الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   تعديل الصوت الي (تم بنجاح) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=5444)

ahmadkader 11-03-09 04:32 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
يا سيد بورسعيدى ، الراجل ماقالش إنه هايضرب بيها طلقات حية خالص ، هو فقط بيضع مقذوف خفيف داخل طلقة الصوت من الأمام و دى نظرية إلى حد ما صحيحة و لكن طبعا نظرا لأن نوعية و كمية البارود داخل طلقة الصوت ضعيفة فإن قدرة المقذوف عاى إختراق الهواء هتبقى ضعيفة أيضا

loay the hunter 11-03-09 05:54 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
2 مرفق
طب ده شكل الماسوره عندي من الخلف تنفع ولا ايه

بدر 11-03-09 06:06 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loay the hunter (المشاركة 54132)
طب ده شكل الماسوره عندي من الخلف تنفع ولا ايه

تنفع ان شاء الله بس المهم ان مافيش حاجة فى منتصف الماسورة. تحياتى

loay the hunter 11-03-09 06:12 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 54137)
تنفع ان شاء الله بس المهم ان مافيش حاجة فى منتصف الماسورة. تحياتى

يانهار ابيض استاذ بدر بنفسه بيرد عليا ماتكلمناش من ساعه موضوع الحاجه
يارب تكون بخير
لا هو مفيش غير الن كي ده جوه الماسورة

بدر 11-03-09 06:16 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loay the hunter (المشاركة 54141)
يانهار ابيض استاذ بدر بنفسه بيرد عليا ماتكلمناش من ساعه موضوع الحاجه
يارب تكون بخير
لا هو مفيش غير الن كي ده جوه الماسورة

الاخ الكريم
انت محسسنى انى مثلا بلاش اقول رئيس الوزارة مثلا وكيل وزارة هو مش احنا هنا اخوات ولا اية
وبعدين انت بالذات فكرتنى بموضوع الحاجة والله تصدق انك ضحكتنى تانى وانا جاى انهاردة من الشغل متعكنن بسبب اللى بيحصل دلوقت فى البلد
المهم مش هطول عليك يبقى تمام بس مش المسدس بى 29 برضة
تحياتى

loay the hunter 11-03-09 06:22 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 54144)
الاخ الكريم
انت محسسنى انى مثلا بلاش اقول رئيس الوزارة مثلا وكيل وزارة هو مش احنا هنا اخوات ولا اية
وبعدين انت بالذات فكرتنى بموضوع الحاجة والله تصدق انك ضحكتنى تانى وانا جاى انهاردة من الشغل متعكنن بسبب اللى بيحصل دلوقت فى البلد
المهم مش هطول عليك يبقى تمام بس مش المسدس بى 29 برضة
تحياتى

والله يا استاذ بدر كلنا متعكننين وربنا يعدي الايام دي علي خير ويحفظنا يارب وبلاش حكايه رئيس وزاره دي بدل ما يعملو مظاهره
لا مش بي 29 ده البلو التركي

neavyman 11-03-09 06:25 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
السلام عليكم ممكن في نوع ولا النوع اللي حضرتك بتقول عليه

بدر 11-03-09 06:26 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loay the hunter (المشاركة 54148)
والله يا استاذ بدر كلنا متعكننين وربنا يعدي الايام دي علي خير ويحفظنا يارب وبلاش حكايه رئيس وزاره دي بدل ما يعملو مظاهره
لا مش بي 29 ده البلو التركي

البلو ... صح افتكرت اللى انت شارية من عند الحاجة هههههههه

loay the hunter 11-03-09 06:29 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 54154)
البلو ... صح افتكرت اللى انت شارية من عند الحاجة هههههههه

ايوووووووووووووووووووة
ورحت رجعتو عشان الن كي وقع والفارغ مابقاش يطلع مكنتش اعرف اني هاشيله دلوقي هههه

بدر 11-03-09 06:35 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loay the hunter (المشاركة 54156)
ايوووووووووووووووووووة
ورحت رجعتو عشان الن كي وقع والفارغ مابقاش يطلع مكنتش اعرف اني هاشيله دلوقي هههه

شوفت يعنى لازم ترجع تعتذر للحاجة هههههههههههه
بس ازاى كان وقع تقصد ماكانشى موجود اساسا

loay the hunter 11-03-09 06:40 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 54161)
شوفت يعنى لازم ترجع تعتذر للحاجة هههههههههههه
بس ازاى كان وقع تقصد ماكانشى موجود اساسا

ههههههه
علي طول بتحرجني الحاجه
لا والله بعد كام طلقه كده لقيت الفارغ مابقاش يطلع ببص مالقيتش الن كي والماسوره فاضيه من جوة رحت رجعتو وادتني واحد تاني بس مزيت جدا شكله كان مركون ولا بس لقيت الحاجه كلها هناك كده

بدر 11-03-09 07:09 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loay the hunter (المشاركة 54165)
ههههههه
علي طول بتحرجني الحاجه
لا والله بعد كام طلقه كده لقيت الفارغ مابقاش يطلع ببص مالقيتش الن كي والماسوره فاضيه من جوة رحت رجعتو وادتني واحد تاني بس مزيت جدا شكله كان مركون ولا بس لقيت الحاجه كلها هناك كده

بس انت عارف انك كدة هتقلب الدنيا على البلو يعنى الناس هتاخد بالها منة والتجار وسعرة هيزيد

loay the hunter 11-03-09 11:26 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 54188)
بس انت عارف انك كدة هتقلب الدنيا على البلو يعنى الناس هتاخد بالها منة والتجار وسعرة هيزيد

والله يا استاذ بدر التجار لو عليهم عاوزين يبعوا الهوا بفلوس
مش عارف ليه الاستغلال ده

بدر 11-03-09 11:29 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loay the hunter (المشاركة 54338)
والله يا استاذ بدر التجار لو عليهم عاوزين يبعوا الهوا بفلوس
مش عارف ليه الاستغلال ده

حقهم يا سيدى الفرصة جت لحد عندهم يعنى دة موسم حصاد بالنسبة لهم وربنا ما يرجعو تانى
تحياتى

loay the hunter 11-03-09 11:40 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
معلش يا استاذ بدر لو حضرتك ممكن تشرحلي حكايه ضغط البليه دي جوه الطلقه ازاي وهو ابلي ده اسمه ايه
يعني اروح للحاجه اقولها عاوز ايه
ولك جزيل الشكر

بدر 11-03-09 11:54 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loay the hunter (المشاركة 54349)
معلش يا استاذ بدر لو حضرتك ممكن تشرحلي حكايه ضغط البليه دي جوه الطلقه ازاي وهو ابلي ده اسمه ايه
يعني اروح للحاجه اقولها عاوز ايه
ولك جزيل الشكر

لا انت تبعد عن الحاجة خالص فى الموضوع دة
شوف انا الطلقة اللى جربتها كانت تركى وفتحتها الامامية صغيرة جدا وكانو حاطين فيها بلية حديد بتاعت رمان بلى (عند بتوع الخردة بيفكو الرمان البلى القديم ويبيع البلى) وسمعت انة ممكن بيتباع فى ش الجمهورية بس مش متأكد
اما الاخ اللى عمل الموضوع بيقول انة بيجيب البلى الرصاص بتاع مسدسات الرش ودة بيتباع عادى عند محلات الاسلحة وبعدين بتكبسة براحة بحيث تضمن ان الانفجار يخلى البلية تطلع بسلاسة وفى نفس الوقت تكون البلية الرصاص حاكمة فتحت الطلقة علشان الضغط بتاع النفجار يدفع الرشة بقوة
فممكن تقول للحاجة انا عايز علبة رش جامو بتاعت مسدسات الرش البلى
بس اعمل نفسك مش فاهم قوى وحاول بالشبة تعرف هل البلية الرش على مقاس فتحة الطلقة اللى معاك ولا لأ علشان ماتتدبسشى وتطلع مش نفس المقاس
وانا لما افضى هنزل اجرب المقاسات بنفسى
تحياتى

loay the hunter 11-03-10 12:33 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 54355)
لا انت تبعد عن الحاجة خالص فى الموضوع دة
شوف انا الطلقة اللى جربتها كانت تركى وفتحتها الامامية صغيرة جدا وكانو حاطين فيها بلية حديد بتاعت رمان بلى (عند بتوع الخردة بيفكو الرمان البلى القديم ويبيع البلى) وسمعت انة ممكن بيتباع فى ش الجمهورية بس مش متأكد
اما الاخ اللى عمل الموضوع بيقول انة بيجيب البلى الرصاص بتاع مسدسات الرش ودة بيتباع عادى عند محلات الاسلحة وبعدين بتكبسة براحة بحيث تضمن ان الانفجار يخلى البلية تطلع بسلاسة وفى نفس الوقت تكون البلية الرصاص حاكمة فتحت الطلقة علشان الضغط بتاع النفجار يدفع الرشة بقوة
فممكن تقول للحاجة انا عايز علبة رش جامو بتاعت مسدسات الرش البلى
بس اعمل نفسك مش فاهم قوى وحاول بالشبة تعرف هل البلية الرش على مقاس فتحة الطلقة اللى معاك ولا لأ علشان ماتتدبسشى وتطلع مش نفس المقاس
وانا لما افضى هنزل اجرب المقاسات بنفسى
تحياتى

انا عاجز عن الشكر وياريت ماتبخلش علينا بمعلوماتك وربنا يسهل واروح بكرة للحاجه

emad.ibrahim 11-03-10 12:36 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
بصوا يا جماعة انا اشتريت بللي جامو النهاردة من الاهلية وعندي منجلة صغيرة وحطيت البليه علي فتحة الطلقة وحطيت حته بلاستيك فوق البليه علشان ما تتبطقش وقفلت المنجلة سنه سنه والبليه دخلت بالكامل في الرصاصة زي الفل
بس انا معايامسدس ايكول جاكال ديوال وبعد لما فكيت الطبة وقبل ما اجرب فكيت المسدس وضربت كشاف في الماسورة لقيت فيه بنز رأسي في صف الماسورة قافل الماسورة( يعني قاسمها نص يمين ونص شمال ) !؟ هل فيه طريقة البنز اللي بالطول وسد الماسورة انه ينشال ؟؟ وللا مش ها ينفع ؟؟

xman 11-03-10 12:44 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
what about ROHM RG96, HAW TO REMOVE THE CROSS

max666666 11-03-10 05:33 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
يا صاحب الموضوع فين الفيديو الى انت وعدتنا بيه

ehab said 11-03-10 06:39 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
السلام عليكم
بخصوص مشكلة عدم رجوع الاجزاء بعد ضرب الطلقه المعدله انا جت لي فكره
بعد ما نفك الالن كى او نفتح ماسورة المسدس بالبنطه 9 او 8 حسب المسدس نجيب قضيب حديد قطره الخارجى اقل
من قطر الماسوره الداخلى بحوالى نصف مللى علشان يركب شحط داخل ماسورة المسدس
وبعدين على حسب قطر البليه اللى بنركبها على وش الطلقه نقدر نحدد القطر الداخلى اللي هنفتحه للقضيب الحديد
يعنى لو البليه 4.5 مللى نعمل الفتحه 4.55 مللى علشان متحشرش البليه
وبعدين ممكن نعمل ششخنات زي ما احنا عاوزين داخل القضيب الحديد
اما بالنسبه للطول هيكون طول ماسورة المسدس ناقص طول الطلقه ( الظرف)
بعد ما نجهز القضيب الحديد نركبه شحط داخل ماسورة المسدس ( يفضل ان يكون نوع القضيب الحديد من خامه صلبه مثل الكروم )
معلش انا مش هقدر اجرب الموضوع ده لانى خارج مصر
حد يجرب ويقولى على النتيجه

ahmadkader 11-03-10 08:08 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
فكرة جيدة جدا ، و لكن من الأفضل إن الحشوة اللى حضرتك بتقول عليها دى تدخل فى الماسورة قلووظ مش شحط و بكدا بتعديل جميل زى دا ممكن كمان الماسورة تتحمل ضغط الطلقة الحية مش بس طلقات البلى الرش

dxrx0 11-03-10 08:11 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 54416)
فكرة جيدة جدا ، و لكن من الأفضل إن الحشوة اللى حضرتك بتقول عليها دى تدخل فى الماسورة قلووظ مش شحط و بكدا بتعديل جميل زى دا ممكن كمان الماسورة تتحمل ضغط الطلقة الحية مش بس طلقات البلى الرش

اممممممممم
وهتدخل فيها قلووظ ازاى
؟؟؟؟؟
:mad:

وازاى نعمل شخشنات فيها
:confused:
الموضوع صعب شويه
ولا ايه ؟؟؟؟؟:o

ahmadkader 11-03-10 08:20 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
هو الموضوع من بدايته ماينفعش يتعمل إلا فى ورشة خراطة معادن ، و قلوظة الماسورة من الداخل سهلة جدا بواسطة مشط دكر ، و قوظة الظرف اللى هايدخل فى الماسورة بتتم على المخرطة

ehab said 11-03-10 08:35 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
صح يا استاذ احمد يركب بقلاووظ دى ممتازه بس طلقات حيه دي صعبه علشان العيار

القناص العربى 11-03-10 09:11 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
السلام عليكم
انا معرض عليه الايكول بى 29 رصاص حى
واللى عارضه بيقولى ب7 الاف جنيه
بعد ما شفت الموضوع قلت اكيد بيشتغلنى
هل فى فعلا ايكول بى 29 حى ولا هو صوت ومقلوب حى
مع العلم انى ضربت بيه 5 طلقات حى و5 فشنك

ahmadkader 11-03-10 09:20 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
بسيطة ، فك المسدس ، لو لاقيت الماسورة متحركة يبقى هو أصلا حى و لو لاقيتها ثابتة يبقى كان صوت و هو خرطه

ahmadkader 11-03-10 09:22 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehab said (المشاركة 54429)
صح يا استاذ احمد يركب بقلاووظ دى ممتازه بس طلقات حيه دي صعبه علشان العيار


ممكن بس لو خراط شاطر ممكن يعملها

michohat 11-03-10 11:11 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
يا جماعه بالنسبة لشخص مش له علاقه سابقة بالاسلحه و مش يعرف حد عنده ورشه خراطه يعمل عنده الشغل ده يعمل ايه

زى ما قولت اني نزلت شوفت مسدس p29 ايكول وكان فيه بعد الالنكيه حاجه قاسمه الماسورة نصفين يمين وشمال والمسدس كان ب 850

هل فيه حلول اخري او ماركات اخري او عروض اخري

ahmadkader 11-03-10 12:18 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة michohat (المشاركة 54473)
يا جماعه بالنسبة لشخص مش له علاقه سابقة بالاسلحه و مش يعرف حد عنده ورشه خراطه يعمل عنده الشغل ده يعمل ايه

زى ما قولت اني نزلت شوفت مسدس p29 ايكول وكان فيه بعد الالنكيه حاجه قاسمه الماسورة نصفين يمين وشمال والمسدس كان ب 850

هل فيه حلول اخري او ماركات اخري او عروض اخري

الزومبة اللى زى الصليبة دى بتكون صلبة جدا و شبه مستحيل خرمها إلا فى ورشة خراطة و معظم مسدسات الصوت بتنزل و فيها الأمان ده عشان محدش يفكر يستخدمها فى أى غرض غير الصوت

Sherif Mohamed 11-03-10 12:45 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
يا جماعه انا عملت فيديو ازاى تفك الصاموله اللى قال عليها صاحب الموضوع بس مش عارف الاداره تسمح انى اعرضه ولا لا.
الموضوع ساهل جدا زى ما مكتوب فى الاول.
هو مفك النكيه و تحتوا فى الماسوره من الامام و تفك بس كده.
بس هو المسدس إيكول بى 29 اعتقد الانواع التانيه مش تنفع.
و الباقى سهل بلى رصاص و حطه فى الطلقه.
يا ريت اكون سهلت الموضوع عليكوا شويه.

essam assem 11-03-10 02:02 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
السلام عليكم انا يا جماعة قمت بكل خطوات اللى قال علية الزميل العزيز وقمت فغلا بتجربة مرة واتنين وعشرة ومفيش اى حاجة تخرج تصيب هدف بشكل واضح كل ما فى الامر شرز مكثف بيخرج بس غير مؤسر ولازم اقرب قوى من الهدف عشان يحصل اصابة للهدف وعلفكرة البلية الحديد متنفعش خالص وبردو انا حاسس ان البلية الرصاص وانا بدخلها جوة الطلقة بتتفعص ويخرج منها الزيادات اللى مينفعش تخش ودة بيخلى البلية عبارة عن حشوة فاصبح خروجة عبارة عن شرز وليس كتلة فالرجاء من السادة الاعضاء متتسرعش وتشترى المسدس على الاساس دة وارجو من الاخ صاحب الموضوع التعليق على كلامى وشكرا

ahmadkader 11-03-10 02:07 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem (المشاركة 54534)
السلام عليكم انا يا جماعة قمت بكل خطوات اللى قال علية الزميل العزيز وقمت فغلا بتجربة مرة واتنين وعشرة ومفيش اى حاجة تخرج تصيب هدف بشكل واضح كل ما فى الامر شرز مكثف بيخرج بس غير مؤسر ولازم اقرب قوى من الهدف عشان يحصل اصابة للهدف وعلفكرة البلية الحديد متنفعش خالص وبردو انا حاسس ان البلية الرصاص وانا بدخلها جوة الطلقة بتتفعص ويخرج منها الزيادات اللى مينفعش تخش ودة بيخلى البلية عبارة عن حشوة فاصبح خروجة عبارة عن شرز وليس كتلة فالرجاء من السادة الاعضاء متتسرعش وتشترى المسدس على الاساس دة وارجو من الاخ صاحب الموضوع التعليق على كلامى وشكرا



يا جماعة سبق و نبهت هنا إن البارود بتاع طلقة الصوت من حيث النوعية و الكمية مش هاينفع خالص ، كل حاجة و ليها حاجتها ، و على فكرة الحالة الأمنية إبتدت النهاردة تتحسن و ربنا يديم الأمن لمصر

moh3377 11-03-10 02:19 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
أعتقد ان التضييق اللي في الماسورة ده بيكون غير منتظم يعني هو معمول علشان يكن الهدف منه منع استخدام المسدس لاطلاق رصاص حي و ليس لهدف اخر
فكون ان حد يحاول يتحايل علي الموضوع ده بانه يحط بليه صغيرة بحيث انها تعدي من التضييق ده يصبح مسالة حظ ليس الا
يعني انت ممكن التضييق اللي معمول عندك مش معمول بشكل دقيق و بالتالي البلية بتخرج عبارة عن شرز
اما عند صاحب الموضوع فعنده التضييق كويس و البليه بتطلع سليمة و من غير متشرز


يعني هو موضوع حظ في الأول و في الأخر

essam assem 11-03-10 04:10 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
واللة ممكن بردو عموما الفيديو بتاع الزميل صاحب الموضوع هو الفيصل

maradona 11-03-10 11:56 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
صبح الخير اولا و ثاني حاجة الفكرة جامدة جدا بس انا كنت عايز اتكلم معاك اكتر عن طريقة التعديل دية لو كان ينفع دة الميل بتاعى ممكن تضيفنى و نتكلم مع بعض بخصوص التعديل دة maradona_911@hotmail.com , وشكرا على المعلومة

كفافى1 11-03-10 11:58 PM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
السلام عليكم الاخ العزيز / شريف محمد ممكن تبعتلتى الفيديو على الاميل بتاع مع العلم انى معايا مسدس سيج زاور تركى ومدسدس برونى p4 الاميل الخاص بى yasser_kafafy1977@yahoo.com

احمد العوضى 11-03-11 12:13 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
يا اخوانى المحاولات الى انتم بتحولو فيها جميله يكفى مبداء التفكير ولاكن خطرها عالى جدا جدا فوق الخيال لان انفجار طلقه وانت بتقوم بادخال البليه بيحول الفارغ نفسه الى طلقه حيه لان افراغ الضغط الداخلى للقاذف الصوت ممكن جدا انه يدفع المظروف بقوه عليه اما عن الطلقه الحيه فهى بتكون مضغوطه اكثر من الاذم حتى اذا تولد ضغط داخلى فى المضروف فى الحيذ الديق يقوم الدغط بدفع المقذوف ولا يتم التفريغ ال بعد خروج المقذوف من الماسوره وهذا ما يولد قوه دفع +ان الشخشانات هى المساوله عن سرعه الطلقه وقوتها ارجو غلق الموضوع لخطورته ولان الاخوه من الممكن ان يخسرو المسدس الصوت دون اى استفاده وان كان الستاذ كلامه سليم افضل من ان يعرض فديو يقوم هوى بمساوليه التحويل مع ضمان فاعليته وياخذ ما يريد ارجو الحذر لان ما نتعامل معه خطير جدا جدا والمسلئله القانونيه فيه اكبر من حمل الحى نفسه لانك تسال مرتين لانك متعمد فى هذة الحاله 1 تصنيع سلاح بلدى اثنان حمل سلاح نارى اسف انى تدخلت لاكن ولاهى خايف عليكوم اما الخ الى بيسال على الذيج و الp4 فمن المستحيل القيام فبهم بالتعديل باى شكل ان كان لان احطياتات الشركه فيهم قويه جدا جدا

ashrfnabil 11-03-11 12:59 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
ايه رايكم يا جماعة في ا لايكول الفولكا ال 9 مم ؟ وهل ينفع فيه التعديلات دي؟
ارجو الافاده

الــــH 11-03-11 01:38 AM

رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
 
السلام عليكم
ـــــــــــــــــــــــــــ
الاخ العزيز صاحب الموضوع ..
انا قريت موضوعك بس معلش ليه عتب كبير عليك
ان انته متعرفش مين ممكن بيشوف الموضوع ده
ممكن حد معندوش لاخبرة ولادراية بلاسلحة من الاساس
ويخش يشوف الكلام ده ويطبقه علطول
وان تم التطبيق بسلام وعدا عليه
ممكن مع ضرب اكتر من طلقة تحصل مئساة
وحاجة مهمة قوي احب الفت نظرك ليها
حتي ولو كان مسدس الصوت كفئته عالية
متنساااااش ان الاعمله معملوش عشان يتقلب حي
يعني عامل ماسورة مفيش ظرف او مقذوف يمشي فيها
وده معناه ان لو اتحملت مرة مش هتتحمل التانية
وليك انته شخصين خمس طلقات ممكن تعدي بسلام انما بعد كده
العملية هتقلب بغم
ياريت متزعلش مني انته او اي حد انا خايف عليك وعلي الاممكن يعمل او يطبق ده
ولا ساعتها ايد ولاعين ولاصباع ممكن يتعوض
وشكرا..


الساعة الآن 02:20 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir