![]() |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
غالبا علشان كلنا مشغوين يا استاذ احمد
باذن الله بعد العيد لازم نبدا |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
على فكرة انا كنت ناوى اعمل موضوع على الموضوغ ده بس دخلت لقيتك عامله بالنسبة اننا نجمع بعض ونضرب ابشرك اننا هنتمسك كلنا ههههههههه
بس الفكرة اننا نبقى على الاقل نكون قناصة مش بهزر والله انا دلوقتى بحاول اضرب من على مسافات ونكون مقاومة شعبية تحسباً لأى غدر وده مش مستبعد اليومين دول |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
الله ينور يا شباب
منتظرين رأى سيادة العقيد |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
طبعا يشرفنى ان انضم معاكم لكتيبة القناصة فى الجيش المصرى المتطوع
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
انا بتمرن حاليا على لعبة call of duty ههههههه لحد ما ربنا يسهل ونبدا
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
فعلا كلنا دلوقتى مشغولين لكن الاتفاق اننا هنبتدى بعد العيد كمان عشان نرجع اللياقة اللى ضاعت فى رمضان. و ان شاء الله ناخد الموضوع جد و تبقى خطوة كويسة منها نجمع بعض و نبقى ايد واحدة فى اى حاجة و منها نعرف نتعامل مع الظروف الداخلية للبلد فى ظل غياب الشرطة و منها لو حصل حرب نكون مستعدين و لو بنسبة ٥٠ %
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
انا عن نفسي بعد العيد حبتدي جيم مع تدريبات سباحه بانواعها لاستعاده اللياقه وتنظيم النفس لحين الثبات علي تقسيم المجاميع و بداء التدريبات الفعليه
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
100 100 +++++++++++
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
والله العظيم انا نفسي موضوع التطوع دا يتم في مصر وانا اول واحد هكون متطوع مع رجال وشجعان مصر
وانا فعلا نفسي اكون في الجيش المصري وامسك الاسرائيليين وهعمل فيهم عمايل انا مش هقتلة لا لا لا انا هفضل اعزب فية لحد يوم القيامة ان اطال لي العمر... وانا اول متطوع معاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااك.. |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
تحياتى للابطال
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
قال رسول الله صلي الله عليه وسلم " من مات ولم يغز ولم يحدث نفسه بالغزو مات ميتة جاهلية "
معاكو ان شاء الله يا رجالة |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
لازم نبعت لاداره قوات الدفاع الشعبي والعسكري ناخد موافقتها الاول والا هنبقي فرقه ارهابيه تتدرب في الاقليم المصري ويعاونها بعد مرتزقه سبق تسريحهم من الجيش
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
فعلا الكلام ده صحيح لزم نخد موفقه الاول من الجيش احسن فعلا يفتكرو اننا ارهابين
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
احنا ان شاء الله هنرتب مع العقيد اشرف ونشوف كيف نبدأ
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
ولا عقيد ولا اشرف مشوار للدفاع الشعبي وفيه اسامينا ويمكن نتدرب مع قوات الدفاع الشعبي والعسكري رسمي بيدربوا مدنيين عادي
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
انا حاليا قاعد في العجمي
وانت ؟؟ |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
لا لاني بطلبت تدريب من حوال ست سبع سنين بس هحاول اسال
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
أول مرة أسمع عن قوات الدفاع الشعبي O_o
على العموم ياريت تشوف وتقولنا يا أستاذ أفوكاتو. |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
انا معاك طبعا
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
+++++++++++++++++++++1
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
سئلت واحد صاحبي كان التجنيد بتاعه فى الدفاع الشعبي قال لي انهم نشاطهم الاساسي فى محو الامية ولا علاقة لهم باي نشاط تدريبي
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
انا ثانوي عسكري وقعدت معاهم 3 سنين وشهرين قبل التخرج وشهرين بعد التخرج محو اميه مين
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
يمكن تقصد الأمية العسكرية؟ >_>
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
بما ان رمضان خلص انا عملت موضوع جديد لاتفاقنا عشان نجمع الناس
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=15135 و انا رجعت تدريب الكوكسل اللى اعتقد اقرب حاجة لتدريبات الصاعقة اللى عايز يعرف التفاصيل يكلمنى 0147083361 |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
ايه هي بقي في رساله ياريت
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
متطوع معكم في الجيش الذي يحارب اسرائيل وان شاء الله هنحارب قريب قوي ونثبت للعالم ان مصر فيها 85 مليون مقاتل ودي الحاجه الوحيده اللي ممكن تجمع شمل الوطن جديد
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
انا معاكم يارجالة
مصطفى ناصف 0187575091 0141560738 |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
محمد عابدين من كفر الشيخ 0107848773
وياريت لو حد تانى من كفر الشيخ نفسها يقولى على الخاص انا اه اتمنى الشهادة طبعا وباخلاص كمان والله بس مش عارف ليه بعد ماحبيت مصر رجعت تانى اتمنى اليوم الى هاخلص كلية وافك على برا لان الوضع بقا مقرف جدا من كل ناحية |
| الساعة الآن 03:57 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir