![]() |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
تمنياتى بتوفيق أ/ احمد عبد العزيز |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
السلام عليكم..
هو الوالتر اتباع ولا لسة موجود؟ شكرا مقدما |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
استاذ احمد
استفسار عن مسدس الامبراطور رأى حضرتك فيه ايه من حيث الخامات و الاداء وقطع الغيار و هل هو ماسوره متحركه وهل فى قطع غيار للماسوره وبكام شكرا لحضرتك |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
ايهم احسن في الخامات الريتاي فالكون ولا الايجل والاحسن في الاداء
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
اقتباس:
يعنى خاماته قويه ولا ضعيفه ديه حاجه ادائه كويس زى الجاب يعنى pak ولا pa |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
استاذ احمد بعد اذن حضرتك كنت عايز اعرف سعر ايكول تونا كام حاليا..
ولكم جزيل الشكر |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
طيب في من الفالكون لون نيكل ومش مهم فرق السعر بينه وبين اللون الاسود
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
بجد انت شخص محترم ومن التجار الى حفظة على اسعارهم فهوجه رفع سعر كل حاجة بس عايزين عرض قريب بمناسبة الرجوع للدراسة ولك منى احلى تحية
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
هههههههههههههههه على كل مسدس اللوان وكراسه رسم
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
بالتوفيق ان شاء الله تاجرنا الهمام
تحياتى |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
السلام عليكم احمد بك ..
يا تري جبت الوولتر p22 ؟؟ اذا كان موجود يا ريت تقولي او تعرفني ممكن يكون متاح امتي ... شكرا جزيلا .. بالتوفيق دائما تحياتي :) |
Re: عرض القصبجى لادوات الصيد
باشا الاقى عندك خزن للبرونى 9000 والامبراطور ولو فيه بكام؟ وشكرا
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
البرونى موجودة الاصلى وليست التركى
|
Re: رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
استاذ احمد بيك
هو مسدس امبراطور خزنه 16 طلقه اسود السعر 1050 ده لونه ايه تحياتى |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
وشكرا استاذ ابو على |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
تقبل عذري و تحياتي |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
منتظرين عرض العيد
كل سنه وحضرتك طيب |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
كل عام وانتم بخير عرض عيد الاضحى المبارك
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
بالتوفيق ياحمد اسعار شكل الفل كل سنة وانته طيب
ليا استفسار يا حبيبى 4- مسدس فورميالا الى وفردى14 طلقه عيار 9 ملى صوت السعر 750 جنيه الى وفردى شكل الجاكال اوتوماتيك منه فيعه ولا بتتعدل علشان يضرب الالى شكل الفالكون شكرا ليك |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
معلش حنتاقل عليك تحياتى |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
صعب والله يا باشا اسف انا شغا ل فى المحل بفلاشه يادوب بدخل على النت
|
Re: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
يا نهار ابيض الأيكول تونا وصل ل 800 جنيه! يعني فرق 50 جنيه بينه و بين ال الريتاي بارون! الحمد لله انه معايا التونا كنت جايبه ب 500!
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اسعار بنادق الرش ايه الكرال وجامو
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
سؤال يا أ/أحمد............
ايه السبب في انخفاااااااااااااااض سعر الريتاي ايجل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
بتوفيق ان شاء الله :lov::lov::lov:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
[QUOTE=خالدحامد;533751]بتوفيق ان شاء الله :lov::lov::lov:[/QUO
شكرا يا حاج خالد ومنور العرض يا كبير |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
بالتوفيق .
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
++++++++++++++++++1 |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
عرض جميل من انسان اجمل
|
| الساعة الآن 03:31 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir