الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

عادل عبده 12-03-22 11:46 PM

رد: الى Mohamed Mahmoud
 
وحشه يا مان

Angel 12-03-22 11:48 PM

رد: الى Mohamed Mahmoud
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده (المشاركة 336300)
وحشه يا مان

ماشى شكرا يا عم عادل :)
كلة من زوقك :rolleyes:

عادل عبده 12-03-22 11:51 PM

رد: الى Mohamed Mahmoud
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 336302)
ماشى شكرا يا عم عادل :)
كلة من زوقك :rolleyes:

اى خدمه يابرنس انت حبيب هرتى اخر حاجه ومقدرش ازعلك

Angel 12-03-22 11:53 PM

رد: الى Mohamed Mahmoud
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده (المشاركة 336305)
اى خدمه يابرنس انت حبيب هرتى اخر حاجه ومقدرش ازعلك

مانا واخد بالى يا عم عادل :confused:

avokato 12-03-23 10:16 AM

رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
 
اي خدعه يا رجاله بدل متشكرني ردد ورايا لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين صلي الله علي محمد صلي الله عليه وسلم سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنه عرشه ومداد كلماتك

TIGERAWY 12-03-23 10:43 AM

رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
 
مشكور يا برنس

قناص المنوفيه 12-03-23 10:47 AM

رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
 
جيت فى ميعادك يا ريس شكرا جزيلا ليك ..

Mohamed Mahmoud 12-03-23 01:34 PM

رد: الى Mohamed Mahmoud
 
تسلم أيديك يا حبى صورة جميلة
اعتقد ان صحبك ما يعرفش يعمل زيها

Angel 12-03-23 01:41 PM

رد: الى Mohamed Mahmoud
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 336464)
تسلم أيديك يا حبى صورة جميلة
اعتقد ان صحبك ما يعرفش يعمل زيها

قولة بقى يا عم محمد http://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gif

عشان مش عاجبااة :mad:

Karim Eid 12-03-23 02:40 PM

اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
 

omarmagic 12-03-23 02:57 PM

رد: برنامج تعديل الارقام كمبيوتر وموبايل
 
متشكر جداااااااااااااااااااااااااااااا
بجدا جيت فى وقتك

omarmagic 12-03-23 02:59 PM

رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
 
طب حد يقولى ازاى بقى علشان دماغى فصلت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Karim Eid 12-03-23 03:07 PM

رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
 
انا عاوز واحد زي الكرسي الاولاني

mahmoud ali 12-03-23 03:20 PM

رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
 
انا لسة عضو جديد فى المنتدى العظيم دة بس دة ميمنعش انى متابع من زمان وعايز اقول كلمة واحدة بسسسسسسسسسسسسسسسسس (حمادة بالجنزبيل ) :d

اية الناس دى

Karim Eid 12-03-23 05:08 PM

رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
 
هههههههههههههههه
هو جنزبيل بس

Consul 12-03-23 06:26 PM

رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
 
بارك الله فيك أخي الحبيب...ودائما سباق في كل ما هو جديد وغريب وعجيب...يا حبايب قلبي ما تستغربوش وماتنبهروش من إللي بيحصل ده...إحنا سبقناهم بزمااااااااااااااااااان وبمراااااااااااااحل وعن جدااااااااااارة...والدليل...لما تدخل أو تقف في أي مكان ( سياحي أو غير سياحي ) يظهرلك ويطلعلك ناس من تحت الأرض ( لا تعرف من أين ) مادين إيدهم ويقولولك حاجة من إثنين ( ممنوع يا بيه...أو كل سنة وإنت طيب يا باشا )...بس إحنا مش واخدين بالنا أو بننسى أو نتناسى أو نقلل من شأننا...عماااااااااااااااااااار يا مصر...حقيقي إللي قال عليها أم الدنيا...خالص تحياتي لأبو الهوووووووووووووووول...وسلملي على مترو الأنفااااااااااق...تقبلوا مروري...مع خالص تحياتي...

ĴΘĶЄЯ 12-03-23 07:24 PM

رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
 
تسلم ايدك
والله يا باشا افكار روعه
بس والله العظيم عندنا عقول احسن
بس مش متوفر لهم الامكانيات ولا متهيأ لهم الظروف الكويسة
ولا الجو المناسب للعمل فيه ولا حتى التفكير
زى ما بنقارن بين عقول اليابان والمصريين .. قارن الترفيه فى عيشة مين :)
احلى تقييم

Karim Eid 12-03-23 09:02 PM

رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 336580)
بارك الله فيك أخي الحبيب...ودائما سباق في كل ما هو جديد وغريب وعجيب...يا حبايب قلبي ما تستغربوش وماتنبهروش من إللي بيحصل ده...إحنا سبقناهم بزمااااااااااااااااااان وبمراااااااااااااحل وعن جدااااااااااارة...والدليل...لما تدخل أو تقف في أي مكان ( سياحي أو غير سياحي ) يظهرلك ويطلعلك ناس من تحت الأرض ( لا تعرف من أين ) مادين إيدهم ويقولولك حاجة من إثنين ( ممنوع يا بيه...أو كل سنة وإنت طيب يا باشا )...بس إحنا مش واخدين بالنا أو بننسى أو نتناسى أو نقلل من شأننا...عماااااااااااااااااااار يا مصر...حقيقي إللي قال عليها أم الدنيا...خالص تحياتي لأبو الهوووووووووووووووول...وسلملي على مترو الأنفااااااااااق...تقبلوا مروري...مع خالص تحياتي...

الله الله يا سيادة معالي الباشا على الكلام الجامد ده ده انا كدة جالي الشرف مرة تانية ان حضرتك تكتب في مواضيع من مواضيعي ده طبعا بعد موضوع العقربة السوداء فاكرها
ههههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص (المشاركة 336618)
تسلم ايدك
والله يا باشا افكار روعه
بس والله العظيم عندنا عقول احسن
بس مش متوفر لهم الامكانيات ولا متهيأ لهم الظروف الكويسة
ولا الجو المناسب للعمل فيه ولا حتى التفكير
زى ما بنقارن بين عقول اليابان والمصريين .. قارن الترفيه فى عيشة مين :)
احلى تقييم

ربنا يخليك يا قناص
وعاش من شافك يا عم مش باين يعني

smsm saber 12-03-23 11:09 PM

رد: دردشه واستفسار
 
يا جماعة فى 30 لتر بنزين 92 استخدام طبيب لأعلى سعر و للجادين فقط اللى عاوز يخلص فيهم يكلمني و الفصال ممنوع ده كله واقف فى البنزينه بيقول امبوووووو :d

Angel 12-03-24 08:54 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber (المشاركة 336683)
يا جماعة فى 30 لتر بنزين 92 استخدام طبيب لأعلى سعر و للجادين فقط اللى عاوز يخلص فيهم يكلمني و الفصال ممنوع ده كله واقف فى البنزينه بيقول امبوووووو :d

اشتغلت تاجر بنزين ههههههههههههههههه
بتستغلو احتياجات الناس :mad:

انا راكن عربيتى مبخرجش بيها عشان ازمة البنزين دى :(

fishtic 12-03-24 12:02 PM

رد: دردشه واستفسار
 
ارجو من اي عضو يعرف عنوان هيما 777 يبعتهولي ع الخاص او العام
الناس اللي راحو عزوه ف وفاة والده او من يعرفوا العنوان من قبل ذلك

محمد حامد الحماقي 12-03-24 10:47 PM

رد: رفع الاثقال
 
فين يارجاله التوحيد والنور وشكرا

محمد حامد الحماقي 12-03-24 10:55 PM

رد: رفع الاثقال
 
فين يارجاله التوحيد والنور وشكرا

salas0010 12-03-24 10:56 PM

رد: رفع الاثقال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حامد الحماقي (المشاركة 337133)
فين يارجاله التوحيد والنور وشكرا



السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

فى التوحيد والنور اللى فى الجيزه وكمان عندك بابا عبده محل ادوات رياضيه وهتلاقى فيه اثقال حديد وبارات ودمبلز وكل ما يلزمك وانا سألت على الدامبل ال 20 كيلو كنت هجيبه وكان سعره تقريبا 75 جنيه والله اعلم بالضبط تمنه دلوقتى بقى كام ولك منى كامل الشكر والتقدير وامنى من الله ان اكون افت احد المسلمين بما اعلم والله المستعان ....

ĴΘĶЄЯ 12-03-24 11:12 PM

رد: رفع الاثقال
 
بارك الله فيك اخى الحبيب
انا كنت لسة هسأل عن الدامبلز وزن 20 يعملو كام وفين بيتباعو فى اسكندريه
ياريت لو حد يعرف يقول الله يبارك لكم .. بس تكون اسعار مناسبة
تحياتى لكم

tamer farrag 12-03-24 11:16 PM

رد: رفع الاثقال
 
عند بابا صالح فى الحيزة ارخص من التوحيد والنور وافضل

Karim Eid 12-03-25 01:28 AM

رد: رفع الاثقال
 
انزل محلات الرياضة اللي في عابدين او بابا صالح اللي في الجيزة وهتلاقيها رخيصة

Karim Eid 12-03-25 01:29 AM

لماذا تمت تسمية "الفيسبوك" بهذا الاسم..!؟
 
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...78172739_n.jpg

الفكرة كانت في بدايات "مارك زوكربرغ" مؤسس الموقع العالمي ،

حيث كانت بدايته مع موقع يعرض فيه صور بعض الطالبات في جامعة هارفارد للبحث عن أيهن أكثر جاذبية ...
بعد ذلك أيقن المؤسس أن الفكرة برؤية الناس لصور بعضهم البعض وأن الناس يعرفون هذه الوجوه وبالتالي نجحت فكرته القديمة..مارك أطلق الفيسبوك بناء على وضع كل شخص لوجهه كي يعرفه الأخرون.

بكلمات أخرى فإن معنى الاسم هو .!
" دليل للبحث عن الناس باستخدام صورهم".

amr naser 12-03-25 08:26 AM

رد: لماذا تمت تسمية "الفيسبوك" بهذا الاسم..!؟
 
شكراااااااااا على الموضوع الجميل بس الواد لعبت معاه جامد بالصطفه هههههههههه

M.Hatem 12-03-25 08:28 AM

Re: لماذا تمت تسمية "الفيسبوك" بهذا الاسم..!؟
 
ههههه معلومه كويسه والواد ده معروض عليه مليارات عشان يبيع الموقع ومش راضي

hesham d 12-03-25 09:06 AM

رد: لماذا تمت تسمية "الفيسبوك" بهذا الاسم..!؟
 
كلام جميييييييييييييييييل جدااااااااااا

بس الحقيقه اكبر واهم من كل الكلام ده

مفيش صدف خالص

hesham d 12-03-25 09:07 AM

رد: رفع الاثقال
 
فى اكثر من محل بس التوحيد والنور هوا المشهور واللى هتقدر توصله بسهوله
بالتوفيق

jhoncarbntr 12-03-25 09:11 AM

رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
 
موضوع جميل ......وخصوصا الكرسي الاول ده بس ماعتقدش انه ينفع مع حد غير اليابانيين لانهم خفاف جدا فى الوزن

abdalla nabel 12-03-25 01:02 PM

رد: دردشه واستفسار
 
1 مرفق
والناس ظالمة الذئب و فكرة بياكل الخرفان

كابتن محمود دياب 12-03-25 01:09 PM

رد: رفع الاثقال
 
التوحيد والنور الى فى كلية الزراعة متوفر فيه كل شىء

ĴΘĶЄЯ 12-03-25 02:26 PM

رد: رفع الاثقال
 
طيب واسكندريه يا جماعة محدش عارف ؟

ĴΘĶЄЯ 12-03-25 02:29 PM

رد: اغرب كرسيين يابانيين ادهشا العالم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 336657)
ربنا يخليك يا قناص
وعاش من شافك يا عم مش باين يعني

اعذرنى يا باشا
انا متابع ولكن بصمت :)
مفيش موضوع ليك مش بقراه ومتابعك زى الاول
والتقييم بيوصل كمان ولكل المواضيع الحلوة
ربنا يفك كربنا جميعا .. تحياتى ليك

AhmeD EslaM 12-03-25 04:04 PM

رد: لماذا تمت تسمية "الفيسبوك" بهذا الاسم..!؟
 
انا اسمع ان معنى كلمة فيسبوك يعنى كتاب مفتوح

NEW_Year 12-03-25 04:06 PM

لو انت بتحاول تحافظ على حد والحد ده مش عايزاك
 
لو انت بتحاول تحافظ على حد والحد ده مش عايزاك

ده اختيار ربنا عز وجل . لو ربنا مش عايز العلاقه دى تكمل هتلاقى عدم مبادرات الخير تظهر من الطرف التانى عشان ربنا يطمنك



http://www.youtube.com/watch?feature...&v=H7FYx0W6LDY

Mohamed Kafafy 12-03-25 04:55 PM

المسدس الاصدار القديم افضل ام الجديد ؟
 
هناك خطأ شائع بين المصريين ان المنتج القديم بشكل عام افضل من الجديد مثال: السياره البيجو 504 افضل سيارة انتجتها شركة بيجو والمرسيدس 200 القديمة افضل سيارة انتجتها شركة مرسيدس.....وهكذا لجميع السيارات والمنتجات الاخري بما فيها الاسلحه والمسدسات.
وبالطبع هذا مفهوم غير صحيح، ولو كان هذا صحيحا لما تقدمت الدول و استمرت الشركات الصناعية الكبري في الاسواق العالمية وازدادت مبيعاتها وارباحها كل عام عن الذي يسبقه.
ان عملية تطوير المنتجات بما فيها المسدسات تتم علي اساس المنافسة الشرسة في السوق، وتغير أذواق المستهلكين، فإن الشركات الجيدة في سباق مع الزمن لتطوير منتجاتها الحالية والعمل على تقديم منتجات جديدة. كما أن للمنتج دورة يمر بها تبدأ بتقديم المنتج, والنمو ومن ثم الاستقرار وبعد ذلك نهاية المنتج؛ ولذلك فإن من إستراتيجيات الشركة تنوع منتجاتها وتطويرها طوال الوقت. ومن الأسئلة التي تتناولها إدارات الشركات هي كيفية التخطيط وتنفيذ تقديم منتجات جديدة وتطوير المنتجات الحالية. فملايين الدولارات تصرف سنوياً لتقديم منتجات جديدة والكثير منها يفشل لعدة أسباب، منها الفشل في القيام ببحوث التسويق المطلوبة وتسويقها وإدارتها بطريقة علمية مهنية، وهناك متحف كبير في أمريكا يحتوي على جميع المنتجات التي قدمت للسوق وفشلت، وهدفه هو الاستفادة من التجارب السيئة ومحاولة تفاديها واستخلاص الدروس المستفادة.
وبالتالي ان الاصدار الحديث من الاسلحه بانواعها سيكون افضل من الاصدار القديم الفرق هي طريقة رؤيتنا للسلاح وتقييمنا له تختلف عن الدول الاجنبية...واذا كان السلاح القديم افضل من الجديد فلماذا تبيع شركات الاسلحه المسدسات الجديده اغلي من الاصدار القديم ، وكل عام يمر علي موديل السلاح يخفض ثمنه اكثر حتي نفاد الكمية؟؟ ولماذا تباع السياره الزيرو موديل 2010 بسعر اقل بكثير من نفس السياره موديل 2012؟؟
خلاصة القول ارجو من قاريء هذه المقاله ان نساعد بعضنا في تغيير الفكر المصري ان القديم افضل من الحديث، لان هذه الثقافه ترسخت بداخلنا نتيجة استبداد الحكام علي مر العصور ورفضهم للتغيير واخافة الشعب المصري دائما من التغيير والتطوير والتجديد بادعائهم الباطل ان التطوير والتغيير مخاطره....اما الديكتاتورية والبقاء في الحكم يعني الاستقرار والامان.....وطبعا هذا المفهوم منعكس تماما في الدول المتقدمة...لو لاحظتم ان الرئيس باراك اوباما فاز برئاسة امريكا رافع شعار " التغيير الذي يمكن ان نؤمن به
change we can believe in
مع خالص تحياتي للمصريين جميعا اعظم شعوب الارض عبر التاريخ


الساعة الآن 04:33 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir