![]() |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
اقتباس:
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
اقتباس:
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
ياريت يا صاحب الموضوع ترفع الفديو علشان الناس قلوبها تطمئن لما يشوفه النتيجة... ونشوف التعديل عملى .ويبقى انت كملت جميلك
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
يا جماعه عن تجربه فيه طلقات 8مم و 9مم جاهزه بالبلى الحديد وممتازه فى الاستعمال بالنسبه لل9مم تستخدم فى الايكول ب29 والفولجا التركى الصغير 9 طلقه - والافضل من ده وده عن تجربه مسدس تونا التركى الصغير 8مم اصغر من الفولجا فعلا نتيجته رهيبه هو المشكله فى شكله بس .صغير جدا . وهو بياخد 5 طلقات 8مم .وبتجربته من على بعد 10 متر اخترق لوح خشب 5سم وكسر لوح زجاج سيكوريت خلف اللوح .بالنسبه لسعر التونا التركى من 450 جنيه ل600 جنيه حسب علم التاجر بقيمته ويوجد منه المفتوح والمغلق على حسب الرساله.يعنى قبل الشراء يجب النظر فى الماسوره من بعد الطبه الاماميه بالطبع التى يمكن فكها بسهوله بمفك عاده وليس بالانكيه.
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
بالنسبه لميزه المسدس التركى تونا 8مم 5 طلقات .انه بيسحب الطلقات دون الحاجه لسحب الاجزاء بعد كل طلقه وايضا قوه اندفاع البليه الحديد لقصر طول الماسوره وصوته الشديد انا نزلت صورته علشان تشوفوه.على فكره سعر الطلقه 8مم بالبليه من خمسه لسته جنيه.http://www.replicaairguns.com/displa...=1298335166973
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
التونا بينطر الفارغ و يسحب لوحده ده كده اكتشاف جامد يعني ارخص مسدس طلع اقوي واحد و اكتر واحد عملي
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
تحت امرك يا سيدى اى خدمه هتدعيلى؟
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
ممكن تصور فيديو لعملية سحب الاجزاء قبل ما تلاقى الناس كلها الصبح جريت تدور عليه ويوصل سعره 1500
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
اقتباس:
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
شكلى هنزل اسكندرية
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
انا بدعيلك من قلبي , و انا اللي كنت بحتقر التونا و طلع مصيبه و محدش مقدره
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
ال4.5 لقيت منه الرصاصي بس ولا الاسود ولا النيكل كان موجود بس هو في كل الالوان تحفه و خاماته رهيبه ماسك نفسه و مقنع اوي
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
فى حد بيبع المسدس دة معمول جاهز و الطلق كمان بتاعة ؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
اقتباس:
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
هو مش محتاج يتجهز مفتاح و تفك الصاموله من البوز اول الماسوره و تحط الطلقات و كسر الدنيا بعد كده و الطلقات في واحد عامل موضوع انه عنده جاهزه ب 200 العلبه 50 و لو اكتر من 5 علب حيحسبهالك ب 180
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
وادى التونه اللى الواحد مفكرش حتى يبصله بقى ب1500 جنيه يلى رزق الهبل
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
الرصاصي تاني احسن لون طبعا النيكل اجمدهم بس اليومين دول الشرا اجباري و المصيبه تيجي تشتري و تاني يوم ينزل اللي بتدور عليه بس كله عشان خاطر مصر يهون
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
هههههههههههههههههههههههههههههه و لسة يا جدعان دة هتبقا هبل على الاخر
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
اقتباس:
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
انا شايف نبطل تفكير بقا يعني الناس تفكر و تجرب و يطلع عين ابونا و التجار يغلو و يمصوا في دمنا اكتر و اكتر انا بيتهيألي ان الايكول كله كان في منه رسايل ينفع تتفتح بس انا ملاحظ الموضوع ده في الحاجات الصغيره بس الp29 و التونا مش ملاحظين كده
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
يعنى ال بى 29 ينفع يتعمل فية الحوار دة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
بس بيقول ان البى 29 لازم تشد الاجزاء بعد كل طلقة مش زى التونة ؟
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
البي 29 فعلا لازم تشد اجزاء بس لو حد يعرف يخترعله اي حاجه يبقي بطل قومي و التونا انا متوقع انه فعلا مش حيحتاج شد اجزاء بس لو في حد عنده فيديو يريحنا كلنا
انا بفكر للبي في حاجه كده بس لو في مسدس بي29 حعرف اجرب بس انا للاسف معرفش حد معاه اللي اعرفهم الماني و ايطالي و الالماني منطرش الفارغ بردو |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
اقتباس:
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
يا جماعه مش كل التونا بيتفتح خلوا بالكم
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
طب نعرف اللى بيتفح من اللى مش بيتفتح ازاى
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
فيه نوع صامولته ملحومه مش بتتفك
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
يا جماعه ده حجمه زي علبة السجاير عامل زى لعب الاطفال
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
علي فكره ولا البي 29 حتي الموضوع انك تعلق اجزاء و تبص في الماسوره في النور لقيت الصاموله الالن و وراها مفيش ريشه حديد قاسمه الماسوره بالنص او صليبه يبقا حيتفتح و يبقا فل لقيت حاجه من دول يبقا حظ اوفر المره القادمه و توفر فلوسك او تشتري و تروح للخراط يفتحهولك في دقيقه بس منصحكش ب كده الصاموله تركب تاني بس الخرط ملوش حل
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
اللي صامولته بتتفك حتلاقي قدامها سن قلووظ بحجم الصاموله خد بالك انه بتاعها مش بتاع كاس الخراطيش
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
يعنى اية بخ كدة و حظ اوفر التجربة القادمة
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
ايوه و لو غاوي وجع قلب حتروح تخرط و تظبط الدنيا بس طالما في الاسهل ليه تقرف نفسك لو دورت حتلاقي او كلم استاذ هشام سمير ينجزلك الكلام ده حيقولك اللي بيتفك او لأ قبل ما يبيعلك الراجل ده قمه في الامانه
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
و اللة العظيم انا مخى شاط من الحوار دة و مبقتش فاهم حاجة و شكلى كدة هستسلم للاول حرامى او بلطجى يقابلنى احسن
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
طب انتة معاك رقمة ؟؟؟؟
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
بعتهولك علي الخاص
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
Ya gama3a ta3allou netaleb fel montada befat7 el tarakhees ll 7ay afdall men el feshenk
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
Mawdou3 el tarkhees ll 7ay maftou7 ll monaqsha fee qesm el asle7a el nareya bel montada yareit tesharkou be2ara2kom waho eid lewahdaha matenfa3shee
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
انا مع الأخ أن عقوبة تحويل المسدسات أشد من حيازة سلاح حى -لأن فيها تهمتين -تهمة الحيازة وتهمة التحويل -ودى عقوبتهم ممكن تو صل ل 5 سنوات
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
الناس معذوره برده اللي كان بيحصل مكنش قليل و الناس كانت بتتعلق بقشايه المهم ان الموضوع مش حيبقي سهل زي الاول و تحذير للناس اللي اتعودت تمشي بالسلاح عادي ان الموقف حيتلم و الشرطه حتبدأ عملها بجد بالتدريج زي زمان
|
| الساعة الآن 09:13 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir