الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟ (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=14193)

gamopt80 11-08-24 11:52 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
غالبا علشان كلنا مشغوين يا استاذ احمد
باذن الله بعد العيد لازم نبدا

ahmedalim 11-08-25 12:07 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 183059)
غالبا علشان كلنا مشغوين يا استاذ احمد
باذن الله بعد العيد لازم نبدا

انشا الله وانا منتظر

omarara 11-08-25 01:09 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
على فكرة انا كنت ناوى اعمل موضوع على الموضوغ ده بس دخلت لقيتك عامله بالنسبة اننا نجمع بعض ونضرب ابشرك اننا هنتمسك كلنا ههههههههه
بس الفكرة اننا نبقى على الاقل نكون قناصة مش بهزر والله انا دلوقتى بحاول اضرب من على مسافات ونكون مقاومة شعبية تحسباً لأى غدر وده مش مستبعد اليومين دول

elexlns1 11-08-25 01:24 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
الله ينور يا شباب

منتظرين رأى سيادة العقيد

سيدخالد 11-08-25 01:32 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
طبعا يشرفنى ان انضم معاكم لكتيبة القناصة فى الجيش المصرى المتطوع

gamopt80 11-08-25 02:20 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
انا بتمرن حاليا على لعبة call of duty ههههههه لحد ما ربنا يسهل ونبدا

mo_rateb 11-08-25 03:17 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
فعلا كلنا دلوقتى مشغولين لكن الاتفاق اننا هنبتدى بعد العيد كمان عشان نرجع اللياقة اللى ضاعت فى رمضان. و ان شاء الله ناخد الموضوع جد و تبقى خطوة كويسة منها نجمع بعض و نبقى ايد واحدة فى اى حاجة و منها نعرف نتعامل مع الظروف الداخلية للبلد فى ظل غياب الشرطة و منها لو حصل حرب نكون مستعدين و لو بنسبة ٥٠ %

scorpion 11-08-25 03:34 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
انا عن نفسي بعد العيد حبتدي جيم مع تدريبات سباحه بانواعها لاستعاده اللياقه وتنظيم النفس لحين الثبات علي تقسيم المجاميع و بداء التدريبات الفعليه

elexlns1 11-08-28 10:19 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
100 100 +++++++++++

mahmoud11144 11-08-28 10:36 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
والله العظيم انا نفسي موضوع التطوع دا يتم في مصر وانا اول واحد هكون متطوع مع رجال وشجعان مصر
وانا فعلا نفسي اكون في الجيش المصري وامسك الاسرائيليين وهعمل فيهم عمايل انا مش هقتلة
لا لا لا انا هفضل اعزب فية لحد يوم القيامة ان اطال لي العمر...
وانا اول متطوع معاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااك..

gamopt80 11-08-28 10:55 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion (المشاركة 183282)
انا عن نفسي بعد العيد حبتدي جيم مع تدريبات سباحه بانواعها لاستعاده اللياقه وتنظيم النفس لحين الثبات علي تقسيم المجاميع و بداء التدريبات الفعليه

انت منين في اسكندرية؟ لو قريب مني تعال اتمرن معايا

elexlns1 11-08-28 11:22 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
تحياتى للابطال

احمد يونس 11-08-31 05:13 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
قال رسول الله صلي الله عليه وسلم " من مات ولم يغز ولم يحدث نفسه بالغزو مات ميتة جاهلية "

معاكو ان شاء الله يا رجالة

elexlns1 11-09-01 08:32 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد يونس (المشاركة 187920)
قال رسول الله صلي الله عليه وسلم " من مات ولم يغز ولم يحدث نفسه بالغزو مات ميتة جاهلية "

معاكو ان شاء الله يا رجالة

تسلم الايادى

avokato 11-09-01 08:47 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
لازم نبعت لاداره قوات الدفاع الشعبي والعسكري ناخد موافقتها الاول والا هنبقي فرقه ارهابيه تتدرب في الاقليم المصري ويعاونها بعد مرتزقه سبق تسريحهم من الجيش

ahmedalim 11-09-01 08:50 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
فعلا الكلام ده صحيح لزم نخد موفقه الاول من الجيش احسن فعلا يفتكرو اننا ارهابين

elexlns1 11-09-01 09:00 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
احنا ان شاء الله هنرتب مع العقيد اشرف ونشوف كيف نبدأ

avokato 11-09-02 01:40 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
ولا عقيد ولا اشرف مشوار للدفاع الشعبي وفيه اسامينا ويمكن نتدرب مع قوات الدفاع الشعبي والعسكري رسمي بيدربوا مدنيين عادي

Ahmed El Sarky 11-09-02 01:44 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 188992)
ولا عقيد ولا اشرف مشوار للدفاع الشعبي وفيه اسامينا ويمكن نتدرب مع قوات الدفاع الشعبي والعسكري رسمي بيدربوا مدنيين عادي

عندك فكرة ازاي نسجل

scorpion 11-09-02 02:04 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
انا حاليا قاعد في العجمي
وانت ؟؟

avokato 11-09-02 02:06 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
لا لاني بطلبت تدريب من حوال ست سبع سنين بس هحاول اسال

سامح عاشور 11-09-02 07:25 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
أول مرة أسمع عن قوات الدفاع الشعبي O_o
على العموم ياريت تشوف وتقولنا يا أستاذ أفوكاتو.

ahmedalim 11-09-02 02:28 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 189001)
لا لاني بطلبت تدريب من حوال ست سبع سنين بس هحاول اسال

طيب يارت تسال واول لمه تعرف حاجه تبلغنا ازاى نشترك وفين ولو فى اى مصريف هتكون فى حدود كام وشكرا

oloosa 11-09-02 07:41 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
انا معاك طبعا

elexlns1 11-09-02 09:08 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
+++++++++++++++++++++1

michohat 11-09-03 12:31 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
سئلت واحد صاحبي كان التجنيد بتاعه فى الدفاع الشعبي قال لي انهم نشاطهم الاساسي فى محو الامية ولا علاقة لهم باي نشاط تدريبي

avokato 11-09-03 03:11 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
انا ثانوي عسكري وقعدت معاهم 3 سنين وشهرين قبل التخرج وشهرين بعد التخرج محو اميه مين

سامح عاشور 11-09-03 08:40 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
يمكن تقصد الأمية العسكرية؟ >_>

mo_rateb 11-09-05 11:45 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
بما ان رمضان خلص انا عملت موضوع جديد لاتفاقنا عشان نجمع الناس
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=15135
و انا رجعت تدريب الكوكسل اللى اعتقد اقرب حاجة لتدريبات الصاعقة اللى عايز يعرف التفاصيل يكلمنى 0147083361

avokato 11-09-06 12:11 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
ايه هي بقي في رساله ياريت

kemohabib 11-09-06 12:52 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
متطوع معكم في الجيش الذي يحارب اسرائيل وان شاء الله هنحارب قريب قوي ونثبت للعالم ان مصر فيها 85 مليون مقاتل ودي الحاجه الوحيده اللي ممكن تجمع شمل الوطن جديد

تيتو المحلاوى 11-09-06 01:27 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
انا معاكم يارجالة

مصطفى ناصف
0187575091
0141560738

دكتور عابدينوف 11-09-06 02:25 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
محمد عابدين من كفر الشيخ 0107848773
وياريت لو حد تانى من كفر الشيخ نفسها يقولى على الخاص
انا اه اتمنى الشهادة طبعا وباخلاص كمان والله بس مش عارف ليه بعد ماحبيت مصر رجعت تانى اتمنى اليوم الى هاخلص كلية وافك على برا لان الوضع بقا مقرف جدا من كل ناحية


الساعة الآن 07:39 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir