![]() |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
مسدس جيريكو الاسرائيلى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
واجابتك غلط على فكرة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
المسدس الاخير اسمة كولت ديفيندر عيار تمانية وتلاتين
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
هههههههههههههه :rolleyes: |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
star israiel
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اية دة معلش يا برنس السوال الش منى المرة دى خد دة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
معلش يا هوجان عندى انا الواجب دة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
خد السوال دة اكتر قناصة مدمرة فى كوكب الارض من وجهة نظرى اصابات فتاكة عيار ملوش مثيل ابداع حقيقى
مطلوب العيار والاسم بس http://www.iraqup.com/up/20120423/o4..._240815235.jpg |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
فين السوال يا عم هشام
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
بليزر المانى
عيارها 7.62 |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
سبعة اتنين وستين فى كام
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
7.62x51م بص البندقيه دى جامده جدا وعلى ما اعتقد بتشيل خزنه من 4 الى 5 طلقات
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
جامدة اية البندقية دى فوق الوصف انا عايز نشتغل فى القناصات شوية
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
انا شايف انه مفيش حد متفاعل معانا فى الموضوع ده وانا بظهق بسرعه انتا اه رائيك
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
لا يا عم هوجان الناس بيتفاعلو وبعدين عادى نتفاعل احنا على ما الناس تيجى هديك سوال ارخم من كل الاسئلة اللى فى المنتدى كلها
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
بيات هيالى تطلع عينى فى الاكام كلمه دوال
WebleyBulldogReplica caliber seems to be 11mm or .44-possible .455. |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
وادواله كام صوراه على نظيف ليه
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...9andhQllZGqBBQ http://picturearchive.gunauction.com...91979a28c7.jpg http://picturearchive.gunauction.com...afdeb6d2dc.jpg http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...9MQA1skzs_AzX1 اي خدمههههههههههههههههههههههههههههههههه احنا موجودين احلا مسا من BOB2008 عليكووووووووووووووووووووووووووو |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
بص با السوال داه
العيار بلد الصنع اين استخدام ومن ايى كوكاب واصل الى الارض لو سمحتو وادى الصوراهhttp://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...QgWCtd6T6exDkQ |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
للدرجه دى بقينا هفيه
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اية يا عم بوب ما تحط مسدس عدل يا عم سيبك من شغل هاريسون فورد والافلام الامريكانى دة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
ليـــــــــــــــــــــــــــــه بتاول كـــــــــــــــــــــداه يا هوجن |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
انا القلت نضحك شويه بعدين المسداس شكلو غريب جدان |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
بص و انا ليه طالب مختالف اوي المرادى مش هحط
صوراه انا هحط بينات وانتا هتوالى الصوراه انا عاوز صوراه للفرد الى بيدرب الطلقه الروسى الى هو استخدام مش فاكر فى الحربه الاعالميه الاواله او الثانيه |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
برنس يا هوجان عايزين سوال بئة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
طب انا عايز اعرف نوع السلاح المريخي الحديث دا :
http://www.egypthunt.net/attachment....1&d=1311152518 |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
ياياشا دا مش ليه نوع دا موجود في المتاحف علي ما اظن يعني مفيش شركه بتصنع دلوقتي
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
هاند ميد ؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
يدوى الصنع فعلا بس شكلة عالى اوى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
الموضوع ده الصراحه جامد بس ليه الاسئله القديمه صورها ممسوحه خاصه اسئلتك يا عملاق المفروض تيسبها عشان الموضوع يبقا موسعه عن الاسلحه وخاصه الانواع الغريبه
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
انا ممسحتش صور والله
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
الصور موجودة على فكرة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
موجوده مظهرتش عندي والله عامه انا مش قصدي حاجه انا بس الموضوع عجبني ووقلت يبقا مرجع حلو انا عن نفسي استفدت منه فعيزه بس يبقا كامل مش نقصه حاجه واحلي مسي عليك يا عملاق
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
1 مرفق
طيب خد السؤال ده مدام مفيش حد بيسئل اه
ما نوع البندقيتين الي في الصوره واعيرتهم |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
فرانشى ايطالى عيار 12 بندقية خرطوش يعنى
|
| الساعة الآن 06:59 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir