الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   المسابقات الترفهية (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=98)
-   -   حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه ) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=29953)

dr.amer hassan 12-06-18 09:44 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
معلش شا champion يا ريت توضحها اكتر

The_Guardian 12-06-18 10:02 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Champion (المشاركة 389647)
بصو يا رجاله وركزوووووووووووو
عندنا عشر مكن
كل مكنه بتجيب عشره جنيه تمام ؟ وزنه عشره جرام
ففي مره مكنه جابت اقل من 10 جرام
فكانوا عايزين يعرفو انهي مكنه اللي جابت عشره جنيه وزنها اقل من 10 جرام
فجابوا 2 مهندسين واحد غبي و واحد ذكي
الغبي قال نروح عند كل مكنه و نوزن الجنيه اللي
بيطلع منها لحد ما نلاقي المكنه اللي بتطلع وزن قليل
فقال الذكي احنا نجيب كل الجنيهات مع بعضها و نعرف انهي مكنه اللي عطلانه , ازاي؟؟
اهداء مني للدكتور عامر اللي زهقني بنكته البيض ديه ههههههههههههههه


بص يا باشا هيا صعبه وهفكر وأجيلك
بس خلو بالكو انا لو مسكت المايك هتتخنقو مني
:rolleyes:

Champion 12-06-18 10:13 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
فيما معناه هاتو طريقه اعرف انهي مكنه عطلانه بطريقه المهندس الذكي

doos99 12-06-18 11:30 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 389647)
بصو يا رجاله وركزوووووووووووو
عندنا عشر مكن
كل مكنه بتجيب عشره جنيه تمام ؟ وزنه عشره جرام
ففي مره مكنه جابت اقل من 10 جرام
فكانوا عايزين يعرفو انهي مكنه اللي جابت عشره جنيه وزنها اقل من 10 جرام
فجابوا 2 مهندسين واحد غبي و واحد ذكي
الغبي قال نروح عند كل مكنه و نوزن الجنيه اللي
بيطلع منها لحد ما نلاقي المكنه اللي بتطلع وزن قليل
فقال الذكي احنا نجيب كل الجنيهات مع بعضها و نعرف انهي مكنه اللي عطلانه , ازاي؟؟
اهداء مني للدكتور عامر اللي زهقني بنكته البيض ديه ههههههههههههههه

الحل هو اننا ناخد من كل مكنه جنيهات تدل علي عددها يعنى مثلا ناخد من مكنه رقم واحد جنيه و مكنه رقم اتنين اتنين جنيه وهكذا لحد ما نوصل لحد المكنه رقم عشره
و نجمع الوزن الطبيعي للجنيهات اللي هو 55 جرام و نوزن الجنيهات اللي اخدناها من المكنات العشره
و لو طلع الوزن ناقص مثلا 2 جرام يبقي هيا المكنه رقم اتنين لو طلع 3 جرام تبقي المكنه رقم ثلاثه
ها الاجابه صح ولا

The_Guardian 12-06-18 11:33 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
حل مـقنع جداا

The_Guardian 12-06-19 01:50 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Champion 12-06-19 03:07 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doos99 (المشاركة 389799)
الحل هو اننا ناخد من كل مكنه جنيهات تدل علي عددها يعنى مثلا ناخد من مكنه رقم واحد جنيه و مكنه رقم اتنين اتنين جنيه وهكذا لحد ما نوصل لحد المكنه رقم عشره
و نجمع الوزن الطبيعي للجنيهات اللي هو 55 جرام و نوزن الجنيهات اللي اخدناها من المكنات العشره
و لو طلع الوزن ناقص مثلا 2 جرام يبقي هيا المكنه رقم اتنين لو طلع 3 جرام تبقي المكنه رقم ثلاثه
ها الاجابه صح ولا

غلطه بسييييييييطه

Bebeto 12-06-19 03:12 PM

Re: رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 390188)
غلطه بسييييييييطه

طيب قول الحل بقي !!!!!!!!

Bebeto 12-06-19 03:14 PM

Re: رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto (المشاركة 390193)
طيب قول الحل بقي !!!!!!!!

ممكن الغلطة تكون انهم 550 جم ثم 20 جم ؟؟

Bebeto 12-06-19 03:19 PM

Re: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
?????????????????????????????????????????

Champion 12-06-19 03:25 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto (المشاركة 390195)
ممكن الغلطة تكون انهم 550 جم ثم 20 جم ؟؟

مش فاهمك بصراحه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doos99 (المشاركة 389799)
الحل هو اننا ناخد من كل مكنه جنيهات تدل علي عددها يعنى مثلا ناخد من مكنه رقم واحد جنيه و مكنه رقم اتنين اتنين جنيه وهكذا لحد ما نوصل لحد المكنه رقم عشره
و نجمع الوزن الطبيعي للجنيهات اللي هو 55 جرام و نوزن الجنيهات اللي اخدناها من المكنات العشره
و لو طلع الوزن ناقص مثلا 2 جرام يبقي هيا المكنه رقم اتنين لو طلع 3 جرام تبقي المكنه رقم ثلاثه
ها الاجابه صح ولا

انا متلخبط بس ححسبها صححححححححححححححححححححححححححححححححححح
المايك معاك

Karim Eid 12-06-20 01:00 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
يوووووووووووووووووه بقاااااااااا
متخلصونا بقى يا جدعان الواحد مبيلحقش يجاوب كدة

The_Guardian 12-07-20 07:36 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
يا جماعه رمضان بدأ وعاوزين نشغل الفوازير من جديد

pooforever_2010 12-07-20 05:39 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esam abdo (المشاركة 406826)
يا جماعه رمضان بدأ وعاوزين نشغل الفوازير من جديد

ابدأ يا باشا
المايك معاك مدام شغلت الموضوع
تحياتى

The_Guardian 12-07-21 09:13 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
بصوا هيا فزوره رخمه وحلها كمان رخم;)

اتنين حريم ماشيين فى الشارع .. قابلوو اتنين رجاله فــ ألقو عليهم السلام وقالوو ..

السلام عليكم يا أبائنا يا أجواز امهاتنا يا أجوازنا فى الحلال ..

اززززززززززاى تيجي ؟؟؟؟



خليكو فاكرين اني قلت انها رخمه
:p

The_Guardian 12-07-21 02:58 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
محدش عارف ولا ايه دي حتي سهله خالص ..
بس الصيام شكلوو مأثـر
:cool:

pooforever_2010 12-07-21 03:08 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
واحده وبنتها قابلت جوزها وجوز بنتها

The_Guardian 12-07-21 03:19 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 407262)
واحده وبنتها قابلت جوزها وجوز بنتها

غلط يا معلم :cool:

The_Guardian 12-07-21 08:53 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
فين الناس اكتر من 60 مشاهده ومحدش عارف شكلى انا اللى هحلها :cool:

The_Guardian 12-07-22 11:02 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Esam abdo (المشاركة 407170)
بصوا هيا فزوره رخمه وحلها كمان رخم;)

اتنين حريم ماشيين فى الشارع .. قابلوو اتنين رجاله فــ ألقو عليهم السلام وقالوو ..

السلام عليكم يا أبائنا يا أجواز امهاتنا يا أجوازنا فى الحلال ..

اززززززززززاى تيجي ؟؟؟؟



خليكو فاكرين اني قلت انها رخمه
:p


طبعا بما ان الفزوره محدش عرف يحلها وعدي عليها 24 ساعه يبقي لازم احط الحل وانزل فزوره غيرها

الحل ..

اول واحده امها كانت متجوزه واحد من الاتنين رجاله واتطلقت
والتانيه امها كانت متجوزه الراجل التاني واتطلقت هيا كمان
فــ الراجل التانى اتجوز بنت الست الاولي والراجل الاول اتجوز بنت الست التانيه :cool:

وهوا دا الحل الوحيد عشان الجمله دي تتقال (
السلام عليكم يا أبائنا يا أجواز امهاتنا يا أجوازنا فى الحلال .. )

The_Guardian 12-07-22 12:25 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
عاوزين 5 اختلافات بين الصورتين :cool:

http://im18.gulfup.com/2012-07-22/1342952627321.bmp

Mohamed El-Hadidy 12-07-22 12:30 PM

Re: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
النمر و الفانوس الشمال الجنب النمر و مرايا الشمال و الوان السارينا الفوق و الورقه العلي الزجاج جنب المرايا الشمال

TheLegnedkiller 12-07-22 12:32 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
الاختلافات اهم
1\المرايا الي علي الشمال

2 اللزقه التانيه

3\رقم 6 بدل 0 في الرقم بتاع العربيه

4\النور الاحمر بدل الازرق

5\ النور الاحمر بدل الازرق

مع تحياتي

TheLegnedkiller 12-07-22 12:33 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
انا بقي دوري

حيوان بتخاف منه كل الحيوانات حتي الاسد والفيل وحتي الديناصور الله يرحمه

The_Guardian 12-07-22 12:34 PM

رد: Re: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed el-hadidy (المشاركة 407553)
النمر و الفانوس الشمال الجنب النمر و مرايا الشمال و الوان السارينا الفوق و الورقه العلي الزجاج جنب المرايا الشمال

تمام يا باشا المايك معاك ;)

The_Guardian 12-07-22 12:35 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheLegnedkiller (المشاركة 407554)
الاختلافات اهم
1\المرايا الي علي الشمال

2 اللزقه التانيه

3\رقم 6 بدل 0 في الرقم بتاع العربيه

4\النور الاحمر بدل الازرق

5\ النور الاحمر بدل الازرق

مع تحياتي

غلط يا باشا :cool:

TheLegnedkiller 12-07-22 12:38 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
يخربيت ام الزهايمر نسيت والله الفانوس الي جنب النمر من علي الشمال

المايك برضه مع الاستاذ محمد الحديدي

جولدن ايجل 12-07-22 01:26 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
هو الاستاذ محمد الحديدي لسه منزلش فزورته ليه

جولدن ايجل 12-07-22 01:35 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
لو مش عاوز ينزل ممكن يئزلني انزل انا فوازير مكانه

Mohamed El-Hadidy 12-07-22 02:47 PM

Re: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
سائق سيارة كان يسير في الشارع بالجهة اليمنى فجأة انحرف جهة اليسار وصعدعلى الرصيف وخبط رجل وخبط عمود مع ذلك لم يحرر له ضابط المرور مخالفة لماذا ؟

The_Guardian 12-07-22 03:07 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
عشان مكنش راكب عربيه اصلا

احمد نصر 12-07-22 03:17 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
مكنش فى رجل مرور

Mohamed El-Hadidy 12-07-22 05:50 PM

Re: رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esam abdo (المشاركة 407608)
عشان مكنش راكب عربيه اصلا

تمام كده يا باشا,اتفضل حضرتك,بس و حياة اغلي حاجه عندك بلاش حاجه تعجيزيه:)

The_Guardian 12-07-22 06:02 PM

رد: Re: رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed el-hadidy (المشاركة 407659)
تمام كده يا باشا,اتفضل حضرتك,بس و حياة اغلي حاجه عندك بلاش حاجه تعجيزيه:)

هههههههههههههههههههههههههههههههه ماشي يا اكسلنس :cool:

The_Guardian 12-07-22 06:22 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
عاوز 5 اخنلافات ويفضل لو ببرنامج الرسام :cool:

http://im17.gulfup.com/2012-07-22/1342973889261.bmp

Bebeto 12-07-22 06:37 PM

Re: رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Esam abdo (المشاركة 407673)
عاوز 5 اخنلافات ويفضل لو ببرنامج الرسام :cool:

http://im17.gulfup.com/2012-07-22/1342973889261.bmp



اتفضل يا كبير مفيش اسرع من كدة
http://www7.0zz0.com/2012/07/22/16/707563830.jpg

big man 12-07-22 06:40 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
----------------

The_Guardian 12-07-22 08:04 PM

رد: Re: رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bebeto (المشاركة 407682)
اتفضل يا كبير مفيش اسرع من كدة
http://www7.0zz0.com/2012/07/22/16/707563830.jpg

الله ينور يا كبير .. دورك :cool:

Bebeto 12-07-23 03:26 PM

Re: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
طيب واحد ماشي في الشارع ولابس كوتشي ابيض لييييييييييه ؟؟؟

big man 12-07-23 03:28 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
عشان ماشي مع الطقم


الساعة الآن 02:53 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir