![]() |
جيت ولا بام
بسم الله الرحمن الرحيم بعد اذن اعضاء المنتدى الكرام كان عندى b3 صينى ونظرا لعدم توفر قطع غيارها قررت اغير فمحتار وكنت عايز اخد راى الخبراء نوريكا جيت ولا بام ولو نوريكا جت يبقى نمره واحد ولا اتنين ولو فيه نوريكا احسن يا ريت يقولى عليها ويا ريت اعرف المقارنه بين البام والنوريكا من حيث السرعه ودقه النشان يا ريت الى يتكرم ويرد عليه يكون عن تجربه واكون شاكر ليه جدا ويا ريت الى يعرف الاسعار يقولى كام دلوقتى وواحد صاحبى قالى لو جبت هاتها من الاسكندريه هاتجيبها ارخص هل ايه صحه الكلام ده فى النهايه الف شكر مقدما لكل اخ هايرد عليه |
رد: جيت ولا بام
بس ياكبير انا اللى اعرفه ان البام الكوبى من الديانا 54 وانها كويسه بس هى عاوزه واحده بيلعب حديد لان وزنها بتاع 5 كيلو جرام اما عن سعرها فانا سأل عليا من اسبوع عند الاستاذ شريف ابو ضيف قالى ب2200 جنيه للمنتدى وكانت نمره اتنين وانا اسف لعدم افادتك افاده كامله نظرا لانى مش خبير
|
رد: جيت ولا بام
طبعا بام 21
|
رد: جيت ولا بام
الجيت نمرة 2 افضل من كل الى انتا قولته ده لو لقيتها
بس حدد ميزانيتك برده |
رد: جيت ولا بام
الجيت نمرة اتنين فى حدود تقريبا 3500 انا قراتها فى احد المواضيع ونمره واحد 1700الى 2000 حسب التاجر واتمنى اكون افدتك وشكرا
|
رد: جيت ولا بام
شكرا لكل واحد رد عليه بس فرق السعر الكبير بين نمره واحد ونمره اتنين ليه يا ترى
|
رد: جيت ولا بام
اقتباس:
|
رد: جيت ولا بام
اقتباس:
ارجوا ان تكون وضحت :) تحياتي |
رد: جيت ولا بام
اقتباس:
يعى ايه استاذ عادل ؟؟؟ |
رد: جيت ولا بام
ارجو ان تتقبل معلوماتي الضئيلة
بالنسبة للبندقية البام بدقية قوية كويسة بس لازم تعمل حسابك انك هتركب لها تليسكوب لان النشان الخلفي لها مش ثابت اوي ووزنها حوالي 4.7 كيلو جرام اما بالنسبة للنوركا وزن اخف النشان مفيهوش مشاكل مش عارف اذا كانت اضفت لك معلومة او لا شكرا |
رد: جيت ولا بام
اقتباس:
والاتنين بيبقوا نفس البندقية في كل حاجة إلا في مقاس فتحة الماسورة |
رد: جيت ولا بام
شكرا لكل واحد رد عليه وماترددش اسال لانى عارف ان كل الى موجود فى المنتدى اخوات ومش هايبخلوا بالنصيحه على اى حد بس كنت عايز اعرف بقى من الى مجرب البندقيتين وعارف يقولى اجيب الجيت ولا البام ومنين بكام وهل فعلا فى الاسكندريه ارخص
|
رد: جيت ولا بام
اقتباس:
|
رد: جيت ولا بام
شكرا لكل واحد رد عليه وماترددش اسال لانى عارف ان كل الى موجود فى المنتدى اخوات ومش هايبخلوا بالنصيحه على اى حد بس كنت عايز اعرف بقى من الى مجرب البندقيتين وعارف يقولى اجيب الجيت ولا البام ومنين بكام وهل فعلا فى الاسكندريه ارخص
|
| الساعة الآن 01:11 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir