الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   للبيع مسدس أيرسوفت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=13574)

AFROTTO 11-08-09 06:26 PM

للبيع مسدس أيرسوفت
 
تم البيع

darkshaft 11-08-09 06:28 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
بالتوفيق،و رمضان كريم

boody 11-08-09 06:41 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
وزنة وسرعتة لو سمحت

darkshaft 11-08-09 06:44 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boody (المشاركة 169506)
وزنة وسرعتة لو سمحت

ده مسدس بلى بلاستيك يعنى السرعه مش حتفرق فى حاجه اوى و لاكن على ما اعتقد انها فى حدود ٣١٠ قدم/سنيه،و الله اعلم

boody 11-08-09 06:45 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
يعنى مينفعش للصيد؟

darkshaft 11-08-09 06:52 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boody (المشاركة 169508)
يعنى مينفعش للصيد؟

بعد اذنك طبعا يا عفرتو،لا طبعا لان البلى بلاستيك و سرعه مش عاليه بس ينفع تضرب بيه اخوك انا معايه زيه زمان كنت مبهدل الدنيه هههه

tarekvb 11-08-09 10:37 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
ايه التغيير ده بدات تغير وتحيد عن المسار ؟؟ بالتوفيق

Ahmed El Sarky 11-08-09 10:53 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 169512)
بس ينفع تضرب بيه اخوك انا معايه زيه زمان كنت مبهدل الدنيه هههه

هههههههههههههههههه طب لية الازا دة ههههههههههههه

أحمد عطاالله إبراهيم 11-08-09 11:02 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
ممكن اعرف ايه الفرق بينه وبين المسدس الخرز اللى هوا بيتباع فى محلات لعب الاطفال ؟

smsmn8888 11-08-09 11:11 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
تا بيعتبر مسدس للرماية بس با احترافية شوية وطبعا في فرق كبير اوى بينة وبين بتاع الاطفال في الخامة وفي القوة
بلنسبة للسعر تا مناسب جدااا لان العلبة اصلا مش بتقل عن 35 جنية تقريبا

القناص2010 11-08-09 11:25 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 169507)
ده مسدس بلى بلاستيك يعنى السرعه مش حتفرق فى حاجه اوى و لاكن على ما اعتقد انها فى حدود ٣١٠متر/سنيه،و الله اعلم

اعتقد ان 310 دى كتير شوية على مسدس اير سوفت وحاصة انو مش غاز وكمان اسرع بندقية بتوصل ل 300 متر وهي تقريبا المارفك نمرة واحد

darkshaft 11-08-09 11:53 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القناص2010 (المشاركة 169776)
اعتقد ان 310 دى كتير شوية على مسدس اير سوفت وحاصة انو مش غاز وكمان اسرع بندقية بتوصل ل 300 متر وهي تقريبا المارفك نمرة واحد

ههههه علان انا كان اصدى قدم/سنيه عندى ده

القناص2010 11-08-09 11:58 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
ايوة كدة قدم /ثانية معقولة هههههههه كل سنة وانت طيب رمضان كريم

samirpop2 11-08-12 01:19 AM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
كده عندك حق عرب يا عم عفروتو لانك استخدمت الصوره الخاصه في بيع مسدسي علي المنتدي ولا اقولك بلاش حق عرب انا اخد منك نسبه ( تحياتي وموفق في البيع )

ِAhmedAlaa2007 11-08-12 05:30 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
طب لو علبة الخرز لوحدها كام وفين

old hunter 11-08-13 09:23 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
يعمل اتومتك ام منول

marwan 11-09-05 10:36 AM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
لوسمحت هو معدن

ِAhmedAlaa2007 11-09-05 01:37 PM

رد: للبيع مسدس أيرسوفت
 
لسه موجود ولا اتباع ؟؟؟


الساعة الآن 03:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir