الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   بندقيه الميدان b.s.a (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=21277)

قناص الظلم 12-01-03 02:05 PM

بندقيه الميدان b.s.a
 
15 مرفق
;كلنا نعرف بندقيه ضغط الهواء بى اس ايه ولكن توجد بندقيه من نفس الشركه وتحمل نفس الاسم تطلق الرصاص وكانت سلاح خفيفا للجيش الانجليزى وللاسف لانها قديمه والشركه الان لاتنتج منز سنين طويله اسلحه ناريه فلم اجد الا القليل من هزه الماركه ونفس الشركه كانت تنتج دراجات بخاريه وسيارات للاستخدام الحربى والمدنى

omarmagic 12-01-03 02:30 PM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
موضوع فى غاية الروعة والجمال تسلم ايدك ياباشا

قناص الظلم 12-01-03 02:37 PM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
شكرا ليك يا عمر ربنا يباركلك

omarmagic 12-01-03 02:45 PM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 274615)
شكرا ليك يا عمر ربنا يباركلك

الله يكرمك يااستاذ ومزيد من التقدم انشاء الله

ashraf_f 12-01-03 02:45 PM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
زمان و انا صغير شفت بتوع اللبن كان عندهم الموتوسكل ال بى اس ايه كان حاجة جامدة

omarmagic 12-01-03 02:46 PM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
انا لحد دلوقتى عندنا موتسيكل بى اس ايه بس مش بيشتغل خالص هههههههههه
لان قطع غيارة اصلا مش موجوده بس شكله جامد اوى

okapi knife 12-01-03 04:44 PM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
موضوع جميل تسلم ايدك يا باشا

قناص الظلم 12-01-04 05:33 AM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf_f (المشاركة 274619)
زمان و انا صغير شفت بتوع اللبن كان عندهم الموتوسكل ال بى اس ايه كان حاجة جامدة

تمام ياباشا انا معايا واحد كنت شاريه من لبان بس اساسا ده كان حربى وفيه امكانيات كتير وانشاء الله هاعرض موتسكلى فى المقتنيات ومتشكر ليك جداااا

قناص الظلم 12-01-04 05:37 AM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmagic (المشاركة 274620)
انا لحد دلوقتى عندنا موتسيكل بى اس ايه بس مش بيشتغل خالص هههههههههه
لان قطع غيارة اصلا مش موجوده بس شكله جامد اوى

انت بتتكلم جد ولا هزار لو كده ممكن اصلحهولك وقطع غياره مابتبوظش انا معايا 2 ومريحنى عا الاخر بس بى اس ولا ماتشلس الاسكندريه مافيهاش غير ماتشليس لو عايز تدوره قولى وانا تحت امرك ملحوظه قطع الغيار موجوده بس غاليه وعند واحد بس فى مصر

Timo Jean 12-01-04 05:38 AM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
ايوة بقى ياكبيــــــــــــــــــــر

ولعها ولعها

طلعت راجل حربي كبير

ههههههههههههههههههههههه

صبح صبح

قناص الظلم 12-01-04 05:44 AM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okapi knife (المشاركة 274687)
موضوع جميل تسلم ايدك يا باشا

تسلملى يا ابو جار - يعنى ياجارى بلغه البدو شرفتنى والله

hogan 12-01-04 10:41 AM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
http://www.zwjte.com/s/media/images/9c78249d48.gif

قناص الظلم 12-01-04 10:44 AM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
هوجان هوجان هوجان هوجان

قناص الظلم 12-01-04 10:45 AM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 275075)
ايوة بقى ياكبيــــــــــــــــــــر

ولعها ولعها

طلعت راجل حربي كبير

ههههههههههههههههههههههه

صبح صبح

شكرا يا تيمو صباح الخير تيمو تيمو تيمو تيمو

Compact 12-01-05 02:10 AM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
تم التقييم نظرا للمكن اللى اتركن

التوقيع: مقتنى قديم للبى اس ايه 750 سى سى

قناص الظلم 12-01-05 06:19 AM

رد: بندقيه الميدان b.s.a
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 275723)
تم التقييم نظرا للمكن اللى اتركن

التوقيع: مقتنى قديم للبى اس ايه 750 سى سى

صباح الخير يا جنرال توقيعك دا وسام على صدرى ال بى اس تايجر 750 دا كانك راكب فوق اسد تحياتى لحضرتك كومباكت كومباكت كومباكت كومباكت


الساعة الآن 04:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir