الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   قهوة المنتدى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=22831)

omarmagic 12-03-02 08:14 PM

رد: قهوة المنتدى
 
انا اخدت مخالف على الخاص يرضيك كدة ياتيمو وانا وربنا بهزر معاك مش قدى حاجة راح استاذ محمد سعيد بعتلى رسالة مخالفة

عبــ الله ــد @ 12-03-03 01:38 AM

رد: قهوة المنتدى
 
ايوا صحيح ايه اخبار ابو ايوب بتاع البن ؟ سمعت ان صباعه اكسر وهو في العناية المركزة

Timo Jean 12-03-03 04:31 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 323826)
انا اخدت بسبب صورة الخمر

هههههههههههههههههههه

يعني انا مليش ذنب بقىhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/manga19.gif

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 323827)
عم تيمو نزلى واحد ليمون على حساب عادل عبده علشان متضايق


هو كل المشاريب على عادل عبدهhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/About_To_Cry.gif
ههههههههههههههههههههههههههههه

واحلا عصير ليمون

http://www.saawa.com/vb/saawa/up/19591.png

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص (المشاركة 323893)
واحد زبادى خلاط شوب والنبى
او اعملى وصلة من الخلاط

وليك احلا زبادي خلاط لهادول العينينhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Hands.gif

http://files2.fatakat.com/2011/2/12989101269986.jpg

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic (المشاركة 323900)
هوت تشوكلت هنا يا برنس
والحساب على تيمو صاحب القهوة


مين تيمو؟!!http://www.bh30.com/vb3/images/ns/13kisa.gifhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Thinking.gif

هههههههههههههههههههههههههههه

http://www.yabdoo.com/users/4272/gallery/222_p9422.jpg

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص (المشاركة 323918)
المشاريب عليا يا باشا
كل واحد يطلب بس الى هيزود عن كباية شاى هو حر
نص كباية وربع معقلة سكر و معلقة شاى لكل 80 كباية



ماهو باين فعلاhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Fighter.gif
ههههههههههههههههههههه
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmagic (المشاركة 323931)
انا اخدت مخالف على الخاص يرضيك كدة ياتيمو وانا وربنا بهزر معاك مش قدى حاجة راح استاذ محمد سعيد بعتلى رسالة مخالفة

مايرضنيش طبعا ولو ينفع تاخد تقيم عوض من عندي اتفضله...بس انا عارف انك جدع ومش هاتخد حاجة....
http://www.bh30.com/vb3/images/ns/Leaf.gif
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حبيبي ياعموووور

واحلى شيشة

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...Yozb-Ti7Kj&t=1

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @ (المشاركة 324233)
ايوا صحيح ايه اخبار ابو ايوب بتاع البن ؟ سمعت ان صباعه اكسر وهو في العناية المركزة

نسألكم الدعاء له بالشفاء العاجل

ويقال انه عمل تحويجة عالية شوية ...دماغه راحت.اتكعبل على صباع رجله الصغير

بجد حاجة حزينة
http://www.bh30.com/vb3/images/ns/Drink.gifhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Boy.gif
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه




على العموم نورتوني بجد يارجالة والقهوة نورت بيكم

http://www.bh30.com/vb3/images/ns/goldy38.gifhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/goldy38.gifhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/goldy38.gifhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/goldy38.gif

ahmed6394 12-03-03 09:38 AM

رد: قهوة المنتدى
 
دي حاجة كدا هدية منى ليكم و على حسابى


http://images.panet.co.il/articles/0...6-200212-1.jpg

الرحاله 12-03-03 10:16 AM

رد: قهوة المنتدى
 
ممكن سندويتش بجنيه ؟

Timo Jean 12-03-03 02:01 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 324349)
دي حاجة كدا هدية منى ليكم و على حسابى



هو ده بيوزع لابو حيدر وابو مازن

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

http://images.panet.co.il/articles/0...6-200212-1.jpg

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 324356)
ممكن سندويتش بجنيه ؟

وزودلنا المخلل عشان انا كمان عايز بجنيه

على حساب الرحالة بيهhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/goldy22.gif

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

omarmagic 12-03-03 09:09 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 324300)
[center[/center]
مايرضنيش طبعا ولو ينفع تاخد تقيم عوض من عندي اتفضله...بس انا عارف انك جدع ومش هاتخد حاجة....
http://www.bh30.com/vb3/images/ns/leaf.gif
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حبيبي ياعموووور

واحلى شيشة

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:a...yozb-ti7kj&t=1
[/center][/size][/color]]

حبيبى ياتيمو وربنا واحشنى ياكبير فينك مش باين ليه
وانا مبشربش شيشة ياتيمو
ممكن سحلب
هههههههههههههه
واحشنى والله

ahmed6394 12-03-03 11:00 PM

رد: قهوة المنتدى
 
طبعاً كلنا محتاجين نهضم بعد الاكل


http://photos.igougo.com/images/p337...epsi_Truck.jpg

mido axis 12-03-03 11:04 PM

رد: قهوة المنتدى
 
ياريت عناب لحسن ضغطى عالى

ĴΘĶЄЯ 12-03-03 11:04 PM

رد: قهوة المنتدى
 
سحلب وطاولة الله يخليك

Timo Jean 12-03-04 12:39 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmagic (المشاركة 324828)
حبيبى ياتيمو وربنا واحشنى ياكبير فينك مش باين ليه
وانا مبشربش شيشة ياتيمو
ممكن سحلب
هههههههههههههه
واحشنى والله


يعني ايه مابتشربش شيشة؟؟
هههههههههههههههههههههههه

واحلى سحلب

http://sudanelite.com/vb/uploaded/1152_11327352600.jpg

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 324918)
طبعاً كلنا محتاجين نهضم بعد الاكل


http://photos.igougo.com/images/p337...epsi_Truck.jpg

احنا كدا مش هانهضم بس احنا كدا هانفووووووووووووووووور ونطلع صودا

هههههههههههههههههههههههههههههههه

http://www.arb14.com/up/files/2007-3-9-owzo33otl.jpg

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido axis (المشاركة 324925)
ياريت عناب لحسن ضغطى عالى

احسن من العناب قدم على شغل في شركة الكهربا يستفيد من الضغط العالي

هههههههههههههههههههههههههههههه

حبيبي

واحلى عناب

http://up.3dlat.com/uploads/13167206674.gif

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص (المشاركة 324926)
سحلب وطاولة الله يخليك

احلى سحلب

http://www.alarab.net/data/news/2010/04/16/A56_1.jpg

http://www.maxforums.net/gallery/fil.../kjkghjghj.jpg

ĴΘĶЄЯ 12-03-04 12:48 AM

رد: قهوة المنتدى
 
طيب انزل بقى علمنى الطاولة

Timo Jean 12-03-04 01:15 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص (المشاركة 325012)
طيب انزل بقى علمنى الطاولة

هههههههههههههههههههههههه

انا مابحبهاش ومبعرفش العبها

ĴΘĶЄЯ 12-03-04 01:19 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 325022)
هههههههههههههههههههههههه

انا مابحبهاش ومبعرفش العبها

هههههههههه
خلاص هات كام بلية وانزل معايا

omarmagic 12-03-04 05:35 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 325006)
[center]


يعني ايه مابتشربش شيشة؟؟
هههههههههههههههههههههههه

واحلى سحلب

]img]http://sudanelite.com/vb/uploaded/1152_11327352600.jpg[/img]

طب ياريت توطى الصوت بس علشان صدعت
هههههههههههههههه

ahmed6394 12-03-04 10:05 PM

رد: قهوة المنتدى
 
واحد شاى حبر سكر بره


الساعة الآن 09:43 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir