![]() |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
2 مرفق
ده ريتاى بارون بتاعى و مشاء الله مسدس محترم،انا جربت اضرب بيه على بنطلون جينز البنطلون اتعملت فيه فتحه كبيره بعد تانى طلقه تركى ذهبى مش المانى كمان،و صربت بيه على ٢ كان بيبسى وراء بعد الاثنين طاروا فالهواء و اطبقوا جامد
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا عايز اعرف من الاخوة الاعضاء يضرب بلى مقاس كام مع الطبة
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا عندي الريتاي بارون بس عايز اسال ممكن يضرب بلي ولا لأ و ارجو الافاده
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ايه ده هو في بلي مقاس 6 ؟ طيب اجيبه منين؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
هل الريتاي بارون ماسوره مفتوحه؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الريتاى فى منه مفتوح ومنه مقفول
|
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
هو الريتاي بارون ده بماسوره مفتوحه ولا لأ ؟ يعني ممكن يضرب بلي؟
|
رد: Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا جبت واحد ريتاى بس مش عارف ليو مع الطلقات التركى صوت بيضرب وحدة و ميخدش الطلقة اللى بعدها مع ان الطبة متركبة بتاعة مش عارف اية السبب الطلقات ولا عيب فى المسدس
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
جرب الالماني او التشيكي هو مفتوح ولا مقفول؟؟؟؟ |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
جايبة من ايام يعنى يوم الجمعة من عند خضر فى اسكندرية
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
المسدس مفتوح بس الطبة ركبة و مش لاقى طلقات غير التركى عند خضر منين اجيب انواع تانية
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
عملت حاجة تانية قلت ممكن الطبة وسعىة عملت مسمار النكية و خرمتة 4 ملى لان الطبة مخرومة ب 5 مم نفس العيب طلقة و ميفرغش
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مسدس شكلة جميل و تقفيلة ممتاز بس مش عارف فية اية متهيالى ضغط الطلقات التركى ضعيف
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
لا هو ممكن وسعت الماسوره وهو بفتحها
على العموم انت لو طولت شوية عند فندق سان استيفانو هتلاقي عنده هناك محل سلاح اعتقد اسمه السجلابي عنده سلمتين نازلين لتحت وهو على البحر قبل ما تحصل سان استيفانو وانت في اتجاه العصافرة اسأله على طلقات غير التركي او جرب بردو التركي بس الدهبي مش الفضي |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا عايز افهم حاجه،هيه مشكلتك ام الطلقه بعد مبتضرب مش بتطلع ولا ان بعد مبتضرب و الطلقه تطلع الطلقه الوراها مش بتطلع فالمسوره؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
كنت بستئذنكم انا عايز اعرف الريتاى بارون صناعتة اية وانهى الاحسن فى ضرب البلى الريتاى بارون ولا الجاكال ديول اللى الكل بيحكى عنة واكون شاكر ليكم اوى
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
بص ياباشا علشان يضرب معاك صوت يجب ان لاتزيد فتحه الطبه بتاعه الصوت عن 2 او 2.5 علشان عدم وجود الصليبه الداخليه بتخلى الماسوره واسعه جدآ
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اخيرا جبت الريتاى و هو عاجبنى قوى خصوصا انو special edition لونه mix tone. انا جبته من الاستاذ اشرف السعدنى و هو راجل قمة فى الاحترام و كمان سعره حلو و التعامل معاه ممتاز. طبعا كان ماسورة مقفولة و فتحتها غير ركبتله طبة من البشمهندس احمد مازنجر و هو ايضا راجل قمة فى الاحترام و النتيجة ممتازة.
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
بس ياريت تلحقنا بالصور بقي وايه اخبار دقه النشان معاك |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
1 مرفق
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مبروك عليك و في انتظار النتايج ان شاء الله يعد الاختبار و ربنا يكفيك شره
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
واهلا بيك في الرابطة |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
دا عامل زي بتاعك |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
مانت عارفه وشوفته |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الاخوه الاعزاء
ازاى افتح ماسوره الريتاى لو مقفوله وهل ممكن اعملها انا |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
عايزين اخبار تقييمك للريتاى وخاصه ان تقييمك انا متأكد انه ليه مصداقيه كبيره وللجاكال بعد تعديل الاستاذ احمد
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
عارفه الا عارفه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
تمت تجربة الريتاى بطبة البشمهندس مازنجر. ضربت ٥ طلقات ولا واحدة حشرت. دقة النشان حوالى 85% من بعد ١٠ متر تقريبا. الاثر مدمر خرمت الخرسانة اللى ورا السوادة خرم محترم قوى لو دماغ او جسم بنى ادم هيخترقه و يقتله.
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
بتستخدم بليه مقاس كام وعلي طلق نوعه ايه
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
++++++++++++++++++++++++++1
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
1 مرفق
اقتباس:
معلش بعد أذنك طلب غلس عايز صور أوضح للمسدس و عايز أعرف اللى انت جبتة هو دة و لا فى فرق لون ؟؟ ملف مرفق 23970 لأن فى منة أسود فى فضى زى دة و فى أسود فى بيج .. |
| الساعة الآن 05:13 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir