![]() |
انا اتسرقت
انا اتسرقت يا جماعة حد سرق الايميل بتاعي ومسح كل حاجة من عليه وجيت افتحه امبارح لقيت معمولي بلوك
حد يقوولي اعمل ايه |
رد: انا اتسرقت
راسل الشركه مقدمه خدمه البريد الالكتروني عبر الدعم الفني وسيطلبو منك بعض البيانات لاثبات انك مالك الحساب ... مثل اخر دخول ناجح .. اخر باسورد صحيح .. عناوين بريديه اعتدت على مراسلتها .. الخ
|
رد: انا اتسرقت
شكرا على الجابة وجاري تنفيذ الطلب...........
|
| الساعة الآن 02:52 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir