![]() |
الفقره المفتوحه..التعليق للاعضاء
6 مرفق
نترك لسيادتكم التعليق..و نتقبل كل الاراء بسعة صدر ..و لكن ارجو منكم ان تكون المناقشات ديمقراطيه في حدود تقبل الراي الاخر و في حدود الادب و هذا الاهم
|
رد: الفقره المفتوحه..التعليق للاعضاء
حسبنا الله و نعم الوكيل
|
رد: الفقره المفتوحه..التعليق للاعضاء
هذا هو الظلم بعينة
|
رد: الفقره المفتوحه..التعليق للاعضاء
اللهم فك كربنا و خلصنا من مجلس الصهاينة
|
رد: الفقره المفتوحه..التعليق للاعضاء
شوفو قمة الوضاعه والانحطاط وايضا النفاق
|
رد: الفقره المفتوحه..التعليق للاعضاء
ده احقر واخطر من الى افتروا على البنت والفتاه مبداء ضرب الفتيات وتعريتهن والسحل مرفوض دول لو يهود ماكانو ضربو البنت كده للاسف 000 المبداء ياسيدى ابو لحيه انا ضده سواء كانت منقبه -مسلمه-مسيحيه-وثنيه-داعره -مدسوسه-0000دى مصريه روح احلق دقنك وشيل علامه الصلاه الى فى وجهك لان المنافق عقابه اسواء من الكافر
|
| الساعة الآن 04:43 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir