الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الورشة (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=63)
-   -   اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=36452)

ابو مروان1 13-06-01 12:29 AM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
وياريت رقم الموبيل وشكرا

محمد منير 13-06-12 02:36 AM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
السلام عليكم المشكلة في مسدس ريتاي بارون المسدس انضرب بيه في حدود 30او 40 طلقة نوع الطلق تركي فضي
المهم جيت و انا ماشي قولت اضرب 3 طلقات تاني و اختم بقي بسحب الاجزاء لقيت المسدس ضرب من غير ما ادوس علي الزناد والنار طلعت من مكان الفارغ لدرجة اني حسيت بالنار جنب ايدي وضربت البقيين بالزناد عادي بس مجربتش تاني بقي لاني مش عارف ممكن يحصل ايه تاني بس الماصورة ماكنتش سخنة لدرجة كبيرة يعني الطبيعي بتاع المسدس بس ياريت بقي حد يفدني و يطمني و اسف علي الاطالة

eiadrafif 13-06-13 02:36 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
استازي الفاضل بعد التحيه انا عضو جديد ومفيش حد بيرد عليه انا عندي مشكله في ريتاي بارون ان الطبه باظت من كتر الطرب واوز افكها مش عارف ونفسي اركب طبه طويله بس قلقان من ان الطبه الطويله متحبس الغاز والفارغ يخرج وان الاجزاء تعلق معايه وشكرا لاهتمامك

وليد سالم 13-06-13 02:41 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eiadrafif (المشاركة 508266)
استازي الفاضل بعد التحيه انا عضو جديد ومفيش حد بيرد عليه انا عندي مشكله في ريتاي بارون ان الطبه باظت من كتر الطرب واوز افكها مش عارف ونفسي اركب طبه طويله بس قلقان من ان الطبه الطويله متحبس الغاز والفارغ يخرج وان الاجزاء تعلق معايه وشكرا لاهتمامك



انتظر ان يري تعليقك الاستاذ محمد مكاوي لتوضيح حل المشكلة او يتجاوب معك الخبراء الاخرين بالمنتدي
واتمني لك التوفيق

xxxfares 13-06-15 10:41 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
عندى جامو نمرة 2 اتقسمت نصفين...وعايزلها بودى ...ويمكن البيع او البدل مع دفع فرق..01114777681...او xxxfares@yahoo.com

محمد مكاوى 13-06-16 10:41 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد منير (المشاركة 508013)
السلام عليكم المشكلة في مسدس ريتاي بارون المسدس انضرب بيه في حدود 30او 40 طلقة نوع الطلق تركي فضي
المهم جيت و انا ماشي قولت اضرب 3 طلقات تاني و اختم بقي بسحب الاجزاء لقيت المسدس ضرب من غير ما ادوس علي الزناد والنار طلعت من مكان الفارغ لدرجة اني حسيت بالنار جنب ايدي وضربت البقيين بالزناد عادي بس مجربتش تاني بقي لاني مش عارف ممكن يحصل ايه تاني بس الماصورة ماكنتش سخنة لدرجة كبيرة يعني الطبيعي بتاع المسدس بس ياريت بقي حد يفدني و يطمني و اسف علي الاطالة

يا فندم دة عطل شائع فى الريتاى بارون عيب تصنيع مجموعة الطارف مصنعة من خامة ضعيفة
ممكن تغير الطارف و كرسى الطارق و المسدس هيشتغل بصورة طبيعية بس لفترة قليلة

او ممكن تعملهم سبك نحاس عيار بيكون ناشف و درجة صلأبتة عالية و تنسا العيب دة

بتوفيق

محمد مكاوى 13-06-16 10:47 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eiadrafif (المشاركة 508266)
استازي الفاضل بعد التحيه انا عضو جديد ومفيش حد بيرد عليه انا عندي مشكله في ريتاي بارون ان الطبه باظت من كتر الطرب واوز افكها مش عارف ونفسي اركب طبه طويله بس قلقان من ان الطبه الطويله متحبس الغاز والفارغ يخرج وان الاجزاء تعلق معايه وشكرا لاهتمامك

الطبة الطوبلة لبيت النار حل كويس بس يوجد حل افضل ممكن تقطع المسورة و تعمل واحدة اخرى صلب k110 و تركب قلأوظ و قطرها من الداخل يكون 6.5mm على بلية نمرة 4 افضل من الطبة الطويلة و ممكن تعمل مسورة اخرى قطرها من الداخل على 4.2mm على قياس بلية نمرة 2 و تستعمل العيار الى تحبة وقت ما تشاء

بنسبة للطبة القصيرة الموجودة لتتفور عن طريف مثقاب ببنطة 8.5مم و القلأوظ مش هيبوظ
تحياتى و بتوفيق

sergo 13-06-18 12:07 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
السلام عليكم
الاخ الفاضل م / محمك مكاوي
بعد التحية,,,
عندي مسدس ايكول سافا ذو الماسورة النيكل الامان بتاعوا مش شغال و دراع فك الاجزاء مكسور يا ترى هوه ينفع يتركب له طبه لضرب البلي مع العلم ان الماسورة مقفولة ببنز قرب الفوهة و هل ينفع تشغيل الامان و بعد اذنك عايز اعرف يتكلف كام وهوه هيكون كويس و لا ابيعه او ابدله بحاجة تانية و على فكرة انا عمري 33 سنة و باشتغل في مدينة جديدة منعدمة الامن و الجرائم فيها كتيرة و ان كنت محتاجه لحماية البيت فقط و اسف اني طولت عليك و لك جزيل الشكر على الاهتمام مقدما كعادتك

xxxfares 13-06-20 11:38 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
عايز دبشك جامو سبكترا نمرة 2

احمد زكى 13-06-24 05:03 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
ياريت ياأستاذ محمد تفضى صندوق الرسائل الخاصة

محمد مكاوى 13-06-25 01:24 AM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد زكى (المشاركة 510474)
ياريت ياأستاذ محمد تفضى صندوق الرسائل الخاصة

حاضر استاز احمد

el7awi 13-07-03 01:24 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
جزء الامان في ايكول بي 29 من جوة في سوستة صغيرة و جزء تاني شبة الابرة و لكنة صغير اوي بيبقي فوق السوستة الصغيرة دي الجزء دة في شبة من سن القلم الرصاص الجزء دة ضاع مني هل ممكن اشترية يعني متوافر ؟ و اسمة اية ؟ ياريت الرد عشان انا قلقان اوي و شكرا

محمد مكاوى 13-07-03 02:41 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el7awi (المشاركة 512269)
جزء الامان في ايكول بي 29 من جوة في سوستة صغيرة و جزء تاني شبة الابرة و لكنة صغير اوي بيبقي فوق السوستة الصغيرة دي الجزء دة في شبة من سن القلم الرصاص الجزء دة ضاع مني هل ممكن اشترية يعني متوافر ؟ و اسمة اية ؟ ياريت الرد عشان انا قلقان اوي و شكرا

يتم تصنيعة على مكينة خاصة

مفتاح الأمان لأ يوجد بة القطعة التى زكرتها و لأ السوستة بس يمكن تصنيعهم

el7awi 13-07-03 04:36 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
شكرا علي رد حضرتك بس ممكن اعرف القطعة دي اعملها عند مين ؟

محمد مكاوى 13-07-04 02:04 AM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el7awi (المشاركة 512304)
شكرا علي رد حضرتك بس ممكن اعرف القطعة دي اعملها عند مين ؟

عفوأ يافندم تحت امرك

تعملها عند اى خراط
او ممكن تستخدم اى بلية 1.5mm و سوستة تحتها هتشتغل بنفس الكفائة

الجنزوري 13-07-04 02:25 AM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
السلام عليكم
انا عندي مشكله ان وانا بضرب بالمسدس الريتاي بارون لقيت الكوبري الاجزاء طارت اول مره اشوف كدا ولما جيت اركبها لقيت الكوبري مكسور من نحيت الظافر اللي بينطر الطلقه والاجزاء بتركب بالعافيه وتفك لوحدها وتطير تاني ياريت حضرتك تفيدني اودي المنسدس ورشه وياريت عنوان الورش المتخصصه لكدا؟ ولا اشوف كوبري جحديد اركبو ولا ايه
وشكرا

elmasrey123 13-07-04 02:31 AM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجنزوري (المشاركة 512406)
السلام عليكم
انا عندي مشكله ان وانا بضرب بالمسدس الريتاي بارون لقيت الكوبري الاجزاء طارت اول مره اشوف كدا ولما جيت اركبها لقيت الكوبري مكسور من نحيت الظافر اللي بينطر الطلقه والاجزاء بتركب بالعافيه وتفك لوحدها وتطير تاني ياريت حضرتك تفيدني اودي المنسدس ورشه وياريت عنوان الورش المتخصصه لكدا؟ ولا اشوف كوبري جحديد اركبو ولا ايه
وشكرا

حضرتك المسدس ده اصدار جديد صح
لو اصدار جديد بيعه قطع غيار لان الجديد كله بيكسر كوبرى ومش هتلاقى كوبرى لان الماسورة اصغر من الموديلات الى قبله

محمد مكاوى 13-07-04 02:54 AM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 512409)
حضرتك المسدس ده اصدار جديد صح
لو اصدار جديد بيعه قطع غيار لان الجديد كله بيكسر كوبرى ومش هتلاقى كوبرى لان الماسورة اصغر من الموديلات الى قبله

صحيح و مجموعة الطارق كلها بها عيوب تصنيع

الطارق بيرجع مع الأجزاء المتحركة ( المنزلق )

محمد مكاوى 13-07-04 03:07 AM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجنزوري (المشاركة 512406)
السلام عليكم
انا عندي مشكله ان وانا بضرب بالمسدس الريتاي بارون لقيت الكوبري الاجزاء طارت اول مره اشوف كدا ولما جيت اركبها لقيت الكوبري مكسور من نحيت الظافر اللي بينطر الطلقه والاجزاء بتركب بالعافيه وتفك لوحدها وتطير تاني ياريت حضرتك تفيدني اودي المنسدس ورشه وياريت عنوان الورش المتخصصه لكدا؟ ولا اشوف كوبري جحديد اركبو ولا ايه
وشكرا

ممكن يتم عمل وصلة غاطسة مكان الكسر

ارفع صورة لمكان الكسر بأزن الله لها حل بس بالله عليك لما ترفع الصورة عرفنى رفعتها ازاى

بجد مش بهزر

ahmedsss71 13-07-04 05:12 PM

عندي مشكلة في ابرة whalter p99
 
يا جماعة المسدس كل حاجة فيه شغالة الشاكوش و بيسحب الطلقة عادي بس اجي اضرب اسمع صوت الشاكوش عادي خالص بس الطلقة ما تضربش و لما باطلع الطلقة مبلاقيش اثر للأبرة عليها

و فكيتو و دوست على الأبرة من ناحيت الشاكوش مبتوسلش لأخرها من الناحية التانية

فهل كدة الأبرة اكيد بايزة
ولو الأبرة بايظة اجيبها منين ولا اروح بيه لمين يصلحو

و شكرا

الجنزوري 13-07-04 06:08 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=41107&page=2

الجنزوري 13-07-04 06:10 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
دا رابط الصور للمسدس المكسور
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=41107&page=2

ahmedsss71 13-07-04 07:40 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
المسدس والتر 8مم و بيسحب الطلق عادي خالص و باشوف الطلقة في الماسورة و اشكوش شاغال زي الفل بس المشكلة انه ما بيضربش ومبلاقيش اثر على الطلقة لما باطلعها

هل كدة الأبرة بايظة

و ممكن اصلحها فين او اجيبها منين

محمد مكاوى 13-07-05 12:33 AM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedsss71 (المشاركة 512581)
المسدس والتر 8مم و بيسحب الطلق عادي خالص و باشوف الطلقة في الماسورة و اشكوش شاغال زي الفل بس المشكلة انه ما بيضربش ومبلاقيش اثر على الطلقة لما باطلعها

هل كدة الأبرة بايظة

و ممكن اصلحها فين او اجيبها منين

الأبرة مكسورة من المركز الاول قطرة 2.5mm

ممكن تغير الابرة بواحدة اخرى فقط فك الاجزاء المتحركة و فك الأبرة هيا عبارة عن قطعتين لأنها مكسورة

عند خراط و خلية يعملك واحدة نفس القياسات بس من خامة طلب تقبل المعالجة الحرارية
او ممكن توفر من الخامة و تشترى مسمار كربون 8مم و تخلى الخراط بعمل منة الأبرة و يسخنها لدرجة الأحمرار و يطفيها فى زيت عربيات ( الراجع الاسود )
و ركبها و طريقة التركيب عكس طريقة الفك و خالى بالك من فقدان السوست الصغيرة و البنوز

تحياتى
بتوفيق

ANNUBIS26w 13-07-07 08:36 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
السلام عليكم انا عندى مسدس كرال فيرتينا سوبر 9مم وكنت عاوز افكه عشان اصينه بس بفك المسمار اللى تحت بوز الماسورة والتيلة بتاعة تعشيق الاجزاء وبعد كده برضه مش بيكمل فك وكنت عايز اضرب بيه بلى ماهو المطلوب وشكرا

محمد مكاوى 13-07-09 06:28 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة annubis26w (المشاركة 513044)
السلام عليكم انا عندى مسدس كرال فيرتينا سوبر 9مم وكنت عاوز افكه عشان اصينه بس بفك المسمار اللى تحت بوز الماسورة والتيلة بتاعة تعشيق الاجزاء وبعد كده برضه مش بيكمل فك وكنت عايز اضرب بيه بلى ماهو المطلوب وشكرا

عادى ممكن حضرتك تروح اقرب محل اسلحة و زخائر و تطلب منهم فك المسدس ولما يطلب من معاليك ان يعرف الغرد من فك المسورة ازكر لة انك نتوى استخدام المسدس لضرب طلقات بلى و اهم شى ان يكون معك طلقات البلى المراد استخدمها

و هيقوم بلواجب

بتوفيق

:punnch:

الجنزوري 13-07-09 07:21 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
السلام عليكم كل سنه وانتو طيبين
انا هروح اصلح المسدس في الورشه في شارع شبرا بس في حد قالي لو لقا المسدس مفتوح موش هيرضا يصلحو الكلام دل مظبوط؟ وبعدين انا مشتري المسدس مفتوح المصدر

bastin 13-07-10 04:47 AM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
1 مرفق
بعد اذنك ياباشا عندى مشكله فى تركيب السوسته الصغيره اللى فى الصوره دى اللى هى بتمسك مفتاح الامان انا ركبت الابره و الامان من غيره بس منفعش و بقى بيقفل امان لواحده و الصراحه مش لاقي المكان اللى بتركب فيه فارجو الافاده و كل سنه وانت طيب

pooforever_2010 13-07-10 01:16 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bastin (المشاركة 513524)
بعد اذنك ياباشا عندى مشكله فى تركيب السوسته الصغيره اللى فى الصوره دى اللى هى بتمسك مفتاح الامان انا ركبت الابره و الامان من غيره بس منفعش و بقى بيقفل امان لواحده و الصراحه مش لاقي المكان اللى بتركب فيه فارجو الافاده و كل سنه وانت طيب

فيه بنز صغير كمان غير السوسته
هو رخم شويه فالتركيب
لو من االقاهره ممكن نتقابل واركبهولك
كل سنه وانت طيب
تحياتى

محمد مكاوى 13-07-10 04:07 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bastin (المشاركة 513524)
بعد اذنك ياباشا عندى مشكله فى تركيب السوسته الصغيره اللى فى الصوره دى اللى هى بتمسك مفتاح الامان انا ركبت الابره و الامان من غيره بس منفعش و بقى بيقفل امان لواحده و الصراحه مش لاقي المكان اللى بتركب فيه فارجو الافاده و كل سنه وانت طيب

كما اشار لك محمد بية يوجد بنز صغير بيركب فوق السوستة

الأول تركب الأبرة و بعدها تكون ظابط القطعة التى بها مربع داخلى و دية مهمة لأنها بتفصل التتك خالص
و قبل ما تركب المفتاح و الأبرة ترجع مكانها بشوية اقلب الاجزاء المتحركة كلها و انظر اسفلها هتشوف مكان تركيب السوستة و البنز ركب السوستة و البنز و اضغظ عليهم بمفك رفيع .

بتوفيق

محمد مكاوى 13-07-10 04:13 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجنزوري (المشاركة 513438)
السلام عليكم كل سنه وانتو طيبين
انا هروح اصلح المسدس في الورشه في شارع شبرا بس في حد قالي لو لقا المسدس مفتوح موش هيرضا يصلحو الكلام دل مظبوط؟ وبعدين انا مشتري المسدس مفتوح المصدر

ركب طبة الصوت و وديلة المسدس و هيعملة بأون الله

bastin 13-07-10 04:48 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى (المشاركة 513558)
كما اشار لك محمد بية يوجد بنز صغير بيركب فوق السوستة

الأول تركب الأبرة و بعدها تكون ظابط القطعة التى بها مربع داخلى و دية مهمة لأنها بتفصل التتك خالص
و قبل ما تركب المفتاح و الأبرة ترجع مكانها بشوية اقلب الاجزاء المتحركة كلها و انظر اسفلها هتشوف مكان تركيب السوستة و البنز ركب السوستة و البنز و اضغظ عليهم بمفك رفيع .

بتوفيق

معلش يا اخى الكريم ما هو البنز؟

bastin 13-07-10 05:05 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى (المشاركة 513558)
كما اشار لك محمد بية يوجد بنز صغير بيركب فوق السوستة

الأول تركب الأبرة و بعدها تكون ظابط القطعة التى بها مربع داخلى و دية مهمة لأنها بتفصل التتك خالص
و قبل ما تركب المفتاح و الأبرة ترجع مكانها بشوية اقلب الاجزاء المتحركة كلها و انظر اسفلها هتشوف مكان تركيب السوستة و البنز ركب السوستة و البنز و اضغظ عليهم بمفك رفيع .

بتوفيق

نفسى الاقى فيديو فيه الموضوع ده

bastin 13-07-10 05:29 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى (المشاركة 513558)
كما اشار لك محمد بية يوجد بنز صغير بيركب فوق السوستة

الأول تركب الأبرة و بعدها تكون ظابط القطعة التى بها مربع داخلى و دية مهمة لأنها بتفصل التتك خالص
و قبل ما تركب المفتاح و الأبرة ترجع مكانها بشوية اقلب الاجزاء المتحركة كلها و انظر اسفلها هتشوف مكان تركيب السوستة و البنز ركب السوستة و البنز و اضغظ عليهم بمفك رفيع .

بتوفيق

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 513546)
فيه بنز صغير كمان غير السوسته
هو رخم شويه فالتركيب
لو من االقاهره ممكن نتقابل واركبهولك
كل سنه وانت طيب
تحياتى

اخى الكريم لو تسمح تبعتلى رقمك فى رساله

h_love_n20 13-07-11 03:01 AM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
السلام عليكم انا عندى مسدس ايكول فورات ماجنيوم الاصدار الجديد بحاول افكه مش عايز يتفك رغم انى كان عندى واحد نفس النوع كنت بفكه عادى ولما سألت قلولى لازم تكسر برشامه المصنع فممكن حضرتك تفيدنى فى الموضوع ده

h_love_n20 13-07-12 03:11 AM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
السلام عليكم ممكن طريقه فك ايكول فورات ماجنيوم الاصدار الجديد

مورو 13-07-14 08:22 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
مساء الفل م/ محمد
في مشكله ياكبير في فيرات ماجنوم الابره بتعلم في الطلقه وما يضربش ايه الحل
وشكرا جدا

هاوى بس غاوى 13-07-14 09:32 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
ممكن طريقة فك ابرة مسدس رامبو

محمد مكاوى 13-07-16 03:38 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 514346)
ممكن طريقة فك ابرة مسدس رامبو

لسة مافكتش الرمبو يامحمد بية
المصرى هيفيدك فى الموضوع دة

محمد مكاوى 13-07-16 03:42 PM

رد: اى عضو عندة مشكلة فى صيانة اى نوع مسدس يدخل و يكتبها
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو (المشاركة 514332)
مساء الفل م/ محمد
في مشكله ياكبير في فيرات ماجنوم الابره بتعلم في الطلقه وما يضربش ايه الحل
وشكرا جدا

اولأ كل عام و انتا بخير و السنة الجية نكون اصحاب بردة

بص يارئيس احتمالين هما ؟

الطلفات مرطبة و دى تعرفها لو جبت طلأقات جديدة و ضرب بكون العيب من الطلأقات
او الابرة قصيرة بحيث تعلم فقط
بس على الأرجح الطلأقات مرطبة


الساعة الآن 06:40 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir