايبارك للزى ماذنجير حتى كان زرار الامان مش شغال وهو عملهولى و ارجومن الاخوة الاعضاء الى هما بيقولو ان تمن الماسورة غالى ان يرجعوا نفسهم وان يتقوا الله فى اقوالهم وما يلفظ من لفظ الا كان لة رقيب عتيد تقبل تحياتى اخى الاكبر ماذنجر ارجو ان اكون قد افيتك القليل من حقك مع احترامى لشخصك المتواضع وانا كمان |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
واللى عند عرض افضل للناس والمنتدى بلاش يرفس في غيره ويسبقه ويبيع اكتر وافضل منه
شكرا واحد قرفان |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
شهاده لوجه الله وربما تكون اخر مشاركه لى بهذا المنتدى الموقر بأعضائه المحترمين
من حوالى 3 اسابيع كان لى تجربه مع الاخ أحمد مازنجر و اشهد بالله انى تعرفت عليه من خلال سمعته الطيبه و متابعه مشاركاته و مواضيعه بالمنتدى الموقر و عندما قررت التعامل معه اتصلت به و ذهبت اليه بملء ارادتى و كان لى الشرف انى تعرفت على رجل مهذب حسن الاخلاق و قمه بالتواضع هذا بالاضافه لاحترام المواعيد و الامانه بالعمل االلذى قام به و هو تركيب طبه حمايه للمسدس الصوت البرونى9000 ..وحتى لا اطيل على الجميع..الرجل اصر على ان لا يتقاضى اى نقود حتى اقوم بتجربه الطبه و ارضى عن عمله ولولا اصرارى الشديد على ان ياخذ حقه و انى اثق فى عمله ماكان اخذه ابدا و قتها.. و انشغلت بالعمل و لم اجرب الطبه الا امس فقط و كنت مع اح الاعضاء بالمنتدى و احب ان اقول النتيجه : القوه 100% و النيشان حوالى 90% اشكرك يا اخ احمد على الطبه و ادعو لك بالبركه و ان يكفيك الله شر كل شيء هو اخذ بناصيته |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
الى الستاذ مازنجر ممكن اعرف مكانك فين ؟
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
هوه حضرتك مش ناوى تشرفنا فى الاسكندريه؟؟
|
Re: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
من تجربتي مع الموضوع دا حصلت حاجة غريبة.. أنا مسدسي بروني p4 عملت طبة عند الأستاذ أحمد مازنجر ولما ضربت حوالي خزنة لاحظت ان واحدة ماصابتش. وبالصدفة لقيت البلية علي الأرض مقسومة لنصفين.. لما فكيت الطبة لقيت إن محصلشي تأثير يذكر عليها. وزي ما في الصور دي للمسدس والطبة والبلى المضروب. واضح إن صلابة الطبة أكثر بكثير من صلابة البلي الصلب. يعني لو العكس كانت الطبة إنقسمت أو إتشرخت. أو أضعف الإيمان كانت إنحشرت في الماسورة زي الحالة دي رغم إنها طبة قصيرة.
بصراحة الراجل دا محترم جدا وتعاملة ممتاذ. ولما طلبت منه طبة طويلة وعدني إنه حيعملها لما يجيب بنط معينة قال إنها مكلفة .. دا لأن سبيكة الماسورة الإيطالي تقيلة جدا عن سبيكة التركي. |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
اقتباس:
حصل ايه يا استاذ احمد ؟؟ |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
اقتباس:
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
ايون كده خلو الدنيا تحلو اخيرا تم التصالح هههههههههههه بضحك ربنا يديم المحبه...........
يا شيخ احمد عاوز اعمل الامان ...اللى قلتلى عليه....بس انا مكسل اجيلك متيجى يا عم وهو بالمره نضرب نار فوق السطح شويه ههههههههههههه...ربنا يباركلك ... .انا بضحك معاك هبقا اكلمك انشاء الله ............ |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
أستاذ أحمد ليك رسالة عالخاص
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
كويس بس الاسعار مرتفعة جدا
|
Re: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
انا حابب اقول كلمة حق او شهادة حق لازم تتقال فى حق الاساذ الفاضل احمد (مازنجر) الراجل محترم جدا وتحس انك بتتعامل مع اخوك الكبير او والدك بالظبط والتعديل بتاعو عامل شغل انا جربت الماسوره بتاعت الايكول جاكال والمدى بتاع البليه كبير ومؤثر جدا انا جربت على برمبل صاج من بعد 16 متر والصور ممكن تشوفوها فى موضوعى http://www.egypthunt.net/showthread....928#post212928 انا فى كلام كتير مفروض اقولو فى حق الراجل المحترم ده بس مش عاوز اطول عليكو شكرا |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
++++++++++++++++++1
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
أ/ مازنجر ... تحياتي لك و لإنجازاتك الرائعة بشهادة جميع الأعضاء المشاركين بالمنتدى
لو سمحت ... هو طبة البروني بي 4 بكام ... و لازم يكون مفتوح و لا حضرتك ممكن تفتحه ؟ |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
بصراحة انا فى الاول كنت مستغلى السعر قوى و عملت انا نفس الطبة دى لكن معرفتش اوصل لنتيجة الطبة اللى بيستعملها البشمهندس احمد فعلا تستاهل! انا جبت من عندو طبتين واحدة ريتاى و واحدة جاكال التاثير كان مدمر من ١٠ متر و النشان كان كويس غير نضافة الخامة يعنى مهما اضرب الطبة بتتفك بسهولة عادى عكس اى طبة جربتها. هى يمكن غالية بس فعلا تستاهل قوى.
|
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
اقتباس:
الغالي تمنو فية |
رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر
اقتباس:
|
| الساعة الآن 05:08 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir