![]() |
الصيادين سقعانين
الواحد الاول لما كان بيدخل المنتدى اول حاجه بيجرى عليها قسم صور الصيد و الرحلات و يفرح اوى لما يلاقى الصيايدين بيتقابلو و يصتادو مع بعض و دلوقتى بقى قليل لما الالقى حد حاطت موضوع رحله جديده هو فى القناصين ساقعنين من البرد ول همه يا رجاله كده ورونا الدبايح عايزين المنتدى يغرق دم تانى من اليمام و كله و كل سنه و انتو طيبين
اخوكو / مصطفى |
| الساعة الآن 03:47 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir