![]() |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
ربنا يباركلك فيها و يكفيك شرها..... و لا تنسانا من صالح الدعاء........... و أحب أقول للساده الاعضاء إن المسدس بتاع الاستاذ وليد مش هوا اللى كان ف الاعلان....لكن صديق لى طلب منى أرشحله شخص محترم يشترى مسدسه و ربنا إختار الاستاذ وليد |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ربنا يحافظ علي حضرتك يا سياده المقدم اشرف ويعدي بينا لبر امان
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
يا استاذ اشرف اقل حاجة اقدمها لسيادتك الشكر و صالح الدعاء ربنا يبارك في عمرك و اولادك
مش عشان المسدس بس الاهم اني اني اتعرفت علي شخصية زي سيادة العميد شخص قمةمن الذوق و الاخلاق و يارب يعوضة عنها خير و يكرمه في اولاده و تقبلو مروري و جزيل شكري لكل الاعضاء الكرام |
Re: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
يا جماعة الخير نعمل اية فى المسدس الحلوان 51 او السوبر ازى نصلح من شكلة و مقبضة اللى مش عاطفى ابدااااااااااااا
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
بيعه وهاتلك حته بريتا 92 دولفين او بريتا 96 حكايه او والتر او جلوك بلا حلوان بلا محلي
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
Re: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
يا رجالة نجيب منين ذخيرة بسعر معقول على الرخصة
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
من مصنع 27 الحربى . سعر الطلقة 14.3 جنيه .
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ربنا يوفق الجميع
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
http://www.egypthunt.net/attachment....7&d=1331457295
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
مبروك عليك ياباشا التعديل
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
مطلوب طبنجه حلوان في اسرع وقت عشان الرخصه فاضلها 5 ايام وتنتهي اللي عنده او يعرف حد عنده يبعتلي على الخاص
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السلام عليكم يا أصدقائي الاعزاء
أنا نزلت إسكندرية من يومين وروحت عند حنفي السجلابي وفتح الله في محطة مصر والإتنين مش عندهم مقابض للحلوان غير العادية الأسود والبني . |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
محدش يعرف مين ممكن يعمل مقابض خشب للحلوان 51؟
جزاكم الله كل خير |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
ممكن حضرتك تدلني علي اللي عمل لسيادتك المقبض لاني بدور علي مقبض نظيف لل 51 بس مش لاقي و يكون لحضراتك جزيل الشكر |
Re: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
مطلوب خزنة اضافى لمسدس حلوان 920
01002010925 |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
مبروووك التعديل ياباشا ......ز فعلا متحسش انها حلوان . شكلها يدى على بريتا 92
ربنا يحفظك ويكفيك شرها |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
انا بدرس عمل مقبض للحلوان 51 خشب المشكلة انة لافف و دة صعب و هيتكلف من 150 ل 200 ج دة لو سعر معقول هعملة انا من دمياط هعمل 6 لان المكنة مش هتعمل اقل من كدة لو الاعضاء معايا انا ممكن اعمل مجموعة بس عايز اعرف شكل المسدس المنكل ازى و المسدس المجلفن و ايهما افضل و اجيب منين ذخيرة بسعر معقول طبعا معايا تصريح الشرا و الرخصة بس المصنع صعب لانى من دمياط عايز ذخيرة 9 طويل من تاجر بطريقة قانونية و اية افضل انوان الطلقات انا معايا حلوان 51 سوبر اللى عايز مقبض خشب يرسلنى على الخاص اجمع مجموعة و اعمل لان المقبض هيتكلف لان المكنة كمبيوتر و تصوير و المشكلة كمان انى عايز مقبض سيتم رشة ابيض علشان يبان التجويف من الداخل للكمبيوتر
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
تانى حاجة عايز خزنة 10 طلقات لحلوان 51 ممكن حد يدلنى فين و بكام
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
مفيش رد
عليا يا ناس |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
جارى عمل مقبض حلوان من الخشب الفاخر هوة صعب شوية بس احنا فى دمياط شغلتنا الخشب باذن اللة هعمل نسخة طبق الاطل من المقبض الاصلى خشب ثم هغير الشكل فى تصميم اخر
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
عايز اعرف التنكيل افضل للسلاح ام الجلفنة و ممكن الصور اين الخبراء
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
علي فكره الحلوان دي جامده جدا انا معايا حلوان 51 سوبر 8 طلقات مكتوب عليها حلوان سوبر بجد جامده جدا انا ضربت بيها امبارح في فرح 45 طلقه ولا عملت معايا حاجه وكنت بضرب جنب طبنجه برتا وبصراحه الحلوان شرفتني قصاد الناس
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
هما الاخوان هنا لماذا لا يجيب احد على الاسئلة المتعلقة بالتنكيل او الجلفنة
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السلام لكل الاعضاء
انا النهاردة اشتريت مقبض للحلوان خشب اما صدقت لقيته بتاع البرتا و مكتوب عليها برتا بالخشب البارز و لونها هافان يجنن لسة هعملها لسة نص نيكل و هخليها تحفة للاعضاء الكرام للمعرفة المقبض خمسمائة حتيه و مفيش باقي غير وحدة لو حد عجبة لونها ممكن يشتريها من عند فتخ الله و السلام لكل الاعضاء |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
انه فرع فتح الله لو سمحت يا وليد ؟
رجاء رفع صورة المقبض لو امكن و جزاك الله كل خير محمد اسماعيل |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
صباح الخير محمد بيه
فتح الله اللي في وسط البلد اللي بعد ميدان الاوبرا بشوية مش عارف ارفع الصور ازاي عموما شكله روعة لو شغته مش هتسيبه بس اللون اللي موجود لسه البيج الفاتح المجزع اذا كان يمشي معاك انا اخدت الهافان البني و كانت حته وحدة عنده بس تقل جيبك ب 500 جم و مكتوب عليها برتا بارز بالخشب اصوره بالموبايل و احاول ابعته برساله لو تحب تحت امرك و السلام لكل اعضاء المنتدي الكرام |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
باشا في 1 ش عبد الخالق ثروت
25651448 اي خدمة يا باشا |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
الف شكر ممكن اتصل بيك الان ؟ رجاء ارسال تليفونك
محمد اسماعيل 01221025500 |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
وليد باشا ياريت ترسله بالموبيل
رجاء ارسال تليفونك السلام عليكم |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
صباح الفل و اسف للتاخير
باشا كمان انا عملنه نص نيكل عند احسن واحد في مصر عند زكي عوض بتاع الشرابية و كمان لقيت المقابض عندة اللي عاوز بس انا صورت المسدس ابعت الصور ازاي؟؟؟؟؟ و تليقوني يا محمد بيه تحت امرك 01001177781 |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ربنا يبارك ليكم بس اللي يعرف حد بيبيع طلاقات في القاهره يريت يرد عليا علي التليفون اليوم للضروره علي رخصه بس اعرف سعر ال 9 مللي كام وشكرا لتعبكم
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
باشا الطلقلت سيادتك تعمل تصريح من القسم و تطلع تاخد موافقة الامن العام من العباسية
و تبعت فاكس المصنع 27 الحربي و تروح بعد اسبوع المصنع تدفع و تستلم بنفسك و يكون معاك التصريخ و علي ظهره موافقة الامن العام و هتستلم طلقات ممتازة و انتاج جديد بس اقتكرني بصالح الدعاء |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
باشا كمان علي التصريح ممكن من اي مخل
فتح الله عندو اف ان انتاج 77 ب 20 جم و احذرو الطلقات الليبي و السلام لكل الاعضاء الكرام |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اخينا الكريم لية بتحذرنا من الطلقات اللبيى معروف ان اى طلقة مستوردة عبوة و ربع يعنى اقوة من الحلوان اية المشكلة طالما السلاح سليم
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
بتبوظ الماسوزة
|
| الساعة الآن 05:46 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir