![]() |
رد: البيع بالتقسيط
فكره حلوه وهتفيد الاعضاء والتجار كمان ...
|
رد: البيع بالتقسيط
فعلا أصل البندقية أم 6000 جنية و هادفعها كاش مممممم تقيلة أوي
انما لو هادفع 500 جنية كل شهر هتبقي أحسن و أريح |
رد: البيع بالتقسيط
فكرة راااااااااااااااااااااائعه انا كان نفسي في كدا من زمااان ياريت اخوانا التجار يقبلو ينفذوها
|
رد: البيع بالتقسيط
اقتباس:
المشكلة ان البندقية اللى ب 6000 , بالتقسيط هاتبقى ب 7000 |
رد: دردشه واستفسار
1 مرفق
العريس بيعلب كورة في القاعه الثانية
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
حلوة جدا تسلم يا عبدالله |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
ماشى حعديها لو واحشك كنت جيت يا علم
بس الجيات كتير |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
أرخص موقع في مصر عن تجربة
يا جماعة أنا لقيت الموقع ده و حبيت أفيد بيه الأعضاء ده فعلا أرخص موقع في مصر وعن تجربة www.loo2ta.com |
رد: أرخص موقع في مصر عن تجربة
وده طريقة الدفع فيه ازاى
والحاجات الى فيه بتكون جديدة ولا ايه ياريت حضرتك تقول تجربتك فيه والى تعرفه عنه علشان تفيد الاعضاء تحياتى .. |
رد: أرخص موقع في مصر عن تجربة
وفى موقع نفسك ..............حلو جدا وممكن تدفع بكذا طريقة والتسيلم فى الميعاد
|
رد: أرخص موقع في مصر عن تجربة
طيب معلش انا طالب منكم طلب علشان انا جاهل حبتين ههههههه الشاشه دي بتعمل ايه و كام بوصه ؟؟؟
http://www.loo2ta.com/pages/EC002.html |
صورة تحمل معانى جميلة
طبعا فى الظروف الهباب اللى البلد بتمر بيها دلوقتى من النادر ان انك تلاقى حاجة معبرة زى دى http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...89422512_n.jpg |
رد: صورة تحمل معانى جميلة
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
انا مش فاهم حاجة ؟؟
الموضوع دا فيه ردود وموضوعات من كل حتة ملهاش دعوةببعض فإيه اللي بيحصل هنا ؟؟ يعني مثلا حد يحط صورة حلوة حد يقوله لو عايز مساعدتي رقم اهو .............. وواحد يقول : لا ياباشا هو 30 الف بس ! دا مثال طبعا |
رد: دردشه واستفسار
[quote=pooforever_2010;323276][center]هذا الموضوع
خاص باى استفسار لو اى عضو ليه استفسار بدل ميسأل فموضوع اى عضو غيرة ويخرج عن ميثاق الموضوع الاساسى يراسل اللى عاوز يسأله ويقوله نروح الموضوع ده واى عضو عنده صورة يحب يشاركنا ويضحكنا معاه برضه يا ريت يحطها هنا تحياتى اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
عيد الام
أم تخاطـــــب ابنها وتوصـــــــــيه ولدي العزيز: فى يوم من الأيام ستراني عجوزا ..... غير منطقيه فى تصرفاتى!! عندها من فضلك أعطينى بعض الوقت وبعض الصبر لتفهمنى وعندما ترتعش يدي فيسقط طعامي على صدري وعندما لا أقوى على لبس ثيابي فتحلى بالصبر معي وتذكر سنوات مرت وأنا أعلمك ما لا أستطيع فعله اليوم !! إن لم أعد أنيقة جميلة الرائحة !!! فلا تلمني واذكر فى صغرك محاولاتى العديدة لأجعلك أنيقا جميل الرائحة لا تضحك مني إذا رأيت جهلي وعدم فهمي لأمور جيلكم هذا ولكن .. كن أنت عيني وعقلي لألحق بما فاتنى أنا من أدبتك أنا من علمتك كيف تواجه الحياة فكيف تعلمنى اليوم ما يجب وما لا يجب ؟؟؟!!! لا تملّ من ضعف ذاكرتي وبطء كلماتي وتفكيري أثناء محادثتك لأن سعادتي من المحادثة الآن هي فقط أن أكون معك !!! عندما تخذلني قدماي في حملي إلى المكان الذي أريده فكن عطوفا معي وتذكر أني قد أخذت بيدك كثيرا لكي تستطيع أن تمشي فلا تستحيي أبدا أن تأخذ بيدي اليوم فغدا ستبحث عن من يأخذ بيدك إعلم أني لست مُـقبله على الحياة مثلك ولكني ببساطة أنتظر الموت !!! فكن معي .. ولا تكن علىّ !!!! عندما تتذكر شيئا من أخطاءي فاعلم أني لم أكن أريد دوما سوى مصلحتك وأن أفضل ما تفعله معي الآن أن تغفر زلاتي .. وتستر عوراتي .. غفر الله لك وسترك لا زالت ضحكاتك وابتسامتك تفرحني كما كنت صغيرا فلا تحرمني صحبتك !!! كنت معك حين ولدت فكن معي حين أموت ! ( وقضى رَبُّكَ أَلَّا تَعْبُدُوا إِلَّا إِيَّاهُ وَبِالْوَالِدَيْنِ إِحْسَانًا إِمَّا يَبْلُغَنَّ عِنْدَكَ الْكِبَرَ أَحَدُهُمَا أَوْ كِلَاهُمَا فَلَا تَقُلْ لَهُمَا أُفٍّ وَلَا تَنْهَرْهُمَا وَقُلْ لَهُمَا قَوْلًا كَرِيمًا (23) وَاخْفِضْ لَهُمَا جَنَاحَ الذُّلِّ مِنَ الرَّحْمَةِ وَقُلْ رَبِّ ارْحَمْهُمَا كَمَا رَبَّيَانِي صَغِيرًا (24) سورة الإسراء |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
احلى تقييم ليك تحياتى |
رجاء النصيحة من خبراء السيارات
ان شاء الله يا جماعة حجيب عربية وطبعاً المبلغ اللى معايا انحصر ما بين نوعين فيات اونو91 - 93 سوزكى سويفت 94 يا ريت اللى عنده فكره عن النوعين دول يدلنى ويقولى وضعهم ايه واسعار قطع الغيار والمزايا والعيوب ولو اى حد من الاعضاء عنده اى نوع من النوعين للبيع يقولى برجاء الاهتمام " تحياتى " |
رد: رجاء النصيحة من خبراء السيارات
موفق ان شاء الله
الاول العربية وبعدين العروسة |
ست الحبايب
1 مرفق
حينما أنحني لأقبل يديكِ ، وأسكب دموع ضعفي فوق صدرك ، و استجدي نظرات الرضا من عينيكِ . .حينها فقط . . أشعر باكتمال رجولتي( إسلام شمس الدين )...
وَاخْـضَـعْ لأُمِّــكَ وأرضها فَعُقُـوقُـهَـا إِحْـدَى الكِبَــرْ ( الإمام الشافعي ) |
رد: رجاء النصيحة من خبراء السيارات
اقتباس:
|
برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
بكره اخر يوم والبرنامج دا شغال وجربته بعد مدورت كتير
http://mypale.com/vb/t7735.html |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
اية الاخبار الجمعه الجية هنكون عندك ولا اية |
رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
تسلم ايدك يا باشا...جارى التجربة.
|
رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
اقتباس:
|
رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
متشكرين يا باشا ... ربنا يكرمك ان شاء الله
|
رد: رجاء النصيحة من خبراء السيارات
اقتباس:
|
رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
مشكوووووووووووووووور
|
هام جدا جدا
ارجو من اي عضو يعرف عنوان هيما 777 يبعتهولي ع الخاص او العام الناس اللي راحو عزوه ف وفاة والده او من يعرفوا العنوان من قبل ذلك |
رد: هام جدا جدا
التليفون 01093635793
|
رد: هام جدا جدا
معايا الرقم دا ايها الخلوق استاذ محمد
عاوز العنواااااااااااااااااااااااااان شكرا على مساعدتك |
رد: هام جدا جدا
اقتباس:
|
رد: هام جدا جدا
اقتباس:
|
رفع الاثقال
السلام عليكم
هل احد منكم يعرف ممكن منين اجيب اوزان حديد من اللي بتتشال ولو حد يعرف ممنين اجيب جهاز يكون مثلا 10 في 1 بس كله خاص بتمارين الحديد وشكر |
رد: رفع الاثقال
فى التوحيد والنور فى حاجات روعه ممتاذه واسعار كويسه
|
رد: رفع الاثقال
بص عليك وعلى التوحيد والنور الى فى كلية الزراعة هاتلاقى هناك كل الى انت عايزة وبأرخص الاسعار
|
رد: رفع الاثقال
فى اماكن كتير بس انصحك بالمحلات الى مخصصة للادوات الرياضية لانها ارخص بمراحل
|
الى Mohamed Mahmoud
بسم الله الرحمن الرحيم الموضوع دة اهداء للاستاذ المحترم و الخلوق محمد محمود هدية صغيرة من تصميمى و يا رب تعجبك يا باشا :) http://fc07.deviantart.net/fs71/f/20...el-d4tp699.png http://fc07.deviantart.net/fs71/f/20...el-d4tp699.png |
| الساعة الآن 07:14 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir