![]() |
صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
السلام عليكم يا احلى اعضاء
انا عارف ان حضرتكم هتقولو اني قلبت المنتدي معرض لوح :) بس ده اسهل طريقه للجمع بين هوياتي :) http://img707.imageshack.us/img707/8985/3hunters.jpg وتقبلو تحياتي يا احلى صيادين |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
ماشي يا سيدي هواية جميلة و صور اجمل
بس غير الشخصيات شوية و لا هو مافيش غيرهم في المنتدي هههههههههههههههههه |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
اقتباس:
ان شاء الله هغير الدور على حضرتك والصياد ( الماكر ) ابو ياسين :) |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
اقتباس:
و اخلقهم تجبرك علي حبهم و يزيدني شرف لمسات حضرتك لاي صورة تخصني |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
كوماندوز دول
هههههههههههههههههههههههههه لوحة جميلة مجهود رائع |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
اقتباس:
ممكن تشرحلي التوقيع بتاع حضرتك :) |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
بعد اذنك ماتقوليش حضرتك احنا اخوات ومفيش بنا تكاليف فى الكلام و التوقبع معناة
انك لما تموت تكون سايب حاجات تاثر ف الناس ويفتكروك بيها لانك ايجابى معاهم فيها وكنت واقف جنبهم وقت ما يحتاجوك احس من انك تكون عايش بدون لازمة والناسة مابتستفدش منك بحاجة لسلبيتك معاهم ودة معنى النص الاول من التوقيع والنص التانى بيشرح النص الاول من التوقيع وهو انك زى ما بتحب تاخد لازم تحب تدى للناس اكتر من التاخدة منهم |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
مشاء الله موهبة
|
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
اقتباس:
افضل لك ان تكون ميت حي ولا تكون حي ميت انا فاهم انك ممكت تكون عكستها كنوع من البلاغه بس هذا لا يجوز في اللغه العربيه الل اذا امن اللبس يعني متتفعمش غلط واظنك ازهري ودارس :) وتقبل تحياتي اخوك عبد الرحمن ازهري برده :( |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
معلش تصدق بالله انا اول مرة اخد بالى انى عاكسها هعدلها حلا عشان خطرك يا عبدو
بس انت عرفت منين انى ازهرى وانت منين |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
شكرا للاستجابه يا باشا ( وعدم الافش ) :)
انا عرفت انك ازهري في الموضوع الرائع بتاع العضو احمد خلف انا من القاهره مدينه نصر اتشرفت بمعرفتك |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
اقتباس:
افش اية ياباشا احنا اخوات واتشرفت بمعرفتك |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
[color="navy"][b]اسمحلى الصور غامقة نوعا كانت محتاجة الاضائة تكون اعلى شوية
الوجوه غير واضحة المعالم نوعا اختيار الخلفية ذات اللون الاخضر الغامق مع وجود شبه درجة اللون فى ملابس الاعضاء المختارة قفل الصورة شوية كانت الخلفية عايز تكون افتح بس بشكل عام الفكرة جميلة وكتصميم حلو بخلاف تلك الملحوظات ده راى بسيط على ادى .... والى الامام يا بطل منتظرين المزيد |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
الصورة رائعة وجميلة وأشكرك يا عبد الرحمن على المجهود ولازم تكمل مجهودك بالكثير من الصور الأخرى لباقى الصيادين لأنى شخصيا باحتفظ بهذه الصور كتذكار لأصدقائى وزملائى فى هذه الهواية الجميلة |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
يا باشا انت كدا مدلعنا اوى
تسلم ايديك يا فنان . وانت يا ابو شمس مكنش العشم حطمت قلبى بردك :) رسالة لفنان المنتدى الرجاء عمل صورة لأبو شمس ويا ريت تكون الصورة اللى انا وعصام متصورين فيها معاة :) |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
[color="darkred"][b]
اقتباس:
طبعا حقك منتا فنان قديم وليك سوابق فى التصوير جامدة جدااااا ههههههههههه وتسلم ايدك يا عبد الرحمن على الشغل العالى وواضح جدا انك مبدع وفنان ومنتظرين المذيد وتحياتى للجميع |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
اقتباس:
|
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
اقتباس:
|
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
اقتباس:
شكرا على اللقب الجديد و loading............ |
رد: صوره ل essam assem _ d : mohasan _ mero x1
اقتباس:
وتحياتي لكل الصيادين |
| الساعة الآن 08:28 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir