![]() |
انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
صديق لى اخد منى الجاك دويل لما شافه مع اصلع عزيز عليا جدا ومعرفش اقولو لا المهم انا اخدت منه الفلوس مش عارف اشترى اه حد يقولى و النبى ساعدونى اعمل اه انا حاسس انى عريان من غير مسدس
شكرا لكل من يساعدنى |
رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
بلو بلو بلو بلو بلوووووووووو
|
رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
يا اخى هوة فى حد معة الوحش الجكال ديول بردو ويفرط فية المهم طلاما صاحبك وعزيز عليك مش مهم بس نصيحة منى متجبشى حاجة غير الجكال لاونو بجد من احسن المسدسات التركية وكفائتو عالية جداااااااااا ولما تجيب ابقى قولنا جبت اية وكل سنة ونت طيب
|
رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
لو لم تشتري جاكال اشتري ديسيل
هو اقل في الحجم لكنه قوي جدا و سعرة حوالى 850 جنيه في الاسكندرية قبل احداث امس |
رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
تحية خاصة الى شخص مجترم اخى العزيز هوجن مبارك فى البيع يا بطل انى انصحك بالجكال اذا كنت عاوز تضرب بيه اتوماتك والى وانصحك بالريتاى بارون لوعوز تضرب بيه اتوماتك فقط تحياتى ياكبير
|
رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
جاكال او بلو
|
رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
موجود عندى 0106253000
|
رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
اقتباس:
والجيكال الالى 1150 |
| الساعة الآن 01:33 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir