![]() |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
استاذ هشام ياريت متنسانيش فصور الرمسيس والصينى وتبعتلى عنوانك ورقم التليفون
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
اسف والله ما شوفت سؤالك فعلا |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
طب مين عنده اير سبورتر ؟ طب مين عارض شادو 1000 بسعر 3000 جنيه ومين بيبع 350ماجنوم بالسعر ده ؟ مش هتلاقى حد .مستنى الاخ ابو شمس يقولى طيب |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
وبعدين اغلى مكسب فى اى بندقيه من المعروضين لا يتجاوز ال 100 جنيه وبالنسبه للرش مفيش فيه اى مكسب عمتا انا اسفلكم |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
يعنى فى الاخر حنعرف نشترى من الاستاذ هشام ولامش حنعرف
حضرتك مطنشنى وانا قلتلك انا ممكن اجى اخدها من عندك بس ابعتلى الصور وقولى مكانك فين بالظبط |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
واحلى تعظيم سلام لاحمد باشا |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
ابعتلي عالخاص لو تقدر :lov::lov::lov: |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
تم حزف كل المشاركات المتعلقة بمناقشة الاسعار المعلنة وما ترتب عليها من جميع الاطراف والسماح بالمشاركة الاولى فقط ده بعد ازنك يابوشمس انته وهشام
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
اللي حضرتك شايفه صح و في صالح المنتدي اهلا و سهلا بيه :lov::lov::lov::lov::lov: |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
إيه يا عم إنت بتعايرني و لا إيه :pleur::pleur::pleur: اما بالنسبة للحمامة اللي كانت في البلكونة فأنا هعزل من الشقة خالص و هاخد شقة في الدور الارضي و من غير شبابيك كمان :pleur1::pleur1::pleur1: |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
ايه يا إدارة هو اللى يقول الحقيقة تمسحو مشاركاته انا كمان اتمسحلى مشاركة هو عشان قولت فنكوش يبقى يتمسحلى مشاركة طيب ماهى دى الحقيقة
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
خالص تحياتى وبالتوفيق ان شاء الله
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
عند الاستاذ شريف الاسعار اكتر من كده |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
[quote=هشام سمير;528818]لا يا استاذ وائل
عند الاستاذ شريف الاسعار اكتر من كده[/quot سيبك انت كفاية ان حاجتك مضمونة وممتازة وثقة |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
[quote=zezo bose;528841]
اقتباس:
تحياتى |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
العرض جميل ومحترم ...دة غير انه شامل الجديد والمستعمل .ومعتقدش ان فيه شخص يقدر يعمل عرض يعجب كل الناس .وشكرااا علي مجهودك الرائع واخلاقك العاليه يااستاذ هشام
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فين التركى يا أستاذ هشام أحنا مستنينه من فتره إن شاء الله يكون موجود وشكراً لحضرتك |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
ياستاذ انا محتاج تلسكوب لبندقية كرال رماية ياريت ترد علي علي الخاص اذا كان متوافر عندك واحد كويس ميكونش فيه مشاكل معاها
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
أنا عمرو من مدينة نصر، القاهرة.
كلمت حضرتك كذا مرة أخرهم يوم الجمعة اللي فات، و كنت أحب أقابلك لما تنزل القاهرة. أنا عاوز تليسكوب Tasco أو Boshnal أو Gamo بالقعدة بتعته 3-7*28 أو 3-9*32 أو بالكتير 3-9*40 مش عاوز إضاءة ولا mil.dot ولا ألوان! طبعا مفيش غير هشام باشا اللي ممكن يخدمني فيه! (مستعجل، الله يباركلك) جزاك الله خيرا |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
فى انتظار مكلمتك يا كبير |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
كنت عاوز سكوب 6-24 يا ترى في وبكام ونوعه ايه لو موجود يا باشا
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
طب انا محتاج سوستيتين شادو 1000 ورش وبتصل عليك مش بترد اعمل ايه ؟؟؟
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
بعتهولك قبل كده يا ريس ف رساله عالخاص وبعتهولك تانى اهو
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
السلام عليكم يا أستاذ هشام
والله إحنا مستنيين التركى علشان تصدق وإن شاء الله متتأخرش علينا الواحد عنية باظت من كتر مابيفتح العرض ويشوف التركى نزل ولا لأ معلش بتإل عليك وشكراً لحضرتك على الجهد المبذوووووووووووول |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
شوف احنا اتفقنا كام مره يا هشام ع اننا هنتقابل واخد منك الحاجه اللى طلبتها منك وانت
نفضت ولا حتى اتصال صغير تقدر فيه الراجل اللى اتفق معاك اخرتها ايه يا هشام |
Re: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
هل متوافر التلسكوب التاسكو ٣-٩*٤٠ بدون إضاءة ؟
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
السلام عليكم
اولاً احييك على عروضك الجميلة يا استاذ هشام و خصوصاً العرض ده طبعاً................. و آسف لان ممكن اتعبك شوية ، و عايز استفسر عن ((( صينى شنغهاى نمره 2 حاجه كده فى اللزيز بسعر 500 جنيه علشان الكل يصطاد ))) ممكن صور للبندقية دى ، و هل يمكن التسليم فى الاسكندرية ؟!!! |
رد: اكبر عروض ادوات الصيد ونتحدى من هشام سمير
عندك ناشينكاه خلفي معادي نمر2
|
اقوي العروض من محلات شيخون dx للصيد البري
بسم الله الرحم الرحيم شيخون dx للصيد البري عرض البنادق العملاق من شيخووون جامو شادو 1000 اسبانى نمرة 2 بسعر 2800 جنية فقط http://www.carabinasypistolas.com/im..._rifle_373.jpg جامو هانتر 440 اسبانى نمرة 2 بسعر 3500 جنية فقط http://www.carabinasypistolas.com/im..._rifle_581.jpg جامو ماكسيم اسبانى نمرة 2 بسعر 3800 جنية فقط http://www.mekshat.com/pix/upload/im..._XIMAgrand.jpg جامو CFX رويال اسبانى نمرة 2 بسعر 4100 جنية فقط http://m-ze.co.za/wp-content/uploads...CFX-ROYAL1.jpg ديانا 470 المانى نمرة 2 بسعر 6500 جنية فقط http://www.solware.co.uk/air-pistol-...ter_airgun.jpg ديانا 52 المانى نمرة 2 بسعر 6500 جنية فقط http://www.guns.gb.com/contents/media/52-lrg.jpg ديانا 54 المانى نمرة 2 بسعر 6800 جنية فقط http://www.guns.gb.com/contents/media/54-lrg.jpg ديانا 56 المانى نمرة 2 بسعر 7300 جنية فقط http://www.formalito.co.za/FileHandl...?productid=602 جامو هانتر 1250 نمرة 2 بسعر 5300 جنية فقط http://legpuska.eu/images/gamoHunter1250legpuska.jpg البنادق التركى http://www.masry-now.com/images/stor...ir%20rifle.jpg ندقية كرال دبشك خشب نمرة 2 بسعر خاص لاعضاء 1700 جنية بندقية كرال دبشك فيبر نمرة 2 بسعر خاص لاعضاء 1600 جنية بندقية كرال رماية الاصدار الجديد (رامبو _شامبيون _مجنم350) بسعر خاص لاعضاء 2250 جنية بندقية سترونج احدث انتاج تركي بسعر خاص لاعضاء 1600 جنية بندقية كرال تركى نمرة 1 عيار 4.5 فقط 1500 جنية لاعضاء المنتدى https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...29457471_n.jpg https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...50102872_n.jpg https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...37454244_n.jpg https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...54755480_n.jpg للتواصل 01117228817 |
رد: اقوي العروض من محلات شيخون dx للصيد البري
عرض ممتاز وفيه كل الازواق
|
رد: اقوي العروض من محلات شيخون dx للصيد البري
بالنسبه للشنجهاى العتله جديده ؟ وياترى فيه امكانيه الشحن للمحافظات ياريت يكون متاح وهادفع تمن الشحن والبندقيه قبل الشحن طبعا
|
رد: اقوي العروض من محلات شيخون dx للصيد البري
انت مكان حضرتك فين اصلا ؟
|
رد: اقوي العروض من محلات شيخون dx للصيد البري
السلام عليكم العرض ممتاز ياريت كمان عرض سكوبات جامد زى ده
|
| الساعة الآن 08:20 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir