الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   استفسار عن الايكو تونا (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=11829)

اف ام 11-07-06 01:52 AM

استفسار عن الايكو تونا
 
يا اخوه السلام عليكم مطلوب كاتم صوت ايكول تونا 8 ملى وشكرا وهل يمكن تغيير الطبه الى بتقولو عليها الى انا اصلا معرفش ايه هى الطبه دى المهم هل لو اتغيرت هيضرب اتوماتيك زى الايكول جاكل؟؟؟؟؟؟؟ ارجو الافاده

guns 11-07-06 10:55 AM

رد: استفسار عن الايكو تونا
 
يا اخي في طبة امامية في المسدس فكها وهات طلقة 8مللي يوماريكس وحط فيها بلية نمرة3 واضرب عادي جدا المسدس هيشد اجزاء اوتوماتيك لوحدة من غير اي حاجة

smsmn8888 11-07-06 11:57 AM

رد: استفسار عن الايكو تونا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة guns (المشاركة 142629)
يا اخي في طبة امامية في المسدس فكها وهات طلقة 8مللي يوماريكس وحط فيها بلية نمرة3 واضرب عادي جدا المسدس هيشد اجزاء اوتوماتيك لوحدة من غير اي حاجة

الاومريكس ممكن البلاستيك تحشر في الماسورة او بيت النار
وولحل القصة دي انك وانت بتخرم تحاول تشيل حتة من البلاستيكة بقدر الامكان او تجرب طلق تاني الماني ؟؟؟

اف ام 11-07-07 12:28 PM

رد: استفسار عن الايكو تونا
 
لا ماسورتى مفتوحه وهو بيسحب اجزاء لوحدو وبيضرب بلى انا كنت فاكمر اتوماتيكم يعنى يضرب الى زى الايكول جاكال كده زى الرشاش


الساعة الآن 08:41 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir