![]() |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
اى فرع........................
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
بس الصينى امتن
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
فرع شبرا يا باشا
ان اللى معى الفرات ماجنوم اللى خدت الطبله والملحقات من عندك |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
موجود الفضى فقط
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
الفضى بيضرب لوحده يا باشا بص كده ويا ريت تفيدنى برأيك
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=11925 |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
اقتباس:
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
3ayzeen neshtery el gehaz ely bye2s eo sor3a , momken neshatrek fee kolena
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
باشا ممكن اسعار المسدسات دي
سكيف الروسي بريتا px4 storm valtro 92 walther cp88 walther cp99 وشكرا يا باشا علي فكرة انا مش تاجر انا هجيب ليا ولاقاربي |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
استاذ شريف المحترم انا كنت بسأل حضرتك عن gamo cfx compo ام دبشك فاييبر ؟ موجودة ولا لاء
ولو مش موجودة ايه امكانية انى اجبها داخل مصر ؟ |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
لو سمحت يا استاز شريف ممكن بعد اذن حضرتك اعرف سعر البندقية الهوائية نمرة واحد ونمرة اثنين بكام ارجوك رد عليا لانى واللة بجد نفسى اشترى لى واحدة قبل المدارس
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
اقتباس:
نمرة 1 او نمرة 2 من اي ماركة |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
موجود الاسبانى 1350 جنيه نمره 2
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
نوعها اية اللي 1350 اسباني بس كدة ولا ليها اسم
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
الفالترو موجود ب 1250 لاعضاء المنتدى
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
ممكن سعر والتر cp99 ضروري ولو مستعمل يبقي ايه نظامه
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
اقتباس:
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
اقتباس:
اخي الفالترو من اجود انواع المسدسات الي موجوده في مصر انا شخصيا اشتريته من عنده http://www.valtro.it/co2_pistols/airgun_92.html اللينك ده هيفيدك هوا بياخد 14 رشه نمره 1 على ساقيتين بياخد 2 انبوب قوي جدا و سرعته حوالي 110 م/ث مفيش تنفيس نهائي نظرا لجوده خامات الجلب و احكامها على رقبه الانبوب و الانابيب تبقى على حالتها في حاله عدم الاستخدام بس لا ينصح ابقائها لمده طويله علشان تحافظ على عمر الجلب ارجوا ان اكون افدتك تحياتي |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
اقتباس:
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
السلام عليكم استاذ شريف
ممكن عرض بسعر كل نوع على حدا وشاكرين حسن تعاونكم |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
استاذ شريف انا كنت بسأل حضرتك عن gamo cfx compo ام دبشك فاييبر ؟ موجودة ولا لاء
شكراً وارجو الرد |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
يا شريف باشا لو سمحت ممكن سعر مسدس بريتا px4
ومسدس gamo pt89 |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
للاسف غير موجود
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
استاذ شريف اخبار سيادتك ايه
كنت منور التلفزيون يا باشا يا ترى الطلق الذهبى وصل ولا لسه (التركى ) والفضى اللى عندك بكام العلبه ونوعه لو سمحت شكرا |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
الأستاذ المحترم شريف أبو ضيف لو سمحت عاوز استفسر من حضرتك عن نوع مسدس صوت 9 مللي يكون شكله يخوف وصوته قوي ويتراوح سعره بين 1000:1500 شكراااااااااااااااااااااااا عمرو
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
ربنا يخلى حضرتك الطلق الفضى موجود الطلقه ب 4 جنيه
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
يوجد فى الحدود دى اكثر من موديل فارجو تشريفك لى المحل افضل
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
استاذ شريف بعد اذنك انا دى ثالث مرة بسألك انا كنت بسأل حضرتك عن البندقية gamo cfx combo ام دبشك فاييبر ؟ موجودة ولا لاء
شكراً وارجو الرد |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
يوجد دبشك خشب فقط
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
الأستاذ الفاضل شريف أبو ضيف لو سمحت سعر الكرال البنى و البام الصينى لأنى محتار بينهم فياريت آحر سعر و لو فيه عرض خاص للمنتدى و شكرا
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
الكرال البنى ب1500 جنيه والبام ب2300 جنيه
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
اقتباس:
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
ربنا يبارك فيك ياباشا
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
شكراً على الرد استاذ شريف ممكن سعرها كام الجامو سى اف اس
مع تحياتى hazim radwan |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
ياريت سعر الجامو cfx royal من فضلك
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
أ / شريف
كنت اشتريت منك بندقية نوريكا اسبورت من اسبوع ولما جيت اجربها وجت مشكلة صغيرة ان النشنكاه مش مظبوط ومش عارف طريقة ظبطة اقصد النشنكاه الخلفي Rear sight فيهم بكرتين ازاي اضبطهم ارجو الافادة ولك جزيل الشكر في حسن معاملتك معي في البيع والشراء في انتظار ردكم http://www.egypthunt.net/attachment....7&d=1310544255 |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
اضم سؤالى لسؤال د. محمد حسن
ياريت سعر الجامو cfx royal من فضلك ؟؟؟ |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
4200>>>>>>>>>>>>>>>
|
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
شيك جداً فى تعاملك يا شريف باشا
انشاء الله انزل اجيب السى اف اكس منك الثلاثاء القادم ، ويا ريت دسكونت لو امكن شكراً استاذى |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
لو سمحت يا أستاذ شريف أنا عاوز بندقيه رش بس تكون بأسطوانه غاز و تكون فريده فى شكلها و ماركه محترمه و تكون هاى باور و سرعتها عاليه .
يا ريت لو سمحت تذكر لى بعض الأنواع و الموديلات المتوافره عند سيادتك . و شكرا . |
رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
هو الرش الماتش خلاص مش هينزل تاني ولا اية شريف باشا انا اتصلت كذا مرة واخر مرة قاولي علي اخر النهار يوم الخميس وملقيتوش
|
| الساعة الآن 05:47 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir