![]() |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اسعار مش ممكن تتعوض....بالتوفيق و تقدم ان شاء الله
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
ملحوظه تاريخ انتهاء العرض فى 22/6/2013 |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
حضرتك سعر البارون لسه زي ما هو و لا إتغير؟
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
السلام عليكم عرض جميل يا باشا بعد ازنك يا باشا كنت عايز اسأل هو الفيرتينا احسن ولا البارون ولو اتفتح علشان يضرب بلي مين بكون احسن و شكرا :) :)
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
بعد السلام و التحيه
كنت ارجو من حضرتك يا استاذ احمد الايضاح ان الاسعار المعلنه تخص الفرع الجديد الخاص بالمقطم لاني اول امس بعد ذهابي الي محل المعادي و تشرفت بزيارته و طلبت علبتين طلق 9 ملل صوت ابيض المعلن عنهم العلبه ب110 فوجئت ان ا . محمود ذكر لي ان سعرهم 300 و ليس 220 و العرض السعر ده خاص بالمقطم فقط تمنياتي بالتوفيق للفرع الجديد و اتصل بيك ا. محمود و لاجل حفظ ماء الوجه اشتريت علبه و لكن كنت اتمنب الوضوح اكتر فيى الاعلان و تقبل تحياتي |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
أستاذ أحمد حضرتك كاتب هنا (ملحوظه تاريخ انتهاء العرض فى 22/6/2013) و مش محدد المكان المعادي ولا المقطم
و في الصفحه التانيه اللي اسمها (عرض بمناسبة افتتاح فرع المقطم) http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=40697 مكتوب العرض سارى فى فرع المقطم لمدة اسبوع من15/6 الى 30/6 المحل ملتزم بالاسعار المعلنه راجع الاعلان المثبت يعني التاريخين مختلفين وواحد محدد المكان وواحد لا يعني اللي يشوف اعلان يفهم حاجه و اللي يشوف الللإعلان التاني يفهم حاجه تانيه ياريت العروض تبقى أوضح من كده اللخبطه دي مش ظريفه |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
[QUOTE=medo166;509873]أستاذ أحمد حضرتك كاتب هنا (ملحوظه تاريخ انتهاء العرض فى 22/6/2013) و مش محدد المكان المعادي ولا المقطم
و في الصفحه التانيه اللي اسمها (عرض بمناسبة افتتاح فرع المقطم) http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=40697 مكتوب العرض سارى فى فرع المقطم لمدة اسبوع من15/6 الى 30/6 المحل ملتزم بالاسعار المعلنه راجع الاعلان المثبت يعني التاريخين مختلفين وواحد محدد المكان وواحد لا يعني اللي يشوف اعلان يفهم حاجه و اللي يشوف الللإعلان التاني يفهم حاجه تانيه ياريت العروض تبقى أوضح من كده اللخبطه دي مش ظريفه[/QU عنيه الاثنين العرض المفروض بمناسبه الافتتاح من المنطق هيكون افتتاح فرع المقطم وعلى العموم بعتذر واليوم اخر يوم العرض يوم 22/ 6 |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اسعار رائعة جدا ماشاء الله .... الاسعار الجديدة هتنزل امته ؟
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اسعار ممتازة يا باشا وعن قريب باذن الله يكون فى تعامل بينا .
تحياتى |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
...............................
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
850 انشاء الله
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
في فروع قريبه من وسط البلد ؟
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
تم بحمد الله شراء مسدس رامبو من محل القصبجي اللي في المقطم و بجد تعااااااااااااامل راااااااائع وناس في قمة الاحترام انا حتى روحت متأخر بس كنت اتصلت ففضلوا فاتحين مستنيني على الرغم من انهم كانوا خلاص ماشين وشكرا لحضرتك استاذ احمد مع ان كان نفسي اقابلك و اتعرف على حضرتك
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
الأستاذ الفاضل/ أحمد أنا دي أول مرة أدخل لموضوع حضرتك بخصوص عرضكم للأسلحة الصوت أنا بافكر حاليا أشتري Retay Eagle وحسب عرضكم ان عندكم المط منه.....وده اللي أنا عاوزه ده ألاقيه في اي فرع؟ المقطم ولا المعادي؟؟؟؟؟؟ ثانيا كنت عايز أشتري معاه خزن اضافيه الخزنة عاملة كام؟ ثالثا بالنسبة للطلقات أنا عاوز الطلق التركي الدهبي العلبة عاملة كام؟؟؟؟ رابعا ايه أدوات التنظيف اللي هاحتاجها معاه؟؟؟ وعاملة كام؟؟؟؟ ولكم منا وافر الاحترام والتقدير |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
ياحج احمد معلومة بعد ازنك سالتك عليها قبل كده مرضيتش عليه
الايجل مفتوح ولا مقفول وهل حفر ولا طباعة |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
تم بحمد الله وتوفيقه شراء مسدس Retay Eagle http://i1119.photobucket.com/albums/...6072013430.jpg من محلات القصبجي - فرع المقطم وصاحبه أ/ أحمد عبد العزيز العضو بالمنتدى صراااااااااحة ناس محترمين ودوغري والكلمة منهم ميزان وأنا باشكر الأستاذ أحمد على ذوقه العالي وحسن المعاملة والأمانة في شرح مميزات وعيوب المسدسات وباشكر كل الأعضاء اللي ساعدوني في اختيار المسدس ده أشكركم من كل قلبي وربنا يجعله في ميزان حسناتكم دعواتكم :) |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
ربنا يبارك فى حضرتك ومتشكر على زوقك العالى وربنا يبارك فيك |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
خدمه جديدة (sms)رساله الى اعضاء الصيد المصرى وجميع عملاء القصبجى ارجو ارسال النيك نيم مع رقم الموبيل على 01225588354 لعمل قاعدة بيانات للاعضاء وارسال العروض الخاصه على الموبيل |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
جارى الارسال بالتوفيق
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
فى مسدس ايكول جاكال اسود مط بيكام او بيرونى 9000 اخرو بيكام
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
وربنا يبارك ويوسع رزقه |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
بعد اذنك ممكن صورة للريتاى بارون الحفر الجديد |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
مسدس امبراطور شبيه الجلوك خزنه 16 طلقه السعر 1000 |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
جارى الرفع اليوم انشاء الله لبطىء النت
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
هو ده الكلام الكبير بالتوفيق انشاء الله |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
في انتظار صور المسدس الامبراطور احمد بك .. و رجاء بعض المعلومات عنه : المنشأ ..عدد الطلقات .. الالوان المتوفرة ...الخ
كل عام و انت بخير يا راجل يا طيب :) |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
بالتوفيق بعون الله يا استاذ احمد
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
الموجود صوت فقط لا غير
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
تم رفع صور الامبراطور والمسدس موجود بفرع المقطم والمعادى
http://im40.gulfup.com/eQKfr.jpg http://im40.gulfup.com/bB71i.jpg |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
بضاعتك زي الفل يا حج احمد ربنا يبارك في بيعك وشرائك ويوسع عليك بعون الله |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
رد محترم من شخصية محترمة |
| الساعة الآن 12:27 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir