![]() |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
أبو علي فكرة رائعة بجد... شكرا لمشاركتك
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
اقتباس:
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
ــــــــــــــــــــــــ
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
هل يوجد رسم هندسي للـp29 حتى نتمكن من دراسة موضوع المسمار القلاوظ مقاس 17, لأن فكرة ماسورة داخل ماسورة فكرة ممتازة ويمكن تنقيحها والإضافة عليها.
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
فى اخ اسمه جودزيلا مشترك فى المنتدى هنا عمل اختراع ممتاز قدر يخلى المسدس يضرب بلى وشغال كويس يعنى مش لازم تشد الاجزاء بعد كل طلقة وكمان بيقول انه عمل طلقة حية ينفع نستخدمها فى المسدس الصوت بعد تعديله هو بيعدله عنده تقريبا ب300 جنيه والطلقة دى ب15 جنيه ياريت راى الناس الخبراء فى الموضوع ده
وده لينك الموضوع بتاعه http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=5701&page=7 |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
الله ينور عليكم
ياريت الناس الجديده متعملش كده لوحدها وشكرا... |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
اخى العزيز فى رصاص جاهز ببليه للمسدس ekol 29 p عيار 9مم البليه صغيره بس مش عارف اذا كانت 4 و لا 4.5 مم اثقب المسمار 4.5 مم و خلاص و له مينفعش؟ و هل هناك خطوره اذا استطدمت البليه بالمسمار و عل ترجع الاجزاء و انا اسف جدا على الاطاله و لك منى جزيل الشكر
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
ــــــــــــــــــــــــ
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
الف شكر لك يا استاذ ابو علي . و لكن اخر حاجه و انا اسف للاطاله هل هو آمن فى استخدامه ؟ و هل هو مؤثر؟
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
ــــــــــــــــــــــــ
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
اقتباس:
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
الموضوع ده انا جربته وشغال ميه ميه بس فيه عيوب بسيطه بما ان المصوره مفهاش ششخنه يبقى الطلقه مش هتطلع مظبوط بتيجى شمال شويه من الهدف بس بصراحه قويه
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
انشأ الله قريبا يفتحوا الترخيص للحي لأن الحي ابقي من الميت
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
اقتباس:
انا شايف انك راجل عندك صبر وصدرك متسع للإجابة على التسأولات. كيف يتم تركيب المسمار القلاوظ بالضبط في الماسورة؟ يعني شحط ولا عن طريق القلاوظ؟؟ مع العلم اني فهمت القصد والغرض من وضع المسمار والذي اعتبرة فكرة عبقرية. سؤال أخير، ما معنى ششخنات؟ |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
ــــــــــــــــــــــــ
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
يأخي، جزاك الله كل خير وأضم صوتي لصوتك في الدعاء لمصر لله.
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
تم عمل جروب ضد البلطجه بأسم "حق الدفاع الشرعي عن النفس" و ارجو المشاركه بخصوص فتح الترخيص
http://www.facebook.com/home.php?sk=...905693968&ap=1 |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
الحوار ده انا جربته وفعلا ممتاز فعال اكثر من الحى لأنه رادع وليس قاتل بس عيبه الوحيد انه لازم يتعمر طلقه طلقه مش اتوماتيك
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
تم تجربة هذة الطريقة بأستخدام البلى الحديد و لكن النتيجة كانت فاشلة . قوة الأختراق ضغيفة و التصويب غير محكم بالمرة و أعتقد أن المسدس و هو صوت و أتوماتيك أفضل من الكلام الفاضى دة .
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
أستاذ أبو علي يعني المسدس بعد تعديل المسمار يضرب أتوماتيك من غير شد الأجزاء كل مرة ؟
ولو فرضنا أن الفتحة في المسمار 5 مم ياتري حيضرب أتوماتيك ولا أيه الكلام يا زعيم أرجو الإفادة وأكثر الله من أمثالك |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
0000000000
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
من فضلك يا استاذي الفاضل توضيح الموضوع تفصيلا
وهل انت موجود بالقاهرة ولا برده محافظات شكرا |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
برجاء الرد
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
اقتباس:
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
الاخ مجرم حرب لو انت جاد وعندك حاجه جاده وعايز تفيدنا وتفيد الاخوة فىالمنتدى اعرضها واقولها زى الاخ الفاضل صاحب الموضوع انما لو الموضوع بنسبالك تجارى او ما شابه او حتى مش حقيقى فالله معاك وتقبل مرورى اخى الكريم
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
ازاى اخلى الأجزاء ترجع تانى وتشتغل سيمىاتوماتيك؟
ارجوكم المساعده |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
0000000000
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
للجادين فقط وشكرا
كلام جميل بس ايه هو تعريفك للجادين ولو لقيت رغبت واحد مشيه مع تعريفك هتديله الفكرة مساعدة ولا هتبعها ؟ |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
ده كلام برضه تقليد اعمى بتكلمنه ليه كده يا باشا
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
رجاء من الاستلذ الفاضل مجرب حرب توضيح الموضوع بالشرح .
و ما هو الابتكار بتاعه ؟ |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
رجاء من الاستاذ الفاضل مجرب حرب توضيح الموضوع بالشرح .
و ما هو الابتكار بتاعه ؟ وايه الى عملو بالظبط. لعله خيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــر |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
ekol jakal dual سعره كام جديد ومستعمل؟
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
للبيع ايكول تونا 8م معدل للضرب رصاص بلي وصوت معا"
البيع لاعلي سعر مع العلم انه جديد تم شراؤه يوم الاربعاء 16/3 وتم استخدام عدد 2 رصاصة للتجربة سبب البيع ان انا مدام وقوتي ضعيفة ومن الصعب عليا شد الاجزاء للخلف بعد كل رصاصة لان اليكول تونا بيكون اتوماتيك في حالة استخدامه رصاص صوت لكن بعد تعديله وفك الصمولة القلاوظ الموجودة في اول الماسورة بيكون مطلوب سحب الاجزاء بعد كل طلقة ، الصمولة دي موجودة مع المسدس وسهل تركيبها ليعود المسدس صوت في حالة الرغبة البيع لاعلي سعر |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
رجاء الرد علي الخاص
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
0000000000
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
استاذي الفاضل من الصعب انا اسف ومتفهمنيشي غلط ان حد يطلع من بيتة ومعاه 2000 ج زي مانت قولتلي
واروح المنصورة يعني سفر من غير ما اعرف انا رايح اشتري ايه ده مينفعش يتقال علية سمك في مايه لاني لو سمك في ماية كنت على الاقل هتعرف انه في الاول والاخر سمك لكن حضرتك عامل لغز وبتبيعة وده كلام غير منتقي والناس الي موجوده في المنتدى ده كلها محترمة محدش منهم غلط انا اسف بس ياريت تقدر الموضوع وتبصله من كل الاتجاهات |
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
على فكرة أنا إتصلت ب الباش مهندس محمد " مجرم حرب" ، و هو من كلامه شخصية محترمة جدا ، وواعية جدا لما تفعله ، و عارف حدود تفكيره هتقف لحد فين ، و إستعرضت معاه أفكاره و هى أفكار راقية جدا لأبعد الحدود ، بس للأسف قصة إنى أروحله المنصورة بس غير واردة اليومين دول عشان أسباب كتير ، بس إن شاء الله فى أقرب فرصة لازم نتقابل و نتبادل أفكارنا لما فيه الخير لهذه الهواية و للبلد إن إستطعنا ، تحياتى يا أستاذ محمد
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
0000000000
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
الاستاذ مجرم حرب انت راجل محترم ليك كل التقدير وااحترام يا جماعه الراجل مش تاجر وقصده يساعد الناس انتو ليه بتعملوة كده بس بدره اخى الكريم ياريت تفيد الناس وتسرد الموضوع كامل للافاده العامه
|
رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)
اقتباس:
|
| الساعة الآن 12:47 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir