الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=12674)

hogan 11-07-23 03:02 AM

انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
 
صديق لى اخد منى الجاك دويل لما شافه مع اصلع عزيز عليا جدا ومعرفش اقولو لا المهم انا اخدت منه الفلوس مش عارف اشترى اه حد يقولى و النبى ساعدونى اعمل اه انا حاسس انى عريان من غير مسدس

شكرا لكل من يساعدنى

islam2faris 11-07-23 03:09 AM

رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
 
بلو بلو بلو بلو بلوووووووووو

TITODJ 11-07-23 04:10 AM

رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
 
يا اخى هوة فى حد معة الوحش الجكال ديول بردو ويفرط فية المهم طلاما صاحبك وعزيز عليك مش مهم بس نصيحة منى متجبشى حاجة غير الجكال لاونو بجد من احسن المسدسات التركية وكفائتو عالية جداااااااااا ولما تجيب ابقى قولنا جبت اية وكل سنة ونت طيب

سرسور 11-07-23 07:28 AM

رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
 
لو لم تشتري جاكال اشتري ديسيل
هو اقل في الحجم لكنه قوي جدا و سعرة حوالى 850 جنيه في الاسكندرية قبل احداث امس

mazenger 11-07-23 09:41 AM

رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
 
تحية خاصة الى شخص مجترم اخى العزيز هوجن مبارك فى البيع يا بطل انى انصحك بالجكال اذا كنت عاوز تضرب بيه اتوماتك والى وانصحك بالريتاى بارون لوعوز تضرب بيه اتوماتك فقط تحياتى ياكبير

sahbany 11-07-23 11:44 AM

رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
 
جاكال او بلو

sherif aboudeif 11-07-23 12:53 PM

رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
 
موجود عندى 0106253000

كفافى1 11-07-23 12:56 PM

رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vabreso (المشاركة 155688)
حضرتك متأكد من ان السعر 850 بس؟

لا طبعاً الديكال بالقاهرة 1100
والجيكال الالى 1150


الساعة الآن 01:33 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir