الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

قناص المنوفيه 12-03-20 04:12 PM

رد: البيع بالتقسيط
 
فكره حلوه وهتفيد الاعضاء والتجار كمان ...

Mohammad 12-03-20 04:13 PM

رد: البيع بالتقسيط
 
فعلا أصل البندقية أم 6000 جنية و هادفعها كاش مممممم تقيلة أوي
انما لو هادفع 500 جنية كل شهر هتبقي أحسن و أريح

16109 12-03-20 04:37 PM

رد: البيع بالتقسيط
 
فكرة راااااااااااااااااااااائعه انا كان نفسي في كدا من زمااان ياريت اخوانا التجار يقبلو ينفذوها

dr_mohasan 12-03-20 04:39 PM

رد: البيع بالتقسيط
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammad (المشاركة 334979)
فعلا أصل البندقية أم 6000 جنية و هادفعها كاش مممممم تقيلة أوي
انما لو هادفع 500 جنية كل شهر هتبقي أحسن و أريح

المشكلة ان البندقية اللى ب 6000 , بالتقسيط هاتبقى ب 7000

abdalla nabel 12-03-20 05:34 PM

رد: دردشه واستفسار
 
1 مرفق
العريس بيعلب كورة في القاعه الثانية

pooforever_2010 12-03-20 05:47 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel (المشاركة 335021)
العريس بيعلب كورة في القاعه الثانية

ههههههههههههههههههههههه
حلوة جدا تسلم يا عبدالله

abdalla nabel 12-03-20 05:54 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 335033)
ههههههههههههههههههههههه
حلوة جدا تسلم يا عبدالله

تسلم يا محمد وحشني والله

pooforever_2010 12-03-20 05:56 PM

رد: دردشه واستفسار
 
ماشى حعديها لو واحشك كنت جيت يا علم
بس الجيات كتير

abdalla nabel 12-03-20 06:19 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 335035)
ماشى حعديها لو واحشك كنت جيت يا علم
بس الجيات كتير

والله انتو الي عرفتوني متئخر علي العموم الجمعة الجية انا جي بس خد بالك هكسبكو في الرماية

bolla92 12-03-20 10:05 PM

أرخص موقع في مصر عن تجربة
 

يا جماعة أنا لقيت الموقع ده
و حبيت أفيد بيه الأعضاء
ده فعلا أرخص موقع في مصر وعن تجربة

www.loo2ta.com

ĴΘĶЄЯ 12-03-20 10:19 PM

رد: أرخص موقع في مصر عن تجربة
 
وده طريقة الدفع فيه ازاى
والحاجات الى فيه بتكون جديدة ولا ايه
ياريت حضرتك تقول تجربتك فيه والى تعرفه عنه
علشان تفيد الاعضاء
تحياتى ..

smsm saber 12-03-20 11:01 PM

رد: أرخص موقع في مصر عن تجربة
 
وفى موقع نفسك ..............حلو جدا وممكن تدفع بكذا طريقة والتسيلم فى الميعاد

Egyptian_Destroyer 12-03-20 11:29 PM

رد: أرخص موقع في مصر عن تجربة
 
طيب معلش انا طالب منكم طلب علشان انا جاهل حبتين ههههههه الشاشه دي بتعمل ايه و كام بوصه ؟؟؟
http://www.loo2ta.com/pages/EC002.html

dida 12-03-21 01:45 AM

صورة تحمل معانى جميلة
 
طبعا فى الظروف الهباب اللى البلد بتمر بيها دلوقتى من النادر ان انك تلاقى حاجة معبرة زى دى

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...89422512_n.jpg

abdalla nabel 12-03-21 10:31 AM

رد: صورة تحمل معانى جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dida (المشاركة 335289)
طبعا فى الظروف الهباب اللى البلد بتمر بيها دلوقتى من النادر ان انك تلاقى حاجة معبرة زى دى

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...89422512_n.jpg

بجد حاجة جميلة شكرا

عبــ الله ــد @ 12-03-21 02:42 PM

رد: دردشه واستفسار
 
انا مش فاهم حاجة ؟؟

الموضوع دا فيه ردود وموضوعات من كل حتة ملهاش دعوةببعض فإيه اللي بيحصل هنا ؟؟ يعني مثلا حد يحط صورة حلوة حد يقوله لو عايز مساعدتي رقم اهو .............. وواحد يقول : لا ياباشا هو 30 الف بس ! دا مثال طبعا

abdalla nabel 12-03-21 02:58 PM

رد: دردشه واستفسار
 
[quote=pooforever_2010;323276][center]هذا الموضوع
خاص باى استفسار
لو اى عضو ليه استفسار
بدل ميسأل فموضوع اى عضو غيرة
ويخرج عن ميثاق الموضوع الاساسى

يراسل اللى عاوز يسأله ويقوله نروح الموضوع ده



واى عضو عنده صورة يحب يشاركنا ويضحكنا معاه
برضه يا ريت يحطها هنا

تحياتى




اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @ (المشاركة 335512)
انا مش فاهم حاجة ؟؟

الموضوع دا فيه ردود وموضوعات من كل حتة ملهاش دعوةببعض فإيه اللي بيحصل هنا ؟؟ يعني مثلا حد يحط صورة حلوة حد يقوله لو عايز مساعدتي رقم اهو .............. وواحد يقول : لا ياباشا هو 30 الف بس ! دا مثال طبعا

شوف كدة الاستاذ محمد كاتب اية هتعرف

abdalla nabel 12-03-21 03:36 PM

رد: دردشه واستفسار
 
عيد الام

أم تخاطـــــب ابنها وتوصـــــــــيه

ولدي العزيز: فى يوم من الأيام ستراني عجوزا ..... غير منطقيه فى تصرفاتى!!
عندها من فضلك أعطينى بعض الوقت وبعض الصبر لتفهمنى
وعندما ترتعش يدي فيسقط طعامي على صدري
وعندما لا أقوى على لبس ثيابي فتحلى بالصبر معي
وتذكر سنوات مرت وأنا أعلمك ما لا أستطيع فعله اليوم !!
إن لم أعد أنيقة جميلة الرائحة !!! فلا تلمني
واذكر فى صغرك محاولاتى العديدة لأجعلك أنيقا جميل الرائحة
لا تضحك مني إذا رأيت جهلي وعدم فهمي لأمور جيلكم هذا ولكن ..
كن أنت عيني وعقلي لألحق بما فاتنى أنا من أدبتك أنا من علمتك كيف تواجه الحياة
فكيف تعلمنى اليوم ما يجب وما لا يجب ؟؟؟!!!
لا تملّ من ضعف ذاكرتي وبطء كلماتي وتفكيري أثناء محادثتك
لأن سعادتي من المحادثة الآن هي فقط أن أكون معك !!!
عندما تخذلني قدماي في حملي إلى المكان الذي أريده فكن عطوفا معي
وتذكر أني قد أخذت بيدك كثيرا لكي تستطيع أن تمشي
فلا تستحيي أبدا أن تأخذ بيدي اليوم فغدا ستبحث عن من يأخذ بيدك
إعلم أني لست مُـقبله على الحياة مثلك ولكني ببساطة أنتظر الموت !!!
فكن معي .. ولا تكن علىّ !!!!
عندما تتذكر شيئا من أخطاءي فاعلم أني لم أكن أريد دوما سوى مصلحتك
وأن أفضل ما تفعله معي الآن أن تغفر زلاتي .. وتستر عوراتي ..
غفر الله لك وسترك لا زالت ضحكاتك وابتسامتك تفرحني كما كنت صغيرا فلا تحرمني صحبتك !!!
كنت معك حين ولدت فكن معي حين أموت !

( وقضى رَبُّكَ أَلَّا تَعْبُدُوا إِلَّا إِيَّاهُ وَبِالْوَالِدَيْنِ إِحْسَانًا إِمَّا يَبْلُغَنَّ عِنْدَكَ الْكِبَرَ أَحَدُهُمَا أَوْ كِلَاهُمَا فَلَا تَقُلْ لَهُمَا أُفٍّ وَلَا تَنْهَرْهُمَا وَقُلْ لَهُمَا قَوْلًا كَرِيمًا (23) وَاخْفِضْ لَهُمَا جَنَاحَ الذُّلِّ مِنَ الرَّحْمَةِ وَقُلْ رَبِّ ارْحَمْهُمَا كَمَا رَبَّيَانِي صَغِيرًا (24) سورة الإسراء

pooforever_2010 12-03-21 04:53 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel (المشاركة 335533)
عيد الام

أم تخاطـــــب ابنها وتوصـــــــــيه

ولدي العزيز: فى يوم من الأيام ستراني عجوزا ..... غير منطقيه فى تصرفاتى!!
عندها من فضلك أعطينى بعض الوقت وبعض الصبر لتفهمنى
وعندما ترتعش يدي فيسقط طعامي على صدري
وعندما لا أقوى على لبس ثيابي فتحلى بالصبر معي
وتذكر سنوات مرت وأنا أعلمك ما لا أستطيع فعله اليوم !!
إن لم أعد أنيقة جميلة الرائحة !!! فلا تلمني
واذكر فى صغرك محاولاتى العديدة لأجعلك أنيقا جميل الرائحة
لا تضحك مني إذا رأيت جهلي وعدم فهمي لأمور جيلكم هذا ولكن ..
كن أنت عيني وعقلي لألحق بما فاتنى أنا من أدبتك أنا من علمتك كيف تواجه الحياة
فكيف تعلمنى اليوم ما يجب وما لا يجب ؟؟؟!!!
لا تملّ من ضعف ذاكرتي وبطء كلماتي وتفكيري أثناء محادثتك
لأن سعادتي من المحادثة الآن هي فقط أن أكون معك !!!
عندما تخذلني قدماي في حملي إلى المكان الذي أريده فكن عطوفا معي
وتذكر أني قد أخذت بيدك كثيرا لكي تستطيع أن تمشي
فلا تستحيي أبدا أن تأخذ بيدي اليوم فغدا ستبحث عن من يأخذ بيدك
إعلم أني لست مُـقبله على الحياة مثلك ولكني ببساطة أنتظر الموت !!!
فكن معي .. ولا تكن علىّ !!!!
عندما تتذكر شيئا من أخطاءي فاعلم أني لم أكن أريد دوما سوى مصلحتك
وأن أفضل ما تفعله معي الآن أن تغفر زلاتي .. وتستر عوراتي ..
غفر الله لك وسترك لا زالت ضحكاتك وابتسامتك تفرحني كما كنت صغيرا فلا تحرمني صحبتك !!!
كنت معك حين ولدت فكن معي حين أموت !

( وقضى رَبُّكَ أَلَّا تَعْبُدُوا إِلَّا إِيَّاهُ وَبِالْوَالِدَيْنِ إِحْسَانًا إِمَّا يَبْلُغَنَّ عِنْدَكَ الْكِبَرَ أَحَدُهُمَا أَوْ كِلَاهُمَا فَلَا تَقُلْ لَهُمَا أُفٍّ وَلَا تَنْهَرْهُمَا وَقُلْ لَهُمَا قَوْلًا كَرِيمًا (23) وَاخْفِضْ لَهُمَا جَنَاحَ الذُّلِّ مِنَ الرَّحْمَةِ وَقُلْ رَبِّ ارْحَمْهُمَا كَمَا رَبَّيَانِي صَغِيرًا (24) سورة الإسراء

تسلم ايديك يا عبدالله باشا
احلى تقييم ليك
تحياتى

dida 12-03-21 07:19 PM

رجاء النصيحة من خبراء السيارات
 
ان شاء الله يا جماعة حجيب عربية وطبعاً المبلغ اللى معايا انحصر ما بين نوعين


فيات اونو91 - 93

سوزكى سويفت 94

يا ريت اللى عنده فكره عن النوعين دول يدلنى ويقولى وضعهم ايه واسعار قطع الغيار والمزايا والعيوب

ولو اى حد من الاعضاء عنده اى نوع من النوعين للبيع يقولى برجاء الاهتمام

" تحياتى "

jhoncarbntr 12-03-21 08:05 PM

رد: رجاء النصيحة من خبراء السيارات
 
موفق ان شاء الله
الاول العربية وبعدين العروسة

خالدحامد 12-03-21 08:28 PM

ست الحبايب
 
1 مرفق
حينما أنحني لأقبل يديكِ ، وأسكب دموع ضعفي فوق صدرك ، و استجدي نظرات الرضا من عينيكِ . .حينها فقط . . أشعر باكتمال رجولتي( إسلام شمس الدين )...


وَاخْـضَـعْ لأُمِّــكَ وأرضها فَعُقُـوقُـهَـا إِحْـدَى الكِبَــرْ ( الإمام الشافعي )

the ghost 12-03-22 08:08 AM

رد: رجاء النصيحة من خبراء السيارات
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dida (المشاركة 335612)
ان شاء الله يا جماعة حجيب عربية وطبعاً المبلغ اللى معايا انحصر ما بين نوعين


فيات اونو91 - 93

سوزكى سويفت 94

يا ريت اللى عنده فكره عن النوعين دول يدلنى ويقولى وضعهم ايه واسعار قطع الغيار والمزايا والعيوب

ولو اى حد من الاعضاء عنده اى نوع من النوعين للبيع يقولى برجاء الاهتمام

" تحياتى "

سويفت طبعا

avokato 12-03-22 02:09 PM

برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
 
بكره اخر يوم والبرنامج دا شغال وجربته بعد مدورت كتير
http://mypale.com/vb/t7735.html

abdalla nabel 12-03-22 02:25 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 335554)
تسلم ايديك يا عبدالله باشا
احلى تقييم ليك
تحياتى

شكرا جدا يا محمد متحرمش منك
اية الاخبار الجمعه الجية هنكون عندك ولا اية

hesham[MaFya]a 12-03-22 02:26 PM

رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
 
تسلم ايدك يا باشا...جارى التجربة.

avokato 12-03-22 02:48 PM

رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham[mafya]a (المشاركة 336073)
تسلم ايدك يا باشا...جارى التجربة.

شكرا يا جميل وربنا يجعله خير في حسناتي ان شاء الله

hesham d 12-03-22 03:44 PM

رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
 
متشكرين يا باشا ... ربنا يكرمك ان شاء الله

طلعت مجدي 12-03-22 03:49 PM

رد: رجاء النصيحة من خبراء السيارات
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dida (المشاركة 335612)
ان شاء الله يا جماعة حجيب عربية وطبعاً المبلغ اللى معايا انحصر ما بين نوعين


فيات اونو91 - 93

سوزكى سويفت 94

يا ريت اللى عنده فكره عن النوعين دول يدلنى ويقولى وضعهم ايه واسعار قطع الغيار والمزايا والعيوب

ولو اى حد من الاعضاء عنده اى نوع من النوعين للبيع يقولى برجاء الاهتمام

" تحياتى "

سزوكي انا شايف انها احسن تحياتي

الجباروت 12-03-22 04:48 PM

رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
 
مشكوووووووووووووووور

fishtic 12-03-22 06:15 PM

هام جدا جدا
 
ارجو من اي عضو يعرف عنوان هيما 777 يبعتهولي ع الخاص او العام
الناس اللي راحو عزوه ف وفاة والده او من يعرفوا العنوان من قبل ذلك

محمد ياقوت 12-03-22 06:57 PM

رد: هام جدا جدا
 
التليفون 01093635793

fishtic 12-03-22 07:13 PM

رد: هام جدا جدا
 
معايا الرقم دا ايها الخلوق استاذ محمد
عاوز العنواااااااااااااااااااااااااان
شكرا على مساعدتك

محمد ياقوت 12-03-22 07:14 PM

رد: هام جدا جدا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic (المشاركة 336212)
معايا الرقم دا ايها الخلوق استاذ محمد
عاوز العنواااااااااااااااااااااااااان
شكرا على مساعدتك

فى القريب العاجل هجبلك العنوان انشاء الله

smsm saber 12-03-22 08:59 PM

رد: هام جدا جدا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت (المشاركة 336214)
فى القريب العاجل هجبلك العنوان انشاء الله

كد 2 عاوزين عنوان او ابرهيم نفسه يا استاذ محمد وانا احب اشكر حضرتك على المساعدة انت فعلان اكتر انسان محترم واحب اشكر استاذ ابو سيف

محمد حامد الحماقي 12-03-22 10:33 PM

رفع الاثقال
 
السلام عليكم
هل احد منكم يعرف ممكن منين اجيب اوزان حديد من اللي بتتشال ولو حد يعرف ممنين اجيب جهاز يكون مثلا 10 في 1 بس كله خاص بتمارين الحديد وشكر

محمد ياقوت 12-03-22 10:42 PM

رد: رفع الاثقال
 
فى التوحيد والنور فى حاجات روعه ممتاذه واسعار كويسه

كابتن محمود دياب 12-03-22 10:44 PM

رد: رفع الاثقال
 
بص عليك وعلى التوحيد والنور الى فى كلية الزراعة هاتلاقى هناك كل الى انت عايزة وبأرخص الاسعار

Angel 12-03-22 10:51 PM

رد: رفع الاثقال
 
فى اماكن كتير بس انصحك بالمحلات الى مخصصة للادوات الرياضية لانها ارخص بمراحل

Angel 12-03-22 11:05 PM

الى Mohamed Mahmoud
 
بسم الله الرحمن الرحيم

الموضوع دة اهداء للاستاذ المحترم و الخلوق محمد محمود
هدية صغيرة من تصميمى و يا رب تعجبك يا باشا :)

http://fc07.deviantart.net/fs71/f/20...el-d4tp699.png

http://fc07.deviantart.net/fs71/f/20...el-d4tp699.png


الساعة الآن 07:14 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir