الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   مفيش اى عروض على الطلقات yas (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=14057)

shadymageed 11-08-17 09:57 AM

مفيش اى عروض على الطلقات yas

مفيش اى عروض بقالنا فتره على الطلقات yas الدهبى التركى اللى هيه تعتبر انضف نوع حاليا فى السوق زى ال gop التشيكى كده بس هيه تصلح لبعض المسدسات ياريت اى عروض

ومفيش برده اى عروض عن جرابات ايه الناس اتجهت لحاجات تانيه ولا ايه

ياريت ا لعهروض يا جماعه فين كبار التجار الجمدين قوى اللى فى المنتدى

kiko_2015 11-08-17 10:11 AM

رد: مفيش اى عروض على الطلقات yas

احب اقولك ان البلد ما فيهاش طلق

shadymageed 11-08-17 10:13 AM

فى واحد هنا اسموا السبح المصرى بيعمل طلقات وبيقول ب 3 جنيه الكلقه بيملا الفارغ بس مش عارف ايه نظاموا وبيقول انها صوتها اقوى واجمد من الاصليه على الله يكون الكلام ده صحيح وحد يجربه

sultan 11-08-17 10:36 AM

العلبه ب300 الصفرا الى هيه تقليد الاامانى فتحتها وسعه وطلقه نضيفه مبتوسخش المسدس

tarekvb 11-08-17 11:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 176430)
احب اقولك ان البلد ما فيهاش طلق

خلاص نقضيها بومب وخلاص وكل سنة وانت طيب ههههه تحياتى

تامر الكيلاني 11-08-17 11:07 AM

ايه افضل الطلقات للمسدس

تامر الكيلاني 11-08-17 11:08 AM

ايه افضل الطلقات للمسدس الجيكال ديوال السريع

sultan 11-08-17 11:09 AM

الجاكال بيشتغل على اى طلق بس الفضى سعات بيعلق بس هوه شغال مع اى حاجه

تامر الكيلاني 11-08-17 11:15 AM

شكرا ليك أ / سلطان
ممكن عاوز اعرف كل شئ عن المسدس الجيكال ديوال السريع لأني إن شاء الله ناوي اشتريه بس عاوز اعرف كل حاجة عنه
ممكن تساعدني علي كده

shadymageed 11-08-17 11:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 176445)
العلبه ب300 الصفرا الى هيه تقليد الاامانى فتحتها وسعه وطلقه نضيفه مبتوسخش المسدس

انا عندى منها 4 علب للجيكال بس المشكله فى الجاب الايطالى بيحشر معاها منته عارف يا ابو سلطان يا خويا

shadymageed 11-08-17 11:48 AM

احنا ممكن نحاول نضرب بالصواريخ اللى العلبه ب 10 جنيه نعملها اختارع بقا دماغك معانا بقا يا استاذ مازنجر ابتكرلنا حاجه نضرب بيها مكان الطلق

sultan 11-08-17 11:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadymageed (المشاركة 176489)
انا عندى منها 4 علب للجيكال بس المشكله فى الجاب الايطالى بيحشر معاها منته عارف يا ابو سلطان يا خويا

طب هوه الجاب ده بيشتغل مع ايه

shadymageed 11-08-17 11:54 AM

الجاب مبيشتغلش اصلا مع الطلقات اليوريمكس او الالمانى بوجه عام او اى طلقه فتحتها واسعه ولا التشيكى ودى اكبر مشكله من مشاكل الجاب مع انه من احلى واجمد المسدسات

shawkypuma 11-08-17 02:19 PM

احنا عاوزين عروض لطلقات الصوت وطلقات البلى

محمد ياقوت 11-08-17 04:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadymageed (المشاركة 176424)
مفيش اى عروض بقالنا فتره على الطلقات yas الدهبى التركى اللى هيه تعتبر انضف نوع حاليا فى السوق زى ال gop التشيكى كده بس هيه تصلح لبعض المسدسات ياريت اى عروض

ومفيش برده اى عروض عن جرابات ايه الناس اتجهت لحاجات تانيه ولا ايه

ياريت ا لعهروض يا جماعه فين كبار التجار الجمدين قوى اللى فى المنتدى

شادى شوف الكميه اللى انت عايزها وهتلاقيها عندى انشاء الله وبنفس السعر القديم اوك

sadaany 11-08-18 06:53 AM

ايه ياعم شادى انتا داخل حرب ولا ايه كميه الطلقات اللى اشترتها بسم الله ماشاء الله لحقت خلصت الطلقات عمومآ انا شفت اسمك فى الفطار بتاع يوم السبت ان شاء الله ولو حبيت اجبلك معايا انا عامل عليهم عرض ب300 بدل 325 للطلقات الgop التشيكى وياريت ولو حبيت تيجى معايا بالعربيه ممكن نتحرك سوا من عندى او اعدى عليك بس هتأخر شويه يعنى هتحرك الساعه 6 تقريبآ

shadymageed 11-08-18 07:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 177150)
ايه ياعم شادى انتا داخل حرب ولا ايه كميه الطلقات اللى اشترتها بسم الله ماشاء الله لحقت خلصت الطلقات عمومآ انا شفت اسمك فى الفطار بتاع يوم السبت ان شاء الله ولو حبيت اجبلك معايا انا عامل عليهم عرض ب300 بدل 325 للطلقات الgop التشيكى وياريت ولو حبيت تيجى معايا بالعربيه ممكن نتحرك سوا من عندى او اعدى عليك بس هتأخر شويه يعنى هتحرك الساعه 6 تقريبآ

حبيبى يا دكتاره هوه ده الكلام نروح مع بعض انشاء الله بس حاول تبدر شويه نلحق نقعد مع الناس ونتعرف عليهم قبل الفطار بدل ما نروح ندخل على الوليمه علطول هههههه
اما موضوع الطلقات انا عايز طلق التركى الدهبى زى اللى انا وريتهالك مش الgop لان الGAP مبيشتغلش الا عليه ودى مشكلتى فى الحياه ان كل مسدس بيشتغلى على ا لنوع اللى هوه عيزه اكنك عندك عيال صغيره وكل واحد عايز ياكل حاجه ههههههههه وان شاء الله احنا على تليفون

الساعة الآن 10:57 AM