الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

pooforever_2010 12-03-25 05:45 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel (المشاركة 337471)
والناس ظالمة الذئب و فكرة بياكل الخرفان

هههههههههههههههههههههه

اصلى جدا والديك بيدن
تسلم يا عبدالله ضحكتنى بجد
ربنا يخليك

سرسور 12-03-25 05:57 PM

رد: المسدس الاصدار القديم افضل ام الجديد ؟
 
فكر جميل
جزاك الله خيرًا

مصطفى ابواسماعيل 12-03-25 06:15 PM

اصطدم بكتفى فقلت حصل خير ولم يكن خير
 
[size="5"]كنت اسير فى احد شوارع حلوان واصطدم بى شاب مسرعآ فقلت له حصل خير وامشى براحتك وما ان ادرت وجهى واذا بذلك الشاب يقول مش تفتح يا اعمى فقلت له الله يسامحك فرد على بالسباب وبأقبحها فقلت له امشى من قدامى وروح احسن لك فقام بفتح مطوته فلم ارى قدامى احد الا هو وباغته بضربة فى قصبة رجله والثانيه كانت فى وشه وسقط على الارض مغشيا عليه واخذت مطوته ولم المسه وجاءت ناس كثيرة وقالوا شاهدنا الواقعه وليس عليك خطأ ................(هل فعل هذا معى لانى كنت اعامله بلين الكلام) ام ماذا؟؟؟؟؟ وهل انا اخطأت................. [ /size]

medozs 12-03-25 06:17 PM

رد: اصطدم بكتفى فقلت حصل خير ولم يكن خير
 
انت لم تخطا وفعلت الصواب ولقنته درسا لن ينساه

abdalla nabel 12-03-25 06:29 PM

رد: اصطدم بكتفى فقلت حصل خير ولم يكن خير
 
انت غير مخطاء اخي الكريم وكان لازم ان ياخد جزائه واصبح الان المشاكل اسهل وسيلة للرد فعندما تكون متسامح يكون الرد كذلك الحمد لله علي ما نحن فيه

the ghost 12-03-25 07:27 PM

رد: اصطدم بكتفى فقلت حصل خير ولم يكن خير
 
معلش فى كلامى ضربة فى وشة وضربة فى قصبة رجله اغمى عليه؟؟!؟!!!

كابتن محمود دياب 12-03-25 07:31 PM

رد: اصطدم بكتفى فقلت حصل خير ولم يكن خير
 
والله الواحد قرف منالمواقف دى
انا فى يوم جمعة كنت نازل مصر للعضو دكتور ماجد علشان اديلها البندقية الكرال وانا فى السكة وبعد مانزلت من الميكروباص فى كلية الزراعة الاقى السواق بيقولى ايه الى معاك فى الجراب ده قلتله ياعم دى بندقية صيد قام قايلى هات 100 جنيه وانا اسيبك تمشى بيها انا عارف ان ده الى فسيبته ومشيت لقيته شدنى من البندقية لورا فالتفت وضربته قبضة تحت دقنه بمنتهى القوة وضربته برجليا فى فم معدته وبالتفت لقيت سواق تانى جايب ايد كوريك وبيضربنى بيه فاستقبلت الضربة على دراعى وضربته بين رجليه قوى بس دراعى ماكنتش عارف احركه من الوجع جه امين شرطة واتنين عساكر من الى امام المتروا ودخلو بينا عند الظابط حكيتله الى حصل ووريته البندقية والكدمة الى فى ايدى وطلعتله البطاقة بتاعتى وكارنيه الاتحاد الى يثبت انى مدرب قام ممشينى وروحت بعدها للدكتور ماجد وكان شخص فى قمة الاحترام ...
فياأخى الكريم هما يستاهلو اكتر من كده مش ده وبس وليك تحياتى والحمد لله انك سليم

the ghost 12-03-25 07:36 PM

رد: اصطدم بكتفى فقلت حصل خير ولم يكن خير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كابتن محمود دياب (المشاركة 337639)
والله الواحد قرف منالمواقف دى
انا فى يوم جمعة كنت نازل مصر للعضو دكتور ماجد علشان اديلها البندقية الكرال وانا فى السكة وبعد مانزلت من الميكروباص فى كلية الزراعة الاقى السواق بيقولى ايه الى معاك فى الجراب ده قلتله ياعم دى بندقية صيد قام قايلى هات 100 جنيه وانا اسيبك تمشى بيها انا عارف ان ده الى فسيبته ومشيت لقيته شدنى من البندقية لورا فالتفت وضربته قبضة تحت دقنه بمنتهى القوة وضربته برجليا فى فم معدته وبالتفت لقيت سواق تانى جايب ايد كوريك وبيضربنى بيه فاستقبلت الضربة على دراعى وضربته بين رجليه قوى بس دراعى ماكنتش عارف احركه من الوجع جه امين شرطة واتنين عساكر من الى امام المتروا ودخلو بينا عند الظابط حكيتله الى حصل ووريته البندقية والكدمة الى فى ايدى وطلعتله البطاقة بتاعتى وكارنيه الاتحاد الى يثبت انى مدرب قام ممشينى وروحت بعدها للدكتور ماجد وكان شخص فى قمة الاحترام ...
فياأخى الكريم هما يستاهلو اكتر من كده مش ده وبس وليك تحياتى والحمد لله انك سليم

حصل خير والحمد لله والظابط عمل ايه مع السواقين

كابتن محمود دياب 12-03-25 10:58 PM

رد: دردشه واستفسار
 
انا ماصدقت مشيت اكيد هاتلاقيه سابهم

swat 12-03-26 03:45 PM

صورة لحفرة بالطريق الدائرى بالغردقة تم فيها تفريغ مواد بترولية
 
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...63544184_n.jpg

abdalla nabel 12-03-26 07:08 PM

رد: دردشه واستفسار
 
لا تـكـن ذلـك الـشـخـص الـذي نـسـى قـلـبه وعـاش بـعـقـلـه ,,,

فـأصـبـح إنـسـان عـلـى الـناس قاسـى بـلا مـشـاعـر !!

ولا تـكـن ذلـك الـشـخـص الـذى نـسى عـقـله وعـاش بـقـلـبـه ,,,,
... ... ...
فـأصــبــح إنــسـان

بـيـن الـناس مـجـروح !!

وليكـــن دومــا قلبــك خلف عقلك ..
حتى ينبض قلبـك بمـا فى عقلك
فتجمــع بين الحكمــة والقــوة وبين الــرقــة والطيبـــة

عمرو الصياد 12-03-26 09:15 PM

صباح التهيس
 
عارفين الدبلة معناها ايه؟؟؟
.
.
.
انك لاقيت نصك التانى خلاص (غيظ كل الناس براحتك:d )

ان ليك الحق تتكلم ف الموبايل براحــــــتك( ولا بتكلم مين ولا الرصيد بيخلص ليه)

انك ف الفالانتين بعد كده دمك مش هيتحرق وهتجيلك هدية ^^

ان كل مناسبة هيبقى ليك حد يحتفل بيها معـــــ♥ـــــاك

انك هتفكر ف مستقبلك عشان لاقيت حد يشاركك فيه :)

>>>>>>>

the ghost 12-03-26 09:20 PM

رد: صباح التهيس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو صيد صغير (المشاركة 338266)

.
.
.

بتكلم مين ولا الرصيد بيخلص ليه)


>>>>>>>

الجملة دى زهقت منها وانا فى اعدادى

مورو 12-03-26 11:32 PM

رد: صباح التهيس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the ghost (المشاركة 338267)
الجملة دى زهقت منها وانا فى اعدادى

انا لما كنت في اعدادي ماكنتش الموبايلات انتشرت
او ماكنش في اصلا

Mohamed Mahmoud 12-03-27 07:20 AM

رد: صورة لحفرة بالطريق الدائرى بالغردقة تم فيها تفريغ مواد بترولية
 
حسبى الله و نعم الوكيل

mr-a 12-03-27 08:11 AM

رد: صورة لحفرة بالطريق الدائرى بالغردقة تم فيها تفريغ مواد بترولية
 
حسبي الله ونعم الوكيل في كل من يتلاعب بقوت الشعب ويستكثر عليه معيشته

كابتن محمود دياب 12-03-27 12:51 PM

رد: دردشه واستفسار
 
تسلم على الكلام الجميل

العملاق المصرى 12-03-27 01:44 PM

رد: صورة لحفرة بالطريق الدائرى بالغردقة تم فيها تفريغ مواد بترولية
 
دة انا بلف من يومين مش لاقى بنزين 80 للمكنة

دراغون بور 12-03-27 02:25 PM

رد: صورة لحفرة بالطريق الدائرى بالغردقة تم فيها تفريغ مواد بترولية
 
على فكرة يا جماعة ده مطلعش بترول ........طبعا حسب كلام جهاز البيئة اللى عندنا بيقولوا ان ده زيت تنظيف من الورش والكلام ده .........وبردوا الواحد مش عارف اذا كان الكلام ده حقيقى ولا تثبيت للناس

mahmoud ali 12-03-27 03:03 PM

رد: صورة لحفرة بالطريق الدائرى بالغردقة تم فيها تفريغ مواد بترولية
 
خد منها عينة فى زجاجة وممكن توديها لحد او متحضض كمياء عضوية وهو يؤلك اية دة

abdalla nabel 12-03-27 06:01 PM

رد: دردشه واستفسار
 
شكرا يا باشا

pooforever_2010 12-03-27 06:17 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اضافه جديده مفيده للطاقم الادارى
تم اضافه الاستاذ حسن عرابى للطاقم الادارى

الف مليون مبروك استاذ حسن

Orabi 12-03-27 06:35 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 338819)
اضافه جديده مفيده للطاقم الادارى
تم اضافه الاستاذ حسن عرابى للطاقم الادارى

الف مليون مبروك استاذ حسن

يا باشا كلك ذوقك ربنا يخليك و ان شاء الله أشوفك عند محمود يوم الخميس

dr_mohasan 12-03-27 06:40 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 338819)
اضافه جديده مفيده للطاقم الادارى


تم اضافه الاستاذ حسن عرابى للطاقم الادارى


الف مليون مبروك استاذ حسن

مبروك علينا الشخص المحترم أستاذ حسن

Orabi 12-03-27 06:48 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 338832)
مبروك علينا الشخص المحترم أستاذ حسن

شكرًا يا دكتور علي ذوقك و إن شاء الله أكون عند حسن ظنكم.

Orabi 12-03-27 06:50 PM

رد: دردشه واستفسار
 
علي فكره يا جماعه أنا بحب الناس تقولي "عرابي" من غير حسن و من غير أستاذ :)

lilkapo 12-03-30 07:28 PM

لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
 
خواني واخواتي الاعزاء
خليكوا معايا ونجرب كلنا لحد 9 ابريل بس مش كتير يعنى

واهو التسجيل مش هيكلفك دقيقتين ومش هتخسر اى حاجة اقراء للنهاية بالله عليك

فرصة ذهبية وجديدة لمن يريد ان يحصل على راتب شهري ثابت وللابد وبدون اي رأس مال ! موقع اجتماعي جديد مثل Google , facebook يدفع نصف أرباحه للاعضاء المسجلين قبل 9/4/2012.

ملاحظة: قبل البدء بشرح المشروع أرجو من جميع من يقرأ هذه الصفحة أخذها بجدية لأنها يمكن ان تغير حياتك .(علما ان التسجيل مجاني ولا يوجد تعريض لأي مستخدم للخطر)

الإسم هو WAZZUB هذه الشركة هي عبارة عن شركة تستثمر الملايين لتأسيس موقع ضخم ومتعدد الاهداف مثل Google.لكن هذه الشركة تعتمد حاليا طريقة جديدة مسجلة كبراءة اختراع لنشر الموقع وخدمة الزبائن .

كيفية العمل؟؟ كثير منكم يعرف ان Google خدماتها مجانية لكنها تربح أكثر من 500$ كل ثانية وهذا من الدعاية والاعلان وكذلك Facebook .

شركة WAZZUB هي شركة جديدة خططت لتوزيع 50% من ارباحها كنوع من برامج الدعاية لكل مشترك قبل تاريخ الاطلاق فقط 9 / 4 / 2012 .

كيفية الحسبة ؟؟ هناك شيء يسمى معامل الدولار أو $ factor وهو يزداد (1) مقابل كل شخص انت دعوته عن طريق الرابط الخاص بك او دعاه شخص ممن دعوتهم حتى
(5) مستويات للدعوة فقط .
يعني كل شخص مدعو عن طريقك أو عن طريق من تحتك هو سهم لك وله عائد شهري يساوي دولار . الموضوع سهل انشالله .

من منا ليس لديه 5 أصدقاء ؟ لو انت وهم كل واحد دعا (5) أصدقاء . كم يكون عن طريقك من المشتركين ؟5×5×5×5×5 = 3125 شخص , أي 3125 دولار شهري مدى الحياه .

ملاحظة: هذا ليس تسويق شبكي وهو غير محدود للمستوى الواحد. حيث يمكن ان تدعو 3 أشخاص أو 300 انت حر بقدر كم من المجهود ستبذل .وهذا خاص فقط للناس المشتركين قبل 9 ابريل

سؤال 1: ما هو موقع Wazzub ؟جواب: Wazzub هو موقع اجتماعي جديد مثل الفايسبوك , تويتر , جوجل , موقعنا يستخدم نفس التكنولوجيا مع بعض الاضافات.

سؤال 2: بماذا سأستفيد منه ؟جواب: موقع Wazzub موقع ربحي تستطيع من خلاله جني الكثير من الاموال، أول خطوة هي التسجيل لكي يزيد عدد المستخدمين فيه ومن ثم سيتم دفع 50% من جميع الأرباح على الأعضاء و 50% الأخرى تذهب إلى المساهمين الذين يستثمرون الكثير من المال لجعل WAZZUB يحدث ويصبح ثورة المواقع .
سؤال 3: بعد التسجيل ، ما هو المطلوب مني ، هل سأضغط على إعلانات او سأشتري شيء ما ؟جواب: لا طبعا , كل ما عليك هو التسجيل فقط ، ولن يطلب منك الا ان تجعل صفحة الموقع صفحتك الرئيسية (Home Page)كدليل على نشاط عضويتك فقط لا غير .

سؤال 4: إذا كنت سأجني المال من هذه الشركة ، فما هو دخلها هي أصلا ؟جواب: انت تعرف موقع الفيس بوك و تويتر و محرك البحث الشهير جوجل وكلنا نستخدمهم هل دفعت لهم في يوم من الأيام ؟ طبعا لا ، ولكن لأنهم يضمون ملايين المستخدمين أصبحوا يجنون الملايين من الدعاية والاعلان ، ودون أن يدفعوا لنا شيئا ، أما موقع wazzub فهو مختلف تماما وستعرف كل شيء في حينه .

سؤال 5: متى سيدفع لي موقع Wazzub ؟؟ وكيف ؟؟جواب: الموقع سيفتتح رسميا يوم 9 أبريل . وأول دفعة ستكون بتاريخ 15/5/2012 انشالله ..
سيقوم الموقع بإرسال المبالغ الصغيرة على حسابات البنوك الإلكترونية الخاصة بالمستخدمين في حين المبالغ الكبيرة تتم بواسطة شيكات او تحويل بنكي .
لكن لابد ان يكون لديك 3 اشخاص عن طريقك شخصيا على الاقل لتصبح مؤهلا لسحب الأموال . للاشتراك (المجاني) اضغط الرابط التالي :* يفضل التسجيل عن طريق
http://signup.wazzub.info/?lrRef=2e3a2b95
يتم تفعيل الحساب عن طريق الرابط اللى بيتبعتلك على الإميل اللى سجلت بيه
والمهم دلوقتى هو تنشيط حسابك عن طريق ارسال الرابط الخاص بك لأصدقائك للتسجيل عن طريقك
ملاحظة: الاشتراك مجاني مرة أخرى ،ولا تفكروا تشتركوا بأكثر من ايميل للشخص الواحد لأنه بالنهاية انت شخص واحد، وزي ما ذكرت خلينا نتعامل مع الموضوع بحسن نية و الرجاء من الجميع تأكيد الاشتراك عن طريق ايميل التأكيد التي ستبعثه الشركة

lilkapo 12-03-30 07:30 PM

رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
 
السؤال للمخضرمين بالموضوع دة
هل فعلا الموضوع دة ممكن يبقى حقيقى؟
انا سجلت وبعت اللينك بتاعى فى الموضوع فهل فعلا ممكن المكتوب دة يحصل؟

ĴΘĶЄЯ 12-03-30 08:05 PM

رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
 
done ..
تم التسجيل علشان خاطرك
مع انى مش مقتنع بيها بصراحة
بس على رايك مش هنخسر حاجة
تحياتى يا باشا ..

lilkapo 12-03-30 08:28 PM

رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
 
على فكرة فى حاجة غريبة والله العظيم انى فعلا بيضافلو فى الكونت بتاعى مع كل واحد بيسجل هوا الموضوع جدا ولا اية ههههههههههههههه
كمان الموقع بنفسو كاتب كلامى الى انا كاتبو كلو ومش مكدب كلمة منو والله شكلو كدة ممكن

m7moud 12-03-31 02:28 AM

رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
 
Hsgl aho ym3lm bs so2al hwa ana lw gbt 7d nta bt5od 7ga wla ana bs ?

ahmed yasser 12-03-31 02:52 AM

رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
 
انا مش فاهم ايه قصد حضرتك بالظبط يعنى ايه سجلت وبيعت اللينك ؟

abdalla nabel 12-03-31 01:43 PM

الاستاذ محمد سعيد
 
انا عاوز اطمن علي محمد يا جماعة مش بيرد علي الموبيل ومش في المكان بتاعو في شبرا عندنا
ومعرفش منزله فين اللى يعرف حاجه عنه او عنوانه ياريت يعرفني علشان اطمن شكرا

NEW_Year 12-03-31 01:53 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
هو محمد سعيد مالة ياعبدالله :(
ربنا يطمنا علية بخير يارب

abdalla nabel 12-03-31 01:56 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 340981)
هو محمد سعيد مالة ياعبدالله :(
ربنا يطمنا علية بخير يارب

لا مفيش بس انا عاوز اطمن علية هو من الناس المحترمة الي لية معزه خاصه عندي بس هو مش بيرد علية ولا بيشارك في موضيع من يوم الخميس

hogan 12-03-31 03:49 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
مبيرودش على التليفون

mido axis 12-03-31 04:02 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
ان شاء الله يكون بخير

Angel 12-03-31 04:07 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
واالهى يا عم عبدالله انا قلقان علية و من يوم الخميس من ساعة ماكلمنى و مش عارف اوصلة نهائي
ربنا يستر و يكون بخير ان شاء الله

abdalla nabel 12-03-31 04:53 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 341060)
مبيرودش على التليفون

مهو انا عرف مهو مبيردش علية بردو من يوم الخميس

abdalla nabel 12-03-31 04:55 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido axis (المشاركة 341069)
ان شاء الله يكون بخير

يارب ان شاء الله

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 341072)
واالهى يا عم عبدالله انا قلقان علية و من يوم الخميس من ساعة ماكلمنى و مش عارف اوصلة نهائي
ربنا يستر و يكون بخير ان شاء الله

اتمنا والله يا هاشم علي العموم انا هسئل تاني عندنا انهردة


الساعة الآن 09:36 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir