![]() |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
الصبر اخونا محمد اسماعيل وعد يبعت مقبض بلاستك علشان المقبض المسطرة هيبوظ انا هعملة و مش هيتكلف حاجة العائق هوة انى عايز مقبض بلاستك يتعمل مسطرة و دة هيبوظ
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
للاسف ياجماعة انا ارسلت واحد يشترى مقبض بلاستيك لم يحد عند فتج الله فى الاسكندرية . اول ما احصل عليه سارله على طول
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
يا جماعة أنا قلت قبل كدة إني روحت لفتح الله محطة مصر بالأسكندرية وكمان السجلابي في محطة الرمل وملاقيتش هناك مقابض للحلوان غير المقبض العادي ..
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
كنت سبق وإقترحت على أصحاب رابطة حلوان بالترخيص إن كل واحد من الإعضاء يعرض شكل الطبنجة بتاعته على أصحابة في المنتدى عشان نتعرف على الأشكال الموجودة بالرابطة .... بس للأسف ماحدش رد عليا ؟؟؟
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
انا عاوز اصور الطبنجة بتاعتي و ابعت صورها ان شاء الله تعجبكو يا ريت حد من الاعضاء يقولي مش عارف اعمل الصورة انا عندي كاميرة الاب توب |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السلام عليكم
وكل عام وانتم بخير ارجو معرفة اسعار تنكيل المسدس 9 مم حلوان وممكن عنوان احسن محل فى التنكيل ولكم الف شكر |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السادة مالكي الحلوان ارجو الإفادة في معلومة عاوز اعرفها ، ازي افرق بين الحلوان ال ٥١ و ال ٩٢٠ يعني لما أشوف المسدس اعرفه أزاي انه ٥١ ولا ٩٢٠ وأيه الحلوان السوبر
وشكرا مقدما علي الاجابة |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
Re: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
وهنا صور توضيحية
http://www.egypthunt.net/showthread....17964&langid=1 |
Re: رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
الاخوة الزملاء ارجو قبولي في رابطة مالكي الحلوان
لدي مسدس حلوان موديل طارق نصف نيكل ارجوا افادتي عن امكانياته وكيفية صيانته لكم جزيل الشكر |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
على حد علمي إن الطارق هي النسخة العراقية من الحلوان وكان بيصنع أيام صدام حسين وياريت حضرتك تحط صورته عشان الجميع يستفيد .
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ابشرو جبت خشب فاخر بانواعة و هعمل المقابض الخشب للحلوان بالعند فى المستغلين جبت ارو و فنجى و تك و مغنة و بلسندر و كلها انواع فاخرة من الاخشاب و هعمل المقبض الخشب
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
يا مسهل الحال يا أستاذ orbany وإحنا منتظرين نشوف الشغل الجديد ؟؟
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
قول يا رب هتشوف شغل دمياط باذن اللة فى الخشب
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
أرجو مساعدتي في الحصول علي طبنجه حلوان 209 بسعر مناسب تليفون 01222477735 وشكرا
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
معلش أظن حضرتك قصدك حلوان 920 صح ؟
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
الاخوة الاعزاء رواد المنتدي واعضاء الر ابطة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا من المتابعين للمنتدي منذ فترة طويلة ولا اخفي انني استفدت كثيرا من المعلومات المتداولة به ولكن للمرة الاولي اشارك فى منتداكم القيم ولكني لم اكن اريد ان اشارك به الا بعد ان اتقدم بطلب ترخيص سلاح ناري بغرض الدفاع والانتهاء من اجراءت الترخيص وشراء السلاح واستلامه وقد تمت جميع تلك الاجراءت والحمد لله وحده وقد استلمت مسدسي بالامس وهو مسدس حلوان عربي 51 وهو تحفة وزيرو ماشاء الله واثناء فك الحرز الخاص به بالقسم ( حيث انه كان مسلم كحرز لوفاة صاحبه الاصلي وقد اشتريته من الورثة) جميع من رأه شكر فيه وفى حالته والحمد لله . هذه مشاركتي الاولي على السريع وسوف اوافيكم فى مشاركات قادمة بجميع المراحل التي مررت بها حيث انها قاربت على العشرة اشهر وفيها كثيرا من المواقف الغريبة اخوكم العضو القديم المشارك الجديد .......شديد |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
قولو كريم يا رب
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
لسة مافيش أخبار جديدة يا أستاذ orbany ؟؟
على فكرة أنا وديت المقبض بتاع الحلوان 51 لأكثر من نجار مافيش حد عرف يعمله لأن فيه من الداخل بروزات صعب تنفيذها ؟ يا ترى عندك جديد ؟؟ |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
انا عارف لان المقبض من الداخل فية بروز صعب علشان كدة هيتعمل بمكينة كمبيوتر ثلاثية الابعاد يعنى بتصور و تنفذ على الخشب ربنا يسهل بس اصل العمال بالهم طويلللللللللللللللل
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ربنا يرزقنا
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
مساء الخير علي احلي رابطة
انا معايا حلوان 910 نيكل كامل من المصنع بس الدبشك بتاعو مدايقني شوية يعني شكلو مش ولا بد فهل ينفع يتغير ومنين ؟؟مع العلم اني في اسكندرية شكرا ليكو ويا ريت الافادة |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
1 مرفق
الي كل الاخوة في رابطة مالكي الحلوان
ممكن تصدق ان دة حلوان..؟؟ المقبض و المسامير جبتهم من امريكا و التنكيل هنا |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
و عندي مقبض بريتا اصلي جديد يركب علي الحلوان 920 او 980 بعد تعديل بسيط لمكان زرار الخزنة
الصورة و السعر في الرايط التالي http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=35061 |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
|
Re: رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
ياريت تكون عرفت الخزنة ال10 طلقات بتجاب من فين شكرا |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
4 مرفق
مسدسى الحلوان 51 قبل و بعد تغيير المقبض وتنكيل القنطرة .
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
أنا لسة والله ما جبتش الخزنة ال 10 طلقات ولا عرفت حتى بتتجاب منين ؟؟
أرجو الإفادة من الأعضاء . |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ابويا لسه شاري وحده امبارح حلون 92 من المصنع زيرو بكرتونتها يسعدني الانضمام للرابطه بدال الحاج بقي :d
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
شكرا لذوقك
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
الخزنة 10 طلقات لحلوان 51 موجودة فى مصنع حلوان و فى المحلات ب800 جنيه
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السلام عليكم
بما ان الحاج اخر واحد اشترى السعر كام 920 وهى اسود ولا نيكل |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
الأخوة الأعزاء ارجو قبول انضمامي للرابطة حيث انني اشتريت حلوان ٥١ بعد عناء طويل
للعلم اشتريت مقبض خشب من عند فتح الله وغير شكل المسدس تماماً اصبح حاجة تانية خالص ونفسي اصبغه او انكل نصفه بس متردد فلذلك ارجوا النصيحة وشكرا للرابطة حيث انني استفدت كثيرا من خبرات السادة الاعضاء |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
يا جماعة الخير كنا عاوزين نعرف من الأعضاء الجدد اللي لسة شاريين طبنجات حلوان أخبار الأسعار دلوقتي إيه ؟؟
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
عمرو بيه بالنسبة للطبنجة بتاعتي كانت لواحد قريب لي في قنا وانا اشتريتها من الورثة بمبلغ ١٠٠٠٠ جنيه هي كانت مسلمة في القسم من ١٩٩٦ بس حالتها ممتازة
وانا أخذت رأي الاعضاء وخصوصا العضو المحترم هوجان وقالي السعر كويس وكمان عرضتها للسجلابي وفتح الله وقالولي الطبنجة حالتها ممتازة وتساوي حاليا من ١٨ ل ٢٠ الف جنيه. عمرو بيه بالنسبة الطبنجة الي في البر فالي بتاعك دي حضرتك منكلها فين وبكام لأني محتار انكل بتاعتي ولا إيه وتنصح بايه |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
شكله حلو
ربنا يبارك |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
الإستاذ محمد حمدي الطبنجة بتاعتي هي أصلآ نيكل مش منكلها
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
5 مرفق
يسعدنى الانضمام لهذه الرابطة لامتلاكى مسدس حلوان 51 نيكل مصنع بالكامل حتى الخزنة واهم مايميزه جودة التصنيع والفنش لانه تصنبع قديم (ارقام عربى) ورد فعله عادى جدا وعن تجربة السخونة عادية جدا تعادل سلاحى الاسبانى السابق واليكم بعض الصور قبل وبعد تغير المقبض ومنتظر رآيكم
|
| الساعة الآن 07:44 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir