![]() |
عضو مش جديد
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا بقى مش عضو جديد فى المنتدى ؟ انا عبدالله ,خواجة.بس لاكونت بتاعى واحد عرف الباسورد وغيره وقلقلن ليخش يشتم او يزعل اى حدع المنتدى ويفتكر انو انا ان شاء الله وطبعا بعد اذن الاداره الاكونت يتقفل واسف جدا جدا بس مش عارف قول لمين فى الاداره فياريت الى يعرف يقولى |
رد: عضو مش جديد
يا باشا حضرتك ممكن ترجع كلمة المرور
للايميل بتاعك الى مسجل بيه فى المنتدى |
رد: عضو مش جديد
دا حوار وبعدين الباسورد دا بتاع الياهو برضو فالى خدو غير الاتنين
وعموما الحمد لله اتصرفت ومقدرتش ابعد عن المنتدى |
رد: عضو مش جديد
انشاء الله حد يقدر يفيدك فى الموضوع ده
|
رد: عضو مش جديد
ما هو المشكله ان الوحد بيلاقى 100 مشاهده و2 او 3 بس من الاخوات المحترمين الى بيردو
|
رد: عضو مش جديد
ممكن يااستاذ خواجة يكونو مشغولين او يكون محدش شاف الموضوع انشاء الله حد يفيدك فى الموضوع ده
لك منى وافر الاحترام والتقدير |
رد: عضو مش جديد
اللي بيعرف حاجه بيرد....
|
رد: عضو مش جديد
اقتباس:
يظهر انى بدن فى مالطه |
رد: عضو مش جديد
معلش حصل خير وانا لسة بعتلك علي الخاص اليوم وان شاء الله الادارة ترد عليك وعلي العمو الحاجا مستنياك لحد يوم الاربع ارجو الر علي الخاص
|
رد: عضو مش جديد
هل من الممكن ان تقوم بكتابه موضوع فى قسم الشكاوى
ترفق فيه رابط عضويتك المسروقه .. وسنحاول التأكد من هويتك عبر مراجعة المشاركات القديمه .. تحياتي |
| الساعة الآن 08:28 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir