الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   تحذير من النصاب على مصراوى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10003)

sultan 11-07-20 02:32 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 153607)
يا جماعه كل الكلام ده كويس جدا ممكن بقى نبدأ نتحرك على الخاص ونعمل حاجه مستنى ردك يا استاذ سلطان بحكم انك تمتلك البيانات وكل واحد فينا هايعمل من موقعه على سرعه القبض على المذكور واعداد الاكمنة المناسبة عند مداخل ومخارج المدينه هذا وقد صرح مصدر مسئول ان المدعو مظهر له حسابات بنكيه فى العديد من الدول الاوروبيه وتقوم الخارجيه المصريه الان على العمل على تجميد كل حساباته ببنوك ابو كبير والبدرشين وطناش
وصرح السيد منصور العيسوى وزير الداخليه ان الادارة العامه لمكحافحة ضرب المسدسات وتزويرها تقوم الان بالبحث عن المذكور وسنوافيكم باهم الاخبار على مدار الساعه

نقلا عن أ.ش.أ

جمداااااااااااا بس انتا جيت متئخر الخاص شغال من بدرى والموضوع موضوع ايام وانا بتعمد ااقول كده على العام علشان هوه يشوف بس بطلب من اى حد شافه او اتعامل معاه يكلمنى على الخاص علشان محتجين شهود

hema777h 11-07-20 02:33 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 153607)
يا جماعه كل الكلام ده كويس جدا ممكن بقى نبدأ نتحرك على الخاص ونعمل حاجه مستنى ردك يا استاذ سلطان بحكم انك تمتلك البيانات وكل واحد فينا هايعمل من موقعه على سرعه القبض على المذكور واعداد الاكمنة المناسبة عند مداخل ومخارج المدينه هذا وقد صرح مصدر مسئول ان المدعو مظهر له حسابات بنكيه فى العديد من الدول الاوروبيه وتقوم الخارجيه المصريه الان على العمل على تجميد كل حساباته ببنوك ابو كبير والبدرشين وطناش
وصرح السيد منصور العيسوى وزير الداخليه ان الادارة العامه لمكحافحة ضرب المسدسات وتزويرها تقوم الان بالبحث عن المذكور وسنوافيكم باهم الاخبار على مدار الساعه

نقلا عن أ.ش.أ

ممكن اعرف اية الفايدة من المشاركة دي حضرتيك حاجة من لاتنين بتستخف بينا او بتستهذا بينا ولا وضح من فضلك

sayedlabib 11-07-20 02:36 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
يا عينى عليك يا ابو السلاطين والله يا بنى من ساعه لما هددك وانا ركبى بتخبط فى بعضها ومش عارف اروح فين حتى اهلى فى الصعيد لما عرفوا انه بيهدد الناس خافوا وقالولى يا ولدى مالكش مكان عندينا جولتلهم ليه جالولى احنا مش جد الراجل ده ده يا ولدى بيموت خنازير وكلاب تفتكر هايرحمنا

ومن ساعتها وانا مستخبى

sayedlabib 11-07-20 02:38 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 153613)
ممكن اعرف اية الفايدة من المشاركة دي حضرتيك حاجة من لاتنين بتستخف بينا او بتستهذا بينا ولا وضح من فضلك

لا يا هيما انتا فهمت غلط سلطان فاهمنى وانا معاكم طبعا ومش ممكن استخف باخوانى فى المنتدى اقراها تانى وانتا هاتعرف ان ده رد على الانسان اللى بيستخف بينا وبيغلط فينا كلنا مظهر افندى

sultan 11-07-20 02:40 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 153619)
يا عينى عليك يا ابو السلاطين والله يا بنى من ساعه لما هددك وانا ركبى بتخبط فى بعضها ومش عارف اروح فين حتى اهلى فى الصعيد لما عرفوا انه بيهدد الناس خافوا وقالولى يا ولدى مالكش مكان عندينا جولتلهم ليه جالولى احنا مش جد الراجل ده ده يا ولدى بيموت خنازير وكلاب تفتكر هايرحمنا

ومن ساعتها وانا مستخبى

ومين سمعك يبنى دنا قدمت على هجره ده مظهر بس على فكره م/عماد مسئول الموارد البشريه الى كان فيها مظهر بيشتغل غطاس اكدلى انه مش موزون بالبلدى كده عنده روشه وخوفنى منه اوى والى انه متخصص كلااب وحمير وبيفكر يتوجه للبشر ربنا يسترها

sayedlabib 11-07-20 02:40 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اصل انا يا هيما كنت فى حالى والاخ مظهر مره استخف بيا وانا مرديتش واهو جالوا اليوم اللى ببترد فيه المظالم

sayedlabib 11-07-20 02:41 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
استر يا رب

sultan 11-07-20 02:42 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
وعلى فكره هوه مش اسمه مظهر هوه اسمه محمد عبد الوهاب سيد محمد

hema777h 11-07-20 02:43 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
مفيش حس ولا خبر عنو من اخر مشاركة لية ياسيدي بياع وناس بتشتري من غير ما تسال يبقي يستهلو مقولناش حاجة انما تفتكر الي بيدفع 4 تلاف جنية في مسدس مش ممكن بكل سهولة واحد يجبلو زخيرة حية ويبعهلو بسعر غالي والاخ واثق في كلام النصاب بياع الكلام وحط يا باشا في الخزنة واضرب بالزخيرة الحية وكان الله بالسر عليم

sultan 11-07-20 02:45 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 153627)
مفيش حس ولا خبر عنو من اخر مشاركة لية ياسيدي بياع وناس بتشتري من غير ما تسال يبقي يستهلو مقولناش حاجة انما تفتكر الي بيدفع 4 تلاف جنية في مسدس مش ممكن بكل سهولة واحد يجبلو زخيرة حية ويبعهلو بسعر غالي والاخ واثق في كلام النصاب بياع الكلام وحط يا باشا في الخزنة واضرب بالزخيرة الحية وكان الله بالسر عليم

مش هتركب فى الطبنجه الزخيره الحيه مش هتركب ولو ركب الطلقه فى بيت النار الاجزاء مش هترجع والطلقه مش هتخش مستريحه متقلقش هوه الخوف ليضرب بيها 8 مللى وده الى مجربتوش ومعرفش مقاساته ومعرفش هيركب ولالا

sayedlabib 11-07-20 02:47 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
والله بص كل واحد ربنا بيجازيه على قد نيته هو اللى دخل فينا كلنا شمال وافتكر ان محدش هايعرف يعمل معاه حاجه ودى مشكله الانسان المغرور لما يحس انه فوق كل شئ لكن لو كان اعتذر وبطل يبيع للناس البلو ب 2700 واكتر من كده كان ربنا وقف جنبه لكن ربنا مابيرضاش بالظلم

واتمنى يا هيما ترد عليا انا وضحتلك مين المقصود بالمشاركة

sayedlabib 11-07-20 02:49 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 153628)
مش هتركب فى الطبنجه الزخيره الحيه مش هتركب ولو ركب الطلقه فى بيت النار الاجزاء مش هترجع والطلقه مش هتخش مستريحه متقلقش هوه الخوف ليضرب بيها 8 مللى وده الى مجربتوش ومعرفش مقاساته ومعرفش هيركب ولالا


بيضرب حاجه اسمها 9 ملى قصير 8.5 ملى يعنى بس لازم يوسع بيت النار وده اللى بيضعف من قوة المسدس اللى هو اصلا مايستحملش قوة البارود فى الطلقات الحية

hema777h 11-07-20 02:51 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 153628)
مش هتركب فى الطبنجه الزخيره الحيه مش هتركب ولو ركب الطلقه فى بيت النار الاجزاء مش هترجع والطلقه مش هتخش مستريحه متقلقش هوه الخوف ليضرب بيها 8 مللى وده الى مجربتوش ومعرفش مقاساته ومعرفش هيركب ولالا

هتركب الزخيرة عااادي 9 17 من غير اي مشكلة وهتخشفي الخزنة ومع اول طلقة الله اعلم اية الي هيحصل

sultan 11-07-20 02:52 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 153635)
هتركب الزخيرة عااادي 9 17 من غير اي مشكلة وهتخشفي الخزنة ومع اول طلقة الله اعلم اية الي هيحصل

لالالالالالا انا جربت ال9 قصير ومركبتش غير طلقه فى الخزنه والخزنه مركبتش فى المسدس وشلت الطلقه ركبتها فى بيت النار مش داخله مستريحه ومعلقه الاجزاء

hema777h 11-07-20 02:53 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 153630)
والله بص كل واحد ربنا بيجازيه على قد نيته هو اللى دخل فينا كلنا شمال وافتكر ان محدش هايعرف يعمل معاه حاجه ودى مشكله الانسان المغرور لما يحس انه فوق كل شئ لكن لو كان اعتذر وبطل يبيع للناس البلو ب 2700 واكتر من كده كان ربنا وقف جنبه لكن ربنا مابيرضاش بالظلم

واتمنى يا هيما ترد عليا انا وضحتلك مين المقصود بالمشاركة

تم فهم وجهة نظرك وكل احترام لها

sayedlabib 11-07-20 03:04 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اسوأ حاجه انك تستغل جهل الناس واحتياجها انها تحمى نفسها وكلنا نجهل ما لا نعلم يعنى اغلبنا مكانش ليه فى موضوع السلاح لحد ما عرفنا حاجه حاجه امال بقى الغلابه اللى كانوا واقعين فى عرض اى حاجه يحموا نفسهم بيها وكمان مايعرفوش منتدى الصيد يعنى تخيل كده الاحداث بتتوالى ورا بعضها والاعلام حاسسنا ان البلطجيه نايمين تحت بيوتنا ومعندناش سلاح وفجاة تدخل على مصراى تلاقى اعلان مسدس بيموت وبيعمل ويسوى وتكلمه يقولك دا ممكن يضرب حى ووالله العظيم انا كلمته على المسدس ده اكتر من مره وقاللى انه هايضرب معاك حى ومتخافش وعشان ااكدله كمان انا صاحب واحد بيشترى منه الطلقات وهو تاجر عصافير بس مش هاقوله اسمه المهم تقوله بكام يقولك السعر نهائى والكمية خلصت واكد معايا واستنى منى معاد شوفت الجبروت وطبعا هو بيلعب على ان اللى بيشترى مش فاهم
شوفوا بقى ضحك على ناس اد ايه حسبى الله ونعم الوكيل وتلاقى والله بيبيع لحد دلوقتى

بس عايز اقوله ان الراجل ماينفعش يكون كداب يعنى الكدب والرجوله مابيجتمعوش مع بعض ابدا وانك عشان تستغل خوف انسان وتضحك عليه تبقى اكيد مش بنى ادم او بتخاف ربنا ابدا

ramyhekal 11-07-20 03:09 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 153639)
لالالالالالا انا جربت ال9 قصير ومركبتش غير طلقه فى الخزنه والخزنه مركبتش فى المسدس وشلت الطلقه ركبتها فى بيت النار مش داخله مستريحه ومعلقه الاجزاء

اللهم لك الحمد

جنرال 11-07-20 06:06 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
سلطان بعتلك رسالة على الخاص ياريت ترد عليا.
الصورة اللي نشرها سلطان دي صورة الواد النصاب . تم التأكيد على ذلك من مصدر موثوق منه أشتري منه قبل كده.
وأحب أديله أخر تحذير ، إذا ماإعتزرش لسلطان و كل اللي غلطت فيهم هنا و رجع الفلوس للي نصب عليهم (أكيد معاه التليفونات) يبقى يستحمل اللي حايجراله و مالهوش ديه.
علشان ربنا حديك مهله لغاية أخر الشهر علشان تنضف قبل رمضان . لو طنشت و لا كبرت دماغك ما تزعلش من اللي يجرالك. و اللي حايجيبك مش حايجيبك لوحدك . حيجيبك أنت واأي حد معاك . و برضه حترجع الفلوس بس وقتها بقى أنت و حظك يا تتعامل ملكي و تروح محكمة عسكرية يا تتعامل ميري و تروح جهنم. مش بتبيع مسدسات حية مش مرخصة ؟!! أنت عارف أن الجيش مصرحله يضرب نار عند الإشتباه و ليس الإشتباك ؟
أخر تحذير ، و لو مكسوف إبعتلي على الخاص .
اللهم بلغت اللهم فأشهد .

sultan 11-07-20 06:09 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
انا بقى محتاج كل الى اتنصب عليهم يبعتولى على الخاص وحد يعمل اعلان على مصراوى علشان يلم الناس الى اتنصب عليها علشان عايزهم فى موضوع جااااااااااااااااااامد

hema777h 11-07-20 06:10 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 153829)
انا بقى محتاج كل الى اتنصب عليهم يبعتولى على الخاص وحد يعمل اعلان على مصراوى علشان يلم الناس الى اتنصب عليها علشان عايزهم فى موضوع جااااااااااااااااااامد

بس كدااااااا جاااااااااااااري عمل الاعلان

sultan 11-07-20 06:13 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 153832)
بس كدااااااا جاااااااااااااري عمل الاعلان

وخليهم هما الى يحطو ارقام تلفوناتهم علشان محدش يصدعنا ونلمها وانا اتصل بيهم علشان معايا تلفون بيزنز اصل انا مدير ياجدع
ههههههههههههههههه

جنرال 11-07-20 06:18 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 153832)
بس كدااااااا جاااااااااااااري عمل الاعلان

100 % يا هيما. و ماتنساش الفيس بوك علشان تعرف صحابه أنه نصاب

sultan 11-07-20 06:21 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنرال (المشاركة 153838)
100 % يا هيما. و ماتنساش الفيس بوك علشان تعرف صحابه أنه نصاب

ايوه كده نساعد بعضنا علشان محدش يتعب ويزهق

hema777h 11-07-20 06:49 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
سيتم مراجعة الإعلان لفحص صلاحيته للنشر خلال 72 ساعة عدا العطلات الرسمية وذلك حتى نتحقق من خلو الإعلان من أى محتوى يسىء إلى القارىء والموقع ، وسيتم حذف الإعلان فى حالة وجـود محتوى يخالف شـروط النشر



دااااااا الرد الي جالي من الموقع بعد الاعلان سوف يتم المراجعة ثم النشر

sultan 11-07-20 06:51 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
عملته فى قسم المقتنايات المتفرقات صح

hema777h 11-07-20 06:54 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 153868)
عملته فى قسم المقتنايات المتفرقات صح

بالظبط كدااا بس ساعات كنت بعمل اعلانات علية وبتنزل علي طول

hema777h 11-07-21 04:29 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنرال (المشاركة 153838)
100 % يا هيما. و ماتنساش الفيس بوك علشان تعرف صحابه أنه نصاب

ليك رسالة علي الخاص

جنرال 11-07-21 04:33 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
100 % و ياريت يا باشا تشرف المنتدي بإطلاع أعضائه على اللي عملته علشان الكل يعرف و يمكن حد يستفيد و كمان محمد عبد الوهاب اللي كان شغال في المهندسين ( مظهر يعني ) يعرف أن رجله جاية و من كرمنا بس إحنا مدينه إسبوع مهلة علشان يعتذر و يرجع الفلوس .

hema777h 11-07-21 04:56 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ليك رسالة علي الخاص

kiko_2015 11-07-21 05:38 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ربنا يكرمك يا هيما..انت انسان جميل

hema777h 11-07-21 05:42 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 154660)
ربنا يكرمك يا هيما..انت انسان جميل

الف حمدلله علي سلامتك علي فكرة داا ناصب علي في 6 قطع ب27الف جنية والراجل عايز بيانتو اعمل اية

حواش محمد 11-07-23 12:01 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
الرجاء من الادارة تثبيت هذا الموضوع لأهميته

جنرال 11-07-23 10:27 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
فعلا الموضوع مهم . نرجو من الإدارة تثبيت الموضوع حتى إنهائه.

جنرال 11-07-23 10:35 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
تحذير اليوم لمحمد عبد الوهاب ( في حالة أنه يشاهد الموضوع بأسم مظهر أو بأي أسم تاني)
مر يومين من المهلة اللي إديناهالك . بس بافكرك علشان متنساش . و لو إني ماعتقدش أنك حاتنسي.

نبذة اليوم :
لو إتظبطت حاتخسر الجلد و السقط ، يعنى حتى القضية اللي رافعها حاتخسرها علشان حاتبقى غير أهل لرفعها القاضي مش حايحكم لواحد نصاب و لا مسجون و لا حايحكم لورثة نصاب .( أه و بالمناسبة سلملي على المحامي اللي رافعهالك ده راجل كله ذوق و إحترام ميسيبكش إلا لما تاخد شايك و قهوتك ، قمة الذوق في الضيافة يا أخي. و لا يمكن كان خايف من الزوار . مش عارف)


الساعة الآن 08:05 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir