الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الورشة (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=63)
-   -   مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=16515)

محمد بيه صابر 11-10-02 11:12 AM

مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا عندي مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي صنع المانيا الغربيه هو محتاج صيانه عايز دبشك وخزنه وطلاء وزر الامان
يعني من الاخر محتاج مسدس
انا بسأل يعني لو حد من الاخوه الافاضل يعرف حد كويس ممكن يعمله اكون شاكر لكم
وتفضلوا بقبول فائق الاحترام والتقدير

محمد حسام 11-10-02 05:29 PM

رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
اطلع على شريف ابوضيف

محمد بيه صابر 11-10-30 03:08 PM

رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
يا جماعه بعد اذنكم عايز اعرف مكان شريف ابو ضيف اللي أقدر أصلح عنده المسدس ده

عادل عبده 11-10-30 03:15 PM

رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
ياعم كلمنى ونربط انا وانت فى يوم ونروحله
وبعدين خليك عملى وسيبك من الطلاء والكلام ده
اهم حجه المسدس يدق نار
وبعدين نبقى نهتم بالحفلطه ديه

محمد بيه صابر 11-10-30 03:17 PM

رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
حلاوتك يا عدوله انت يا صاحيلي
صباح الفل يا دوله ربنا يكرمك
انا ان شاء الله هأكلمك بليل نظبط المواضيع دي كلها

عادل عبده 11-10-30 03:19 PM

رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
اشطه يا حماده عشان
كنت عاوز اسألك على حاجه كمان بما انك غاوى مسدسات صوت

Qoldus 11-10-30 03:20 PM

رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد بيه صابر (المشاركة 225882)
يا جماعه بعد اذنكم عايز اعرف مكان شريف ابو ضيف اللي أقدر أصلح عنده المسدس ده

يا باشا شريف أبو ضيف مش بيصلح مسدسات ولا بنادق...ده صاحب محل بوندي للأسلحة في شبرا...إنت تقصد شريف الطفشجي ( فني إصلاح وصيانة الأسلحة ) وده عنوانه 100 شارع شبرا قرب محطة مترو روض الفرج...وده رقم تليفونه 01226131287 كلمه قبل ما تروح أحسن...علشان كان تعبان وبيقول هايعمل عملية في عينيه...ربنا يشفيه ويشفي كل مريض...السكر مبهدله...ونصيحة مني بلاش ورشة زكي عوض إللي في الشرابية ( عند كوبري باغوص )...معاملته مريبة ومش مريحه وعايز عينيك وسط راسك...

خواجة 11-10-30 09:48 PM

رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
اللة ينور عليك

محمد بيه صابر 11-11-01 06:31 PM

رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
متشكر جدا أخي الكريم لحسن اهتمامك وتابعتك ومساعدتك لكل أعضاء المنتدي اللي انا ملاحظها بصوره شخصيه ربنا يبارك فيك ويكتر من أمثالك ويجعله في ميزان حسناتك وان كنت اتمني تحط صورتك الشخصيه في الصوره المزيه
صدقني هتكون احسن

محمد بيه صابر 11-11-01 06:31 PM

رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
عفوا الرمزيه

قناص الظلم 11-11-03 05:48 AM

رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
محمد بك معلوماتى عن تجربه فى مسدس ماوسر8مم ومسدس ايرما8مم والاثنين المانى اكتشفت ان المسدسات الالمانى لوباظت بتترمى لان من النادر تلاقى قطع غيار بعكس الايطالى الى قطع غياره ببلاش استاز سمير بتاع مصر الجديده اشتراهم ساعتها قطع غيار مع ان الاثنين كانت عيوبهم تافهه واحد الزناد بايظ والثانى التيله الى بتثبت المشط تالفه وازا لقيط تصليح له شوفو بكام الاول ممكن يكون بثمن مسدس جديد واحترس فعلا من زكى عوض لانه فى منطقه اجرام ومشواره صعب وانا رحتله من10سنين ولاقيته بيصلح فروده الخرطوش وده مخالف للقانون وربنا يوفقك

محمد بيه صابر 11-11-19 11:51 AM

رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
متشكر أخي الكريم علي حسن متابعتك واهتمامك

القناص العالمي 11-11-22 10:45 PM

رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
ان شاء الله حد من الاعضاء يفيدك

محمد بيه صابر 11-11-22 10:52 PM

رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي
 
والله انا راكن المسدس ده ف الدرج يمكن ربنا يكرم


الساعة الآن 04:25 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir