![]() |
الى كل المدخنين
تنظيف الرئتين عند المدخنين طريقة مجربة) ) يغلى كأس حليب في قدر وكذلك يغلى كأس ماء في قدر آخر وعندما يصل كل منهما لدرجة الغليان يخلط كلاً من الحليب والماء في قدر آخر ويستنشق البخار الناتج من الخليط لمدة 10 دقائق تكررهذه العملية لمدة 10 أيام متتالية ستخرج جميع الأوساخ العالقة في الرئتين بجميع ألوانها بطريقة مدهشة وكثيفة وبعد مضي فترة ال 10 أيام سيكره المدخن طعم السجائر وسيساعده ذلك في الإقلاع عن التدخين هذه الطريقة نقلتها عن مجرب لها وأكد النتائج الإيجابية لها وأقلع عن التدخين نهائياً بعد العشرة أيام زار الطبيب ليؤكد له الطبيب بعد الفحص والأشعة كأن صاحب الرئتين لم يدخن طيلة حياته |
رد: الى كل المدخنين
اممممممممممممم اولا شكرا على محاولة مساعدة الاعضاء
ثانيا مع اعتذارى ليك انا مش مقتنع بالكلام ده مكنش حد غلب |
رد: الى كل المدخنين
اقتباس:
أعتذر لك يا أخى أحمد , ولكن هذا الكلام مستحيل الحدوث بهذه الطريقة خالص تحياتى ليك ولمحاولتك إفادة الأعضاء وبالتأكيد لك أجر الإجتهاد |
رد: الى كل المدخنين
اولا شكرا لييك يا استاذ احمد على النصيحه
ثانيا انا سألت اخويا هوه دكتور و قولتله على طريقه دي .. قالي مفيش حاجه اسمها كده لان الخلايا إلى في الرئتين بيكونوا ادمروا بس هوه اقلع عن التدخين بسبب الحاله النفسيه .. بمعني هوه اقتنع بالطريقه دي ان هيه إلى هتخليه يقلع عنها و دي حاجه ايجابيه و يارب نبطلها زي صاحبه .... تقبل تحياتي يا استاذ احمد |
رد: الى كل المدخنين
الاقلاع عن التدخين عايز ارادة قوية ولو حصلت النيكوتين بيبقى متلخبط فى الجسم لمدة حوالى 3 شهور ويبدا يرجع لطبيعته والرئتين تبتدى تتحسن تانى
|
رد: الى كل المدخنين
الحمد لله ان الواحد مبيدخنش ابدا
|
رد: الى كل المدخنين
شكرا لكل الردود الجميله دى بس انا كان نفسى اساعد الناس تبطل تدخين
|
رد: الى كل المدخنين
يسلم الجميع على المجهود ..
|
رد: الى كل المدخنين
الحمد لله الذى شفانا وعفانا من ذلك
|
| الساعة الآن 08:28 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir