![]() |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اللون اسود فى فضى اللونين مط ليس بهم لمعه
تجربه ممتازه يااستاذ محمد والله نفس الاحساس لما جربته وكنت مستنى تأكيدك |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
انا كمان جبت الريتاى ماسورة مقفولة و هو مسدس صوت ممتاز , هو وزنه تقيل و اتقل من السيجزاور اللى شبهه ,و لكنه ممتاز وتم تجربة ضرب 3 خزن بس مش متتالى نظرا لوجود خزنة واحدة بس , ومفيش طلقة علقت ولا اى حاجة سواء تركى فضى او دهبى او اوماريكس المانى. بصراحة الريتاى مسدس صوت هايل و تمنه فيه والاولاد فرحانين بيه قوى فى البيت ونسيوا الفولجا اللى ياما استحملهم |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
سؤال للاخوة الافاضل الطبة التى يتم تركيبها لماسورة الريتاى بارون انا عايز اعرف هيا بتتصنع على مقاس بلى محدد بمعنى اننا ممكن نضرب بيها بلى مقاس 2 وبلى مقاس 3 ولا بتكون مصنوعة على مقاس معين للبلية واكون شاكر لمجهودكم
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم
انا من حديثي العهد بامتلاك هذا النوع من مسدسات الصوت و لاحظت ان صوته قوي جدا و ارغب في معرفة باقي مزايا هذا النوع من المسدسات و هل يوجد به عيوب عند الاستخدام لفترات طويلة و ارغب في قبولكم انضمامي الي عضوية مقتني هذا النوع من المسدسات و شكرااااااااا |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
http://retaygun.com/UDetay.aspx?ID=39 |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا عندى سؤال هو اية الفرق بين الى علية الشعار على الدبشك والى ماعلهوش الشعار والمسدس احسن اجيبة مقفول وبعدين افتحة والا اجيبة مفتوح
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم
انا بعد شهرين من اقتناء هذا السلاح اصبحت عاشق له فعلا وكل يوم اكتشف مدى قوتة وتحمله و اداءه واليكم الصور http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1963 http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1962 http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1964 |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
أرجوا من الجميع توضيح فيه امكانية توصيل الطلبات للصعيد سواء بالشحن او غيره .... والدفع بحسب ما يقرر التاجر لان للأسف هنا الاسعار فوق الغالية فياريت لو فيه امكانية التوصيل من أحد التجار الأفادة بذالك
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
المشكلة ان فيه صعوبة حاليا فى التنقل للوصول للتاجر بالقاهرة او اسكندرية
علشان كدة عرضت ان لو فيه امكانية للتوصيل بالشحن يتم استخدامها حتى لو ليها مصاريف او رسوم |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اتا عايز استفسر من حضراتكم مسدس الريتاى بارون فى منة اصدار مقفول طيب هل المفتوح دة بيكون مفتوح هنا ولا بيجى من بلدة كدة وشكراً
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم
أستاذ احمد كل الريتاى بيتفتح هنا فى مصر وكله بيجى مقفول من بره |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ممكن حد يقولي فين زر الامان في الريتاي
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
يا شباب ياريت رد على طلبى هل فيه وسيلة لتوصيل السلعة للصعيد مع توفير كافة ضمانات الدفع للتاجر حتى قبل الاستلام
|
رد: Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مهو للأسف مفيش اى رد من التاجر علشان كدة بحاول اسأل حد هنا يفيدنى والله فيه وسيلة للتوصيل ماشى مفيش يبقى جزاكم الله خيرا
|
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم اخوانى الكرام اخوانى انا حابب اشترى مسدس ريتاى بارون مسورة مفتوحة وللئسف كل اللى انا شفتو فى السوق تعبان ومش اصلى انا عيز اللى مكتوب على الدبشك بتاعو يعنى القديم اسبشيال ادشن وياريت يكون جديد او بحلتو. ولكم منى جزيل الشكر
ارجو الاتصال على 0195773171 او www.horas@gmail.com |
رد: Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
هيكون سعر الريتاي +تكاليف الانتقالات + اجر الناقل |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
الف مبررررروك وهي جت متاخرة شوية |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ان شاء الله الريتاى الاصدار القديم هيكون موجود بكره عندى رقمى 01000800523 اغلب الالوان جديد بالعلبه والسعر 1200
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اخى الكريم صاحب الرد
بالنسبة للدفع قبل الاستلام داة زى ما حضرتك حابب تضمن ثمن بضاعتك انا كمان حابب اضمن ما ادفع لشراءه وبالتالى زى ما قولتلك على الخاص فيه شركات شحن تضمن للطرفين استلام البضاعة وثمنها وفكرة الشحن داة متوافرة يعنى مش صعبة وتقدر تسأل عنها |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
مفيش شركة شحن بتنقل حاجة زي كداااا الحاجة انا هشتريها وهسافر انا بيها واسال عني اي حد من الاعضاء في التعامل .... وغير كدااا انت كنت بتقول في المشاركة الي باللون الازرق كداااانك هتدفع قبل الاستلام ولا اية الضمانات الي ممكن تقدمها لاي تاجر غير كدااااا ............................ مشاهدة المشاركة يا شباب ياريت رد على طلبى هل فيه وسيلة لتوصيل السلعة للصعيد مع توفير كافة ضمانات الدفع للتاجر حتى قبل الاستلام |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ادفع قبل الاستلام داة بيحصل لما حضرتك تسلم البضاعة لشركة الشحن وتأكد ان البضاعة فى طريقها انا ببعت لحضرتك الفلوس على اقرب مكتب بريد او تحويل بنكى على حساب يكون لك
اما بالنسبة لفكرة سفر حضرتك بيها انا سألت على الخاص لو فيه حد هيسافر بيها فيه طريقة اسهل سواء الشحن والكلام داة من ناس تجار هنا وحاليا جارى التفاوض معاهم او من خلال أحد سائقى القطار مقابل رسم بسيط |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
تقدر حضرتك تسأل استاذ هشام سمير عن أحد هذه الشركات
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
+++++++++++++++++++++++++1
|
Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم
اخى الكريم ارجو منك ان ترسل لى سعر الريتاى الاسود والفضى مسورة مفتوحة ويا حبزا لو كان الاصدار القديم اللى مفتوح او مقفول اللى مكتوب الاسم على الدبشك واسعار الحى منو ان وجد والحى بصفة عامة مع الصور للكل وهذا على www.horas@gmail.com ولك منى جزيل الشكر |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
حد جرب طبه بلى غير طبه بتاعه ا/مازينجر و كان اى اجئها و نشنها كان اى اخباره و كانت بكام؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السادة الخبراء
اريد ان استفسر عن خزنة الريتاي بارون بتشيل 10 ولا 15 طلقة انا متشكر لتداخلي معكم ارجو ان تتقبولني كصديق لكم جديد |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا عندى سأل هوه فى مشكله لو سبت طلقات فالخزنه ولا كده السوسته بتاعه الخزنه حتبوظ؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
| الساعة الآن 05:13 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir