![]() |
استفسار عن الايكو تونا
يا اخوه السلام عليكم مطلوب كاتم صوت ايكول تونا 8 ملى وشكرا وهل يمكن تغيير الطبه الى بتقولو عليها الى انا اصلا معرفش ايه هى الطبه دى المهم هل لو اتغيرت هيضرب اتوماتيك زى الايكول جاكل؟؟؟؟؟؟؟ ارجو الافاده
|
رد: استفسار عن الايكو تونا
يا اخي في طبة امامية في المسدس فكها وهات طلقة 8مللي يوماريكس وحط فيها بلية نمرة3 واضرب عادي جدا المسدس هيشد اجزاء اوتوماتيك لوحدة من غير اي حاجة
|
رد: استفسار عن الايكو تونا
اقتباس:
وولحل القصة دي انك وانت بتخرم تحاول تشيل حتة من البلاستيكة بقدر الامكان او تجرب طلق تاني الماني ؟؟؟ |
رد: استفسار عن الايكو تونا
لا ماسورتى مفتوحه وهو بيسحب اجزاء لوحدو وبيضرب بلى انا كنت فاكمر اتوماتيكم يعنى يضرب الى زى الايكول جاكال كده زى الرشاش
|
| الساعة الآن 08:41 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir