الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   طلق صوت 9مم (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=17098)

abdalla nabel 11-10-17 11:11 AM

طلق صوت 9مم
 
ممكن اعرف اقل سعر للصوت عشان عاوز 5 علب

مجدي خضـر 11-10-17 11:59 AM

رد: طلق صوت 9مم
 
متابع ....

علشان انا عايز 3 علب انا كمان خلال الاسبوع ده ضروري :d

tarekvb 11-10-17 10:58 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
اخبارك ايه يا عبدالله ؟؟ داخل حرب ولا ايه با باشا

مصطفى خيال 11-10-17 10:59 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
200 جنيه للعلبة نوع تركى

AHMED IS MAHMOUD 11-10-17 11:01 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى خيال (المشاركة 219087)
200 جنيه للعلبة نوع تركى

ممكن حضرتك توضح موجودة فين ب 200 جنية ؟؟
لان حسب علمى ان الطلق اسعارة زادت ل 300 جنية العلبة التركى

و شكرا

المدمر 11-10-18 11:45 AM

رد: طلق صوت 9مم
 
العلبه ب 300 مكاني في 6 اكتوبر

kiko_2015 11-10-18 12:18 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
العلبه 280 يا عبدالله..عند الحاج محمد ابو سيف

abdalla nabel 11-10-18 01:30 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى خيال (المشاركة 219087)
200 جنيه للعلبة نوع تركى

ممكن مكان حضرتك او التلفون

abdalla nabel 11-10-18 01:31 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
شكرا لكل من رد

smsm saber 11-10-18 01:34 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى خيال (المشاركة 219087)
200 جنيه للعلبة نوع تركى

ممكن نص علبة .... يا ريت المكان والتليفون .

abdalla nabel 11-10-18 01:34 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb (المشاركة 219086)
اخبارك ايه يا عبدالله ؟؟ داخل حرب ولا ايه با باشا

استاذ طارق انا الحمد لله بخير وحضرتك عامل اية اتمنا مقابلة قريبا شكرا

kiko_2015 11-10-18 01:37 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى خيال (المشاركة 219087)
200 جنيه للعلبة نوع تركى

ممكن تقولنا المكان فين لو سمحت ؟

abdalla nabel 11-10-18 01:37 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 219305)
العلبه 280 يا عبدالله..عند الحاج محمد ابو سيف

ابو سيف باشا لو بمليون انت حبيبي

shadymageed 11-10-18 01:43 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
فى يا باشا علبتين طلق تشيكى انضف الانواع على 400 جنيه العلبه

mzkader 11-10-18 01:44 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 219343)
ممكن تقولنا المكان فين لو سمحت ؟

عندى على 250 يا ابو سيف

mzkader 11-10-18 02:23 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 219348)
عندى على 250 يا ابو سيف

الكلام ده موجه لابو سيف بس يا جماعة عشان ماحدش يفهم غلط انا بس بنكش الراجل ده عشان حبيبى

kiko_2015 11-10-18 03:44 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 219355)
الكلام ده موجه لابو سيف بس يا جماعة عشان ماحدش يفهم غلط انا بس بنكش الراجل ده عشان حبيبى

خلاص ندخلهم ف الاليكتريكات اللي انت سايبهم مرميين عندي هههههه

mzkader 11-10-19 12:21 AM

رد: طلق صوت 9مم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 219385)
خلاص ندخلهم ف الاليكتريكات اللي انت سايبهم مرميين عندي هههههه

لا يا عم انا كده خسران :)

anwer1985 11-10-19 01:01 AM

رد: طلق صوت 9مم
 
250 عند فتح الله محطة مصر الأسكندرية

mzkader 11-10-19 01:18 AM

رد: طلق صوت 9مم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anwer1985 (المشاركة 219649)
250 عند فتح الله محطة مصر الأسكندرية

ده التركى الفضى ولا الذهبى؟

anwer1985 11-10-19 01:23 AM

رد: طلق صوت 9مم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 219659)
ده التركى الفضى ولا الذهبى؟

الطلق الدهبى

mzkader 11-10-19 01:41 AM

رد: طلق صوت 9مم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anwer1985 (المشاركة 219662)
الطلق الدهبى

ماتعرفش التشيكى أو الالمانى بكام؟

Sniper84 11-10-19 02:33 PM

رد: طلق صوت 9مم
 
متابع و بالتوفيق


الساعة الآن 04:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir