![]() |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
بقولكم صحيح الى عايز يدردش مع النصاب بتاع مصراوى على الفيس يقول وانا ابعتله الصفحه بتعته ده بعد ازن النصاب طبعااااااااا
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
هى المكالمة دى بتضرب بللى برضه ولا ايه بعنى المهم ان المكالمه تكون ماسورة مفتوحة من المصدر ماشى يا ابو السلاطين
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
فين المكالمة يا عم سلطان
شوقتنا انا قريت ال25 صفحة فى ساعة وفى الاخر مش عاوز ترفع المكالمة ؟! |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يعني سمسم كان عنده حق قبل كدة !
والله الله ينور عليكم انكم كشفتو المستور والله انتم منتدي كله رجالة بصحيح .. ربنا يوفقكم وأرجو من اي شخص (غير مرغوب فيه) بوجوده في المنتدي .. أن ينسحب بهدوء من المنتدي بس علي فكرة أنا لغاية دلوقتي لسة مش عارفه .. ممكن حد يقوللي عليه .. ولا هو اللي انا شاكك فيه ؟ |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
نزلهلنا عشان نضحك شوية ..
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
ويا ريت تحترم نفسك شويه و انا عايزك تعمل اللي في ايدك علشان اوريك مين اللي هيقشر بصل انا ولا انت و انا محترم مع المحترم اما مع امثالك لا |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[QUOTE=doos99;152516]يا ريت زى ما بكلمك بالادب تكلمنى بالادب
ويا ريت تحترم نفسك شويه و انا عايزك تعمل اللي في ايدك علشان اوريك مين اللي هيقشر بصل انا ولا انت و انا محترم مع المحترم اما مع امثالك لا أنا ما أحترمش واحد أيده ملوثه بدم الشهداء :mad::mad::mad: |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
أنا ما أحترمش واحد أيده ملوثه بدم الشهداء
:mad::mad::mad: |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ارجو من Mazher الانسحاب من المنتدي ..... او الالتزام بالاداب العامة في التعامل مع الاخرين
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
أرجو الالتزام بآداب الحديث |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[quote=mazher;152519]
اقتباس:
بيسمي غني حرب لانو بيكسب فلوسو من احتياج الناس الي لاسف معندهمش اي خبرة في السلاح طيب انت عامل نفسك استاذ في فن البيع وبيتبع الهوء بلاش تضحك علي الناس وتقلوهم ان ممكن يشتغل بزخيرة حية والا انت هتكون سبب في موتهم او علي اضيق الظرروف سبب في عاهة مستديمة واتقي الله في ما تفعل |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[quote=mazher;152519]
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[quote=جنرال;152666]
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
بينات مظهر
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000947303132 المكالمه القديمه http://www.mediafire.com/?bn89oid08iis432#1 المكالمه الجديده هروح البيت ارفعها علشان انا فى الشغل وصوره بطاقته على الخاص وقريبا والله فعلاا ايصال النور |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
لكن الحاجة الغريبة انه بيقول انك ممكن تركب طلق حى للمسدس و برضة هيشتغل !!!!!!!! مفيش ضمير للدرجة دى يعنى بيضحك على الناس و مش مهم ان حد يصدقة و يجرب و يموت او تجيلة عاهة لا حول و لا قوة الا بالله ربنا يجازيه بما يفعله |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ده ايه ده كلامه مقنع جدا وحل اوى طلقات بمبم دى ههههههههههه
تحس انه مش نصاب كلامه مقنع جدا و عامل فيلم زى الفل وعلبه الطلق ب400 جنيه ليه |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
1 مرفق
محمد عبد الوهاب خريج تربيه رياضيه السكن القديم الجيزه السكن الحالى عين شمس
كان شغال فى مجال السياحه والغطس وحاليأ عاطل ومراته على وش ولاده وهوه ده الى رحمه من ايدى http://www.facebook.com/profile.php?id=100000947303132 وده صفحته على الفيس رقم تلفونه الجديد 01520153525 |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
لا حول ولا قوة إلا بالله ..
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
عمال يغلط فى الناس المحترمه بجد عيب يا محمد يا عبد الوهاب يا اللى عامل نفسك مظهر عيب الناس بتكلمك باحترام رد عليهم باحترام
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
ليك رسالة علي الخاص |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يا أخ مظهر
ارجوا ان تكون أخا مسالما فى الحديث وفى النقاش وفى معاملتك مع الأخرين ولك تنبيه ربانى لعلك تتوب الى الله وتتقى الله فى اخوانك واخوتك بحسن المعاملة { إنما يفتري الكذب الذين لا يؤمنون بآيات الله وأولئك هم الكاذبون } . - وفي السنة : ( آية المنافق ثلاث : إذا حدث كذب , وإذا وعد أخلف , وإذا عاهد غدر ) ولا يجوز الاستهزاء بالناس أو السخرية بهم أو تعييرهم بعيب أو ذنب ؛ لقوله تعالى : ( يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا لَا يَسْخَرْ قَوْمٌ مِنْ قَوْمٍ عَسَى أَنْ يَكُونُوا خَيْرًا مِنْهُمْ وَلَا نِسَاءٌ مِنْ نِسَاءٍ عَسَى أَنْ يَكُنَّ خَيْرًا مِنْهُنَّ وَلَا تَلْمِزُوا أَنْفُسَكُمْ وَلَا تَنَابَزُوا بِالْأَلْقَابِ بِئْسَ الِاسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإِيمَانِ وَمَنْ لَمْ يَتُبْ فَأُولَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ ) الحجرات/11 . وقال تعالى : ( وَيْلٌ لِكُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ ) الهمزة/1. والهمز يكون بالإشارة ، واللمز يكون بالقول ، واللماز هو العيّاب الطعان ، والويل : واد في جهنم . وفي هاتين الآيتين الكريمتين : تحريم السخرية ، وتحريم اللمز والهمز ، وتحريم التنابز بالألقاب ، والإخبار بأن ذلك فسوق وظلم ، وتوعّد فاعل ذلك بالويل ، وإرشاد العباد إلى أمر عظيم وهو أن الخيرية عند الله تعالى ليست بالهيئة والشكل والمظهر ، فقد يسخر الإنسان ممن هو خير منه وأفضل ، عند الله تعالى |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
لا حول ولا قوة الا بالله
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ياعم مظهر إيه اللي دخل شهدائنا في النصب، المفروض ماتجيبش سيرتهم لو كنت انت النصاب او حتى بتحامي ليه، ولو مش انت النصاب يبقى ادينا دليل، ولو انت النصاب يبقى هانتصرف معاك من الاخر، برضه صيادين شبرا مش قليلين، ياراجل دا كفاية موضوع الخشخشنات ههههههههههههههههههههههههههههه وبتفجر الكلاب .. ليه ابو تريكة ؟
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
لو هو ابو تريكة فاحنا المنتخب المصري |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
مظهر ده زكى جداّ
بس أحانا أذكى من مائه واحد زيه وان شاء الرحمن هتكون فى السجن الحربى |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يا جماعه كل الكلام ده كويس جدا ممكن بقى نبدأ نتحرك على الخاص ونعمل حاجه مستنى ردك يا استاذ سلطان بحكم انك تمتلك البيانات وكل واحد فينا هايعمل من موقعه على سرعه القبض على المذكور واعداد الاكمنة المناسبة عند مداخل ومخارج المدينه هذا وقد صرح مصدر مسئول ان المدعو مظهر له حسابات بنكيه فى العديد من الدول الاوروبيه وتقوم الخارجيه المصريه الان على العمل على تجميد كل حساباته ببنوك ابو كبير والبدرشين وطناش
وصرح السيد منصور العيسوى وزير الداخليه ان الادارة العامه لمكحافحة ضرب المسدسات وتزويرها تقوم الان بالبحث عن المذكور وسنوافيكم باهم الاخبار على مدار الساعه نقلا عن أ.ش.أ |
| الساعة الآن 01:27 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir