![]() |
رد: الاستاذ محمد سعيد
ربنا يطمنا علية يارب :(
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
خير ياجماعة فيه إيه ،، أنا فعلا ملاحظ انه مختفي بقاله فترة
ياريت ياجماعة اللى يعرف حاجة يطمننا لأن محمد بجد من الناس المحترمة جداااااا وتعز علينا كلنا |
رد: الاستاذ محمد سعيد
ياجماعه انا عرف انه من شبرا الخيمة لو حد يعرف منين بالظبط انا ممكن اقدر اوصله انا من شبرا مصر وقريب من شبرا الخيمة
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
ياريت اللى يعرف اى معلومه عنه يبلغنا ويطمنا عليه لانه من الناس المحترمة جدا واللى الواحد بيعزها بجد
وانا كنت بعتله رسائل خاصة ومردش عليها يارب يكون المانع خير وربنا يسترها يااااااااارب |
رد: الاستاذ محمد سعيد
ربنا يسترها ياحبي :( ويكون بخير يارب
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
ياااااااااااااااااااااااااااااارب يسترها عليك يامحمد ويكون المانع خير
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
محمد كان فاتح الميل بس مردش برضة !!!!
انا عايز اعرف مين الى مزعل محمد عشان احتمال اعمل الصح و الغلط معاة !!!!!! |
رد: الاستاذ محمد سعيد
انت شفت الميل مفتوح يا هاشم
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
محمد سعيد عامل حادثه الاسبوع اللى فات ومش بيرد عليا وانا عارف انه تعبان وزعلان وبقوله من هنا لو مردتش عليا يامحمد يا سعيد انت حر
هعورك وانت عارف ان دولا جامد |
رد: الاستاذ محمد سعيد
الف سلامة يا محمد طيب حتي لو زعلان منك مش بيرد علية لية ولا علي الاستاذ مصطفي ولا علي هاشم المهم انو يكون كويس
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
ايمل محمد كان مفتوح وكلمتة كتير جدا علي الايمل مش بيرد عليا بردو
ومش عارف اوصلة بردو :( يارب يكون خير وربنا يشفيك يارب واتمني يكون الغياب دا خير وكلنا بنقولك عاوزينك ترجع بقي وتنور وسط اهلك تاني اي حد يعرف اي حاجة ياريت بكتب هنا في الموضوع علشان نطمن علي طول |
رد: الاستاذ محمد سعيد
عايزنك تفتح عايزينك تفتح الشعب يريد رؤية محمد سعيد الشعب يريد روئية محمد سعيد
الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف سلامة عليك يامحمد سعيد / / / / / / / / باخد نفسى هههههههههههه طب مش تفتح تطمنا عليك ولا بتتقل علينا ؟؟ وحشتنا والله يامحمد الف سلامة عليك يامحمد وان شاء الله تقوم باالف سلامة |
رد: الاستاذ محمد سعيد
اقتباس:
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
اقتباس:
وقاعد اتصل عشان اطمن عليه مش بيرد عليا ولا على اى حد وتقريبا فى اصابه فى رجله ومش بينزل من البيت واللاب كان معاه هوه وحاجه تانى ووقعو والفسبا عيانه هى كمان |
رد: الاستاذ محمد سعيد
وانت ياعم محمد عبرنا ياسيدي ومليون سلامه ياسيدي ولو حد عمل معاك حاجة قولنا ياباشا واحنا نخلص على طول احنا شبراويه برده
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
اقتباس:
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
الف سلامة للبوو وان شاء الله يقوم بخير
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
محمد ياسعيد لو الفسبا عاوزة سمكرة ودوكو قوللي واعمل معاك الصح وفداك ياعم الحاج
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
يا عم محمد انتا فين
واللهى يا عم قلقان عليك طب طمنا عليك بس |
رد: الاستاذ محمد سعيد
+++++++++++++++++++++++1
استاذ محمد من الناس المحترمه جدا ...الف سلامه عليه ياريت بس يطمنا عليه :) |
رد: الاستاذ محمد سعيد
فعلا يا جماعه انا كلمته اكتر من مره و مش بيرد لعل المانع خير
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
ألف مليووووون سلامة عليه
وياريت والله كنت فى القاهرة كنت لازم هزوره ياريت ياجماعة اي حد ساكن جنبه يروحلوه ويشوف ايه اخباره ويطمنااااااااااااااا كلنا |
رد: الاستاذ محمد سعيد
:( :( :(
طيب طمنا عليك يامحمد حتي لو بكلمة او تقول مكانك فين ونجيلك واي حاجة انت محتاجها احنا موجودين كل اخواتك موجودين اهم |
رد: الاستاذ محمد سعيد
اقتباس:
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
يا رجالة اي حد يعرف العنوان يعمل فينا ثواب ويعرفنا عشان نزوره
|
رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
أنا مش مقتنع
|
رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
طب انا سجلت دلوقتى المطلوب منى بقى دلوقتى اعمل ايه بالظبط ؟؟؟؟
يعنى ادعو اى صديق ليا ماشى ادعوه على ايه يعنى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انه يسجل زيى مثلا ولا ايه ؟؟ |
رد: الاستاذ محمد سعيد
ماشي يامحمد بقى مدوخ الرجاله دي كلها وانت تلاقيك في شرم الشيخ ولا الغردقة
|
رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
الموضوع بختصار علشان فى اسالة كتير اوووى والموضوع اسهل بكتير مما نتصور اولا بعد التسجيل لازم يتبعتلك لينك على الايميل لتفعيل الاكونت بتاعك دة ضرورى جدا من غيرو ولا ليها لازمة تسجل اساسا بعد متفعل وتدخل على الاكونت هتلاقى لينك خاص بالدعوات الى هتبعتها على الناس الى لما هيدخلو كل واحد فيهم هيزودلك دولار كمان الى هيسجل من اللينك بتاعك ويرجع يبعت اللينك بتاعو لحد تانى هيضاف لة دولار ويضافلك دولار وهكدا طبعا فى ناس مش مصدقة او مش مقتنعة بالكلام زى حلاتى فى الاول اعتقد الصورة كفيلة بالاقناع والله اعلم http://img190.imageshack.us/img190/8225/91224026.jpg |
رد: الاستاذ محمد سعيد
ربنا يطمنا عليه يارب
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
طب حد عرف حاجة عنة يا شباب ولا لسة :(
ربنا يطمنا علية يارب |
رد: الاستاذ محمد سعيد
اقتباس:
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
ان شاء الله يكون بخير
ويرجع ونطمن عليه |
رد: الاستاذ محمد سعيد
اقتباس:
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
سأل سليمان عليه السلام نملة :
كم تأكلين في السنة؟؟؟؟ فأجابت النملة : حبتين فأخذها ووضعها في علبة .. ووضع معها حبتين ومرت السنة ..... ونظر سيدنا سليمان فوجدها قد أكلت حبة فقال لها : كيف ذلك قالت : عندما كنت حرّة طليقة كنت أعلم أن الله تعالى لن ينساني يوماً .. لكن بعد أن وضعتني في العلبة خشيت أن تنساني فوفرت من أكلي للعام القادم ( ومامن دابة في الأرض ولا في السماء إلا على الله رزقها ) يا سبحان الله أضعف المخلوقات .. أصدقنا حسن ظن بالله |
رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
يا رجااااااااااالة لازم تفعلو الاشتراك من خلال الرسالة الى بتتبعت على الايميل فيها لينك لازم تدوسو علية علشان العضوية تتفعل
|
رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
Wad7 enk msd2 elhbl da w 3ysh elwahm
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
لسة محدش يعرف حاجة عن محمد سعيد ولا اية يا رجالة !!!!!
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
اقتباس:
|
| الساعة الآن 09:27 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir