الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   اكبر عروض ادوات الصيد ونتحدى من هشام سمير (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=37215)

ahmed_adel1986 13-09-22 08:33 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
استاذ هشام ياريت متنسانيش فصور الرمسيس والصينى وتبعتلى عنوانك ورقم التليفون

هشام سمير 13-09-22 10:28 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tejani (المشاركة 528528)
اظاهر حضرتك مشوفتش سؤالي

جديده زيرو to6
اسف والله ما شوفت سؤالك فعلا

هشام سمير 13-09-22 10:32 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_aly (المشاركة 528533)
والله العظيم أنا كنت بقول كدة بردو وإحنا كنا منتظرين عرض قوى يتناسب مع حجم الدعاية اللى معمولة له من حوالى اسبوعين ....

باشا مين عنده بام دلوقتى ؟
طب مين عنده اير سبورتر ؟
طب مين عارض شادو 1000 بسعر 3000 جنيه
ومين بيبع 350ماجنوم بالسعر ده ؟
مش هتلاقى حد .مستنى الاخ ابو شمس يقولى طيب

هشام سمير 13-09-22 10:38 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedsaad68 (المشاركة 528538)
انا برضه معاكوا فى نفس الكلام
انا قلت هيبقى فى تلسكوبات 28 أو 20 وكمان رش أشكال وأنواع ومنها البرو ماجنوم الى بدور عليها وعروض على الكرال التركى والريتاى وقلت العرض اول ما ينزل الناس هتموت بعض على العروض ومين يحجز وكان التحليل السياسى :ordi:بعد ظهور نتائج التحليل اختفاء بعض السلع الاستراتيجية كالرش والتلسكوبات:galc: والتحليل النفسى :punnch:كان حصول حالة هلع وفزع وبكاء بعض ضياع بعض العروض وبالنسبة للأخ الزميل الى كان بسئل ان مفيش تركى جديد احب ارد وأقول هى الحمامة الى كانت فى البلكونة وانت مستنى العرض ماتت ولا انتحرت وآسف لو طولت عليكم بس فعلا العرض ناقص حاجات كتير مع خالص تحيات وتقديري للأستاذهشام لان برضه انا عارف انه تعب كتير لتوفير بعض البضائع للعرض كى لا نضيع حق احد :ordi:

حضرتك لو لاحظت انى سايب مشاركه فاضيه هحاول اكمل فيها الناقص
وبعدين اغلى مكسب فى اى بندقيه من المعروضين لا يتجاوز ال 100 جنيه
وبالنسبه للرش مفيش فيه اى مكسب عمتا انا اسفلكم

محمد احمد العنانى 13-09-22 11:16 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد احمد العنانى (المشاركة 528282)
عرض ترويجى مميز ربنا يحسن سوقهم ان شاء الله. ممكن صورة واضحة للديانا45

مشفتش سؤالى ولا اية يا هشام ....حلتها كام% .نهارك ابيض.

ahmed_adel1986 13-09-22 07:57 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
يعنى فى الاخر حنعرف نشترى من الاستاذ هشام ولامش حنعرف
حضرتك مطنشنى وانا قلتلك انا ممكن اجى اخدها من عندك بس ابعتلى الصور وقولى مكانك فين بالظبط

هشام سمير 13-09-22 10:19 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد احمد العنانى (المشاركة 528560)
مشفتش سؤالى ولا اية يا هشام ....حلتها كام% .نهارك ابيض.

رديت عليك والله يا ابو احمد وهبعتلك وانزل صورها تانى
واحلى تعظيم سلام لاحمد باشا

big man 13-09-22 10:58 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 528484)
مشرفنا الغالى نوفرك علشان عيونك يا كبير

ايه المتوفر عند معايلك اقل في المواصفات
ابعتلي عالخاص لو تقدر
:lov::lov::lov:

elmasrey123 13-09-22 11:32 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
تم حزف كل المشاركات المتعلقة بمناقشة الاسعار المعلنة وما ترتب عليها من جميع الاطراف والسماح بالمشاركة الاولى فقط ده بعد ازنك يابوشمس انته وهشام

أبو شمس 13-09-22 11:34 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 528642)
تم حزف كل المشاركات المتعلقة بمناقشة الاسعار المعلنة وما ترتب عليها من جميع الاطراف والسماح بالمشاركة الاولى فقط ده بعد ازنك يابوشمس انته وهشام


اللي حضرتك شايفه صح
و في صالح المنتدي اهلا و سهلا بيه
:lov::lov::lov::lov::lov:

elmasrey123 13-09-22 11:35 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو شمس (المشاركة 528643)
اللي حضرتك شايفه صح
و في صالح المنتدي اهلا و سهلا بيه
:lov::lov::lov::lov::lov:

شكرا ليك ياكبير ومشاركة حضرتك الاولى موجودة بس انا حزفت الباقى لان الكلام راح لاتجاه تانى خالص بينكم انتم الاتنين

Mohammad Al Qassam 13-09-22 11:37 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmedsaad68 (المشاركة 528538)
انا برضه معاكوا فى نفس الكلام
انا قلت هيبقى فى تلسكوبات 28 أو 20 وكمان رش أشكال وأنواع ومنها البرو ماجنوم الى بدور عليها وعروض على الكرال التركى والريتاى وقلت العرض اول ما ينزل الناس هتموت بعض على العروض ومين يحجز وكان التحليل السياسى :ordi:بعد ظهور نتائج التحليل اختفاء بعض السلع الاستراتيجية كالرش والتلسكوبات:galc: والتحليل النفسى :punnch:كان حصول حالة هلع وفزع وبكاء بعض ضياع بعض العروض وبالنسبة للأخ الزميل الى كان بسئل ان مفيش تركى جديد احب ارد وأقول هى الحمامة الى كانت فى البلكونة وانت مستنى العرض ماتت ولا انتحرت وآسف لو طولت عليكم بس فعلا العرض ناقص حاجات كتير مع خالص تحيات وتقديري للأستاذهشام لان برضه انا عارف انه تعب كتير لتوفير بعض البضائع للعرض كى لا نضيع حق احد :ordi:

إيه يا عم إنت بتعايرني و لا إيه
:pleur::pleur::pleur:
اما بالنسبة للحمامة اللي كانت في البلكونة
فأنا هعزل من الشقة خالص
و هاخد شقة في الدور الارضي و من غير شبابيك كمان
:pleur1::pleur1::pleur1:

Ahmedsaad68 13-09-23 03:02 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohammad Al Qassam (المشاركة 528645)
إيه يا عم إنت بتعايرني و لا إيه
:pleur::pleur::pleur:
اما بالنسبة للحمامة اللي كانت في البلكونة
فأنا هعزل من الشقة خالص
و هاخد شقة في الدور الارضي و من غير شبابيك كمان
:pleur1::pleur1::pleur1:

هههههههههه والله انت عسل :lov:

ahmed_aly 13-09-23 01:16 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
ايه يا إدارة هو اللى يقول الحقيقة تمسحو مشاركاته انا كمان اتمسحلى مشاركة هو عشان قولت فنكوش يبقى يتمسحلى مشاركة طيب ماهى دى الحقيقة

هشام سمير 13-09-23 01:23 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_aly (المشاركة 528806)
ايه يا إدارة هو اللى يقول الحقيقة تمسحو مشاركاته انا كمان اتمسحلى مشاركة هو عشان قولت فنكوش يبقى يتمسحلى مشاركة طيب ماهى دى الحقيقة

طب نضحك يعنى :) :lf:

zezo bose 13-09-23 01:31 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
خالص تحياتى وبالتوفيق ان شاء الله

هشام سمير 13-09-23 02:05 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezo bose (المشاركة 528811)
شريف ابوضيف وبالتوفيق

لا يا استاذ وائل
عند الاستاذ شريف الاسعار اكتر من كده

ahmed_aly 13-09-23 02:14 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 528809)
طب نضحك يعنى :) :lf:

ده شئ يسعدنى:lov:

zezo bose 13-09-23 06:49 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
[quote=هشام سمير;528818]لا يا استاذ وائل
عند الاستاذ شريف الاسعار اكتر من كده[/quot
سيبك انت كفاية ان حاجتك مضمونة وممتازة وثقة

هشام سمير 13-09-24 10:06 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
[quote=zezo bose;528841]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 528818)
لا يا استاذ وائل
عند الاستاذ شريف الاسعار اكتر من كده[/quot
سيبك انت كفاية ان حاجتك مضمونة وممتازة وثقة

الله يعزك ويكرمك يا استذنا
تحياتى

ghonem11 13-09-24 10:59 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
العرض جميل ومحترم ...دة غير انه شامل الجديد والمستعمل .ومعتقدش ان فيه شخص يقدر يعمل عرض يعجب كل الناس .وشكرااا علي مجهودك الرائع واخلاقك العاليه يااستاذ هشام

اميرابوزيد 13-09-26 10:53 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فين التركى يا أستاذ هشام أحنا مستنينه من فتره
إن شاء الله يكون موجود وشكراً لحضرتك

darkstone 13-09-29 10:02 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
ياستاذ انا محتاج تلسكوب لبندقية كرال رماية ياريت ترد علي علي الخاص اذا كان متوافر عندك واحد كويس ميكونش فيه مشاكل معاها

TheAlphaMale 13-09-30 12:46 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
أنا عمرو من مدينة نصر، القاهرة.
كلمت حضرتك كذا مرة أخرهم يوم الجمعة اللي فات، و كنت أحب أقابلك لما تنزل القاهرة.
أنا عاوز تليسكوب Tasco أو Boshnal أو Gamo بالقعدة بتعته
3-7*28 أو 3-9*32 أو بالكتير 3-9*40
مش عاوز إضاءة ولا mil.dot ولا ألوان!
طبعا مفيش غير هشام باشا اللي ممكن يخدمني فيه! (مستعجل، الله يباركلك)

جزاك الله خيرا

هشام سمير 13-10-03 03:06 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thealphamale (المشاركة 529619)
أنا عمرو من مدينة نصر، القاهرة.
كلمت حضرتك كذا مرة أخرهم يوم الجمعة اللي فات، و كنت أحب أقابلك لما تنزل القاهرة.
أنا عاوز تليسكوب tasco أو boshnal أو gamo بالقعدة بتعته
3-7*28 أو 3-9*32 أو بالكتير 3-9*40
مش عاوز إضاءة ولا mil.dot ولا ألوان!
طبعا مفيش غير هشام باشا اللي ممكن يخدمني فيه! (مستعجل، الله يباركلك)

جزاك الله خيرا

موجود يا عمرو باشا
فى انتظار مكلمتك يا كبير

tejani 13-10-03 03:41 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
كنت عاوز سكوب 6-24 يا ترى في وبكام ونوعه ايه لو موجود يا باشا

هشام سمير 13-10-03 04:17 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tejani (المشاركة 530127)
كنت عاوز سكوب 6-24 يا ترى في وبكام ونوعه ايه لو موجود يا باشا

مش موجود والله

ميشو الحاوى 13-10-03 06:58 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
طب انا محتاج سوستيتين شادو 1000 ورش وبتصل عليك مش بترد اعمل ايه ؟؟؟

هشام سمير 13-10-04 01:11 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميشو الحاوى (المشاركة 530153)
طب انا محتاج سوستيتين شادو 1000 ورش وبتصل عليك مش بترد اعمل ايه ؟؟؟

ابعتلى رقمك فى رساله يا ميشو

ميشو الحاوى 13-10-04 04:29 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
بعتهولك قبل كده يا ريس ف رساله عالخاص وبعتهولك تانى اهو

اميرابوزيد 13-10-07 11:39 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
السلام عليكم يا أستاذ هشام
والله إحنا مستنيين التركى علشان تصدق
وإن شاء الله متتأخرش علينا الواحد عنية باظت
من كتر مابيفتح العرض ويشوف التركى نزل ولا لأ
معلش بتإل عليك وشكراً لحضرتك على الجهد المبذوووووووووووول

ميشو الحاوى 13-10-08 12:45 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
شوف احنا اتفقنا كام مره يا هشام ع اننا هنتقابل واخد منك الحاجه اللى طلبتها منك وانت
نفضت ولا حتى اتصال صغير تقدر فيه الراجل اللى اتفق معاك
اخرتها ايه يا هشام

modmod 13-10-16 11:16 PM

Re: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
هل متوافر التلسكوب التاسكو ٣-٩*٤٠ بدون إضاءة ؟

mody2211 13-10-25 05:30 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
السلام عليكم

اولاً احييك على عروضك الجميلة يا استاذ هشام
و خصوصاً العرض ده طبعاً.................
و آسف لان ممكن اتعبك شوية ، و عايز استفسر عن
((( صينى شنغهاى نمره 2 حاجه كده فى اللزيز بسعر 500 جنيه علشان الكل يصطاد ))) ممكن صور للبندقية دى ، و هل يمكن التسليم فى الاسكندرية ؟!!!

رضا كاجو 14-02-19 03:16 PM

رد: اكبر عروض ادوات الصيد ونتحدى من هشام سمير
 
عندك ناشينكاه خلفي معادي نمر2

شيخون دي اكس 14-02-22 09:01 PM

اقوي العروض من محلات شيخون dx للصيد البري
 
بسم الله الرحم الرحيم

عرض البنادق العملاق من شيخووون

جامو شادو 1000 اسبانى نمرة 2 بسعر 2800 جنية فقط

http://www.carabinasypistolas.com/im..._rifle_373.jpg

جامو هانتر 440 اسبانى نمرة 2 بسعر 3500 جنية فقط

http://www.carabinasypistolas.com/im..._rifle_581.jpg

جامو ماكسيم اسبانى نمرة 2 بسعر 3800 جنية فقط

http://www.mekshat.com/pix/upload/im..._XIMAgrand.jpg

جامو CFX رويال اسبانى نمرة 2 بسعر 4100 جنية فقط

http://m-ze.co.za/wp-content/uploads...CFX-ROYAL1.jpg


ديانا 470 المانى نمرة 2 بسعر 6500 جنية فقط

http://www.solware.co.uk/air-pistol-...ter_airgun.jpg

ديانا 52 المانى نمرة 2 بسعر 6500 جنية فقط

http://www.guns.gb.com/contents/media/52-lrg.jpg

ديانا 54 المانى نمرة 2 بسعر 6800 جنية فقط

http://www.guns.gb.com/contents/media/54-lrg.jpg

ديانا 56 المانى نمرة 2 بسعر 7300 جنية فقط

http://www.formalito.co.za/FileHandl...?productid=602


جامو هانتر 1250 نمرة 2 بسعر 5300 جنية فقط

http://legpuska.eu/images/gamoHunter1250legpuska.jpg


البنادق التركى

http://www.masry-now.com/images/stor...ir%20rifle.jpg

ندقية كرال دبشك خشب نمرة 2 بسعر خاص لاعضاء 1700 جنية

بندقية كرال دبشك فيبر نمرة 2 بسعر خاص لاعضاء 1600 جنية

بندقية كرال رماية الاصدار الجديد (رامبو _شامبيون _مجنم350) بسعر خاص لاعضاء 2250 جنية

بندقية سترونج احدث انتاج تركي بسعر خاص لاعضاء 1600 جنية

بندقية كرال تركى نمرة 1 عيار 4.5 فقط 1500 جنية لاعضاء المنتدى

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...29457471_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...50102872_n.jpg


https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...37454244_n.jpg


https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...54755480_n.jpg

شيخون dx للصيد البري

للتواصل
01117228817

elmasrey123 14-02-22 09:08 PM

رد: اقوي العروض من محلات شيخون dx للصيد البري
 
عرض ممتاز وفيه كل الازواق

samraghost 14-02-22 09:23 PM

رد: اقوي العروض من محلات شيخون dx للصيد البري
 
بالنسبه للشنجهاى العتله جديده ؟ وياترى فيه امكانيه الشحن للمحافظات ياريت يكون متاح وهادفع تمن الشحن والبندقيه قبل الشحن طبعا

samraghost 14-02-22 09:24 PM

رد: اقوي العروض من محلات شيخون dx للصيد البري
 
انت مكان حضرتك فين اصلا ؟

اسامه على 14-02-22 09:29 PM

رد: اقوي العروض من محلات شيخون dx للصيد البري
 
السلام عليكم العرض ممتاز ياريت كمان عرض سكوبات جامد زى ده


الساعة الآن 08:20 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir