![]() |
مش قد المقام
...............................
|
رد: مش قد المقام
يا سلاااام على الدولاب الي مليان اسلحه ده , هنام واحلم بيه
وربنا يستر وميتقبضش عليا بتهمة الحلم باسلحه غير مرخصه :d |
رد: مش قد المقام
اقتباس:
|
رد: مش قد المقام
تسلم يا غالي
|
| الساعة الآن 10:11 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir