الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=51)
-   -   نوريكاجيت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=1170)

محمدالشكس 09-11-17 10:22 AM

نوريكاجيت
 
السلام عليكم جميعا انا اخوكم محمدالشكس من اسكندريه اشتريت من حوالي شهرين بندقيه جديده انضمت للمجموعه وهي نوريكا جيت هي بندقيه ممتازه بالنسبه لسعرها ونزلت وجربتها ماشاءالله صاروخ لكن بعد شهر تقريبا لقيت الامان مش شغال ودتهاعندورشةفتح الله شاف مجموعة الزنادلكن ماعرفش يعمل فيها حاجه وعرفت ان المجموعه مش موجوده لوحدمن حضراتكم يعرف حل ياريت يساعدني بالذات عاشق النوريكا ا/عمادالنجاراوا/ستير86وشكرالسعةصدوركم اخوكم محمدالشكس اسكندريه

galal khalifa 09-11-17 11:55 AM

رد: نوريكاجيت
 
الاستاذ محمد الشكس
بما انك في الاسكندرية فعندك الشيخ مجدي ممكن يساعدك في المشكلة دية لانة لدية من الخبرة الكافية لحلها وربنا يوفقك

محمدالشكس 09-11-17 12:37 PM

رد: نوريكاجيت
 
شكراا/جلال علي الاهتمام ولك جزيل الشكر

mohamed anwar 09-11-18 02:18 AM

رد: نوريكاجيت
 
محمد الشكس
حبيبي انت فين ياراجل انت تعمل 3 مشركات و3تشهر ماسمعش صوتك طب سيب الموبيل عشان نطمن عاليك

ايه ياكبير هي عملتها معاك
وزاي الورشه ماعرفوش يعملو فيها حاجه؟
طيب اسمع وهو اتكسر ولامعلق
لو اتكسر يجوز معندهمش لاكن اشك
ولو معلق بس يبقي السوسته هربت وديه محتاجه لفك الزنات ويمكن الرجاله كسليت والله اعلم

salahfareed 09-11-18 06:13 AM

رد: نوريكاجيت
 
كلام الاستاذ محمد انور صح لان صعب الامان يتكسر بسرعه كدة هى اكيد السوسته هربت(خرجت من مكانها
ودى بسيطه زى ما قالك

محمدالشكس 09-11-19 11:15 AM

رد: نوريكاجيت
 
حبيبي ا/محمدانور واحشني يابو سكندر انا بس مقل جدا في الدخول معلش سامحني اما بالنسبه للبندقيه فالزناد بيلقط عادي جدا وبضرب بس مش بيامن مش عارف ليه وللاسف عندفتح الله فكوه لكن بيقول ان الزناد فيه تاكل من ناحية الزناد علشان بلاستيك مع ان الجيت دي لسه جديده طمنا عليك ياريس وشكرا للاستاذصلاح فريد اخوك محمدالشكس اسكندريه


الساعة الآن 03:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir