الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض محل ابو سيف علي مسدسات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=45699)

دكتور سليمان 12-01-23 06:02 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ابوسيف هل متوفر عندك الكيمار 75 المعدل 9 ملل ومفتوح لضرب البلى ؟؟؟

kiko_2015 12-01-23 08:10 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامة (المشاركة 289863)
اسعار طلقات الصوت ال 8 مم المانى من فضلك


7 جنيه للطلقه

goodzila 12-01-23 04:48 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اه اخبار طبه الصعايده وبكام وهل فيه منها للجاب

besho 12-01-23 05:04 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الطلق 8 ملي بكام

ahmed el nagem 12-01-25 02:39 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
http://www.facebook.com/pages/%D8%A7...68230466525498

انا عندى ارخص

smsm saber 12-01-26 11:45 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
لى حضرتك رسالة على الخاص الرجاء الرد

owkean 12-01-26 11:51 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الله ينور علي العروض النار ياابو سيف يا جااااااااااااااااااااااااااااااامد

mido_tantawy2000 12-01-27 02:16 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بعد اذن ابو سيف الجميل
سعر الطلقات الصوت الالماني 9 مم بكام
وسعر طلقات الصوت التركي 9 مم بكام
وانا مسدسي ريتاي بارون مفتوح الافضل له الطلقات التركي ام الالماني
وعندك زيت وبكام سعرة
وعندك جراب وبكام سعرة
واخيرا مليون شكر

محمد جمعة 12-01-27 08:38 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
عندى سوال مهم انا عندى مسدس 9م صة جاكال ديوا ل وعايز احوالة ليضرب بلى وهل عند تحويلة بكون مخالف

ashraf_f 12-01-27 09:00 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طبعاااا يكون جناية تقلبو بلى ماتخرجش بيه برة باب بيتك

القانوني 12-01-27 09:22 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
عندي سؤال من فضلك :

مسدس صوت كرااال تركى مستعمل بحال الجديد
المسدس
لونه : اسود
وزنه : ثقيل
الخزنه : 15+1
الماسورة : مفتوحه لضرب طلقات البلي والصوت
المسدس يضرب الى وفردي
المسدس ضرب 10 طلقات فقط

كم سعره ؟؟؟؟ وكم سعره جديد ؟؟؟؟

شكرا

غريب عن الدنيا 12-01-28 03:45 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
هل يتوافر جرابات ؟

kiko_2015 12-01-28 06:23 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غريب عن الدنيا (المشاركة 294626)
هل يتوافر جرابات ؟


نعم يوجد جرابات جنب و كتف و حزام

t6y0 12-01-28 07:09 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اية اسعار الجرابات لو سمحت يا استاذ ابو سيف؟

محمد جمعة 12-01-28 08:14 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
مسدس كرال p29 ومرفق صورة المسدس انا شليت الطبة التى بداخل الماسورة وعايز احوال الطبة الى بلى عايز اعرف ازى وعايز اعرف كيف افك اجزاء المسدس لتنظيف او اشتريهامنين وكيف تحويل الرصاص الصوت بدخلها بلى

kiko_2015 12-01-29 12:31 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة t6y0 (المشاركة 294772)
اية اسعار الجرابات لو سمحت يا استاذ ابو سيف؟

جراب الفراشه ب 20 و جرابات الكتف و الحزام ب 45 جنيه

almou7ed 12-01-30 12:16 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
أخى الكريم أبو سيف ياترى الأسعار لسه زى ماهى ولا فى تغييير ولو فيه ياريت تعمل تحديث للاسعار والأصناف الموجوده وأن شاء الله يكون كل حاجه متوفره وبأحسن أسعار زى ماتعودنا من حضرتك

kiko_2015 12-01-30 07:12 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almou7ed (المشاركة 296177)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
أخى الكريم أبو سيف ياترى الأسعار لسه زى ماهى ولا فى تغييير ولو فيه ياريت تعمل تحديث للاسعار والأصناف الموجوده وأن شاء الله يكون كل حاجه متوفره وبأحسن أسعار زى ماتعودنا من حضرتك

اشكر حضرتك جدا ...و الاسعار ثابته لا تغيير فيها بالنسبه للقاهره

البرماوي 12-01-30 03:42 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ممكن حضرتك تقولي سعر مسدس كيمار مفتوح 9 مم + طبه الصعايده + 25 طلقه بلي + جراب حزام والعنوان على الخاص ؟ وشكرا

القانوني 12-01-30 03:46 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
نرى اسعار جديده وقليلة في المنتدى
نأمل التكرم بالنظر الى الاسعار شويه

وربنا يوسع رزقك

kiko_2015 12-01-30 08:03 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستشار القانوني (المشاركة 296779)
نرى اسعار جديده وقليلة في المنتدى
نأمل التكرم بالنظر الى الاسعار شويه

وربنا يوسع رزقك

عروض وهميه و تم التاكد من الامر النهارده الصبح..حضرتك ممكن تتاكد بنفسك لو عملت تليفون صغير بصاحب الاعلان

kiko_2015 12-01-30 08:04 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرماوي (المشاركة 296772)
ممكن حضرتك تقولي سعر مسدس كيمار مفتوح 9 مم + طبه الصعايده + 25 طلقه بلي + جراب حزام والعنوان على الخاص ؟ وشكرا

السعر النهائي 1875 جنيه

البرماوي 12-01-30 08:15 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ممكن حضرتك تكتبلي عنوانك على الخاص

almou7ed 12-01-31 06:12 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 296939)
السعر النهائي 1875 جنيه

أخى الكريم
انت كاتب ان الكيمار مفتوح 9مم ب1200 وطبه الصعايده ب100 و1/2 علبه طلق ب125 وجراب جنب ب20 يصبح المجموع 1445 ولا فى تغيير فى الأسعار لأنك رديت قبل كده ان مفيش تغيير فى الأسعار أرجو التوضيح و أسف على التدخل

mzkader 12-01-31 10:11 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almou7ed (المشاركة 297315)
أخى الكريم
انت كاتب ان الكيمار مفتوح 9مم ب1200 وطبه الصعايده ب100 و1/2 علبه طلق ب125 وجراب جنب ب20 يصبح المجموع 1445 ولا فى تغيير فى الأسعار لأنك رديت قبل كده ان مفيش تغيير فى الأسعار أرجو التوضيح و أسف على التدخل

حضرتك تقصد الكيمار 85 هو الــ سعره 1250 و هو 8 مللى
لاكن الكيمار cz 9 بــ 1700 + 100 طبة + 125 طلقات + 20 جراب = 1945 يعنى الراجل عامل تخفيض :)

almou7ed 12-01-31 11:51 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 297421)
حضرتك تقصد الكيمار 85 هو الــ سعره 1250 و هو 8 مللى
لاكن الكيمار cz 9 بــ 1700 + 100 طبة + 125 طلقات + 20 جراب = 1945 يعنى الراجل عامل تخفيض :)

اولا شكرا على التوضيح
ثانيا هو لم يذكر 8مم او9مم وده ناتج عن تفاعلنا داخل المنتدى وأكبر دليل انك بترد عن أبو سيف
بس ال cz ايطالى ولا تركى

mzkader 12-01-31 12:07 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almou7ed (المشاركة 297479)
اولا شكرا على التوضيح
ثانيا هو لم يذكر 8مم او9مم وده ناتج عن تفاعلنا داخل المنتدى وأكبر دليل انك بترد عن أبو سيف
بس ال cz ايطالى ولا تركى

العفو يا باشا
الــ cz ايطالى وعلى فكرة أنا و أبو سيف أصحاب و أخوات مش موضوع منتدى و خلاص :)

almou7ed 12-01-31 12:22 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 297487)
العفو يا باشا
الــ cz ايطالى وعلى فكرة أنا و أبو سيف أصحاب و أخوات مش موضوع منتدى و خلاص :)

ياباشا كلنا أخوه وياريت بما انك على علاقه قويه بأبوسيف أكيد ليك خبره فى موضوع السلاح فشوف اللنك ده وقولى ايه رأيك أو راى أبوسيف

http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=23014

owkean 12-01-31 11:07 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طيب ممكن اعرف ليه التركي اغلي من الالماني الوالتر ب99 وهل ده الماني اصلي ولا مصري

kiko_2015 12-02-01 07:55 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 297936)
طيب ممكن اعرف ليه التركي اغلي من الالماني الوالتر ب99 وهل ده الماني اصلي ولا مصري

الوالتر الماني 8 مل مقفول ... و دي اسعار سوق

almou7ed 12-02-01 12:20 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
أخى الكريم أحد خبراء المنتدى رشحلى الكيمار 75 8مم المتعدل 9مم من عندك ياترى موجود ولا لآ ولو موجود سعره كام ولو مش موجود أخبار ال 8مم ايه وفى طلق 8مم وسعر الطلق ال8مم كام ومتوفر له عندكولا لآ وسعر المسدس لأن الموجود فى العرض سعر الكيمار 85 بس

sniper A 12-02-02 01:03 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 296937)
عروض وهميه و تم التاكد من الامر النهارده الصبح..حضرتك ممكن تتاكد بنفسك لو عملت تليفون صغير بصاحب الاعلان

حصل يا باشا

The DarK LegenD 12-02-02 08:24 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بعد اذنك يا ابوسيف فية عندك kimar cz 75b 9mm لون سلفر
وشكرا

kiko_2015 12-02-02 11:12 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the dark legend (المشاركة 299251)
بعد اذنك يا ابوسيف فية عندك kimar cz 75b 9mm لون سلفر
وشكرا

للاسف والله مفيش سيلفر منو

owkean 12-02-02 10:39 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طيب الوالتر ممكت تتفتح ماسورته ولا مسدود ومش ممكن يتعدل حتي ولو اتفتحت الماسوره بس وهل القفل مجرد مقفول بطبه يمكن فتحها ولا لحام وسامحوني لجهلي وشكرا لاهتمامكم

ابوجودة 12-02-03 08:11 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ا/ محمد عندى برونى 85 مقفول ممكن يتفتح ويركب طبه طويله ولايتباع ولو ينفع يتكلف كام
وشكرا

owkean 12-02-03 08:58 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طيب ممكن نسال عن خامه مسدسات الرش او البلي هل حديد ولا ايه الخامه بتاعته وهل له صيانه ولا لا

mohamedatia 12-02-05 10:32 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
موفق ياباشا
اسعار جيد ه

owkean 12-02-05 01:04 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يا ابو سيف مستني ردك عليا

Compact 12-02-12 10:36 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic (المشاركة 308611)
في ف الصور اللي حضرك عارضها بلو سي فضي واجزاء سودا
دا موجود؟

ده اكيد تغيير اجزاء الاسود مع الفضى


الساعة الآن 08:18 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir