![]() |
طلب من صيادين القاهرة
هل ممكن حد يكون من القاهرة ونازل اسكندرية يجيبلى معاه بندقية من عضو معانا هنا من المنتدى ومن القاهرة وحدفعلوا مصاريف المواصلات
|
رد: طلب من صيادين القاهرة
انا ممكن وصلهالك بس منعا للاستغلال هاخد منك 4000
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله يا حبى لو نازل اسكندريه والله مش هتأخر وانا اكتر واحد مقدر موقفك عشان احنا طلاب ثانويه عامه زى بعض وان شاء الله تلاقى |
رد: طلب من صيادين القاهرة
ربنا يخليك ياباشا وياخد الثانوية العامة هههههههههههه
انت ادبى ولا علمى ههههههه |
رد: طلب من صيادين القاهرة
موفق ان شاء الله
|
رد: طلب من صيادين القاهرة
ربنا يخليك يا باشا
|
رد: طلب من صيادين القاهرة
اقتباس:
انا فى 3 |
رد: طلب من صيادين القاهرة
اقتباس:
|
رد: طلب من صيادين القاهرة
ربنا يوفقكم وتحققم حلم أهاليكم
لأنهم هم الذين يذوقون المراااااااااااااااااااااااار موفقين ان شاء الله |
رد: طلب من صيادين القاهرة
برجاء غلق الموضوع
|
| الساعة الآن 03:55 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir