الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=33647)

احمد عبد العزيز 13-06-17 11:57 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد فتحي (المشاركة 508768)
الايجل
وهو مفتوح ولا مقفول
بس في توصيل لاسكندريه

مقفول وللاسف ﻻ يوجد توصيل

tharwat 13-06-17 01:51 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اسعار مش ممكن تتعوض....بالتوفيق و تقدم ان شاء الله

احمد عبد العزيز 13-06-17 03:45 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
ملحوظه تاريخ انتهاء العرض فى 22/6/2013

Angel of Death 13-06-19 03:04 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
حضرتك سعر البارون لسه زي ما هو و لا إتغير؟

godz 13-06-19 01:15 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
السلام عليكم عرض جميل يا باشا بعد ازنك يا باشا كنت عايز اسأل هو الفيرتينا احسن ولا البارون ولو اتفتح علشان يضرب بلي مين بكون احسن و شكرا :) :)

احمد عبد العزيز 13-06-19 02:30 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel of death (المشاركة 509247)
حضرتك سعر البارون لسه زي ما هو و لا إتغير؟

زى ما هوة انشاء الله لحد تاريخ العرض

احمد عبد العزيز 13-06-19 02:33 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة godz (المشاركة 509330)
السلام عليكم عرض جميل يا باشا بعد ازنك يا باشا كنت عايز اسأل هو الفيرتينا احسن ولا البارون ولو اتفتح علشان يضرب بلي مين بكون احسن و شكرا :) :)

يا استاذ ارجو عدم التعديل فى المسدسات والمسدس زى ما هوة بيتباع مقفول وبجد نصيحه من اخ لك ابعد عن التعديلات لانه فى الاول والاخر مسدس صوت والمعدن انتومنيا قابله للكسر

nileprince 13-06-22 01:50 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
بعد السلام و التحيه
كنت ارجو من حضرتك يا استاذ احمد الايضاح ان الاسعار المعلنه تخص الفرع الجديد الخاص بالمقطم
لاني اول امس بعد ذهابي الي محل المعادي و تشرفت بزيارته و طلبت علبتين طلق 9 ملل صوت ابيض المعلن عنهم العلبه ب110 فوجئت ان ا . محمود ذكر لي ان سعرهم 300 و ليس 220 و العرض السعر ده خاص بالمقطم فقط
تمنياتي بالتوفيق للفرع الجديد و اتصل بيك ا. محمود و لاجل حفظ ماء الوجه اشتريت علبه و لكن كنت اتمنب الوضوح اكتر فيى الاعلان
و تقبل تحياتي

medo166 13-06-22 10:13 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
أستاذ أحمد حضرتك كاتب هنا (ملحوظه تاريخ انتهاء العرض فى 22/6/2013) و مش محدد المكان المعادي ولا المقطم

و في الصفحه التانيه اللي اسمها (عرض بمناسبة افتتاح فرع المقطم)
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=40697

مكتوب العرض سارى فى فرع المقطم لمدة اسبوع من15/6 الى 30/6 المحل ملتزم بالاسعار المعلنه راجع الاعلان المثبت

يعني التاريخين مختلفين وواحد محدد المكان وواحد لا يعني اللي يشوف اعلان يفهم حاجه و اللي يشوف الللإعلان التاني يفهم حاجه تانيه

ياريت العروض تبقى أوضح من كده اللخبطه دي مش ظريفه

احمد عبد العزيز 13-06-22 01:36 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
[QUOTE=medo166;509873]أستاذ أحمد حضرتك كاتب هنا (ملحوظه تاريخ انتهاء العرض فى 22/6/2013) و مش محدد المكان المعادي ولا المقطم

و في الصفحه التانيه اللي اسمها (عرض بمناسبة افتتاح فرع المقطم)
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=40697

مكتوب العرض سارى فى فرع المقطم لمدة اسبوع من15/6 الى 30/6 المحل ملتزم بالاسعار المعلنه راجع الاعلان المثبت

يعني التاريخين مختلفين وواحد محدد المكان وواحد لا يعني اللي يشوف اعلان يفهم حاجه و اللي يشوف الللإعلان التاني يفهم حاجه تانيه

ياريت العروض تبقى أوضح من كده اللخبطه دي مش ظريفه[/QU
عنيه الاثنين العرض المفروض بمناسبه الافتتاح من المنطق هيكون افتتاح فرع المقطم وعلى العموم بعتذر واليوم اخر يوم العرض يوم 22/ 6

Hunt3r 13-06-22 11:30 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اسعار رائعة جدا ماشاء الله .... الاسعار الجديدة هتنزل امته ؟

zazasurv 13-06-23 11:11 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اسعار ممتازة يا باشا وعن قريب باذن الله يكون فى تعامل بينا .
تحياتى

hazeeeeem 13-06-24 01:40 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
...............................

احمد عبد العزيز 13-06-25 06:20 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
850 انشاء الله

hazeeeeem 13-06-25 08:52 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
في فروع قريبه من وسط البلد ؟

محمد السيد فهيم 13-06-29 03:59 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
تم بحمد الله شراء مسدس رامبو من محل القصبجي اللي في المقطم و بجد تعااااااااااااامل راااااااائع وناس في قمة الاحترام انا حتى روحت متأخر بس كنت اتصلت ففضلوا فاتحين مستنيني على الرغم من انهم كانوا خلاص ماشين وشكرا لحضرتك استاذ احمد مع ان كان نفسي اقابلك و اتعرف على حضرتك

strangesemsem160 13-07-03 10:04 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
الأستاذ الفاضل/ أحمد

أنا دي أول مرة أدخل لموضوع حضرتك بخصوص عرضكم للأسلحة الصوت

أنا بافكر حاليا أشتري
Retay Eagle

وحسب عرضكم ان عندكم المط منه.....وده اللي أنا عاوزه
ده ألاقيه في اي فرع؟ المقطم ولا المعادي؟؟؟؟؟؟

ثانيا
كنت عايز أشتري معاه خزن اضافيه
الخزنة عاملة كام؟

ثالثا
بالنسبة للطلقات
أنا عاوز الطلق التركي الدهبي
العلبة عاملة كام؟؟؟؟

رابعا
ايه أدوات التنظيف اللي هاحتاجها معاه؟؟؟ وعاملة كام؟؟؟؟


ولكم منا وافر الاحترام والتقدير

احمد عبد العزيز 13-07-04 05:24 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة strangesemsem160 (المشاركة 512254)
الأستاذ الفاضل/ أحمد

أنا دي أول مرة أدخل لموضوع حضرتك بخصوص عرضكم للأسلحة الصوت

أنا بافكر حاليا أشتري
retay eagle

وحسب عرضكم ان عندكم المط منه.....وده اللي أنا عاوزه
ده ألاقيه في اي فرع؟ المقطم ولا المعادي؟؟؟؟؟؟

ثانيا
كنت عايز أشتري معاه خزن اضافيه
الخزنة عاملة كام؟

ثالثا
بالنسبة للطلقات
أنا عاوز الطلق التركي الدهبي
العلبة عاملة كام؟؟؟؟

رابعا
ايه أدوات التنظيف اللي هاحتاجها معاه؟؟؟ وعاملة كام؟؟؟؟


ولكم منا وافر الاحترام والتقدير

السلام عليكم لا يوجد سوا السلفر حاليا ولكم جزيل الشكر

elmasrey123 13-07-04 09:14 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
ياحج احمد معلومة بعد ازنك سالتك عليها قبل كده مرضيتش عليه
الايجل مفتوح ولا مقفول وهل حفر ولا طباعة

احمد عبد العزيز 13-07-05 02:26 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 512585)
ياحج احمد معلومة بعد ازنك سالتك عليها قبل كده مرضيتش عليه
الايجل مفتوح ولا مقفول وهل حفر ولا طباعة

السلام عليكم الايجل مقفول وجميع انتاج ريتاى مقفول وشكرا لك

strangesemsem160 13-07-06 01:11 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
تم بحمد الله وتوفيقه

شراء مسدس
Retay Eagle

http://i1119.photobucket.com/albums/...6072013430.jpg

من محلات القصبجي - فرع المقطم
وصاحبه أ/ أحمد عبد العزيز العضو بالمنتدى

صراااااااااحة ناس محترمين ودوغري والكلمة منهم ميزان
وأنا باشكر الأستاذ أحمد على ذوقه العالي وحسن المعاملة والأمانة في شرح مميزات وعيوب المسدسات

وباشكر كل الأعضاء اللي ساعدوني في اختيار المسدس ده

أشكركم من كل قلبي
وربنا يجعله في ميزان حسناتكم


دعواتكم
:)

احمد عبد العزيز 13-07-06 02:35 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة strangesemsem160 (المشاركة 512792)
تم بحمد الله وتوفيقه

شراء مسدس
retay eagle

http://i1119.photobucket.com/albums/...6072013430.jpg

من محلات القصبجي - فرع المقطم
وصاحبه أ/ أحمد عبد العزيز العضو بالمنتدى

صراااااااااحة ناس محترمين ودوغري والكلمة منهم ميزان
وأنا باشكر الأستاذ أحمد على ذوقه العالي وحسن المعاملة والأمانة في شرح مميزات وعيوب المسدسات

وباشكر كل الأعضاء اللي ساعدوني في اختيار المسدس ده

أشكركم من كل قلبي
وربنا يجعله في ميزان حسناتكم

دعواتكم
:)


ربنا يبارك فى حضرتك ومتشكر على زوقك العالى وربنا يبارك فيك

احمد عبد العزيز 13-07-06 02:40 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
خدمه جديدة (sms)رساله الى اعضاء الصيد المصرى وجميع عملاء القصبجى ارجو ارسال النيك نيم مع رقم الموبيل على 01225588354 لعمل قاعدة بيانات للاعضاء وارسال العروض الخاصه على الموبيل

pooforever_2010 13-07-06 02:47 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
جارى الارسال بالتوفيق

Tony 13-07-19 02:07 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
فى مسدس ايكول جاكال اسود مط بيكام او بيرونى 9000 اخرو بيكام

هاوى بس غاوى 13-07-19 02:38 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 512836)
ربنا يبارك فى حضرتك ومتشكر على زوقك العالى وربنا يبارك فيك

استاذ احمد اساسا قمة فى الاحترام حتى فى التليفون من غير ماشوفه والله
وربنا يبارك ويوسع رزقه

احمد عبد العزيز 13-07-20 03:45 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 515484)
استاذ احمد اساسا قمة فى الاحترام حتى فى التليفون من غير ماشوفه والله
وربنا يبارك ويوسع رزقه

الف شكر على زوق حضرتك

هاوى بس غاوى 13-07-20 03:52 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 515797)
الف شكر على زوق حضرتك

ده من زوق حضريتك والله
بعد اذنك ممكن صورة للريتاى بارون الحفر الجديد

احمد عبد العزيز 13-07-20 04:00 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
مسدس امبراطور شبيه الجلوك خزنه 16 طلقه السعر 1000

loverlover 13-07-20 06:10 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 515800)
مسدس امبراطور شبيه الجلوك خزنه 16 طلقه السعر 1250

باشا بعد اذنك ممكن صور ليه

احمد عبد العزيز 13-07-20 09:00 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
جارى الرفع اليوم انشاء الله لبطىء النت

هاوى بس غاوى 13-07-20 10:12 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 515841)
باشا بعد اذنك ممكن صور ليه

+++++++++++++++++1

amrfathy 13-07-21 04:52 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 512837)
خدمه جديدة (sms)رساله الى اعضاء الصيد المصرى وجميع عملاء القصبجى ارجو ارسال النيك نيم مع رقم الموبيل على 01225588354 لعمل قاعدة بيانات للاعضاء وارسال العروض الخاصه على الموبيل

فكرة ممتازة جدا
هو ده الكلام الكبير
بالتوفيق انشاء الله

أبو علي 13-07-21 10:37 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
في انتظار صور المسدس الامبراطور احمد بك .. و رجاء بعض المعلومات عنه : المنشأ ..عدد الطلقات .. الالوان المتوفرة ...الخ
كل عام و انت بخير يا راجل يا طيب :)

Tony 13-07-21 11:58 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو علي (المشاركة 516016)
في انتظار صور المسدس الامبراطور احمد بك .. و رجاء بعض المعلومات عنه : المنشأ ..عدد الطلقات .. الالوان المتوفرة ...الخ
كل عام و انت بخير يا راجل يا طيب :)

1++++++++++++++++

وليد سالم 13-07-21 01:17 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
بالتوفيق بعون الله يا استاذ احمد

احمد عبد العزيز 13-07-23 09:15 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
الموجود صوت فقط لا غير

احمد عبد العزيز 13-07-23 09:19 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
تم رفع صور الامبراطور والمسدس موجود بفرع المقطم والمعادى

http://im40.gulfup.com/eQKfr.jpg

http://im40.gulfup.com/bB71i.jpg

وليد سالم 13-07-24 01:10 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 516797)
تم رفع صور الامبراطور والمسدس موجود بفرع المقطم والمعادى على الرابط

سعر المسدس 1250 جنيه

http://im40.gulfup.com/eqkfr.jpg

http://im40.gulfup.com/bb71i.jpg



بضاعتك زي الفل يا حج احمد ربنا يبارك في بيعك وشرائك ويوسع عليك بعون الله

محمد مكاوى 13-07-24 03:22 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 516795)
الامبراطور مسدس فوق الممتاز صناعه ايه الله اعلم زى الكناس والفورميلا والفرتينا والرمبو الخامه مشابهه لنفس الانواع السابقه اما بيت النار مربع واسف بجد على الصور الصور والله على الجهاز ولكن الفلاشه غير قادرة على رقع الصور والاستاذ الفاضل هاوى بس غاوى عامل موضوع وتم وضع صورة المسدس بس المسدس بدون ليزر

رد محترم من شخصية محترمة


الساعة الآن 12:27 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir