![]() |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
الجراب ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
طب ورشاش صوت ايكول مش موجود يا استاذ شريف
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
موجود ان شاء الله ب 3150
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
سلام عليكم استاذ شريف كنت عايز اجيب طبنجه صوت 9م ايطالى او المانى مستعمله استعمال خفيف وتكون فى حدود 1000 جنيه ياترى ممكن الائى الكلام ده ولا صعب دلوئتى اصبر شويه
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
اصبر شويه ................
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
السلام عليكم استاذ شريف حضرتك مش حتجيب ديانا 54 نمرة2
وشكرا |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
لسه والله ربنا يسهل
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
ممكن أعرف سعر مسدس سى زد 75 duty
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
السلام عليكم استاذ شريف حضرتك مش حتجيب ديانا 54 نمرة2
وشكرا |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
12000 جنيه,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
ليك رساله على الخاص
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
في بلو سي وسعرو كام ارجو الرد
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
اقتباس:
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
استاذ شريف عند حضرتك البندقيه دى و بكامhttp://www.fabarm.com/zoom/xlr5-reverse.htm
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
السلام عليكم استاز شريف_الانسان الخلوق_البام 21 و22 عاملة كام وهى افضل ام النوريكا جيت_الطيور اللى ممكن اصتادها_اليمام والحمام وفراخ الغيط والبط المهاجر _اية الافضل بين الاتنين_ان شاء اللة جاهز للشراء حسب راى حضرتك_تقبل تحياتى
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
البام 21 اشد وهى ب 2300
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
استفسار يا استاذ شريف عن الوالتر 88 هل الموجود مصرى بس؟ و سعره كام
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
لللاسف غير موجوده
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
للاسف غير موحود حاليا
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
استاذ شريف بعد ازن حضرتك فيه مسدس صوة شبه الوجر موديل 38
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
السلام عليكم هو السى زد 75 هو اللى ب 12000 جنيه؟
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
ممكن اعرف سعر الوالتر بي 99 و الوالتر بي 22 صوت و هل هم متوافرون او لا
و شكرا |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
السلام عليكم لوسمحت يا استاذ شريف عاوز اعرف الآمريكان ستيك موجودة ولا لاء ولو موجودة عاوز اعرف طولها اد ايه وسعرها كام
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
لاسف لا يوجد
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
موجود الاثنين
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
ايوه سى زد ديوتى
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
للاسف لا يوجد
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
شكراًعلى الرد يا أستاذ شريف. ممكن أعرف سعر ال cz 75 b . و هل الحلوان فعلاً زى ما بيقولوا فى المصانع الحربية مجرد تجميع للبيريتا و الا دى اشتغالة و هو بيتصنع من الأالف للياء فى المصانع الحربية. و آسف للإطالة يا ريت تفسر لنا السعر الرهيب بتاع الحلوان فى حين إن البيريتا 92fs ثمنه على موقع بيريتا أمريكا 650 دولار؟؟؟؟!!!!
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
هى فين المصانع الحربية رجاء تقولى العنوان لانى مش عارفها
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
هى فين المصانع الحربية رجاء تقولى العنوان لانى مش عارفها
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
عنوان معظم محلات السلاح كما ذكرعا أحد الأخوة الأفاضل فى المنتدى من قبل و بها أماكن البيع الخاصة بمصنع المعادى
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=404 |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
ممكن اعرف سعر الوالتر بي 99 و بي 22
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
استاذ شريف ممكن اعرف سعر البلو سى و هل معهة ضمان ام لاو ايضا سعر علبة الطلقات الالمانى
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
استاذ شريف ممكن اعرف سعر البلو سى و هل معهة ضمان ام لاو ايضا سعر علبة الطلقات الالمانى
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
البلو 1250 ولا يوجد طلقات المانى
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
مصنع 54 الحربى بعد مستشفى المعادى للقوات المسلحه بالمعادى
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
مساء الفل
لو سمحت يا استاذ شريف كنت بسأل على الامريكان ستيك هل هي موجودة ولا لا ومواصفاتها لو موجودة وسعرها كام شكررررررررررررررررررا |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
هو الكرال الب 1350 خشب صح
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
عايز كرال خشب ب 1300 جم ممكن منفضلك او عايز فيبر بني بس قولي عيوب الفايبر بس خلي الفايبر عشان خاطرنا 1200 جم
|
| الساعة الآن 11:52 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir