الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=33647)

محمد مكاوى 13-09-05 05:11 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 525244)
ريتاى ايجل اسود السعر 1150
ريتاى فالكون سريع السعر 1000
العرض لمدة اسبوع

اسعار ممتازة من شخصية ممتازة

تمنياتى بتوفيق أ/ احمد عبد العزيز

احمد عبد العزيز 13-09-05 07:02 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى (المشاركة 525563)
اسعار ممتازة من شخصية ممتازة

تمنياتى بتوفيق أ/ احمد عبد العزيز

نورك الموضوع يا استاذ محمد الله يباركلك

nashar 13-09-05 09:22 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
السلام عليكم..
هو الوالتر اتباع ولا لسة موجود؟
شكرا مقدما

احمد عبد العزيز 13-09-06 12:02 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nashar (المشاركة 525591)
السلام عليكم..
هو الوالتر اتباع ولا لسة موجود؟
شكرا مقدما

للاسف الوالتر غير موجود

mohamedatia 13-09-06 02:02 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
استاذ احمد
استفسار عن مسدس الامبراطور رأى حضرتك فيه ايه من حيث الخامات و الاداء وقطع الغيار و هل هو ماسوره متحركه وهل فى قطع غيار للماسوره وبكام
شكرا لحضرتك

احمد عبد العزيز 13-09-06 07:00 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedatia (المشاركة 525682)
استاذ احمد
استفسار عن مسدس الامبراطور رأى حضرتك فيه ايه من حيث الخامات و الاداء وقطع الغيار و هل هو ماسوره متحركه وهل فى قطع غيار للماسوره وبكام
شكرا لحضرتك

نفس خامات الكناس والفورميﻻ والرمبو وبالنسبه لقطع الغيار موجودة

moh_goher 13-09-06 08:08 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
ايهم احسن في الخامات الريتاي فالكون ولا الايجل والاحسن في الاداء

mohamedatia 13-09-06 09:18 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedatia (المشاركة 525682)
استاذ احمد
استفسار عن مسدس الامبراطور رأى حضرتك فيه ايه من حيث الخامات و الاداء وقطع الغيار و هل هو ماسوره متحركه وهل فى قطع غيار للماسوره وبكام
شكرا لحضرتك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 525727)
نفس خامات الكناس والفورميﻻ والرمبو وبالنسبه لقطع الغيار موجودة

استاذ احمد
يعنى خاماته قويه ولا ضعيفه ديه حاجه
ادائه كويس زى الجاب يعنى pak ولا pa

amir abo ahmed 13-09-07 12:11 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
استاذ احمد بعد اذن حضرتك كنت عايز اعرف سعر ايكول تونا كام حاليا..

ولكم جزيل الشكر

احمد عبد العزيز 13-09-07 06:16 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moh_goher (المشاركة 525746)
ايهم احسن في الخامات الريتاي فالكون ولا الايجل والاحسن في الاداء

نفس الخامه هيه هيه ونفس خط الانتاج

احمد عبد العزيز 13-09-07 06:16 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amir abo ahmed (المشاركة 525777)
استاذ احمد بعد اذن حضرتك كنت عايز اعرف سعر ايكول تونا كام حاليا..

ولكم جزيل الشكر

سعره 700 انشاء الله

moh_goher 13-09-10 05:11 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
طيب في من الفالكون لون نيكل ومش مهم فرق السعر بينه وبين اللون الاسود

عمرو الصياد 13-09-11 01:58 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
بجد انت شخص محترم ومن التجار الى حفظة على اسعارهم فهوجه رفع سعر كل حاجة بس عايزين عرض قريب بمناسبة الرجوع للدراسة ولك منى احلى تحية

adel152 13-09-11 02:03 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو صياد صغير (المشاركة 526481)
بجد انت شخص محترم ومن التجار الى حفظة على اسعارهم فهوجه رفع سعر كل حاجة بس عايزين عرض قريب بمناسبة الرجوع للدراسة ولك منى احلى تحية

الاستاذ احمد هيدى على كل مسدس 6 أقلام وعلى كل علبة طلق كراسة علشان خاطرك ياعمرو. هههههههههههههه

احمد عبد العزيز 13-09-12 01:36 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
هههههههههههههههه على كل مسدس اللوان وكراسه رسم

elmasrey123 13-09-23 11:44 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
بالتوفيق ان شاء الله تاجرنا الهمام
تحياتى

احمد عبد العزيز 13-09-23 02:00 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 528694)
بالتوفيق ان شاء الله تاجرنا الهمام
تحياتى

شكرا لك استاذ المصرى

أبو علي 13-09-28 07:45 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
السلام عليكم احمد بك ..
يا تري جبت الوولتر p22 ؟؟ اذا كان موجود يا ريت تقولي او تعرفني ممكن يكون متاح امتي ...
شكرا جزيلا .. بالتوفيق دائما
تحياتي :)

mohamed99910 13-09-30 03:28 AM

Re: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
باشا الاقى عندك خزن للبرونى 9000 والامبراطور ولو فيه بكام؟ وشكرا

احمد عبد العزيز 13-09-30 01:50 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
البرونى موجودة الاصلى وليست التركى

mohamed99910 13-09-30 02:48 PM

Re: رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 529625)
البرونى موجودة الاصلى وليست التركى

سعرها كام يا باشا

mohamedatia 13-10-03 05:55 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
استاذ احمد بيك
هو مسدس امبراطور خزنه 16 طلقه اسود السعر 1050 ده لونه ايه
تحياتى

أبو علي 13-10-03 06:24 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedatia (المشاركة 530146)
استاذ احمد بيك
هو مسدس امبراطور خزنه 16 طلقه اسود السعر 1050 ده لونه ايه
تحياتى

معلش انا مش واخد بالي .. هو مش مكتوب انه مسدس امبراطور خزنه 16 طلقة " اسود " السعر 1050 ؟؟ و اللا انا مش واخد بالي :)

mohamedatia 13-10-04 01:27 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو علي (المشاركة 530150)
معلش انا مش واخد بالي .. هو مش مكتوب انه مسدس امبراطور خزنه 16 طلقة " اسود " السعر 1050 ؟؟ و اللا انا مش واخد بالي :)

اظن انك مكملتش فرأه انا بسأل لونه ايه
وشكرا استاذ ابو على

أبو علي 13-10-04 04:02 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedatia (المشاركة 530248)
اظن انك مكملتش فرأه انا بسأل لونه ايه
وشكرا استاذ ابو على

عذرا اخي الفاضل متزعلش مني ... انا شايف ان اللون مذكور في سؤالك .. "" اسود "" ...و هو ده سبب تعليقي...
تقبل عذري و تحياتي

mohamedatia 13-10-11 01:30 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
منتظرين عرض العيد
كل سنه وحضرتك طيب

احمد عبد العزيز 13-10-13 03:07 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
كل عام وانتم بخير عرض عيد الاضحى المبارك

elmasrey123 13-10-13 03:54 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
بالتوفيق ياحمد اسعار شكل الفل كل سنة وانته طيب
ليا استفسار يا حبيبى
4- مسدس فورميالا الى وفردى14 طلقه عيار 9 ملى صوت السعر 750 جنيه
الى وفردى شكل الجاكال اوتوماتيك منه فيعه ولا بتتعدل علشان يضرب الالى شكل الفالكون
شكرا ليك

احمد عبد العزيز 13-10-13 05:31 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 531712)
بالتوفيق ياحمد اسعار شكل الفل كل سنة وانته طيب
ليا استفسار يا حبيبى
4- مسدس فورميالا الى وفردى14 طلقه عيار 9 ملى صوت السعر 750 جنيه
الى وفردى شكل الجاكال اوتوماتيك منه فيعه ولا بتتعدل علشان يضرب الالى شكل الفالكون
شكرا ليك

زر الامان لفوق الى فى الوسط امان تحت فردى وشكرا لك وعيد سعيدانشاء الله

pooforever_2010 13-10-13 06:01 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 531727)
زر الامان لفوق الى فى الوسط امان تحت فردى وشكرا لك وعيد سعيدانشاء الله

ممكن فيديو يا باشا للكلام ده
معلش حنتاقل عليك
تحياتى

احمد عبد العزيز 13-10-13 08:36 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
صعب والله يا باشا اسف انا شغا ل فى المحل بفلاشه يادوب بدخل على النت

mohamed99910 13-10-14 04:57 AM

Re: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed99910 (المشاركة 529634)
سعرها كام يا باشا

خزن للبرونى 9000 بكام؟

Mr_mody 13-10-14 12:21 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
يا نهار ابيض الأيكول تونا وصل ل 800 جنيه! يعني فرق 50 جنيه بينه و بين ال الريتاي بارون! الحمد لله انه معايا التونا كنت جايبه ب 500!

gamo200 13-10-19 05:09 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اسعار بنادق الرش ايه الكرال وجامو

strangesemsem160 13-10-22 04:19 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
سؤال يا أ/أحمد............

ايه السبب في انخفاااااااااااااااض سعر الريتاي ايجل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خالدحامد 13-10-29 06:37 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
بتوفيق ان شاء الله :lov::lov::lov:

احمد عبد العزيز 13-10-29 07:33 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
[QUOTE=خالدحامد;533751]بتوفيق ان شاء الله :lov::lov::lov:[/QUO
شكرا يا حاج خالد ومنور العرض يا كبير

هشام سمير 13-11-14 09:44 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
بالتوفيق .

abdelal mohamed 13-11-27 10:54 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة strangesemsem160 (المشاركة 532858)
سؤال يا أ/أحمد............

ايه السبب في انخفاااااااااااااااض سعر الريتاي ايجل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



++++++++++++++++++1

elmasrey123 14-01-02 11:29 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
عرض جميل من انسان اجمل


الساعة الآن 03:31 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir