![]() |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يا عينى عليك يا ابو السلاطين والله يا بنى من ساعه لما هددك وانا ركبى بتخبط فى بعضها ومش عارف اروح فين حتى اهلى فى الصعيد لما عرفوا انه بيهدد الناس خافوا وقالولى يا ولدى مالكش مكان عندينا جولتلهم ليه جالولى احنا مش جد الراجل ده ده يا ولدى بيموت خنازير وكلاب تفتكر هايرحمنا
ومن ساعتها وانا مستخبى |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اصل انا يا هيما كنت فى حالى والاخ مظهر مره استخف بيا وانا مرديتش واهو جالوا اليوم اللى ببترد فيه المظالم
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
استر يا رب
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
وعلى فكره هوه مش اسمه مظهر هوه اسمه محمد عبد الوهاب سيد محمد
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
مفيش حس ولا خبر عنو من اخر مشاركة لية ياسيدي بياع وناس بتشتري من غير ما تسال يبقي يستهلو مقولناش حاجة انما تفتكر الي بيدفع 4 تلاف جنية في مسدس مش ممكن بكل سهولة واحد يجبلو زخيرة حية ويبعهلو بسعر غالي والاخ واثق في كلام النصاب بياع الكلام وحط يا باشا في الخزنة واضرب بالزخيرة الحية وكان الله بالسر عليم
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
والله بص كل واحد ربنا بيجازيه على قد نيته هو اللى دخل فينا كلنا شمال وافتكر ان محدش هايعرف يعمل معاه حاجه ودى مشكله الانسان المغرور لما يحس انه فوق كل شئ لكن لو كان اعتذر وبطل يبيع للناس البلو ب 2700 واكتر من كده كان ربنا وقف جنبه لكن ربنا مابيرضاش بالظلم
واتمنى يا هيما ترد عليا انا وضحتلك مين المقصود بالمشاركة |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
بيضرب حاجه اسمها 9 ملى قصير 8.5 ملى يعنى بس لازم يوسع بيت النار وده اللى بيضعف من قوة المسدس اللى هو اصلا مايستحملش قوة البارود فى الطلقات الحية |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اسوأ حاجه انك تستغل جهل الناس واحتياجها انها تحمى نفسها وكلنا نجهل ما لا نعلم يعنى اغلبنا مكانش ليه فى موضوع السلاح لحد ما عرفنا حاجه حاجه امال بقى الغلابه اللى كانوا واقعين فى عرض اى حاجه يحموا نفسهم بيها وكمان مايعرفوش منتدى الصيد يعنى تخيل كده الاحداث بتتوالى ورا بعضها والاعلام حاسسنا ان البلطجيه نايمين تحت بيوتنا ومعندناش سلاح وفجاة تدخل على مصراى تلاقى اعلان مسدس بيموت وبيعمل ويسوى وتكلمه يقولك دا ممكن يضرب حى ووالله العظيم انا كلمته على المسدس ده اكتر من مره وقاللى انه هايضرب معاك حى ومتخافش وعشان ااكدله كمان انا صاحب واحد بيشترى منه الطلقات وهو تاجر عصافير بس مش هاقوله اسمه المهم تقوله بكام يقولك السعر نهائى والكمية خلصت واكد معايا واستنى منى معاد شوفت الجبروت وطبعا هو بيلعب على ان اللى بيشترى مش فاهم
شوفوا بقى ضحك على ناس اد ايه حسبى الله ونعم الوكيل وتلاقى والله بيبيع لحد دلوقتى بس عايز اقوله ان الراجل ماينفعش يكون كداب يعنى الكدب والرجوله مابيجتمعوش مع بعض ابدا وانك عشان تستغل خوف انسان وتضحك عليه تبقى اكيد مش بنى ادم او بتخاف ربنا ابدا |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
سلطان بعتلك رسالة على الخاص ياريت ترد عليا.
الصورة اللي نشرها سلطان دي صورة الواد النصاب . تم التأكيد على ذلك من مصدر موثوق منه أشتري منه قبل كده. وأحب أديله أخر تحذير ، إذا ماإعتزرش لسلطان و كل اللي غلطت فيهم هنا و رجع الفلوس للي نصب عليهم (أكيد معاه التليفونات) يبقى يستحمل اللي حايجراله و مالهوش ديه. علشان ربنا حديك مهله لغاية أخر الشهر علشان تنضف قبل رمضان . لو طنشت و لا كبرت دماغك ما تزعلش من اللي يجرالك. و اللي حايجيبك مش حايجيبك لوحدك . حيجيبك أنت واأي حد معاك . و برضه حترجع الفلوس بس وقتها بقى أنت و حظك يا تتعامل ملكي و تروح محكمة عسكرية يا تتعامل ميري و تروح جهنم. مش بتبيع مسدسات حية مش مرخصة ؟!! أنت عارف أن الجيش مصرحله يضرب نار عند الإشتباه و ليس الإشتباك ؟ أخر تحذير ، و لو مكسوف إبعتلي على الخاص . اللهم بلغت اللهم فأشهد . |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
انا بقى محتاج كل الى اتنصب عليهم يبعتولى على الخاص وحد يعمل اعلان على مصراوى علشان يلم الناس الى اتنصب عليها علشان عايزهم فى موضوع جااااااااااااااااااامد
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
ههههههههههههههههه |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
سيتم مراجعة الإعلان لفحص صلاحيته للنشر خلال 72 ساعة عدا العطلات الرسمية وذلك حتى نتحقق من خلو الإعلان من أى محتوى يسىء إلى القارىء والموقع ، وسيتم حذف الإعلان فى حالة وجـود محتوى يخالف شـروط النشر
دااااااا الرد الي جالي من الموقع بعد الاعلان سوف يتم المراجعة ثم النشر |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
عملته فى قسم المقتنايات المتفرقات صح
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
100 % و ياريت يا باشا تشرف المنتدي بإطلاع أعضائه على اللي عملته علشان الكل يعرف و يمكن حد يستفيد و كمان محمد عبد الوهاب اللي كان شغال في المهندسين ( مظهر يعني ) يعرف أن رجله جاية و من كرمنا بس إحنا مدينه إسبوع مهلة علشان يعتذر و يرجع الفلوس .
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ليك رسالة علي الخاص
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ربنا يكرمك يا هيما..انت انسان جميل
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
الرجاء من الادارة تثبيت هذا الموضوع لأهميته
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
فعلا الموضوع مهم . نرجو من الإدارة تثبيت الموضوع حتى إنهائه.
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
تحذير اليوم لمحمد عبد الوهاب ( في حالة أنه يشاهد الموضوع بأسم مظهر أو بأي أسم تاني)
مر يومين من المهلة اللي إديناهالك . بس بافكرك علشان متنساش . و لو إني ماعتقدش أنك حاتنسي. نبذة اليوم : لو إتظبطت حاتخسر الجلد و السقط ، يعنى حتى القضية اللي رافعها حاتخسرها علشان حاتبقى غير أهل لرفعها القاضي مش حايحكم لواحد نصاب و لا مسجون و لا حايحكم لورثة نصاب .( أه و بالمناسبة سلملي على المحامي اللي رافعهالك ده راجل كله ذوق و إحترام ميسيبكش إلا لما تاخد شايك و قهوتك ، قمة الذوق في الضيافة يا أخي. و لا يمكن كان خايف من الزوار . مش عارف) |
| الساعة الآن 08:05 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir