![]() |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
بصراحة أنا مش مصدق . طلعت طلعة مع أصدقائي و إندهشت من أداء الطبنجة الحلوان 51 الخاصة بى أنا حاطط صورتها فى هذا الموضوع. إصدار قديم, أرقامها بالعربى لسة شاريها من أسبوع و كانت أول مرة أجربها. ضربت خزنتين و لم يكن هناك أىسخونة على الإطلاق كما سمعت عن الحلوان. دقة نيشان مذهلة . ردة فعل شبه معدومة.. أنا فعلا سعيد جدا بأداء الطبنجة دى.
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ربنا يباركلك فيها
|
حلوان للبيع
5 مرفق
عندي طبنجة حلوان قديمة للبيع 9 طلقات وسوبر 7 ارقام انتاج مصنع الاسكندرية حالتها ممتازة للاستفسار 01113213932 من السبت للاربعاء من الساعة 11 صباحا حتي ال3 عصرا
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ممكن نعرف السعر كام
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السلام لكل الاعضاء
انا شغت حلوان 51 تصدير نغس السلاح بس التصدير بيزيد مغتاح امان بعد ما شد الاجزاء تقفل الامان وي اعلب الطبنجات اما ال51 العادي الامان ملوش لزمة لانه يعمل فبل شد الاجزاء فقط و ممكن يكون فرق في الخامة بس مش متاكد لاني مضربتش بيه بس موضوع الامان اكيد لاني شفته و تقبلو مروري |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
احنا دايما بناخد الفرزه الاخيره
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
شكرا الاخوه الكرام علي هذه المعلومات المفيده وانا ربرضه لسه مطلع الترخيص و محتار اشتري ايه خصوصا بعد الاسعار اللي انا سمعتها فبرجاء النصيحه
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اخي الفاضل محمود معاطي
ممكن نعرف السعر و ليه هتبيعه |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السعر 18000 والسبب هشتري سلاح بروننج كان متحرز وخلصت ورقة
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
بالتوفيق للجميع
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ياه الاسعار غاليه فعلا عموما ربنا يوفقك و تبيعه
شكرا اخي الكريم |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
وطب ايه رايكم في المسدس استرا انا لقيته في الداخليه كضبطيه
ولقيت سعره كويس بس ايه اخباره و اخبار طلقاتيه انا عارف انها 8.5 وشكرا |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ربنا يصلح الحال و ترجع الاسعار لوضعها الطبيعي قبل الثورة . |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ربنا يجعلنا من مللاك الحلوان بالترخيص
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
بالتوفيق للجميع....المناقشات مفيده و جميله
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
لسه انا بدور علي مسدس يكون كويس و سعره كويس
من يجد برجاء الافاده |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السوق مش ناوي ينزل في الحلوان ولا ايه دي الطبنجه عدت سعر البندقيه الالي
|
Re: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
انا عندى طبنجه حلوان عادى مترخصه باسم الوالد على الحيازه ,بقالها دلوقتى بتاع 15 سنه بصراحه طبنجه حلوه بس مشاكلها كتير
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
عشان احنا بيتباعلنا مخلفات المصانع والنضيف بيطلع بره
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
يا جماعه انا لا ازال ابحث عن مسدس علي الرخصه بسعر كويس من يجد برجاء الافاده
01001701512 |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
يا جماعه لو مرسي مسك يبقي ندور علي ارباجي او جرنوف بالترخيص مش حلوان
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
انا حبيت انى اقول بس من باب المشاركة انى اشتريت حلوان 51 ال8 طلقات وبصراحة مزعلنيش فى اى حاجة غير انو شكلو وحش لاكن ضربت بيه حوالى 70 طلقه من غير ميكدب ولا مرة
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ربنا ما يجيب تكديب بس ياراجل ويباركلك فيه
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ربنا يباركلك فيه ... بس أنا بقترح إن كل واحد من الأعضاء عنده حلوان يعرض صورته على المنتدى في هذه الرابطة يعني عشان نشارك بعض ونقيم الأسلحة .....
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اوللا اسمحو لي بالمشاركه بالرغم من اني غير مشترك بالرابطه ولا امتلك مسدس ولكن تخيل المسدس حلوان لو غيرو شكل الدبشك الزباله بتاعو ولو حولو يغيروا الخامه هيقل وزنه ورده الفعل هتقل وهيبقي ممتاز ومش هنتحاج لجلوك ولا سيغ ولا اي حاجه ولو ظبطوا شويه السوست الي فيه زي سوسته الياي خاصه لانها بتضف عند ملأ الخزنه كامله وعلي فكره هو سعره بالمواصفات بتاعته دلوقتي ميعديش 1000 جنيه لو اتنطط
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ربنا يوفقكم يا جماعه
|
رد: Re: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
من يومين روحت مع صديق لي مستشار إلى مركز التدريب عشان نجرب المسدسات الي معانا وفعلآ أول مرة أجرب السلاح بتاعي وضربت هناك على الشاخص 12 طلقة وكان اداء الطبنجة الحلوان اللي معايا ممتاز والحمدلله والماسورة مش بتسخن ولا حاجة بس هو رد فعلها قوي شوية ....... مافيش حد من الرابطة رد عليا بخصوص وضع صور للطبنجات الحلوان اللي معاهم ؟؟؟ |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
افيدونا بالخبره في موضوع الصور ويريت لو الصوره باسم الموديل بالسعر جديد
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اخيرا اشتريت مسدس حلوان 51 اصدار قديم مكتوب عربى و انجليزى باركزلى يا رجالة بعد عناء
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
الف مبروك وعقبالنا
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اكرمك اللة اقول النصيحة ليكم الذهاب الى المراكز المتطرفة فى المنوفية و القليوبية و كذا الجيزة موظف التراخيص عارف السلاح المتسلم للوفاة او للسحب لزوال الاسباب دة كمان فى الصعيد انا اشتريت من المنوفية ظبط الموظف يجبلك عنوان الناس و تليفونهم و اى خدمة يا ريس
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السؤال للخبراء ازى نظبط الحلوان من جلفنة و يد خشب و عند مين اصل شكلة مش عاطفى ابدا الرجا المراسلة على الخاص
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
نصيحه فعاله والله
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
باركولي
النهاردة استلمت الطبنجة بتاعتي و سعيد جدا هية حلوان دنشواي 4 ارقام عربي و جبتها عن طريق عضو محترم و له كل الشكر و التقدير الاستاذ اشرف صبري بتاعت ضابط عميد بالقوات المسلحة راجل في منتهي الاحترام من طرف سيادته و احمد الله لاني وديتها لتاجر سلاح و قالي تحفة ضربت بسيط قوي و صعب الاقي الحالة دي و ان شاء الله هطلع علي القسم و اثبتها علي الرخصة و عقبال كل الاعضاء الكرام من كل البي |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
الف مبــــــــــــــــــــــــــروك
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ألف مليون مبروك وربنا يكفيك شرها بس ياريت نشوف صور للطبنجة على المنتدى لو أمكن ... وشكرآ
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
يريت الصوره ومعاها الامكانيات بتاعتها
|
| الساعة الآن 10:47 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir