![]() |
رد: Re: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
السعر تمكام اضرب بيهات خزنه بس الطلقات تكون متنوعه fn وكورى وانجليزى ومصرى وشوف النتيجه اه لو كدبت يبقى فى مشكله فى الابره لو تمام يبقى على بركه الله وكمانالسعر تمام بالنسه للاسعار الان |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
اقتباس:
اتفضل ياباشا |
Re: اتمنى من الاعضاء المشاركه
السلام عليكم يا استاذ هوجان... حضرتك لم تجواب على سؤالى...يارت تساعدنى بالله عليك فى الموضوع اللى سألتك فيه عشان محتاج اعرف الاجابة ضرورى...انا عارف انى رخم بس استحملنى و جزاك الله خير :)
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
تم التقييم طبعا :d |
Re: رد: Re: اتمنى من الاعضاء المشاركه
السلام عليكم يا استاذ هوجان ارجو من حضرتك ان تساعدنى فى الموضوع ده عشان دورت عليه كثير بس لقيت اجابات متناقضة و مش واضحة..انا بفكر اجيب بندقية خرطوش للدفاع عن النفس...الى هى بتضرب نفس طلقات الخرطوش بتاع اللى هو الفرد المحلى اللى بيشيله البلطجية دول...فانا عايز اعرف العيار ال 16 اقوى و بيأذى اكثر ولا ال 12...ده فى حالة الدفاع عن النفس يعنى..لانى بقرأ فى مواقع اجنبية بيقولوا ال 12 أقوى عيار بس بقرأ فى حتت تانية ان ال 16 مداه ابعد و اقوى من ال 12 فى التأثير فممكن بعد اذن حضرتك تدينى القول الفصل فى الموضوع ده...انهى عيار اقوى يلحق بالخصم تأثير اكبر و ليه هو اقوى و جزاك الله خير
|
Re: اتمنى من الاعضاء المشاركه
السلام عليكم...يا جماعة هو محدش بيرد عليا ليه...انا عايز ارخض بندقية خرطوش للدفاع عن النفس و عايز اعرف ايه الفرق بين العيار ال 12 و ال 16 عشان فيه ناس قالتلى ال 12 اقوى و ناس تانية قالتلى ال 16 اقوى...انا عايز بس حد يعرفنى ايه الصح و انهى اقوى و مداه ابعد و ليه و شكرا
|
رد: Re: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
أخي الكريم عيار 12 هو أقوي وأدق عيار لذلك يستخدم في الصيد والمسابقات , لكن نوع البندقية ( طول المسورة و قطرها هو اللي بيحدد توزيع البلي (الرش ) اللي جوه الخرطوشه |
Re: اتمنى من الاعضاء المشاركه
جزاك الله خير :)
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
استاذ هوجان عاوز راى حضرتك فى الطبنجهنورينكو الصينى np22
http://img02.arabsh.com/uploads/imag...4d4964f105.jpg http://img02.arabsh.com/uploads/imag...4d4964f104.jpg |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
يا أستاز هوجن أنا كنت عاوز أعرف ايه أفضل خرطوشه بتضرب أتومتك وأكبر خرطوشه من ناحيه عدد الطلقات وهل فى خرطوشه بتاخد 12 طلقه من عيار 12 وياريت صور ليه وموقع الشركه المصنعه وأسف لو كنت طولت
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
alsalam 3alaikom
ma3lsh elke bord 3etlet matlob daorore ma3lomat 3n alselah issc m-22 w almsds cz 75 p-07 duty w thalk men haith: 1- qoat alertedad 2- 3dd altalaqat 3- r2i 7adretak alshakhse fehma w jzakom allah khayran w asef leletalah |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
الاخ العزيز الفاضل عارض المساعدة
ارجو التكرم بالافادة حصلت على تصريح شراء والحمد لله ورصدت مبلغ 10-15 الف جنية للشراء وارغب فى مسدس متوسط الحجم أو اكبر خزنته 12طلقه أو أكثر فما هى الانواع التى يمكن ان ابحث عنها؟؟؟ سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
شكوووووووووووووووووووووووووووووووور جدا
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
|
| الساعة الآن 01:41 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir