![]() |
رد: الى Mohamed Mahmoud
وحشه يا مان
|
رد: الى Mohamed Mahmoud
اقتباس:
كلة من زوقك :rolleyes: |
رد: الى Mohamed Mahmoud
اقتباس:
|
رد: الى Mohamed Mahmoud
اقتباس:
|
رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
اي خدعه يا رجاله بدل متشكرني ردد ورايا لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين صلي الله علي محمد صلي الله عليه وسلم سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنه عرشه ومداد كلماتك
|
رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
مشكور يا برنس
|
رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
جيت فى ميعادك يا ريس شكرا جزيلا ليك ..
|
رد: الى Mohamed Mahmoud
تسلم أيديك يا حبى صورة جميلة
اعتقد ان صحبك ما يعرفش يعمل زيها |
رد: الى Mohamed Mahmoud
اقتباس:
عشان مش عاجبااة :mad: |
اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
|
رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
متشكر جداااااااااااااااااااااااااااااا
بجدا جيت فى وقتك |
رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
طب حد يقولى ازاى بقى علشان دماغى فصلت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
انا عاوز واحد زي الكرسي الاولاني
|
رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
انا لسة عضو جديد فى المنتدى العظيم دة بس دة ميمنعش انى متابع من زمان وعايز اقول كلمة واحدة بسسسسسسسسسسسسسسسسس (حمادة بالجنزبيل ) :d
اية الناس دى |
رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
هههههههههههههههه
هو جنزبيل بس |
رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
بارك الله فيك أخي الحبيب...ودائما سباق في كل ما هو جديد وغريب وعجيب...يا حبايب قلبي ما تستغربوش وماتنبهروش من إللي بيحصل ده...إحنا سبقناهم بزمااااااااااااااااااان وبمراااااااااااااحل وعن جدااااااااااارة...والدليل...لما تدخل أو تقف في أي مكان ( سياحي أو غير سياحي ) يظهرلك ويطلعلك ناس من تحت الأرض ( لا تعرف من أين ) مادين إيدهم ويقولولك حاجة من إثنين ( ممنوع يا بيه...أو كل سنة وإنت طيب يا باشا )...بس إحنا مش واخدين بالنا أو بننسى أو نتناسى أو نقلل من شأننا...عماااااااااااااااااااار يا مصر...حقيقي إللي قال عليها أم الدنيا...خالص تحياتي لأبو الهوووووووووووووووول...وسلملي على مترو الأنفااااااااااق...تقبلوا مروري...مع خالص تحياتي...
|
رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
تسلم ايدك
والله يا باشا افكار روعه بس والله العظيم عندنا عقول احسن بس مش متوفر لهم الامكانيات ولا متهيأ لهم الظروف الكويسة ولا الجو المناسب للعمل فيه ولا حتى التفكير زى ما بنقارن بين عقول اليابان والمصريين .. قارن الترفيه فى عيشة مين :) احلى تقييم |
رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
اقتباس:
ههههههههههههههههه اقتباس:
وعاش من شافك يا عم مش باين يعني |
رد: دردشه واستفسار
يا جماعة فى 30 لتر بنزين 92 استخدام طبيب لأعلى سعر و للجادين فقط اللى عاوز يخلص فيهم يكلمني و الفصال ممنوع ده كله واقف فى البنزينه بيقول امبوووووو :d
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
بتستغلو احتياجات الناس :mad: انا راكن عربيتى مبخرجش بيها عشان ازمة البنزين دى :( |
رد: دردشه واستفسار
ارجو من اي عضو يعرف عنوان هيما 777 يبعتهولي ع الخاص او العام
الناس اللي راحو عزوه ف وفاة والده او من يعرفوا العنوان من قبل ذلك |
رد: رفع الاثقال
فين يارجاله التوحيد والنور وشكرا
|
رد: رفع الاثقال
فين يارجاله التوحيد والنور وشكرا
|
رد: رفع الاثقال
اقتباس:
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته فى التوحيد والنور اللى فى الجيزه وكمان عندك بابا عبده محل ادوات رياضيه وهتلاقى فيه اثقال حديد وبارات ودمبلز وكل ما يلزمك وانا سألت على الدامبل ال 20 كيلو كنت هجيبه وكان سعره تقريبا 75 جنيه والله اعلم بالضبط تمنه دلوقتى بقى كام ولك منى كامل الشكر والتقدير وامنى من الله ان اكون افت احد المسلمين بما اعلم والله المستعان .... |
رد: رفع الاثقال
بارك الله فيك اخى الحبيب
انا كنت لسة هسأل عن الدامبلز وزن 20 يعملو كام وفين بيتباعو فى اسكندريه ياريت لو حد يعرف يقول الله يبارك لكم .. بس تكون اسعار مناسبة تحياتى لكم |
رد: رفع الاثقال
عند بابا صالح فى الحيزة ارخص من التوحيد والنور وافضل
|
رد: رفع الاثقال
انزل محلات الرياضة اللي في عابدين او بابا صالح اللي في الجيزة وهتلاقيها رخيصة
|
لماذا تمت تسمية "الفيسبوك" بهذا الاسم..!؟
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...78172739_n.jpg
الفكرة كانت في بدايات "مارك زوكربرغ" مؤسس الموقع العالمي ، حيث كانت بدايته مع موقع يعرض فيه صور بعض الطالبات في جامعة هارفارد للبحث عن أيهن أكثر جاذبية ... بعد ذلك أيقن المؤسس أن الفكرة برؤية الناس لصور بعضهم البعض وأن الناس يعرفون هذه الوجوه وبالتالي نجحت فكرته القديمة..مارك أطلق الفيسبوك بناء على وضع كل شخص لوجهه كي يعرفه الأخرون. بكلمات أخرى فإن معنى الاسم هو .! " دليل للبحث عن الناس باستخدام صورهم". |
رد: لماذا تمت تسمية "الفيسبوك" بهذا الاسم..!؟
شكراااااااااا على الموضوع الجميل بس الواد لعبت معاه جامد بالصطفه هههههههههه
|
Re: لماذا تمت تسمية "الفيسبوك" بهذا الاسم..!؟
ههههه معلومه كويسه والواد ده معروض عليه مليارات عشان يبيع الموقع ومش راضي
|
رد: لماذا تمت تسمية "الفيسبوك" بهذا الاسم..!؟
كلام جميييييييييييييييييل جدااااااااااا
بس الحقيقه اكبر واهم من كل الكلام ده مفيش صدف خالص |
رد: رفع الاثقال
فى اكثر من محل بس التوحيد والنور هوا المشهور واللى هتقدر توصله بسهوله
بالتوفيق |
رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
موضوع جميل ......وخصوصا الكرسي الاول ده بس ماعتقدش انه ينفع مع حد غير اليابانيين لانهم خفاف جدا فى الوزن
|
رد: دردشه واستفسار
1 مرفق
والناس ظالمة الذئب و فكرة بياكل الخرفان
|
رد: رفع الاثقال
التوحيد والنور الى فى كلية الزراعة متوفر فيه كل شىء
|
رد: رفع الاثقال
طيب واسكندريه يا جماعة محدش عارف ؟
|
رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
اقتباس:
انا متابع ولكن بصمت :) مفيش موضوع ليك مش بقراه ومتابعك زى الاول والتقييم بيوصل كمان ولكل المواضيع الحلوة ربنا يفك كربنا جميعا .. تحياتى ليك |
رد: لماذا تمت تسمية "الفيسبوك" بهذا الاسم..!؟
انا اسمع ان معنى كلمة فيسبوك يعنى كتاب مفتوح
|
لو انت بتحاول تحافظ على حد والحد ده مش عايزاك
لو انت بتحاول تحافظ على حد والحد ده مش عايزاك ده اختيار ربنا عز وجل . لو ربنا مش عايز العلاقه دى تكمل هتلاقى عدم مبادرات الخير تظهر من الطرف التانى عشان ربنا يطمنك http://www.youtube.com/watch?feature...&v=H7FYx0W6LDY |
المسدس الاصدار القديم افضل ام الجديد ؟
هناك خطأ شائع بين المصريين ان المنتج القديم بشكل عام افضل من الجديد مثال: السياره البيجو 504 افضل سيارة انتجتها شركة بيجو والمرسيدس 200 القديمة افضل سيارة انتجتها شركة مرسيدس.....وهكذا لجميع السيارات والمنتجات الاخري بما فيها الاسلحه والمسدسات.
وبالطبع هذا مفهوم غير صحيح، ولو كان هذا صحيحا لما تقدمت الدول و استمرت الشركات الصناعية الكبري في الاسواق العالمية وازدادت مبيعاتها وارباحها كل عام عن الذي يسبقه. ان عملية تطوير المنتجات بما فيها المسدسات تتم علي اساس المنافسة الشرسة في السوق، وتغير أذواق المستهلكين، فإن الشركات الجيدة في سباق مع الزمن لتطوير منتجاتها الحالية والعمل على تقديم منتجات جديدة. كما أن للمنتج دورة يمر بها تبدأ بتقديم المنتج, والنمو ومن ثم الاستقرار وبعد ذلك نهاية المنتج؛ ولذلك فإن من إستراتيجيات الشركة تنوع منتجاتها وتطويرها طوال الوقت. ومن الأسئلة التي تتناولها إدارات الشركات هي كيفية التخطيط وتنفيذ تقديم منتجات جديدة وتطوير المنتجات الحالية. فملايين الدولارات تصرف سنوياً لتقديم منتجات جديدة والكثير منها يفشل لعدة أسباب، منها الفشل في القيام ببحوث التسويق المطلوبة وتسويقها وإدارتها بطريقة علمية مهنية، وهناك متحف كبير في أمريكا يحتوي على جميع المنتجات التي قدمت للسوق وفشلت، وهدفه هو الاستفادة من التجارب السيئة ومحاولة تفاديها واستخلاص الدروس المستفادة. وبالتالي ان الاصدار الحديث من الاسلحه بانواعها سيكون افضل من الاصدار القديم الفرق هي طريقة رؤيتنا للسلاح وتقييمنا له تختلف عن الدول الاجنبية...واذا كان السلاح القديم افضل من الجديد فلماذا تبيع شركات الاسلحه المسدسات الجديده اغلي من الاصدار القديم ، وكل عام يمر علي موديل السلاح يخفض ثمنه اكثر حتي نفاد الكمية؟؟ ولماذا تباع السياره الزيرو موديل 2010 بسعر اقل بكثير من نفس السياره موديل 2012؟؟ خلاصة القول ارجو من قاريء هذه المقاله ان نساعد بعضنا في تغيير الفكر المصري ان القديم افضل من الحديث، لان هذه الثقافه ترسخت بداخلنا نتيجة استبداد الحكام علي مر العصور ورفضهم للتغيير واخافة الشعب المصري دائما من التغيير والتطوير والتجديد بادعائهم الباطل ان التطوير والتغيير مخاطره....اما الديكتاتورية والبقاء في الحكم يعني الاستقرار والامان.....وطبعا هذا المفهوم منعكس تماما في الدول المتقدمة...لو لاحظتم ان الرئيس باراك اوباما فاز برئاسة امريكا رافع شعار " التغيير الذي يمكن ان نؤمن به change we can believe in مع خالص تحياتي للمصريين جميعا اعظم شعوب الارض عبر التاريخ |
| الساعة الآن 04:33 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir