الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   نوريكا جت نمره واحد (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=23962)

احمدشفيق 12-02-14 08:57 PM

نوريكا جت نمره واحد

7 مرفق
السلام عليكم انا عاوز ابيع البندقيه بتعتى نوريكا جت نمره واحد انا لسه مغيرليها جلبه وسوسته اصلى ب200 من عند الشيخ مجدى من اسبوع هى طبعا مستعمله ويوجدبيها شرخ صغير بالدبشك من عند مسمار الجنب معمول بغره هو شرخ لايذكر كمان الماسوره بتعتعها متخربشه شويه بمعنى اصح بندقيه مستعمله بسهى ضغطها الحقيقه كويس جدا فى حاجه تانيه سن نملة الدبانه الامامى مكسور بس الحقيقه انا عاوز اشترى حاجه نمره 2 بعتله تكون هاى باور انا قلت على عيوبها وعاوز اعضاء المنتدى يتمنوها هى مكلفانى 1500 عاوز ابيعها اخسر فيها بس خساره مش جامده وده رقم تليفونى 01287456916 انا عاوز ابيعها وتم تخفيض السعر الى 1000بسبب الحاجه الماسه للفلوس
ودى الصور

احمد حسن الهمامى 12-02-15 12:08 AM

رد: نوريكا جت نمره واحد

بالتوفيق ان شاء الله

عبد.الرحمن 12-02-15 12:37 AM

بالتوفيق في البيع إن شاء الله

وياريت تحدد سعر عشان ما يجيش واحد ظريف يقولك هاخدها ب 500 جنيه مثلاً

محمد حافظ بك 12-02-15 12:37 AM

خسارة تبيعها .. و بعدين ماهي هاي باور ياعم مع رش ماتش او هولو بوينت هتبقي مميتة و مهلكة .. انا بنصحك

احمدشفيق 12-02-15 08:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك (المشاركة 310286)
خسارة تبيعها .. و بعدين ماهي هاي باور ياعم مع رش ماتش او هولو بوينت هتبقي مميتة و مهلكة .. انا بنصحك

تحياتى استاذ محمد هى ضغطها قوى جدا بس انا الحقيقه عاوز ابيع واشترى بندقيه من على موقع gamousaوبعدين انا ذكرت كل عيوبها علشان لما نتفق على سعر محدش يقولى دى الماسوره مخربشه طب ما انا قلت من الاول علشان يبقى فيه بركه فى الفلوس لما تتباع وانا حقيقة طمعان اخد فيها 1200

احمدشفيق 12-02-15 08:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبد.الرحمن (المشاركة 310285)
بالتوفيق في البيع إن شاء الله

وياريت تحدد سعر عشان ما يجيش واحد ظريف يقولك هاخدها ب 500 جنيه مثلاً

تحياتى ياباشا وانا الحقيقه طمعان اخد فيها 1200بس انا سايب القرار للخبراء علشان لاظلم ولا اتظلم

moneey1975 12-02-15 09:43 AM

بالتوفيق ان شاء الله تعالي

kefafy 12-02-15 10:04 AM

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
يفندم حضرتك معاك نوريكا جيت نمرة واحد الاصدار القديم وده اسرع من الاصدار الجديد بحوالى 50 متر
بندقيه حضرتك تعدى 310 متر فى الثانيه يعنى قوة مفرطة مع استخدام الجامو الماتش فى الاهداف القريبه او البعيده
وصدقنى ونصيحة لوجه الله
لو ظبط البندقيه دى ب 200 جنيه احسن لك مليون مره متجيب حاجة جديدة
وبقا معاك بندقيه ولا المورس
ويفندم الى هتوقعه النمرة 2 هتوقعه بندقيه حضرتك مرتاحه كمان
هما واحد مللى مبين نمره واحد ونمره اتنين ولاكن تقدر تسطعيد عنها برشايه تقليه ومفلطحة زى الماتش او البروماجنوم ومعاك لحد 70 متر لو تقدر تنشن
النصيحة اخويه ولوجهة الله ولحضرتك مطلق الحريه وانا معايا اختها بس زيرو وتحياتى لمعاليك
بس لى سؤال هو حضرتك سايب الحمله الانتخابيه لرئاسه الجمهوريه ومركز فى الصيد اليومين دول ؟؟ :) :) :) بهزر مع حضرتك طبعا
تحياتى لحضرتك ولاهل المنوفيه المحترمين جدا من اول شبين وقويسنا لحد بركه السبع يفندم :)

عادل عبده 12-02-15 10:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kefafy (المشاركة 310616)
يفندم حضرتك معاك نوريكا جيت نمرة واحد الاصدار القديم وده اسرع من الاصدار الجديد بحوالى 50 متر
بندقيه حضرتك تعدى 310 متر فى الثانيه يعنى قوة مفرطة مع استخدام الجامو الماتش فى الاهداف القريبه او البعيده
وصدقنى ونصيحة لوجه الله
هما واحد مللى مبين نمره واحد ونمره اتنين ولاكن تقدر تسطعيد عنها برشايه تقليه ومفلطحة زى الماتش او البروماجنوم ومعاك لحد 70 متر لو تقدر تنشن
النصيحة اخويه ولوجهة الله ولحضرتك مطلق الحريه وانا معايا اختها بس زيرو وتحياتى لمعاليك
بس لى سؤال هو حضرتك سايب الحمله الانتخابيه لرئاسه الجمهوريه ومركز فى الصيد اليومين دول ؟؟ :) :) :) بهزر مع حضرتك طبعا
تحياتى لحضرتك ولاهل المنوفيه المحترمين جدا من اول شبين وقويسنا لحد بركه السبع يفندم :)

الراجل ده بيقول كلام زى الفل وعلى فكره سعرها اللى انت طمعان فيه كويس بجد
ربنا يوفقكفى بيعها لو انت فعلا عاوز تبيع
ولو انت عندك استعداد تظبطها انا ممكن ادلك على شويه حاجات كده هتغيرلك طعم البندقيه خالص
بالتوفيق
تحياتى

mibrahem 12-02-15 10:14 AM

موفق فى البيع بالسعر الى انت طالبة ان شاء الله

احمدشفيق 12-02-15 10:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kefafy (المشاركة 310616)
وصدقنى ونصيحة لوجه الله

تحيلتى ليكياسعادة الباشا وانا متشكر جدا على الكلام ده بس نفسى وهتجنن واستورد حاجه من بره ونفسى حد يدلنى على الطريقه موقع gamousaعليه بنادق تحفه نفسى حد يساعدنى فى الطريقه اللى اشتريها بيها

اما بالنسبه للانتخابات ادينى بدور اهو على السلاح اللى هامن بيه حال البلد

kefafy 12-02-15 10:57 AM

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
حضرتك دمك زى العسل والله
وربنا يوفقك يفندم الا ما فيه خيرا انا قلت لحضرتك على وجهة نظرى فقط ولمعاليك الاختيار
ودعائى لحضرتك بالتوفيق

رامز ياسر 12-02-15 11:02 AM

ربنا يوفقك يا اخى وتبيعها بالثمن اللى انت عاوزه ....تحياتى ليك

Mohammad 12-02-15 05:17 PM

أنا بردة معايا نفس البندقية و و الله أنا مش عايز حاجة تانية, البندقية رهييييييبة بس في أسفسار أنا زييتها كتييير
ولسة كنت مزيتها من أسبوع, و جربتها لئيت صوتها عالي جدا مش زي كل مرة فهل دة كويس ولا اية؟؟؟
أرجو الأفادة

msa_79 12-02-15 05:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدشفيق (المشاركة 310628)
تحيلتى ليكياسعادة الباشا وانا متشكر جدا على الكلام ده بس نفسى وهتجنن واستورد حاجه من بره ونفسى حد يدلنى على الطريقه موقع gamousaعليه بنادق تحفه نفسى حد يساعدنى فى الطريقه اللى اشتريها بيها

اما بالنسبه للانتخابات ادينى بدور اهو على السلاح اللى هامن بيه حال البلد

سؤال مهم حضرتك عندك طريقة تدخل بيها البندقية مصر؟

samraghost 12-02-15 06:49 PM

ياباشا نصيحه ماتبعاش لانك دلوقتى بقى مستحيل اى بندقيه تخش مصر عن طريق الشراء من على النت لان ليه واحد صاحبى له واحد صاحبه ظابط فى المطار وساله عن الموضوع ده قاله ان التصريح بتاعها بقى بيتجاب من الامانه العامله للجيش من جوا وزاره الدفاع يعنى مافيش امل

hema777h 12-02-16 04:20 AM

ياريت توضح في اية بالظبط انا اعرف اعرف الاستاذ محمد محمود وهو شخص محترم في تعاملاتة اتمني يكون خلاف في وجهات النظر فقط مش اكتر من كداااا.............

kefafy 12-02-16 08:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammad (المشاركة 311019)
أنا بردة معايا نفس البندقية و و الله أنا مش عايز حاجة تانية, البندقية رهييييييبة بس في أسفسار أنا زييتها كتييير
ولسة كنت مزيتها من أسبوع, و جربتها لئيت صوتها عالي جدا مش زي كل مرة فهل دة كويس ولا اية؟؟؟
أرجو الأفادة

الصوت العالى ليه كذا حاجة
بس الظاهر من كلام حضرتك انها عاوزة تتغيل كويس من جوة وبعد كدة تمسح الرايش وتشحمها بشحم كويس وبعد كدة تقفلها
وبلاش الزيت الكتيير لان لما بيتسرب على الدبشك بيبوشه وبيخليه سهل الكسر
عاوز تكتر كتر فى الشحم مش فى الزيت
وتحياتى لحضرتك

messam 12-02-16 09:15 AM

فعلا النوريكا جت هاى بور وقوية ومدمرة بس اعتقد ان البندقية دية الأصدار القديم

Mohammad 12-02-17 10:09 AM

أستاذ kefafy تحياتي لك و شكرا لك جزيل الشكر
أصل أنا يدوبك علي أدي مش خبرة و أكرر شكري لك

kefafy 12-02-17 10:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammad (المشاركة 312718)
أستاذ kefafy تحياتي لك و شكرا لك جزيل الشكر
أصل أنا يدوبك علي أدي مش خبرة و أكرر شكري لك

يفندم تحت امرك فى اى ستفسار

goodzila 12-02-17 11:57 PM

والله يا بلاش 1200 جنيه سعر كويس جدا وفعلا هيا سرعتها اعل من الجديده 50 متر

نادر 12-02-18 03:44 PM

البندقيه دى احسن من فلوسه

احمدشفيق 12-02-21 01:01 PM

انا غيرت السعر نظرا للحاجه الماسه للفلوس