الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محلات الاسلحه وادوات الصيد (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=55)
-   -   أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=4405)

sherif aboudeif 11-07-08 03:17 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اى فرع........................

sherif aboudeif 11-07-08 03:18 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
بس الصينى امتن

pooforever_2010 11-07-08 03:18 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
فرع شبرا يا باشا
ان اللى معى الفرات ماجنوم اللى خدت الطبله والملحقات من عندك

sherif aboudeif 11-07-08 03:19 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
موجود الفضى فقط

pooforever_2010 11-07-08 03:20 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
الفضى بيضرب لوحده يا باشا بص كده ويا ريت تفيدنى برأيك
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=11925

saskon 11-07-08 08:23 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif aboudeif (المشاركة 144452)
البام ب 2300 وسرعتها 230 م/ث

أ. شريف انت متأكد من المعلومة دى؟ اللى أعرفه ان البام21 سرعتها أعلى من الديانا 52 يعنى سرعتها معدية ال 280 متر / الثانية صحيح كان فى فيديو فى يو تيوب قايسين سرعتها بالكرونو ميتر وكانت 245م/ث لكن اللى معاهم بيأكدوا ان سرعتها أعلى من 280 م/ث!

Andria 11-07-08 08:26 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
3ayzeen neshtery el gehaz ely bye2s eo sor3a , momken neshatrek fee kolena

ِAhmedAlaa2007 11-07-09 11:18 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
باشا ممكن اسعار المسدسات دي
سكيف الروسي
بريتا px4 storm
valtro 92
walther cp88
walther cp99
وشكرا يا باشا علي فكرة انا مش تاجر انا هجيب ليا ولاقاربي

hazimbk 11-07-10 05:54 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
استاذ شريف المحترم انا كنت بسأل حضرتك عن gamo cfx compo ام دبشك فاييبر ؟ موجودة ولا لاء

ولو مش موجودة ايه امكانية انى اجبها داخل مصر ؟

اسلام الديب 11-07-11 01:33 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
لو سمحت يا استاز شريف ممكن بعد اذن حضرتك اعرف سعر البندقية الهوائية نمرة واحد ونمرة اثنين بكام ارجوك رد عليا لانى واللة بجد نفسى اشترى لى واحدة قبل المدارس

YOSSEF EL MASRY 11-07-11 01:43 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام الديب (المشاركة 146901)
لو سمحت يا استاز شريف ممكن بعد اذن حضرتك اعرف سعر البندقية الهوائية نمرة واحد ونمرة اثنين بكام ارجوك رد عليا لانى واللة بجد نفسى اشترى لى واحدة قبل المدارس

ياباشا حدد ماركة البندقية اية عشان تسهل الموضوع

نمرة 1 او نمرة 2 من اي ماركة

sherif aboudeif 11-07-11 03:51 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
موجود الاسبانى 1350 جنيه نمره 2

Amiroz 11-07-11 03:55 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
نوعها اية اللي 1350 اسباني بس كدة ولا ليها اسم

sherif aboudeif 11-07-11 04:10 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
الفالترو موجود ب 1250 لاعضاء المنتدى

ِAhmedAlaa2007 11-07-11 07:44 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
ممكن سعر والتر cp99 ضروري ولو مستعمل يبقي ايه نظامه

m_lasheen 11-07-12 11:44 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif aboudeif (المشاركة 147003)
الفالترو موجود ب 1250 لاعضاء المنتدى

بعد إذنك يا أستاذ شريف ممكن نعرف معلومات وافية عن الفالترو : صناعته , كام ملى , خزنة كام طلقة , ولو أمكن صورة ليه لو سمحت . وأكون شاكر جداً .............

wknm 11-07-12 12:02 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_lasheen (المشاركة 147557)
بعد إذنك يا أستاذ شريف ممكن نعرف معلومات وافية عن الفالترو : صناعته , كام ملى , خزنة كام طلقة , ولو أمكن صورة ليه لو سمحت . وأكون شاكر جداً .............

بعد اذن الاستاذ شريف

اخي الفالترو من اجود انواع المسدسات الي موجوده في مصر

انا شخصيا اشتريته من عنده

http://www.valtro.it/co2_pistols/airgun_92.html

اللينك ده هيفيدك

هوا بياخد 14 رشه نمره 1 على ساقيتين
بياخد 2 انبوب
قوي جدا و سرعته حوالي 110 م/ث
مفيش تنفيس نهائي نظرا لجوده خامات الجلب و احكامها على رقبه الانبوب و الانابيب تبقى على حالتها في حاله عدم الاستخدام بس لا ينصح ابقائها لمده طويله علشان تحافظ على عمر الجلب

ارجوا ان اكون افدتك

تحياتي

m_lasheen 11-07-12 12:14 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wknm (المشاركة 147582)
بعد اذن الاستاذ شريف

اخي الفالترو من اجود انواع المسدسات الي موجوده في مصر

انا شخصيا اشتريته من عنده

http://www.valtro.it/co2_pistols/airgun_92.html

اللينك ده هيفيدك

هوا بياخد 14 رشه نمره 1 على ساقيتين
بياخد 2 انبوب
قوي جدا و سرعته حوالي 110 م/ث
مفيش تنفيس نهائي نظرا لجوده خامات الجلب و احكامها على رقبه الانبوب و الانابيب تبقى على حالتها في حاله عدم الاستخدام بس لا ينصح ابقائها لمده طويله علشان تحافظ على عمر الجلب

ارجوا ان اكون افدتك

تحياتي

أشكرك على المعلومات والرد .

nour 11-07-12 01:19 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
السلام عليكم استاذ شريف
ممكن عرض بسعر كل نوع على حدا
وشاكرين حسن تعاونكم

hazimbk 11-07-12 02:28 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
استاذ شريف انا كنت بسأل حضرتك عن gamo cfx compo ام دبشك فاييبر ؟ موجودة ولا لاء

شكراً

وارجو الرد

ِAhmedAlaa2007 11-07-12 04:14 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
يا شريف باشا لو سمحت ممكن سعر مسدس بريتا px4
ومسدس gamo pt89

sherif aboudeif 11-07-12 05:42 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
للاسف غير موجود

pooforever_2010 11-07-12 05:46 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
استاذ شريف اخبار سيادتك ايه
كنت منور التلفزيون يا باشا
يا ترى الطلق الذهبى وصل ولا لسه (التركى )
والفضى اللى عندك بكام العلبه ونوعه لو سمحت
شكرا

مورو 11-07-12 05:48 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
الأستاذ المحترم شريف أبو ضيف لو سمحت عاوز استفسر من حضرتك عن نوع مسدس صوت 9 مللي يكون شكله يخوف وصوته قوي ويتراوح سعره بين 1000:1500 شكراااااااااااااااااااااااا عمرو

sherif aboudeif 11-07-12 05:55 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
ربنا يخلى حضرتك الطلق الفضى موجود الطلقه ب 4 جنيه

sherif aboudeif 11-07-12 05:56 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
يوجد فى الحدود دى اكثر من موديل فارجو تشريفك لى المحل افضل

hazimbk 11-07-12 06:13 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
استاذ شريف بعد اذنك انا دى ثالث مرة بسألك انا كنت بسأل حضرتك عن البندقية gamo cfx combo ام دبشك فاييبر ؟ موجودة ولا لاء

شكراً

وارجو الرد

sherif aboudeif 11-07-12 07:10 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
يوجد دبشك خشب فقط

د.مهندس 11-07-12 07:13 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
الأستاذ الفاضل شريف أبو ضيف لو سمحت سعر الكرال البنى و البام الصينى لأنى محتار بينهم فياريت آحر سعر و لو فيه عرض خاص للمنتدى و شكرا

sherif aboudeif 11-07-12 07:21 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
الكرال البنى ب1500 جنيه والبام ب2300 جنيه

braveheart 11-07-12 07:23 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif aboudeif (المشاركة 147978)
الكرال البنى ب1500 جنيه والبام ب2300 جنيه

شريف باشا كنت منور في البرنامج بالأمس ... تحياتي لك.

sherif aboudeif 11-07-12 07:29 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
ربنا يبارك فيك ياباشا

hazimbk 11-07-12 08:04 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
شكراً على الرد استاذ شريف ممكن سعرها كام الجامو سى اف اس

مع تحياتى

hazim radwan

dr_mohasan 11-07-12 08:32 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
ياريت سعر الجامو cfx royal من فضلك

Amiroz 11-07-13 10:09 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
أ / شريف
كنت اشتريت منك بندقية نوريكا اسبورت من اسبوع ولما جيت اجربها
وجت مشكلة صغيرة ان النشنكاه مش مظبوط ومش عارف طريقة ظبطة اقصد النشنكاه الخلفي Rear sight
فيهم بكرتين ازاي اضبطهم
ارجو الافادة ولك جزيل الشكر في حسن معاملتك معي في البيع والشراء
في انتظار ردكم
http://www.egypthunt.net/attachment....7&d=1310544255

hazimbk 11-07-15 05:41 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اضم سؤالى لسؤال د. محمد حسن

ياريت سعر الجامو cfx royal من فضلك ؟؟؟

sherif aboudeif 11-07-15 06:20 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
4200>>>>>>>>>>>>>>>

hazimbk 11-07-16 02:41 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
شيك جداً فى تعاملك يا شريف باشا

انشاء الله انزل اجيب السى اف اكس منك الثلاثاء القادم ، ويا ريت دسكونت لو امكن

شكراً استاذى

sokar2sokar 11-07-16 03:43 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
لو سمحت يا أستاذ شريف أنا عاوز بندقيه رش بس تكون بأسطوانه غاز و تكون فريده فى شكلها و ماركه محترمه و تكون هاى باور و سرعتها عاليه .
يا ريت لو سمحت تذكر لى بعض الأنواع و الموديلات المتوافره عند سيادتك .
و شكرا .

Amiroz 11-07-17 11:47 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
هو الرش الماتش خلاص مش هينزل تاني ولا اية شريف باشا انا اتصلت كذا مرة واخر مرة قاولي علي اخر النهار يوم الخميس وملقيتوش


الساعة الآن 05:47 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir