الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1 (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=15341)

abdo92 11-09-10 01:39 AM

صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
السلام عليكم يا احلى اعضاء

انا عارف ان حضرتكم هتقولو اني قلبت المنتدي معرض لوح :)

بس ده اسهل طريقه للجمع بين هوياتي :)

http://img707.imageshack.us/img707/8985/3hunters.jpg

وتقبلو تحياتي يا احلى صيادين

أبو شمس 11-09-10 01:41 AM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
ماشي يا سيدي هواية جميلة و صور اجمل
بس غير الشخصيات شوية
و لا هو مافيش غيرهم في المنتدي
هههههههههههههههههه

abdo92 11-09-10 01:46 AM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو شمس (المشاركة 195224)
ماشي يا سيدي هواية جميلة و صور اجمل
بس غير الشخصيات شوية
و لا هو مافيش غيرهم في المنتدي
هههههههههههههههههه

في حاجه غريبه في الصور بتعتهم مش عارف ؟؟ اول مبشفها الالهام بينزل :)
ان شاء الله هغير
الدور على حضرتك والصياد ( الماكر ) ابو ياسين :)

أبو شمس 11-09-10 01:48 AM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdo92 (المشاركة 195228)
في حاجه غريبه في الصور بتعتهم مش عارف ؟؟ اول مبشفها الالهام بينزل :)
ان شاء الله هغير
الدور على حضرتك والصياد ( الماكر ) ابو ياسين :)

و الله كلهم حبيبي
و اخلقهم تجبرك علي حبهم
و يزيدني شرف لمسات حضرتك لاي صورة تخصني

تيتو المحلاوى 11-09-10 02:30 AM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
كوماندوز دول
هههههههههههههههههههههههههه
لوحة جميلة
مجهود رائع

abdo92 11-09-10 02:40 AM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تيتو المحلاوى (المشاركة 195255)
كوماندوز دول
هههههههههههههههههههههههههه
لوحة جميلة
مجهود رائع

شكرا للمرور يا باشا
ممكن تشرحلي التوقيع بتاع حضرتك :)

تيتو المحلاوى 11-09-10 02:59 AM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
بعد اذنك ماتقوليش حضرتك احنا اخوات ومفيش بنا تكاليف فى الكلام و التوقبع معناة

انك لما تموت تكون سايب حاجات تاثر ف الناس
ويفتكروك بيها لانك ايجابى معاهم فيها وكنت واقف جنبهم وقت ما يحتاجوك
احس من انك تكون عايش بدون لازمة والناسة مابتستفدش منك بحاجة لسلبيتك
معاهم
ودة معنى النص الاول من التوقيع والنص التانى بيشرح النص الاول من التوقيع
وهو انك زى ما بتحب تاخد لازم تحب تدى للناس اكتر من التاخدة منهم

moorg 11-09-10 03:00 AM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
مشاء الله موهبة

abdo92 11-09-10 03:14 AM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تيتو المحلاوى (المشاركة 195271)
بعد اذنك ماتقوليش حضرتك احنا اخوات ومفيش بنا تكاليف فى الكلام و التوقبع معناة

انك لما تموت تكون سايب حاجات تاثر ف الناس
ويفتكروك بيها لانك ايجابى معاهم فيها وكنت واقف جنبهم وقت ما يحتاجوك
احس من انك تكون عايش بدون لازمة والناسة مابتستفدش منك بحاجة لسلبيتك
معاهم
ودة معنى النص الاول من التوقيع والنص التانى بيشرح النص الاول من التوقيع
وهو انك زى ما بتحب تاخد لازم تحب تدى للناس اكتر من التاخدة منهم

يا باشا انا عارف بس المفروض تعكسها

افضل لك ان تكون ميت حي ولا تكون حي ميت

انا فاهم انك ممكت تكون عكستها كنوع من البلاغه بس هذا لا يجوز في اللغه العربيه الل اذا امن اللبس يعني متتفعمش غلط واظنك ازهري ودارس :)
وتقبل تحياتي
اخوك عبد الرحمن ازهري برده :(

تيتو المحلاوى 11-09-10 03:17 AM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
معلش تصدق بالله انا اول مرة اخد بالى انى عاكسها هعدلها حلا عشان خطرك يا عبدو
بس انت عرفت منين انى ازهرى
وانت منين

abdo92 11-09-10 03:41 AM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
شكرا للاستجابه يا باشا ( وعدم الافش ) :)
انا عرفت انك ازهري في الموضوع الرائع بتاع العضو احمد خلف
انا من القاهره مدينه نصر اتشرفت بمعرفتك

تيتو المحلاوى 11-09-10 03:44 AM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdo92 (المشاركة 195307)
شكرا للاستجابه يا باشا ( وعدم الافش ) :)
انا عرفت انك ازهري في الموضوع الرائع بتاع العضو احمد خلف
انا من القاهره مدينه نصر اتشرفت بمعرفتك


افش اية ياباشا احنا اخوات
واتشرفت بمعرفتك

tarekvb 11-09-10 07:43 AM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
[color="navy"][b]اسمحلى الصور غامقة نوعا كانت محتاجة الاضائة تكون اعلى شوية
الوجوه غير واضحة المعالم نوعا
اختيار الخلفية ذات اللون الاخضر الغامق مع وجود شبه درجة اللون فى ملابس الاعضاء المختارة قفل الصورة شوية كانت الخلفية عايز تكون افتح
بس بشكل عام الفكرة جميلة وكتصميم حلو بخلاف تلك الملحوظات
ده راى بسيط على ادى .... والى الامام يا بطل منتظرين المزيد

dr_mohasan 11-09-10 09:14 AM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
الصورة رائعة وجميلة وأشكرك يا عبد الرحمن على المجهود

ولازم تكمل مجهودك بالكثير من الصور الأخرى لباقى الصيادين لأنى شخصيا باحتفظ بهذه الصور كتذكار لأصدقائى وزملائى فى هذه الهواية الجميلة

mero1x 11-09-10 12:11 PM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
يا باشا انت كدا مدلعنا اوى
تسلم ايديك يا فنان .
وانت يا ابو شمس مكنش العشم
حطمت قلبى بردك :)

رسالة لفنان المنتدى
الرجاء عمل صورة لأبو شمس ويا ريت تكون الصورة اللى انا وعصام متصورين فيها معاة :)

essam assem 11-09-10 12:20 PM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
[color="darkred"][b]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb (المشاركة 195394)
اسمحلى الصور غامقة نوعا كانت محتاجة الاضائة تكون اعلى شوية
الوجوه غير واضحة المعالم نوعا
اختيار الخلفية ذات اللون الاخضر الغامق مع وجود شبه درجة اللون فى ملابس الاعضاء المختارة قفل الصورة شوية كانت الخلفية عايز تكون افتح
بس بشكل عام الفكرة جميلة وكتصميم حلو بخلاف تلك الملحوظات
ده راى بسيط على ادى .... والى الامام يا بطل منتظرين المزيد



طبعا حقك منتا فنان قديم وليك سوابق فى التصوير جامدة جدااااا ههههههههههه

وتسلم ايدك يا عبد الرحمن على الشغل العالى وواضح جدا انك مبدع وفنان ومنتظرين المذيد
وتحياتى للجميع

abdo92 11-09-10 02:28 PM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb (المشاركة 195394)
[color="navy"][b]اسمحلى الصور غامقة نوعا كانت محتاجة الاضائة تكون اعلى شوية
الوجوه غير واضحة المعالم نوعا
اختيار الخلفية ذات اللون الاخضر الغامق مع وجود شبه درجة اللون فى ملابس الاعضاء المختارة قفل الصورة شوية كانت الخلفية عايز تكون افتح
بس بشكل عام الفكرة جميلة وكتصميم حلو بخلاف تلك الملحوظات
ده راى بسيط على ادى .... والى الامام يا بطل منتظرين المزيد

شكرا حضرتك على الملحوظات الجميله والملحوظات ده ميقولهاش غير واحد فاهم كويس :)

abdo92 11-09-10 02:30 PM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem (المشاركة 195526)


وتسلم ايدك يا عبد الرحمن على الشغل العالى وواضح جدا انك مبدع وفنان ومنتظرين المذيد
وتحياتى للجميع

شكرا لكلامك المشجع دائما يا استاذ عصام

abdo92 11-09-10 02:32 PM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mero1x (المشاركة 195522)
يا باشا انت كدا مدلعنا اوى
تسلم ايديك يا فنان .
وانت يا ابو شمس مكنش العشم
حطمت قلبى بردك :)

رسالة لفنان المنتدى
الرجاء عمل صورة لأبو شمس ويا ريت تكون الصورة اللى انا وعصام متصورين فيها معاة :)


شكرا على اللقب الجديد

و

loading............

abdo92 11-09-10 02:36 PM

رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 195441)
الصورة رائعة وجميلة وأشكرك يا عبد الرحمن على المجهود

ولازم تكمل مجهودك بالكثير من الصور الأخرى لباقى الصيادين لأنى شخصيا باحتفظ بهذه الصور كتذكار لأصدقائى وزملائى فى هذه الهواية الجميلة

ان شاء الله يا دكتر محمد
وتحياتي لكل الصيادين


الساعة الآن 08:28 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir